معرفی شهربازی هایلند کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی شهربازی هایلند کیش

تور کیش همیشه به معنی سفر به طیف وسیعی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی و تاریخی است. در حالی که این جزیره گرمسیری در جنوب ایران همه چیز از فروشگاه‌های آنچنانی، پاساژها، مناطق سرسبز و تفریحات ساحلی ارائه می‌دهد با این همه چیزهای بیشتری برای لذت بردن از تطیلات در اینجا وجود دارد. شهر بازی هایلند یکی از آن مکان‌های فوق‌العاده جذابی است که همه می‌توانند از تفریح و گردش در آن لذت ببرند. ما در این مقاله به بررسی این شهر بازی و امکانات آن می‌پردازیم.

 

شهر بازی هایلند کجا قرار دارد؟

این شهر بازی که در فاصله ۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی کیش و ۲ کیلومتری اسکله قدیمی و تفریحی کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است. شما می‌توانید هایلند را در سمت غرب این اسکله پیدا کنید. شهر بازی هایلند در نقطه‌ای به شدت استراتژیکی قرار گرفته که دسترسی به جاهای دیگر را برایتان مقدور می‌سازد. به طوری که در فاصله حدودا ۵ کیلمتری جنوب شرقی می‌توانید به ساحل مرجان کمی دورتر در حدود ۷ کیومتری ساحل مرجان بروید. در حالی که رویا مال در حدود ۸۰۰ متر در جنوب شرقی و مرکـز خرید زیتون در شمال شرقی شهربازی با فاصله ۱.۲ کیلومتر نزدیک‌ترین مراکز تجاری به این شهر بازی محسوب می‌شوند نقاط تجاری دیگری همچون مرکز خرید مروارید کیش، مرکز خرید سارینا، مرکز خرید پردیس نیز در اطراف در دسترس هستند.

بهترین زمان بازدید از شهربازی هایلند

به طور کلی با آمدن نیمه دوم یعنی از نیمه پاییز تا نیمه زمستان که آب و هوای کیش در مطلوب‌ترین حالت خود قرار می‌گیرد سفرهای گردشی به جزیره هم بیشتر می‌شود. بنابراین اگر شرایطش را دارید سعی کنید در این زمان به سفر بروید در غیر این صورت بهار و تابستان و روزهای داغ گرمسیری هم صفای خودش را دارد.

 

معرفی مکان‌های تفریحی در کیش

ساعات کار شهر بازی

شهربازی هایلند کیش تقریبا مجموعه‌ای تمام روز است که از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بامداد فعال است. البته برای فرار از گرمای هوا مخصوصا در تابستان، بهتر است بعد از غروب هوا از این شهربازی بازدید کنید.

امکانات شهربازی هایلند

شهربازی هایلند یکی از مجموعه‌های تفریحی بسیار جذاب و سرگرم کننده در جزیره است که برای روزی خانوادگی هر چیزی که لازم دارید از انواع بازی‌های مختلف تا رستوران‌ها و کافه‌ها را در دسترس شما قرار می‌دهد. این پارک بازی در پارک شهر واقع شده و در کنار سالن سرپوشیده بزرگی که بازی‌های مختلفی را در خود جای داده، دارای فضای باز و سرسبزی است که عاشق گشت‌زنی در آن خواهید شد. این پارک که در فروردین ماه سال ۱۳۷۸ در زمینی وسیع به مساحت ۳ هکتار افتتاح شد. در این پارک مجهز و مدرن که گفته می‌شود مجهزترین پارک تفریحی ایران است می‌توانید انواع بازی‌هایی مثل سورتمه، سفینه، ماشین تصادفی آبی، ماشین برقی تصادفی، چرخ و فلک، ولرکاستر آبی، رولر کاستر هوایی، تاب کودکان، رنجر و سینما ۲ هزار و همچنین رودخانه وحشی، قطار لاستیکی، سیمیلاتور و آبشار، و خیلی چیزهای بیشتر را پیدا کرده و هر کسی متناسب با روحیه و توان فیزیکی هر چیزی که دوست داشت را انتخاب کند.

 

بهترین تفریح‌های کیش برای سالمندان

در هایلند چه بازی‌هایی را تجربه کنید؟

یکی از اولین چیزهایی که خانواده‌های دارای فرزند کوچک به دنبال آن هستند امکانات بازی کودکان است که خوشبختانه در هایلند به درستی مدیریت شده است به طوری که در قسمت شهربازی کودک، چیزهای مناسبی مانند سافت پلی و چرخ و فلک و همچنین وسایل فکری و خلاقیت کودکان در نظر گرفته شده است. مربیان این بخش بسیار مهربان و مجرب هستند به طوری که اصلا می‌توانید بچه‌ها را به دستانشان بسپارید و با خیال راحت محوطه مجموعه را بگردید.

باید بدانید که شبیه ساز خلبانی و پیشرفته‌ترین تفریحات بصری در این پارک گردآوری شده به طوری که شما می‌توانید در سینما هفت بعدی پیشرفته trio teck کانادا، سینما گیم Hyper Reality، و اولین شبیه ساز خلبانی با چرخش ۷۲۰ درجه در کشور تجربه متفاوتی را کسب نمایید و حتی بازی‌هایی مثل لیرز ماز انجام دهید و ترس و وحشت را در اتاق ارواح سرگردان و اتاق فرار تجربه کنید. لازم به ذکر است که در هایلند از دستگاه‌های ایرانی و خارجی استفاده شده که همگی جزو جدیدترین تکنولوژی هستند.

جدا از هیجانی که با این وسایل تفریحی تجربه می‌کنید، طرفداران بازی‌های تحرکی و ویدئویی می‌توانند در سالن سرپوشیده انواع بازی‌های مکانیکی ماجراجویانه و هیجان‌انگیز، بازهای کامپیوتری، ویدئویی، مینی گلف و بولینگ بازی کنند در حالی که بازی‌های مناسب جایزه‌ای در نظر گرفته شده است. اما اگر همه این‌ها برای جلب نظر شما کافی نیست می‌توانید به سینمای ترسناک چند بعدی بروید.

 

کارتینگ کیش، هیجان‌انگیزترین تفریح جزیره

۰۳ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران