معرفی بازار قدیمی مرجان در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی بازار قدیمی مرجان در کیش

تور کیش همیشه همراه با فرصتی برای تفریح و گردش در کنار خلیج فارس، جایی برای خرید نیز به حساب می‌آمده است. جزیره‌ای زیبا و شگفت انگیز که البته منطقه‌ی آزاد محسوب شده و مراکز خرید پرتعداد آن، عاشقان خرید را به خوبی راضی می‌کند. در میان این مراکز خرید و بازارها، امروز ما یکی از جاهای نسبتا قدیمی اما نام آشنا و محبوب در کیش را به شما معرفی خواهیم کرد. بازار مرجان کیش که در نزدیکی اسکله مرجان واقع شده و در میان تفریحات خود، خیلی راحت می‌توانید سری به آن‌جا نیز بزنید.

 

درباره بازار مرجان کیش بیشتر بدانیم

این بازار بزرگ با مساحتی به ابعاد ۲۰۰ هزار متر مربع در سال ۱۳۷۰ و در نزدیک ساحل مرجان کیش و اسکله‌ی آن‌جا بنا شده است. مرکز خریدی که بیش از ۲۰۰ فروشگاه متنوع به همراه بخش اداری و ۱۲۰ سوییت را در خود میزبانی می‌کند. بازار مرجان یک مرکز خرید کاملا کلاسیک است که در یک طبقه ساخته شده اما به خاطر مساحت بالایی که دارد، فضای مناسبی در خود بنا پدید آمده که خیلی راحت بتوانید در میان فروشگاه‌ها گشته و فروشگاه‌های مورد نظر خود را پیدا کنید. نگذارید ظاهر فرسوده بیرون این مرکز خرید شما را گول بزند، فضای داخلی آن‌جا به خوبی به روز آوری شده و همه چیز شیک و تمیز است.

از نظر امکانات رفاهی نیز بازار مرجان کیش نمره نسبتا خوبی می‌گیرد. این مجموعه ۲ رستوران و ۲ کافه در خود داشته و در چند بخش سرویس بهداشتی را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته اما در مجموع نباید انتظار یک بازار مدرن و امروزی را از آن‌جا داشته باشید. چند بانک مهم از جمله سپه، صادرات، ملی و ... در این مکان شعبه داشته و یک آکواریوم بزرگ نیز در این مجموعه وجود دارد که در ادامه بیشتر از آن خواهیم گفت.

 

معرفی ارزان‌ترین رستوران‌های کیش

فروشگاه‌های بازار مرجان کیش

بازار مرجان، مجموعه‌ای متنوع از فروشگاه‌های متنوع است که همه جور جنسی می‌توانید در آن‌جا پیدا کنید. بخش زیادی از غرفه‌ها به پوشاک و لوازم شخصی اختصاص دارد و خیلی اوقات با اجناس ارزان قیمت مواجه هستید، اما فروشگاه‌هایی هم هستند که می‌توانید در آن‌ها برندهای نام‌ آشنا و گران‌قیمت نیز خریداری نمایید. بیشتر این موارد مربوط به لوازم خانگی می‌شوند که محصولات بسیار خوبی برای فروش در اختیارتان می‌گذراند.

این مرکز خرید را می‌توان به خیلی از کسانی که سفر به کیش را انتخاب کرده‌اند، پیشنهاد کنیم. بازاری جذاب و متنوع مملو از اجناس مختلف، از لوازم ورزشی و سفر گرفته تا لوازم آرایش و قطعات الکترونیک و در هر رنج قیمتی که فکرش را کنید.

آکواریوم بازار مرجان کیش

همانطور که در ابتدای نوشته به آن اشاره کردیم، بازار مرجان کیش، یک آکواریوم جذاب در خود دارد که با حجمی بالغ بر ۵ هزار و ۴۰۰ متر مکعب ظرفیت، بیش از ۸۰۰ گونه آبزی مختلف را در خود میزبانی می‌کند. با توجه به مشخصه‌هایی که نام بردیم خود آکواریوم می‌تواند دلیلی عالی برای رفتن به بازار مرجان کیش باشد.

 در کنار این آکواریوم، ۳۹ آب‌نمای زیبا و منحصر به فرد و ۴۵۰ پرژکتور رنگی فوق‌العاده جذاب، از مرجان، یک مرکز خرید فوق‌العاده دلچسب را ساخته‌اند.

 

هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در کیش

بازار مرجان کیش در کجا قرار گرفته؟

محل قرار گیری مرکز خرید مرجان کیش به شکلی است که انبوهی از فعالیت‌ها را می‌توانید، دور تا دور آن‌جا تجربه نمایید. درست روبه روی این بازار، پارک ساحلی بزرگ مرجان واقع شده که با فضایی سبز و ساحلی دیدنی، از جمله جاهای عالی تور کیش برای تفریح محسوب می‌شود. در سمت راست نیز اسکله مرجان واقع شده که از آن‌جا می‌توانید قایق‌‌سواری یا بسیاری فعالیت‌های تفریحی را تجربه کنید. در محل پارک نیز امکان اجاره‌ی دوچرخه را خواهید داشت.

تنها کمی دور‌تر کلوپ تفریحات دریایی مارینا در کیش و تندیس اسب‌های ساحلی هستند. به این ترتیب شما با یک تیر چند نشان زده و هم از چند مورد از جاذبه‌های گردشگری کیش بازدید خواهید کرد و هم سری به یک مرکز عالی می‌زنید. تازه این‌هایی که گفتیم، همه چسبیده به مرکز خرید هستند، کمی دورتر دلفین پارک کیش و پیست اسکیت و پارک نیلوفر نیز واقع شده‌اند. در واقع این بازار درست در مرکز یک بخش تفریحی مهم در کیش قرار دارد.

آدرس: جاده جهان

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۴۲۰۹۰

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱ ظهر و از ۴ بعدازظهر تا ۱۰ شب

۱۳ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران