معرفی ۱۱ رستوران لوکس در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی ۱۱ رستوران لوکس در کیش

سفر به جنوب کشور و لذت بردن از سواحل نیلگون خلیج فارس یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مسافرتی برای گردشگران است. تور کیش به عنوان یک سفر لوکس در بین علاقه‌مندان به گشت و گذار در جنوب ایران شناخته می‌شود. توریست‌ها می‌توانند علاوه بر تفریحات دریایی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی در این سفر وعده‌های غذایی خود را در رستوران‌ها شیک و لوکس این جزیره زیبا بگذرانند. جزیره کیش رستوران‌های متعددی را دارا می‌باشد که اغلب آن‌ها از کیفیت غذایی مطلوبی برخوردار هستند. اما هدف ما در این مقاله معرفی لوکسترین رستوران‌های کیش برای کسانی است که عاشق سفرهای لاکچری و رستوران‌گردی هستند. برای آشنایی با رستوران‌های گران‌قیمت و لوکس جزیره کیش شما را به همراهی ما در خواندن این مطالب دعوت می‌کنیم.

 

لوکس‌ترین رستوران‌‌های کیش

رستوران‌گردی علاوه بر سیر کردن شکم شما در مسافرت باعث می‌شود تا با فرهنگ غذایی مقصد گردشگری خود نیز آشنا شوید. جزیره کیش به عنوان یکی از مقاصد گردشگری واقع در جنوب کشور سالانه میزبان توریست‌های بسیاری از سرتاسر ایران می‌باشد. یکی از تفریحات گردشگران در وعده‌های ناهار و شام رفتن به رستوران‌های کیش و لذت بردن از منو غذایی لذیذ آن‌ها است. از جمله لوکس‌ترین رستوران‌های کیش که در این مقاله قصد معرفی آن‌ها را داریم عبارتند از:

رستوران میرمهنا

امکان ندارد به جزیره کیش سفر کنید اما نام رستوران میرمهنا به گوشتان نخورده باشد. این رستوران با داشتن منو غذایی متنوع و موقعیت مکانی خود یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های کیش محسوب می‌شود. اغلب غذاهای سرو شده در این رستوران در دسته غذاهای دریایی قرار می‌گیرند. به طوری که شما می‌توانید لذیذترین غذاهای دریایی را در رستوران میرمهنا تجربه کنید. فضای این مکان به صورت کاملا مدرن طراحی شده و پخش موسیقی زنده در حین خوردن غذا از مهم‌ترین مزایای آن از نظر مشتریان است. علاوه بر آن رستوران میرمهنا در کنار ساحل خلیج فارس قرار گرفته و رستوران چشم‌اندازی از این ساحل زیبا دارد. به طوری که علاقه‌مندان می‌توانند بعد از خوردن غذا به قدم‌زدن و پیاده‌روی در مسیر ساحل بپردازند.

 

غذای ایتالیایی در بهترین رستوران‌های کیش

آدرس رستوران میرمهنا: شهرک میرمهنا، نوار ساحلی خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

تلفن تماس برای رزرو ۰۹۳۴۷۶۹۸۸۲۰

 

رستوران کوه نور

از دیگر رستوران‌های لاکچری جزیره کیش که فرصت خوردن غذاهای خوشمزه را در محیطی فوق‌العاده به شما مسافران خواهد داد، رستوران کوه نور است. آنچه سبب تمایز این رستوران از دیگر مکان‌ها شده سبک معماری منحصر به فرد آن است. به این صورت که در فضای داخلی رستوران لوکس کوه نور شاهد نمایی از سنگ و صخره و حکاکی‌های انجام شده بر روی سنگ‌ها خواهیم بود. همچنین وجود آبشاری در درون کوه نور حس و حالی متفاوت به آن بخشیده است. اغلب گردشگران برای خوردن وعده غذایی شام رفتن به این مکان را ترجیح می‌دهند. چرا که نور‌پردازی‌های آن به صورت بسیار جذاب انجام شده و زیبایی خاصی به بافت صخره‌ای آن بخشیده است. منو غذایی رستوران کوه نور شامل غذاهای متنوع سنتی و ایرانی است که بخشی را نیز برای غذاهای دریایی اختصاص داده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند در تمامی ایام هفته برای خوردن ناهار و شام از ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد در آن حضور پیدا کنند.

آدرس: میدان امیرکبیر، بلوار دانش جنب هتل صدف کیش

تلفن تماس برای رزرو ۰۹۳۴۷۶۸۵۰۱۰ و ۰۹۳۴۷۶۸۹۱۹۰

 

رستوران توتی فروتی

توتی فروتی نیز با داشتن موقعیت مکانی و امکانات ویژه‌ای که برای میهمانان خود در نظر گرفته موفق شده تا نام خود را در لیست لوکس‌ترین رستوران‌های کیش بگنجاند. منو غذایی رستوران توتی فروتی به قدری گسترده است که تقریبا هر انچه را که آرزو کنید می‌توانید در این رستوران سفارش داده و میل کنید. قرار گرفتن این رستوران در کنار جاده ساحل مزیت بزرگی محسوب شده و بسیاری از افراد بعد از بازدید و تفریح در اسکله تفریحی کیش برای سیر کردن شکم خود این رستوران را انتخاب می‌کنند. علاوه بر آن سبک معماری رستوران توتی فروتی به نحوی است که پشت بام بنای آن مکانی بسیار دلنشین برای نشستن و خوردن غذاهای لذیذ می‌باشد. توتی فروتی با داشتن وسعتی به اندازه ۱۴۰۰ متر مربع ظرفیت پذیرش ۵۰۰ میهمان را دارد.  

آدرس: جنب اسکله تفریحی کیش در انتهای بلوار دریا

تلفن برای رزرو  ۴۴۴۵۰۴۵۲-۰۷۶ یا ۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴

 

رستوران فودلند کیش

اگر به دنبال لوکس‌ترین رستوران‌های کیش هستید هرگز از رستوران فودلند کیش غافل نشوید. این رستوران در نزدیکی ساحل مرجان کیش واقع شده و شما فرصت گشت و گزار در زیباترین ساحل جزیره کیش را با رفتن به این رستوران خواهید داشت. رستوران فودلند در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع بنا شده و از سه سالن مجزا تشکیل شده است که افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود یکی از این سالن‌ها را انتخاب کرده و غذای دلخواه خود را در آن میل کنند. ساعات کاری رستوران فودلند در تمامی روزهای هفته از ۱۱ صبح تا ۲ بامداد می‌باشد.

 

محبوب‌ترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

آدرس: خیابان جهان، ضلع غربی بازار مرجان

تلفن تماس برای رزرو ۴۴۴۶۶۳۳۳-۰۷۶

 

رستوران پایاب کیش

اگر کیفیت غذاها برای شما در الویت اول قرار دارد و در عین حال دنبال لوکس‌ترین رستوران‌های کیش برای سیر کردن شکم خود هستید، رستوران پایاب کیش رو پیشنهاد می‌دهیم. علاوه بر کیفیت بالای غذاها آنچه این رستوران را متفاوت و جذاب کرده سبک معماری تاریخی آن است. شما با انتخاب این مکان می‌توانید در محیطی سنتی به همراه موسیقی زنده لذت خوردن غذاهای خوشمزه را چندین برابر کنید. علاوه بر میز و صندلی تخت‌های چوبی سنتی نیز در پایاب کیش تعبیه شده که علاقه‌مندان می‌توانند بعد از خوردن غذا با چای و قلیان از خود پذیرایی کنند.

آدرس: بلوار المپیک در میدان المپیک

تلفن تماس برای رزرو ۴۴۴۲۳۶۳۸-۰۷۶ یا ۰۹۱۲۸۰۳۳۸۷۹

 

رستوران هشتک کیش

مورد بعد از لوکس‌ترین رستوران‌های کیش که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، رستوران هشتک است. البته میزان لوکس بودن این رستوران در مقایسه با موارد معرفی شده در بالا کمتر است اما غذاهای فوق‌العاده خوشمزه آن سبب شده تا به یکی از بایدهای هر گردشگری برای رستوران گردی در کیش تبدیل شود. رستوران هشتک کیش ظرفیت پذیرش ۸۰ مسافر را در محیطی مدرن و لوکس دارد. این رستوران بیشتر مورد پسند پسرهای جوان و کودکان است چرا که با علائم راهنمایی و رانندگی، پلاک و اقلام مربوط به خودرو دکور شده است. اگر به فکر خوردن غذا به همراه خانواده و به خصوص پسر بچه خود هستید بدون شک رفتن به رستوران هشتک کیش را پیشنهاد می‌دهیم.

 

معرفی ارزان‌ترین رستوران‌های کیش

آدرس: بلوار امیرکبیر، ساختمان هدیش در روبروی کارتینگ

تلفن برای رزرو ۰۷۶۴۴۴۴۱۰۰۰

 

رستوران پدیده کیش

رستوران پدیده کیش نه تنها گزینه‌ای ایده‌آل برای سیر کردن شکم گردشگران محسوب می‌شود بلکه از جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا است. چرا که در طراحی نمای رستوران پدیده کیش از دروازه بابل الهام گرفته شده است. علاوه بر آن در بخش بیرونی رستوران لنگری زرد رنگ به وزن تقریبی ۱۰۰ تن قرار دارد که نام آن در کتاب رکورد گینس ثبت شده است. ساخت این لنگر ۳۵ روز طول کشیده و جزئی از جاذبه‌های گردشگری کیش محسوب می‌شود. در لیست منو غذایی رستوران پدیده شاهد انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و خارجی خواهید بود. همچنین وجود غذاهای گران‌قیمت مثل شیشلیک، چلو بره کباب و چلوکباب برگ گوسفندی آن را به رستورانی لاکچری تبدیل کرده است.

آدرس: جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

تلفن برای رزرو ۴۴۴۷۱۰۶۸-۰۷۶

 

رستوران نهنگ سفید

این رستوران لوکس و زیبا نام خود را از طراحی خاص خود گرفته است. به طوری که اگر از بیرون به رستوران نهنگ سفید نکاه کنید بنایی به شکل نهنگ را مشاهده خواهید کرد. میهمانان این رستوران می‌توانند انواع غذاهای دریایی، ایرانی و خارجی را مطابق با سلیقه خود از منو غذایی متنوع آن انتخاب و سفارش دهند. به دلیل فضای لوکس و مدرن قیمت غذاها در این رستوران کمی بالا است. بنابراین رفتن به آن برای کسانی که به فکر سفر اقتصادی هستند توصیه نمی‌شود.

آدرس: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی

تلفن برای رزرو ۴۷۶۹۳۷۵۴-۰۷۶

 

رستوران فودکورت دامون کیش

مرکز خرید دامون یکی از معروف‌ترین مکان‌ها برای عاشقان خرید در جزیره کیش است. این مرکز خرید رستورانی لوکس و مجلل در طبقه دوم خود دارد که با نام رستوران فود کورت دامون شناخته می‌شود و از جمله لوکس‌ترین رستوران‌های کیش است. اگر بعد از چندین ساعت خرید کردن احساس گرسنگی می‌کنید و به دنبال مکانی برای لذت بردن از طعم بی‌نظیر غذاها هستید این رستوران گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. از امکانات این رستوران می‌توان به سرو صبحانه و انواع غذاهای ایرانی و خارجی با کیفیت بالا اشاره کرد.

 

۶ رستوران کیش برای خوردن بهترین فست‌فودها

آدرس: میدان وصال، مرکز خرید دامون، طبقه دوم

تلفن برای رزرو ۴۴۴۵۹۷۳۵-۰۷۶

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

نمی‌توان صحبت از لوکس‌ترین رستوران‌های کیش کرد ولی نامی از رستوران شاندیز صفدری کیش نبرد. این رستوران در کنار ساحل خلیج فارس قرار گرفته و شما می‌توانید با تماشای منظره‌ای زیبا از ساحل نیلگون جنوب به خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران بپردازید. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد رستوران شاندیز صفدری اجرای موسیقی زنده در آن است. اگر در انتخاب غذا در این رستوران سردرگم بودید خوردن شیشلیک را پیشنهاد می‌دهیم. چرا که این رستوران لقب پدر شیشلیک ایران را از آن خود کرده است. همچنین غذاهای لوکس دیگری مثل لابستر و خرچنگ نیز در شاندیز صفدری سرو می‌شود.

آدرس: خیابان رودکی، میدان پردیس، هتل پنج ستاره آرامیس پلاس، رستوران شاندیز صفدری کیش

تلفن برای رزرو ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶

 

رستوران بابا قدرت

اگر به دنبال رستورانی لوکس و در عین حال سنتی هستید بابا قدرت گزینه پیشنهادی ما به شما عزیزان خواهد بود. این رستوران دارای فضایی سنتی و بسیار دنج  است. شما می‌توانید با رفتن به رستوران بابا قدرت وعده غذایی خود را با گوش کردن به موسیقی زنده و سنتی میل کنید. بابا قدرت بیشتر با کباب‌های لذیذ خود شهرت دارد.

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در کیش

آدرس: خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا

تلفن برای رزرو ۴۴۴۶۷۷۰۰-۰۷۶

 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم لوکس‌ترین رستوران‌های کیش را به شما عزیزان معرفی کنیم. علاوه بر موارد معرفی شده در این مقاله می‌توانید به رستوران‌های هتل‌های لوکس و ۵ ستاره جزیره کیش بروید و یک وعده غذایی خوشمزه و لوکسی را تجربه کنید. از جمله این موارد می‌توان به رستوران‌ هتل‌های ۵ ستاره ایران کیش، ترنج، مارینا پارک، کوروش، شایان و ... اشاره کرد.

۰۱ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران