معرفی قلعه وحشت کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی قلعه وحشت کیش

مراکز تفریحی هر ساله شکل و شمایلی متفاوت به خود می‌گیرند و حالا خیلی‌ها به دنبال جاهای ترسناک هستند و در کنار شادی و تفریح، دوست دارند حس ترس را نیز تجربه کنند. به همین دلیل است که این روزها پارک‌های ترسناک و خانه‌های وحشت زیادی در سطح ایران و جهان افتتاح می‌شوند و هر کدام با تم، داستان و دکور متفاوت خود، تجربه‌ای جذاب و منحصر به فرد را برای مهمانانشان به دنبال خواهند داشت. قلعه وحشت  در تور کیش نیز یکی از همین مکان‌هاست که توانسته به خوبی مشتریانش را بترساند و از این نظر به یکی از معروفترین خانه‌های وحشت در ایران بدل شود.

 

آنچه باید درباره قلعه وحشت کیش بدانید

شاید باورش سخت باشد اما قلعه وحشت کیش، بدون شک یکی از خاص‌ترین و جذاب‌تین تفریحاتی است که امکان تجربه آن را در این جزیره خواهید داشت. یک مجموعه تفریحی جذاب که با دکور عالی، داستانی فوق‌العاده و ایجاد حس ترس به شکلی خلاقانه، قلب شما را به تپش می‌اندازد و آدرنالین را در بدنتان به حداکثر می‌رساند.

تنوع چیزهایی که در داستان می‌بینید بالاست و بسته به حالتی که انتخاب می‌کنید، در راه خود با زامبی‌ها، دلقک‌های ترسناک، قاتلینی با اره برقی و خیلی چیزهای دیگر مواجه خواهید شد. پس باید دل و جرعت کافی برای رفتن به قلعه وحشت کیش داشته باشید، چون وقتی پا در این راه گذاشتید، خود را برای هر چیزی باید آماده کنید.

نکته جالب در مورد قلعه وحشت کیش این است که شما از همان ابتدا می‌توانید از سه درجه ترسناک بودن، کم‌ترین، متوسط یا بیشترین حد ممکن را انتخاب نمایید. پس اگر خیلی از خودتان مطمئن نبودید، پیشنهاد می‌کنیم درجه ترس بالا را انتخاب نکنید! در طول راه شما برای طی مسیر راهنمایی می‌شوید و در عین حال در همان حین ترسانده نیز خواهید شد. عکس‌ها و فیلم‌های جالبی نیز در طول مسیر ازتان ثبت می‌شود که اگر بخواهید در اختیارتان گذاشته خواهد شد.

 

معرفی تفریحات غیر آبی جزیره کیش

خوبی‌ها و بدی‌های قلعه وحشت کیش

از خوبی‌های این مکان می‌توان به ایجاد فضای عالی اشاره کرد. تلفیقی که کم‌تر می‌توان در خانه‌های وحشتی که در ایران هستند، پیدا کرد. مشخص است که مسئولان قلعه وحشت کیش، قبل از شروع به کار، خیلی خوب تحقیق کرده و بدون فکر آن را نساخته‌اند. از طرفی اما دکور این مکان می‌توانست بهتر باشد، اگر هزینه‌ی بیشتری برای آن صورت می‌گرفت. در بعضی جاها کیفیت پایین دکور به شدت توی ذوق می‌زند. اما داستان عالی و حس ترسی که خیلی خوب انتقال داده می‌شود، این ضعف‌ها را پوشش خواهد داد. در واقع شما بازیگر یک فیلم ترسناک خواهید بود و دلهره‌ها و ترس‌های نقش اصلی را تجربه خواهید کرد.

نکات مهم درباره قلعه وحشت کیش

  • زمان فعالیت: ۶ بعد از ظهر تا ۱ بامداد (تمامی روزهای هفته)
  • سرویس دهی به آقاین و بانوان
  • درجه ترس پایین برای افراد زیر ۱۴ سال مناسب است و بهتر از بزرگسالان آن را امتحان نکنند چون جذابیت کم‌تری دارد
  • هزینه هر نفر در این مکان ۵۰ هزار تومان است
  • مدت برنامه حدودا ۷ دقیقه است
  • پیشنهاد می‌کنیم غیر از آن‌ها که مشکلات قلبی دارند و حتما نباید در این ماجراجویی شرکت کنند، آن‌هایی که مشکلات دست و کمر دارند نیز تا جای ممکن این فعالیت را انتخاب نکنند
  • حتما قبل از این که به محل قلعه وحشت بروید، وقت قبلی بگیرید

 

آیا تابستان به کیش سفر برویم؟

آدرس: کیش - بلوار داریوش - محوطه هتل ارم کیش

تلفن: 09347688498

 

نمونه‌های برتر خانه‌های وحشت در دنیا

اگر در تور کیش به سراغ قلعه وحشت رفتید و از بودن در این محل لذت بردید، باید بدانید که خانه‌های وحشت معروف زیادی در دنیا هستند که معروفیت بین‌المللی دارند. مثلا فرار از اتاق رسمی سری فیلم‌های اره که در لاس وگاس آمریکا واقع شده و یکی از ترسناک‌ترین اتاق‌های فرار در دنیاست. اما اگر در اطراف ایران به دنبال یک خانه وحشت عالی هستید، DeepDark یکی از بهترین‌ها در تمام دنیاست که در تور دبی امکان تجربه‌ی آن را خواهید داشت. در مجموع اما به هر جایی از دنیا که سفر نمایید، یک خانه وحشت خوب می‌توانید در آن شهر پیدا کنید.

خانه‌های وحشت واقعی!

اما اگر اهل جاهای ترسناک هستید، فراموش نکنید که در تورهای داخلی، همیشه می‌توانید به جاهای ترسناک واقعی بروید و چنین مکان‌هایی را نیز تجربه کنید. جاهایی مثل کلبه وحشت انزلی، تالاب ارواح مازندران، قلعه جنی در خود کیش، قلعه باستانی بوینی یوغون در نزدیکی اردبیل و ... چنین جاهایی محسوب می‌شوند.

 

فلای بورد تجربه‌ای لوکس در کیش

۳۰ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران