۵ جنگ شبانه برتر در جزیره کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
۵ جنگ شبانه برتر در جزیره کیش

وقتی صحبت از سفر به جزیره زیبای کیش می‌شود تفریحات دریایی به عنوان اولین گزینه به ذهن می‌رسند. در صورتی که سفر به کیش با تفریحات و جذابیت‌های متعدد بسیار بیشتری همراه بوده و توریست‌های پرانرژی محدودیت زمانی برای لذت بردن از تک به تک تفریحات آن خواهند داشت. یکی از پرطرفدارترین این تفریحات، جنگ‌ های شبانه کیش هستند. جنگ‌های شبانه کیش فرصتی عالی برای خنده و شادی در کنار خانواده بوده و به شما این اطمینان را می‌دهیم که هرگز از خرید بلیط جنگ‌های شبانه در کیش پشیمان نخواهید شد. اگر ایده حضور در این نمایش‌های شاد برای شما نیز جذاب است، برای آشنایی با برترین آن‌ها تا انتهای این نوشته ما را همراهی کنید.

 

جنگ شبانه چیست؟

اغلب گردشگرانی که برای اولین بار با تور کیش سفر می‌کنند، نام جنگ شبانه برای آن‌ها نا آشنا است. از همین رو لازم دانستیم قبل از معرفی بهترین جنگ‌ های شبانه کیش توضیح کوتاهی از آن ارائه دهیم. در حالت کلی به اجراهای خنده‌دار که با نمایش‌هایی از کمدی، موسیقی و تئاتر همراه هستند و در ساعات شب برگزار می‌شوند جنگ شبانه گفته می‌شود. از آنجایی که کیش مقصدی توریستی و زنده حتی در ساعات نیمه شب است، مسافران شاهد جنگ‌های شبانه سرگرم‌کننده‌ای در آن خواهند بود. این جنگ‌ها با حضور شومن‌های بااستعداد و کمدین‌های دوست داشتنی همراه بوده و گزینه‌ای عالی برای چند ساعت خندیدن به همراه خانواده هستند.

عکس: epersianhotel.com

 

۵ مورد از بهترین جنگ‌ های شبانه کیش

با توجه به اینکه تعداد روزهای تور کیش چندان زیاد نبوده مسافران فرصت کافی برای تجربه تک‌تک تفریحات آن را نخواهند داشت. از طرفی دیگر جنگ‌های شبانه کیش نیز متعدد بوده و این می‌تواند مسافران را در انتخاب گزینه مناسب دچار سردرگمی کند. از همین رو در زیر به معرفی ۵ مورد از بهترین آن‌ها می‌پردازیم:

۱. جنگ شبانه پازل شو، کیش

در میان تمامی جنگ‌ های شبانه کیش، پازل شو بهترین و خنده‌دارترین گزینه است. این نمایش سرگرم‌کننده و دوست داشتنی با حضور دو هنرمند به نام اکبر اقبالی و آرش شاهوران برگزار می‌شود. ناگفته نماند که قبلا این شو با نام هتل ارم برگزار می‌شد که اگر از مسافران قدیمی کیش هستید حتما نامی آشنا برای شما خواهد بود. لحظه به لحظه جنگ شبانه پازل شو با اجراهای فوق‌العاده خنده‌دار و موسیقی‌های پرجنب و جوش و شاد همراه است. در صورتی که تمایل به حضور در این جنگ شبانه را دارید، بهتر است از قبل بلیط آن را تهیه کنید. این برنامه هر شب در کنسرت هال پارک دلفین‌ها برگزار می‌شود.

 

آشنایی با بازار ماهی فروشان کیش

عکس: kishtafrihat.ir

 

۲. جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ، کیش

مورد بعدی از دوست داشتنی ترین جنگ‌ های شبانه کیش، ستارگان رنگارنگ نام دارد که به قدری جذاب و سرگرم‌کننده است که به هیچ عنوان نمی‌توان آن را پایین‌تر از جنگ شبانه پازل شو دانست. این برنامه به یادماندنی و شاد به صورت شبانه در تمامی ایام هفته در سالن مجلل ساختمان کشتی ایرانی برگزار می‌شود. مجری این برنامه نیما ساحلی است که به همراه استاد تقلید صدای ایران، آقای حسین حیدری، بدون اغراق تجربه حضور در یکی از بهترین جنگ‌های شبانه نه تنها در جزیره کیش بلکه در کل ایران را برای حاضران خلق می‌کند. ناگفته نماند که تا چند سال پیش آقای اکبر اقبالی نیز در این جنگ حضور داشت که در حال حاضر در جنگ پازل شو هنرنمایی می‌کند. 

عکس: takhfif-kishgardi.com

 

۳. جنگ شبانه دینامیت شو، کیش

از دیگر جنگ‌ های شبانه کیش که توانسته مورد پسند اکثریت گردشگران در سفر به کیش قرار بگیرد، جنگ شبانه دینامیت شو است. این برنامه تفریحی شبانه با هنرنمایی میلاد صالح پور به اجرا در آمده و بدون اغراق به قدری جذاب است که تماشاگران دوست دارند برای بار دوم نیز در آن حضور داشته باشند. از جمله آیتم‌های این برنامه می‌توان به استندآپ کمدی، اجرای موسیقی، نمایشی از رقص‌های بریک و رقص نور و بسیاری موارد متنوع دیگر اشاره کرد. محل برگزاری جنگ شبانه دینامیت شو کنسرت هال VIP بولینگ مریم است. البته باید بگوییم که در حال حاضر اجرای این برنامه شبانه متوقف شده است. بنابراین توصیه می‌شود حتما قبل از برنامه‌ریزی از عرضه بلیط‌های آن مطمئن شوید.

 

راهنمای دوچرخه سواری در کیش

عکس: hashtag724.com

 

۴. جنگ شبانه پرشین شو، کیش

جنگ شبانه پرشین شو که در سال‌های گذشته با نام پلاس شو به نمایش در می‌آمد از دیگر جنگ‌ های شبانه کیش است که بدون شک می‌تواند لحظات شاد و به یادماندنی را برای علاقه‌مندان رقم بزند. این برنامه فوق‌العاده شاد با حضور آقای علی برجی و همچنین هنرمندان دیگری نظیر مصطفی رامشی و امید رجبی برگزار می‌شود. محل برگزاری جنگ شبانه پرشین شو، آمفی تئاتر هتل کیش بوده و در حال حاضر به صورت هر شب به اجرا در می‌آید. علی رجبی از جمله پرشورترین خواننده‌های کشور بوده و یکی از خنده‌دارترین شب‌ها را برای مسافران تور کیش رقم می‌زند.

عکس: kishbazdid.com

 

۵. جنگ شبانه ایرانیا، کیش

یکی از قدیمی‌ترین جنگ‌ های شبانه کیش که تماشای آن را به همه مسافران کیش که به دنبال شبی به یادماندنی هستند پیشنهاد می‌دهیم، جنگ شبانه ایرانیا است. این جنگ از سال ۱۳۷۷ در جزیره کیش برگزار شده و همواره توریست‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند. مجری این جنگ شاد و سرگرم‌کننده آقای حمید خندان که از خواننده‌های سابق صدا و سیما می‌باشد، است. بنابراین اگر دوست دارید در کنار استندآپ‌های خنده‌دار در یک کنسرت شد و به یادماندنی نیز حضور داشته و به اصطلاح با یک تیر دو نشان بزنید، قطعا جنگ شبانه ایرانیا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.این جنگ در سالن مجلل کنسرت رویال هتل پانوراما به صورت هر شب برگزار می‌گردد.

 

معرفی لوکس‌ترین مراکز خرید کیش

عکس: alibaba.ir

 

دانستی‌ترین مهم قبل از حضور در جنگ‌ های شبانه کیش

چنانچه قصد حضور در یکی از بهترین جنگ‌های شبانه کیش را دارید، بهتر است با چند نکته مهم قبل از خرید بلیط آن آشنا شوید. برای این منظور در زیر به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • اغلب جنگ‌های شبانه کیش در ساعات دیر وقت شب شروع شده و تا ۲ الی ۳ بامداد نیز ادامه می‌یابند. از همین رو توصیه می‌کنیم شبی که قصد تماشای جنگ شبانه را دارید، پرانرژی بوده و روز خود را با برنامه‌های خسته‌کننده پر نکنید.
  • در تور کیش خود شاهد عرضه بلیط‌های جنگ شبانه با قیمت‌های مختلفی خواهید بود. برای اینکه مناسب‌ترین قیمت بلیط را پیدا کنید بهتر است قبل از نهایی کردن خرید خود از چند جا قیمت را پرس و جو کنید.
  • از آنجایی که جنگ های شبانه کیش ماهیت طنز دارند، در ماه‌های عزاداری و روزهای وفات برگزار نمی‌شوند.

عکس: divar.ir

 

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

نظرات کاربران