راهنمای سفر ماه عسل در جزیره کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
راهنمای سفر ماه عسل در جزیره کیش

برای شروع یک زندگی رویایی چه بهتر از سفر به توریستی‌ترین جزیره‌ی ایران و یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در کشورمان؟ کیش مملو از زیبایی‌ها و امکانت تفریحی بوده و هتل‌های رمانتیک و درجه یکی دارد که برای چنین سفری ایده‌آل هستند. برای سفر ماه عسل، می‌توانید برنامه‌ی اقامت در اتاق‌های خاصی از هتل‌های ۵ ستاره کیش بریزید، به گشت‌های دریایی بروید، در ساحل قدم زده و غروب خورشید به عکاسی بپردازید یا حتی خرید در این جزیره‌ی دوست داشتنی را تجربه نمایید. اگر برنامه‌ی تور کیش برای ماه عسل را دارید، بهتر است مقاله امروز ما را که به این موضوع اختصاص دارد، دنبال نمایید.

 

چرا کیش را برای ماه عسل انتخاب کنیم؟

بسیاری از زوج‌های جوان دوست دارند اولین سفر خود را به یک مقصد ساحلی تجربه کنند و کیش از آن نوع مقاصدی است که همیشه می‌توان به عنوان رمانتیک‌ترین مقاصد ماه عسل در ایران پیشنهاد کرد. جزیره‌ای که سواحل دیدنی و فوق‌العاده زیبایی دارد و چند هتل پنج ستاره‌ی ساحلی نیز در آن‌جا وجود داشته که نمای جذابی از خلیج فارس را برایتان به همراه خواهند داشت. مهم‌تر این که شما می‌توانید، انواع تفریحات آبی را نیز در این سواحل تجربه کرده و اولین سفر خود را به یک تجربه‌ هیجان انگیز بدل کنید.

اما بر خلاف بعضی دیگر از مقاصد ساحلی در ایران، کیش امکانات خیلی خوبی نیز داشته و دارای مراکز خرید، سینما، برنامه‌های تفریحی متعدد و خیلی چیزهای دیگر است. اگر هم که بخواهیم آن را با مقاصد خارجی مشابه مقایسه کنیم، هزینه‌های سفر به کیش برای ماه عسل بسیار کم‌تر خواهد بود. برای مثال، سفر به تایلند شاید تا ۷ برابر متفاوت باشد و البته هزینه‌ی تفریح و گردش در این گونه کشورها نیز خیلی بیشتر است. همین دلایل به نظر کافی هستند تا بتوانید به راحتی کیش را برای ماه عسل خود انتخاب کنید و از این سفر لذت کافی را ببرید.

هزینه‌های سفر ماه عسل به کیش

بخشی از هزینه‌های این سفر شامل بلیط هواپیما و هتل می‌شود که می‌توانید با انتخاب‌ تورهای گردشگری، تا حد زیادی از تخفیف‌های موجود در مقتدرسیر تابان بهره مند شوید. اما در زمینه هتل، دست شما برای انتخاب باز است. اگر واقعا بخواهید یک تجربه عالی از هتل‌های بسیار خوب و سوییت‌های ماه عسل داشته باشید، مسلما باید هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنید. برای مثال، یک انتخاب ویژه برای شما، می‌تواند سوویت‌های رویال هتل ترنج یا اتاق‌های این مجموعه باشد که بین ۵ تا ۱۰ میلیون برای هر شب هزینه در پی خواهد داشت. اما می‌توانید هتل‌های چهار ستاره یا حتی سه ستاره را برای سفر در تور کیش انتخاب کنید و در تورهایی شرکت کنید که هزینه‌ی پرواز و هتل برایتان چیزی کم‌تر از ۳ میلیون تومان باشد.

 

راهنمای کامل قایق سواری در کیش

اما یکی از بخش‌های مهم سفر به کیش، تفریحات مختلفی است که در این جزیره امکان انجام آن‌ها را دارید. برای مثال، تورهای غواصی در کیش حدود ۳۰۰ هزار تومان برای هر نفر، شاتل چیزی نزدیک به ۱۰۰ تومان برای هر نفر، پاراسل ۲۳۵ هزار تومان و کشتی آکواریوم نیز حدود ۱۴۰ تومان برای هر نفر هزینه در پی خواهد داشت. البته این‌ها تنها بخشی از تفریحات معروف کیش هستند و باید ببینید، بسته به تعداد روزهایی که در کیش هستید و برنامه‌ای که برای این تفریحات دارید، هزینه‌های شما به چه ترتیب خواهد بود. از نظر کافه و رستوران هم تنوع قیمتی بسیار بالا بوده و به خوبی می‌توانید در این بخش، خودتان به مدریت هزینه‌هایتان فکر کنید.

بهترین هتل‌های کیش برای سفر ماه عسل

یکی از بخش‌های مهم ماه عسل، انتخاب هتلی مناسب به این منظور است که در این نوشته ما به مرور پنج مورد از بهترین‌های کیش می‌پردازیم:

هتل ترنج کیش

یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین اقامتگاهی که برای سفر عاشقانه خود می‌توانید انتخاب کنید، تنها هتل آبی کشورمان، هتل ترنج کیش است که شامل ویلاهایی بر روی آب شده کف شیشه‌ای دارند و اقامتی رمانتیک و جذاب را برایتان می‌سازند. این هتل در غرب جزیره و در جایی نسبتا آرام قرار گرفته و در زمان اقامت، می‌توانید از کف سالن اصلی ویلا، به ماهی‌های رنگارنگ زیر پای خود نگاه کنید و هر روز را با منظره‌ی زیبای دریا آغاز نمایید. این را هم فراموش نکنید که در این هتل، عکس‌های بسیار زیبایی می‌توانید در اولین سفر به کیش ثبت نمایید. هتل ترنج استانداردهای محیط زیستی را به خوبی به انجام رسانده و دارای امکاناتی مثل استخر، جکوزی، سالن بدن سازی و ... است.

 

هزینه و زمان بازدید از جاذبه‌های گردشگری کیش

هتل مارینا پارک کیش

یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کیش که یک ساحل ۷۵۰ متری اختصاصی را برای مهمانانش به همراه داشته و چشم‌انداز زیبایی از دریا را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد. این هتل ۵ ستاره بسیار شیک، اتاق‌های متنوعی داشته و دارای چندین سوییت نیز هست که بهترینشان سوییت رویال با مساحت ۱۴۸ متر خواهد بود. هتل مارینای کیش همچنین دارای یک کلاب دریایی عالی بوده و انواع تفریحات آبی را نیز در همین محل می‌توانید تجربه کنید. اسپا و ماساژ، یک رستوران زیبا، کافی شاپ و امکانات این چنینی نیز برای هتل مارینا پارک کیش در نظر گرفته شده.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از محبوب‌ترین‌ها و لوکس‌ترین هتل‌های کیش به حساب می‌آید که با طراحی زیبا به سبک هخامنشی، چشم‌ها را معطوف خود کرده و حتی گردشگران خارجی را نیز به سمت خود می‌کشاند. این مجموعه‌ با اتاق‌های لوکس و زیبا و سوییت‌های فوق‌العاده‌ و امکانات رفاهی کاملی که دارد، انتخابی ایده‌آل برای سفر ماه عسل به حساب می‌آید. این هتل مجموعا دارای ۱۸۴ اتاق و سوییت بوده، دارای استخر، رستوران، کافی شاپ و بسیاری بخش‌های جذاب دیگر است. برای تفریح نیز می‌توانید به سراغ زمین‌های تنیس و یک بازی دو نفره را تجربه کنید، در سالن بیلیارد مشغول شوید، ماشاژ پا با ماهی را تجربه نمایید یا به سراغ سالن اسپا بروید. همچنین خود هتل داریوس، تور‌های غواصی را نیز در خلیج فارس برنامه‌ریزی کرده که هم آقایان و هم بانوان امکان رفتن به این تورها را دارند. پس برای یک فعالیت‌ هیجان انگیز دو نفره خود را آماده کنید.

هتل شایان کیش

یکی دیگر از هتل‌های مجلل و زیبای کیش برای سفر ما عسل، هتل شایان کیش است که در کنار اتاق‌ها و سوییت‌های متنوع، چندین سوییت ساحلی نیز دارد که به نظر انتخابی عالی برای چنین سفری هستند. این مجموعه نیز در کنار اتاق‌های متنوع دارای سالن‌های بازی و امکانات تفریحی مختلف بوده و واحدهای آن، همگی رو به دریا ساخته شده‌اند. همچنین می‌توانید به صورت دو نفره، از خود هتل دوچرخه‌هایی را که برای مهمانان در نظر گرفته شده، در اختیار بگیرید و در کیش به سواری بپردازید.

 

راهنمای سفری بهاری به کیش

هتل سارا کیش

اگر هم به دنبال یک انتخاب ارزان‌تر هستید، پیشنهاد ما به شما هتل شیک و زیبای سارا است  که اگر چه جزو هتل‌های سه ستاره کیش محسوب می‌شود اما دارای اتاق‌هایی زیبا  با طراحی دلچسبی بوده که حتما از آن‌جا خوشتان خواهد آمد. این هتل در مرکز جزیره واقع شده و به خیلی از مراکز خرید همچون پردیس یا رویال مال نزدیک بوده و مراکز تفریحی نیز فاصله‌ی چندانی با این محل ندارند. این هتل دارای یک رستوران نیز هست که برای صرف غذاهای مختلف، می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید.

رستوران‌های دو نفره در کیش

سفر ماه عسل بدون یک شام رمانتیک و قراری عاشقانه که فایده‌ای ندارد! برای چنین مناسبتی، چندین رستوران را می‌توان در تور کیش پیشنهاد کرد اما احتمالا خیلی‌ها با ما هم نظر باشند که توتی فروتی که از سال ۱۳۸۴ در کیش به فعالیت مشغول است با توجه به این که بر روی یک اسکله چوبی با چشم‌اندازی زیبا قرار گرفته و غذاهای بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کند، از جمله بهترین گزینه‌ها باشد.

البته برای یک تجربه متفاوت و خاص و گرفتن چند عکس جالب توجه دو نفره، بد نیست یک شب را در رستوران کوه نور به صرف غذا بپردازید. این رستوران مجلل دکوری شبیه به غار دارد و یک فضای روباز نیز برای صرف غذا تدارک دیده که در آن‌جا نیز می‌توانید، چیزی برای خوردن سفارش دهید. عمده معروفیت رستوران کوه نور به خاطر دکور خاص این مکان است. برای صرف غذا در رستوران‌های لوکس کیش نیز بهتر است به جاهایی همچون رستوران رویال استارکیش، رستوران میرمهنا یا نهنگ سفید با آن دکور عجیبش بروید که همگی جزو بهترین‌ها در جزیره هستند.

 

خیابان‌های کیش را قبل از سفر به آن بشناسیم

تفریحات دو نفره در کیش

تفریحات بسیار زیادی در کیش وجود دارد که به سراغشان بروید و این که کدام یک را انتخاب کنید، کاملا به حس و حال خودتان بستگی دارد. آن زوج‌هایی که به دنبال کارهای هیجان انگیز و خاص هستند، دوست دارند غواصی، پاراسیلینگ، اسکی روی آب و کارهایی از این دست را تجربه کنند و آن دسته زوج‌هایی که به فعالیت‌های آرامش بخش علاقه دارند، سراغ دوچرخه سواری، کایاک سواری، تورهای قایق سواری و قدم زدن در کنار دریا را انتخاب می‌کنند. یکی از امتیازهای کیش این است که برای هر کس و هر سلیقه‌ای، فعالیتی دارد که باعث می‌شود به همه در جزیره‌ی کیش خوش بگذرد.

اما نباید فراموش کنید و چند عکس زیبا در سواحل کیش بگیرید. این فعالیت مهمی برای سفر ماه عسل به کیش است و بهترین زمان برای این کار، صبح و هنگام طلوع خورشید خواهد بود. در این موقع، نور برای عکاسی عالی بوده، هنوز گردشگران به ساحل نیامده‌اند و عکاسی بسیار راحت‌تر خواهد بود. در نهایت خرید کردن در بازارهای مختلف، مراکز خرید کیش و پاساژ‌ها را نیز از یاد نبرید!

 منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۰۵ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران