راهنمای کامل قایق سواری در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
راهنمای کامل قایق سواری در کیش

قایق سواری یکی از اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین تفریحات سفر به جاهای ساحلی است و تور کیش با داشتن روزهای آفتابی زیاد در طول سال به خوبی از پس فراهم کردن شرایط عالی برای قایق سواری برآمده است. شما می‌توانید به صورت تکی یا گروهی انواعی از قایق سواری را تجربه کرده و اوقات شادی را سپری کنید. بیایید در ادامه به اطلاعات مفیدی که در این سفر به درد شما می‌خورد نگاهی بیاندازیم.

 

قایق بادبانی

یکی از سبک‌های قایق سواری در کیش، قایق‌های بادبانی هستند که به صورت یک نفره یا نهایتا دو نفره در دسترس قرار دارند. این قایق سواری به نسبت قایق سواری معمولی لاکچری بوده و به طبع در هر جای کشور هم در دسترس نیست و هزینه کمی بالاتری هم دارد. اگر قبلا هیچ تجربه‌ای نداشتید و یا اساسا تمایلی ندارید خودتان برانید به کار را به دست مربی مجرب بسپارید و خودتان در جایگاه نفر دوم بنشینید و از محیط اطراف لذت ببرید. برخلاف قایق سواری معمولی این قایق سواری فقط برای افراد بالای ۱۸ سال در دسترس قرار دارد.

  • آدرس کلوپ دریایی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، ساختمان شماره ۷
  • آدرس تفریحات دریایی کیش: جزیره کیش، انتهای بلوار اندیشه

قایق کف شیشه‌ای

یکی از قایق سواری‌های جذاب در کیش، قایق کف شیشه‌ای است که برای خانواده‌ها و مخصوصا افرادی که غواصی بلد نیستند عالی است. برای بچه‌های کوچکی که نمی‌توانند عملا غواصی کنند قایق‌های کف شیشه‌ای امکان تماشای ماهی‌ها را فراهم می‌کند و از این‌رو به شدت پرطرفدار هستند. چند ردیف صندلی در این قایق‌ها وجود دارد گشت و گذاری گروهی با خانواده را ممکن می‌کند.

  • آدرس بندرگاه کیش: کیش، بلوار ایران
  • آدرس اسکله تفریحی کیش: کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا

 

سفر به کیش و تفریح در کشتی‌های آکواریومی

قایق تندرو

این سبک قایق سواری برای تفریحات خانوادگی در کیش انتخاب مناسبی است چرا که می‌توان به صورت گروهی همه با هم سوار قایق شوند و از گشت و گذار دریایی لذت ببرند. تورهای گردشی با قایق‌های سریع انواع مختلفی دارد و به همین نسبت هزینه‌های مختلفی دارند اما در مجموع گردشی ارزان محسوب می‌شود.

  • آدرس کلوپ دریایی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، ساختمان شماره ۷
  • آدرس اسکله تفریحی کیش: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا
  • آدرس ساحل سیمرغ: جزیره کیش، خیابان جهان
  • آدرس ساحل مرجان: جزیره کیش، میدان مرجان

قایق‌های ماهیگیری

اکثر مسافران کیش تفریحات آبی کیش و مخصوصا قایق سواری به دنبال هیجان بیشتر هستند اما اگر شما ترجیح می‌دهید به جای سرعت زیاد قایق یا پریدن بر سر موج‌ها آرامش بیشتری داشته باشید و از تعطیلاتی آرام لذت ببرید می‌توانید قایق‌های ماهیگیری شوید که توری کوچک برای سفر به نقاط پر ماهی ترتیب می‌دهند و می‌توانید در آرامش چندتایی ماهی بگیرید. این تورها عموما ۳ ساعته هستند.

  • آدرس: کیش، بلوار ایران، بندرگاه کیش

 

فرودگاه کیش را مثل کف دستتان بشناسید

کایاک پدالی و کایاک پارویی

کایاک پدالی و کایک پارویی یکی از ارزان‌ترین قایق سواری‌های کیش است که برای افرادی که می‌خواهند گشت و گذاری ارزان در آ‌ب‌های خلیج فارس داشته باشند امکان گشت و گذاری ۱ ساعته را می‌دهد. این قایق‌ها به صورت یک نفره و دونفره در دسترس هستند.

  • آدرس کلوپ دریایی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، ساختمان شماره ۷

کایت بوردینگ

یکی از تفریحات واقعا هیجانی در کیش کایت بوزدینگ سواری است که برای افراد ماجراجو فرصتی غیرقابل چشم پوشی محسوب می‌شود. در این ورزش آبی هیجانی و سنگین شما با تخته موج سواری و در حالی که یک کایت در دست دارید و شما می‌کشد بر روی موج و با نیروی باد حرکت خواهید کرد. این ورزش نیازمند تمیرین و قدرت جسمانی بالا است و اگر بلد نیستید می‌توانید در همان کیش آموزش ببنید.

  • آدرس کلوپ دریایی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، ساختمان شماره ۷

سواری هیجانی کریزی بوت

در این سواری که بین ۱۰ تا ۱۵ سرنشین هم زمان می‌توانند در آن سوار شوند، سواری با قایق سریعی است که به صورت دیوانه واری بر روی موج‌ها می‌راند و آب به سر و رویتان می‌پاشد. در این سواری راننده مجرب گاها حرکات نمایشی هم اجرا می‌کند و حسابی آدرنالین خون‌تان را به سقف می‌چسباند.

  • آدرس کلوپ دریایی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، ساختمان شماره ۷
  • اسکله تفریحی کیش: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا
  • ساحل سیمرغ: جزیره کیش، خیابان جهان
  • ساحل مرجان: جزیره کیش، میدان مرجان

 

۴ نکته مهم برای مسافران تور کیش

قایق تفریحی VIP

اگر در گروهی چند نفره از دوستان یا خانواده هستید می‌توانید با اجاره قایق‌های ویژه تور خصوصی و لاکچری خودتان را داشته باشید. این قایق‌ها با توجه به امکانات و مدت زمانی که ارائه می‌ذهند هزینه‌های متفاوتی هم دارند.

  • آدرس بندرگاه کیش: کیش، بلوار ایران

یات سواری

یات در واقع همان  قایق‌ تفریحی VIP است اما با امکانات و ویژگی‌های کامل‌تر و لوکس‌تر. در این قایق‌های تفریحی لوکس مثل یک هتل کوچک و سیار امکاناتی مانند تخت خواب و آشپرخانه مجهز وجود دارد و ناخدایی حرفه‌ای به پیش می‌راند. این تورهای لاکچری یکی از انتخاب‌های ترجیحی زوج‌ها برای ماه عسل هستند.

  • آدرس: بندرگاه کیش، جزیره کیش، بلوار ایران

 

تجربه جایروکوپتر سواری در جزیره کیش

۰۹ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران