بهترین پارک‌های بازی و آبی در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
بهترین پارک‌های بازی و آبی در کیش

وقتی تعطیلات به سفر می‌روید، انتظار دارید ساعاتی خوش و مفرح را همراه خانواده خود در سفر داشته باشید. مخصوصا اگر شما مسافر تور کیش باشید می‌توانید قایق سواری کنید، انواع تفریحات آبی و ساحلی را از سر بگذرانید و در بهترین مراکز خرید کیش، چیزهایی که احتیاج دارید را تهیه نمایید. اما رفتن به پارک‌های آبی و بازی نیز می‌تواند گزینه‌ای عالی در سفر باشد. کیش چندین پارک بازی و آبی دارد که ما سعی داریم در این نوشته، آن‌ها را به شما معرفی نماییم.

 

شهربازی هایلند کیش

بدون هیچ شکی، اگر بخواهید در کیش به یک تم پارک عالی و سطح بالا بروید، حتما باید سراغ از شهر بازی هایلند کیش بگیرید. این شهر بازی با امکانات بسیار زیاد و تنوع کم‌نظیر در ایران، می‌تواند برای تمامی اعضای خانواده -از بزرگ تا کوچک- ساعاتی فوق‌العاده را رقم بزند. بخش‌های مختلفی در این مجموعه وجود دارد که شامل محیط باز و سالن‌های سرپوشیده است. شما می‌توانید بازی‌های مختلف مخصوص کودکان از جمله چرخ و فلک، قطار، ماشین برقی کوچک و ... . همچنین بازی‌های کلاسیک شهر بازی برای نوجوانان و افراد بزرگسال همچون رنجر، سفینه، ترن هوایی و آبی و بسیاری دیگر نیز مهیا هستند که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

 

ایرلاین‌هایی برای سفر به جزیره کیش

اما جاذبه‌های شهر بازی هایلند به همین جا ختم نمی‌شود. انواع بازی‌های کامپیوتری، بازی‌های میزی، استیشن‌های دو نفره و تک نفره و بازی‌های مسابقه‌ای نیز در سالن سرپوشیده در نظر گرفته شده که تنوع آن‌ها واقعا عالی است. همچنین شما می‌توانید انواع بازی‌های واقعیت مجازی از جمله اولین تردمیل واقعیت مجازی در ایران را در این شهر بازی تجربه کنید. اگر تمام این‌ها برای ورود شما به پارک کافی نبود، به این فکر کنید که هایلند دارای سینمای هفت بعدی، زمین فوتبال حبابی، شبیه ساز پرواز، رولر کوستر واقعیت مجازی، اتاق فرار، اتاق ترس، سینما گیم و بسیاری چیزهای دیگر بوده که گفتن از همه‌ی آن‌ها از حوصله‌ی این نوشته خارج است.

آدرس: پارک شهر

شماره تماس: 09347681362 و 09133039395

 

پارک آبی اوشن

دومین انتخاب فوق‌العاده‌ای که در جزیره دارید، پارک آبی اوشن کیش است که یکی از محبوب‌ترین این لیست است. اگر به تور کیش رفته‌اید، به هیچ وجه نباید بودن در این پارک آبی فوق‌العاده که استانداردهای جهانی دارد را از دست بدهید. طراحی این مکان برگرفته از داستان راز قلعه خورشید است و به صورت کلی معماری زیبایی دارد که شامل انواع بازی‌ها، ساحل مصنوعی و همچنین امکانات رفاهی بسیار خوبی است.

این مجموعه دارای چهار استخر اصلی است و بازی‌هایش را در چند دسته قرار داده است تا بسته به رده سنی، مشتریان بتوانند بازی مناسب خود را انتخاب کنند. رایدهای آرام، تند و هولناک این دسته بندی هستند که در دسته بندی هولناک دو بازی واقعا فوق‌العاده قرر داده شده که باید جرعت کرده و سوار آن‌ها شوید. بخش‌های جذاب زیادی در اوشن وجود دارد که بخش جذاب آن دریاچه سونامه و موج‌های مصنوعی جذاب آن است، آن هم درست با فاصله‌ی چند ده متری از دریای واقعی! پارک آبی اوشن کیش دارای فروشگاه، کافه و رستوران بوده و می‌توانید از شاتل‌های رایگان آن برای رفت و آمد به شهر استفاده کنید. همچنین فراموش نکنید که ساعت مخصوص بانوان برای این پارک در نظر گرفته شده و خانم‌ها می‌توانند از تمامی امکانات حتی در محل‌های روباز نیز به راحتی استفاده کنند.

 

معرفی شهر باستانی حریره در کیش

آدرس: خیابان جهان

شماره تماس: 07644465985

 

پارک آبی بادی مارینا

این پارک آبی تفاوت آشکاری با اوشن دارد و آن هم این است که تمام تجهیزات آن بادی بوده و در بخش آرامی از اسکله داخل آب دریا بنا شده است. این پارک بادی بیشتر شبیه به مسابقه‌های تلوزیونی بوده و می‌توانید در آن از انواع تفریحاتی که برای شما در نظر گرفته شده استفاده کنید.

ورودی این پارک نسبت به پارک آبی اوشن کم‌تر است و بازی‌های آن نیز طرفداران خاص خود را دارد. کم سن و سال‌ها یا بزرگ‌ترها بازی‌های مخصوص به خود را دارند و می‌توانند بر روی ترامپولین آبی سواری کنند، از موانع رد شوند و با هم به مسابقه بپردازند.

دیگر انتخاب‌های شما در کیش

انتخاب‌های شما در کیش تنها به این سه گزینه‌ی بزرگ محدود نمی‌شود و پارک‌های متنوعی مثل پارک ماسه‌ای یا پارک بازی مجتمع تجاری کیش هستند که می‌توانید کم سن و سال‌ها را برای بازی به آن‌جاها ببرید. همچنین مجموعه‌هایی مثل بولینگ مریم نیز هستند که در کنار سالن بولینگ، انواع بازی‌های کامپیوتری، میزی و استیشن‌های مسابقه‌ای را برایتان فراهم کرده‌اند.

 

تجربه سرما در کافه یخی کیش

۰۴ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران