معرفی مجموعه تفریحی مارینا کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی مجموعه تفریحی مارینا کیش

مجموعه مارینا کیش در ابتدا تنها یک بندر بزرگ با گنجایشی نزدیک به ۳۰۰ جای پارک برای شناورهای مختلف بود، اما بعدتر به عنوان یکی از جاذبه‌های مهم جزیره و همچنین مکانی تفریحی شناخته شد و امکانات زیادی در آن به وجود آمد و حالا یکی از محبوب‌ترین جاها برای کسانی است که به تور کیش می‌روند. اگر شما هم می‌خواهید با مجموعه تفریحی مارینا کیش آشنا شوید، بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

کوتاه درباره مجموعه مارینا کیش

این مکان اولین مارینای سواحل ایران محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۲ ساخته شد. مجموعه‌ای لوکس و زیبا که حوضچه‌ای اختصاصی برای شناورهای تفریحی، یک هتل لوکس و جذاب، کلوپ تفریحی با امکانات بسیار زیاد، رستوران‌های مختلف و خیلی چیزهای دیگر دارد تا از نظر اقامتی و همچنین تفریحی، از بهترین انتخاب‌ها در کیش محسوب شود.

در واقع مجموعه  مارینا کیش بستری را برای شما فراهم آورده تا بتوانید یات‌های مختلف را اجاره کرده، از امکانات نگهداری شناورها استفاده کنید، در بخش‌های تفریحی آن به بازی و ورزش مشغول شوید و زمان خود را به بهترین شکل در یکی از زیباترین بخش‌های کیش سر کنید. همه‌ی این‌ها نیز در محیطی بسیار مجلل و تمیز با امکانات عالی و همچنین خدمات خیلی خوب ارائه می‌شود.

 

تفریحات تابستانه در کیش

تفریحات دریایی در مارینا کیش

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مارینا کیش برای گردشگران، بخش تفریحات دریایی است که آن‌ها را یک به یک با هم مرور خواهیم کرد:

غواصی: تورهای غواصی در کیش از جمله فعالیت‌های بسیار جذابی خواهد بود که می‌توانید در کیش تجربه کنید و یکی از جاهایی که با امکانات خوب و همچنین آموزش اولیه شما را به آب می‌برد، مارینا کیش است. شما در این گردش‌های دریایی از موجودات مختلفی همچون ماهیان رنگارنگ، ستاره‌های دریایی، مرجان‌ها و ... دیدن خواهید کرد.

کایاک: دو نوع کایاک مختلف در این‌جا برای اجاره وجود دارد که هم شامل کایاک‌های پارویی می‌شود و هم کایاک‌های پدالی. این قایق‌ها به صورت یک ساعته در اختیار شما قرار داده می‌شود و با توجه به این که شما در حوضچه اختصاصی مارینا کیش که به وسیله‌ی موج‌شکن‌های بزرگ پدید آمده حرکت می‌کنید، آبی آرام و بی‌خطر را پیش رو خواهید داشت.

 

تفریحات رایگان در جزیره کیش

شاتل و بنانا سواری: شاتل‌ها شناورهای بادی هستند که به وسیله‌ی قایق‌های تندرو کشیده شده و شما در آن‌ها به سواری مشغول می‌شوید. از نظر ایمنی همه چیز در مارینا رعایت شده و جلیقه نجات و کلاه ایمنی به شما داده می‌شود. بنانا نیز نوعی شاتل است که به شکل موز بوده و تنها نحوه سوار شدن آن متفاوت می‌باشد.

پدال بورد و پدل برد: دو نوع دیگر از شناورهای خاص که یکی به روش پا زدن و دیگری به روش پاروزدن جلو می‌رود. این شناورها حدود نیم ساعت در هر نوبت در اختیار شما قرار داده می‌شود.

قایق‌های بادبانی: دیگر شناور جذابی که به شما اجاره داده می‌شود، قایق‌های بادبانی کوچک است که البته کمی هدایت آن‌ها ممکن است برای کسانی که تازه کار هستند سخت باشد. قایق‌های بادبانی ارائه شده در مارینا کیش همگی از برندهای برتر بوده و لذت مضاعف را برایتان به همراه خواهند داشت.

پاراسل: در آخر، شما می‌توانید در مارینا کیش پاراسل را نیز امتحان کنید. در پاراسل شما به صورت تک نفره یا دو نفره به یک چتر خاص متصل شده و همینطور که قایق شما را به پیش می‌برد، شما نیز در هوا اوج می‌گیرید می‌توانید از منظره و سواری به صورت توامان لذت ببرید.

 

آب و هوای کیش در فصل‌های مختلف

فروشگاه و لانژ اختصاصی مارینا کیش

یک فروشگاه اختصاصی تجهیزات ورزشی و دریایی در مارینا کیش وجود دارد و شما می‌توانید برندهای معتبری را در آن‌ا پیدا کرده و با قیمت مناسب خریداری نمایید. البته فروش قایق‌های تفریحی کوچک و بزرگ نیز در برنامه مارینا کیش وجود دارد که کمی از بحث مطلب امروز ما به دور است. 

لانژ اختصاصی مارینا کیش در کنار "پارک هتل" واقع شده و چسبیده به حوضچه اختصاصی است و در کنار امکانات و فضای عالی که برای شما تدارک دیده، منظره‌ای جذاب را نیز پیش چشمتان به تصویر می‌کشد. این محل جایی برای قدم زدن، خوردن غذا یا سفارش نوشیدنی است. شما می‌توانید در رستوران‌ها و کافه های لانژ اختصاصی، انواع غذاها، فست فودها و همچنین نوشیدنی‌ها و دسرها را برای خود سفارش دهید.

دیگر خدمات مارینا کیش

یکی از مهم‌ترین خدمات مارینا کیش، اجاره‌ی یات‌ها و شناورهای تفریحی است که عموما به صورت چند ساعته و یک روزه اجاره داده می‌شوند. برای این کار شما باید چند روز زودتر درخواست خود را از طریق تلفن با مجموعه در میان بگذارید. دیگر خدمات این مجموعه شامل پارکینگ شناورهای مختلف، تعمیر و نگهداری و ... می‌شود.

۰۵ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران