مجموعه تفریحی تم پارک سنتر کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
مجموعه تفریحی تم پارک سنتر کیش

تنها تفریحات آبی نیستند که می‌توانند شما را در روزهایی که به تور کیش می‌روید، سرگرم کنند، بلکه در این جزیره مجموعه‌های تفریحی و پارک‌های مختلف ساخته شده که هر کدامشان جذابیتی منحصر به فرد دارند. یکی از این مجموعه‌ها، تم پارک سنتر کیش است که مکان جالب و متفاوت را برای گردشگران به وجود آورده تا هم در آن‌جا به تفریح و بازی بپردازند و هم این که چندین عکس اینستاگرامی جذاب به ثبت برسانند.

با ما در مقتدرسیر تابان همراه باشید تا این مکان جذاب را به شما معرفی نماییم.

 

تم پارک سنتر کیش

مجموعه تفریحی تم پارک سنتر کیش از مکان‌های نوساز در جزیره محسوب می‌شود که افتتاح آن به فروردین ۱۴۰۰ بر می‌گردد. مساحت پارک به هزار و پانصد متر مربع می‌رسد و آن را در جایی که قبلا موزه نماد خلیج فارس کیش بنا شده بود ساخته‌اند. گفته می‌شود به خاطر بازدهی مالی بسیار پایین این موزه در قبال هزینه‌ی بالایی که برایش شده بود، در نهایت تصمیم بر این شد که تم پارک سنتر کیش در این محل ساخته و به فعالیت بپردازد. جایی که همه‌ی اعضای خانواده در سنین مختلف می‌توانند از آن لذت ببرند.

این پارک در حال حاضر ۳ بخش دارد که در حال حاضر دو بخش آن به بهره برداری رسیده و در فاز بعدی، قسمت‌های جدید به آن اضافه خواهد شد. البته نگذارید که اسم تم پارک شما را گول بزند، در تم پارک سنتر کیش، بیش‌تر از این که بخواهید بازی کنید، وارد فضاهای جالب و متفاوت خواهید شد و امکان این را دارید که عکس‌های جذابی ثبت کنید.

مجیک پارک

مجیک پارک یا پارک جادویی یک فضای بزرگ است که در آن اتاق‌های مختلف با طراحی‌های متفاوت در نظر گرفته شده تا در آن‌ها عکس‌هایی خاص بگیرید. اتاق‌ها در دسته بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند و گاهی دنیای وارونه هستند، گاهی با تکنیک‌های سه بعدی خطای دید ایجاد می‌کنند و حتی با استفاده از بلک لایت، افکت‌های نوری فوق‌العاده‌ای را برایتان پدید می‌آورند و برخی دیگر نیز برای سلفی گرتن عالی هستند.  

از جمله اتاق‌های جالب در مجیک پارک می‌توان به اتاق آیینه اشاره کرد که از جمله مکان‌های کلاسیک در پارک‌های بازی است که با چندین و چند آینه طراحی شده و شما باید در میان آن‌ها، راه خروج را پیدا کنید. طراحی‌هایی برای بازی‌های کامپیوتری، اتاق هری پاتر، اتاق پاندا کونگ فو کار و ... همگی جزو انتخاب‌های شما در مجیک پارک هستند. حدود ۱۰۰ اثر مختلف در این مکان در نظر گرفته شده که کیفیت‌های متفاوتی دارند و بعضی ضعیف و بعضی دیگر قوی هستند اما از نظر تعداد نسبت به نمونه‌های مشابه، جزو برترین‌ها شمرده می‌شود.

 

هیجان در پارک آبی بادی مارینا کیش

ژوراسیک ورلد

ژوراسیک وردل تم پارک سنتر کیش شبیه به دیگر پارک‌های اینچنین، پر شده از ماکت‌های بزرگ از دایناسورها و سعی شده تا با دکوری جذاب، دنیای ژوراسیک را برای مراجعه کنندگان به نمایش بگذارد. طراحی داخلی این بنا فوق‌العاده نیست اما به هیچ وجه بد نیز قلمداد نمی‌شود و بالخص برای کودکان و نوجوانان، جایی جذاب خواهد بود که آن‌ها را به وجد خواهد آورد.

یکی از بخش‌های جالب توجه در ژوارسیک ورلد، اژدهای سه سر این بخش از تم پارک سنتر است که در اندازه ۶ متری و بسیار زیبا ساخته شده و هم حرکت می‌کند، هم افکت صوتی دارد و هم دود و آتش از دهانش خارج می‌شود. این اژدهای بزرگ یکی از جاذبه‌های مهم کل پارک به حساب می‌آید، پس دیدنش را به هیچ وجه از دست ندهید.

دیگر امکانات تم پارک سنتر کیش

این مجموعه در کنار پارک‌ها و بخش‌های تفریحی، امکانات رفاهی همچون فروشگاه، کافه، رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی و چیزهایی از این دست را برای مراجعانشان در نظر گرفته است. همچنین یک فروشگاه اختصاصی برای محصولات عکاسی نیز دارد تا در صورت نیاز اگر چیزی کم و کسر داشتید، بتوانید از آن‌جا تهیه کنید.

 

معرفی پارک‌های شهری و ساحلی در کیش

آدرس و روش‌ها رفتن به تم پرک سنتر کیش

شما می‌توانید با تاکسی به این مکان بروید که با توجه به نزدیکی به مراکز تفریحی، هزینه‌ی زیادی روی دستتان نمی‌گذارد. اما مجموعه ماشین‌هایی را برای ترانسفر رایگان در نظر گرفته است که از در دو مسیر فعالیت می‌کنند. مسیر اول هتل ویدا، هایپر مارکت و رویا مال است که از ساعت ۱۰:۳۰ صبح و ۱۶:۳۰ بعد از ظهر به سمت پارک می‌رود و مسیر دوم از ایوان مروارید، هتل پانوراما و بازار سارینا است که زمان بندی آن مثل مسیر اول خواهد بود. شما برای برگشت نیز می‌توانید از همین ماشین‌ها استفاده کنید.

نکات پایانی درباره پارک سنتر کیش

  • با تهیه یک بلیط به هر دو پارک دسترسی خواهید داشت
  • برای بازدید از تمام مکان‌های پارک به حدود ۳ ساعت زمان نیاز دارید
  • تم پارک سنتر کیش بین ساعت‌های ۱۰ صبح تا ۷ عصر فعالیت می‌کند

 

برترین سواحل و پارک‌های ساحلی کیش

۰۸ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران