هیجان در پارک آبی بادی مارینا کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
هیجان در پارک آبی بادی مارینا کیش

پارک‌های آبی همیشه از جذابیتی خاص و متفاوت برخوردارند و وقتی هم که در سفر باشید، حضور در آن‌ها بیشتر می‌چسبد. خوشبختانه وقتی به تور کیش می‌روید، با چند انتخاب در زمینه‌ی پارک‌های آبی مواجه خواهید شد که هر کدامشان ویژگی‌های مختص به خود را دارند. اما پارک آبی بادی مرینا کیش که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، با دیگر پارک‌های اینچنینی متفاوت بوده و در دل خلیج فارس درست شده است. با ما همراه باشید تا پارک آبی بادی مارینا کیش را به شما معرفی کنیم.

 

بادی مارینا کیش چطور پارک آبی است؟

بر خلاف اکثر پارک‌های آبی ایران که از استخر‌های آب بزرگ و سرسره‌های متعدد درست شده‌اند، این پارک آبی در آب دریا بوده و به وسیله‌ی تجهیزات بادی ساخته شده است. همین امر باعث شده تا بادی مارینا کیش نسبت به تمامی پارک‌های آبی که در کشورمان وجود دارند، منحصر به فرد بوده و حال و هوای مخصوص به خود را داشته باشد.

در نظر داشته باشید که تمامی بازی‌هایی که در این مکان تعبیه شده‌اند، تجهیزات بادی هستند و در آن خبری از سرسره‌های آبی و تونل‌های بزرگ و طولانی نیست، در عوض بازی‌هایی وجود دارند که می‌توانید با دوستانتان در آن‌ها مسابقه بدهید، از موانع رد شوید، درون آب بپرید و خیلی کارهای دیگری که در فضای استخر‌های بسته نمی‌توانید انجام دهید را به انجام برسانید. واقعیت این است که بادی مارینا یک فرصت عالی برای تفریح خانوادگی در کیش است و شما می‌توانید از بازی‌های آن به هر شکلی که دوست دارید بهره ببرید.

این پارک برای چه سنینی مناسب است؟

اکثر کسانی که در این پارک آبی می‌بینید، سنین نوجوان هستند، اما بزرگسالان و بچه‌های کوچک نیز به خوبی می‌توانند از فضای پارک آبی بادی مارینا کیش استفاده کرده و لذت ببرند. به طور کلی فضای این پارک بسیار بی‌خطر است که یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این مکان محسوب شده و به همین خاطر بچه‌ها هم به راحتی می‌توانند در آن ورجه وورجه کرده و بازی کنند. دور تا دور پارک نیز مربیان قرار گرفته‌اند تا در صورت هر گونه مشکلی، برای کمک اقدام کنند.

متاسفانه یکی از مشکلات اساسی پارک آبی بادی مارینا کیش این است که بانوان نمی‌توانند وارد آن شوند و سانس مخصوص آن‌ها در نظر گرفته نشده. اما دختران کوچک‌تر از ۱۱ سال همراه خانواده می‌توانند بلیط تهیه کرده و از آن استفاده کنند.

 

هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در کیش

قیمت بلیط پارک آبی بادی مارینا کیش

بلیط ورودی این پارک برای تمام سنین ۴۰ هزار تومان است و شما با تهیه این بلیط، یک ساعت می‌توانید در پارک به بازی مشغول شوید. یک ساعت برای انجام بازی‌های مختلف پارک آبی بادی مارینا کیش کاملا مناسب بوده و اگر نیاز داشتید مدت بیشتری در آن‌جا بمانید، باید دوباره بلیطتهیه کنید.

وسایل مورد نیاز برای پارک آبی بادی مارینا کیش

تقریبا چیزی جز یک لباس شنا و حوله برای حضور در این پارک آبی نیاز نخواهید داشت، باقی تجهیزات از طرف خود پارک به شما داده خواهد شد. وقتی قرار است وارد فضای بازی شوید، باید جلیقه نجات و کلاه ایمنی به تن کنید که بادی مارینا کیش آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

بهترین پارک‌های بازی و آبی در کیش

نکات مهم در مورد پارک آبی بادی مارینا کیش

  • حتما در زمان حضور در پارک، باید در محیط در نظر گرفته شده باقی بمانید و از آن خارج نشوید
  • بازی‌های بادی همگی از استاندارد امنیت بالایی برخوردار بوده و بچه‌ها بدون مشکل می‌توانند در آن بازی کنند
  • اگر به نکاتی که مربیان در پارک به شما گوشزد می‌کنند گوش نکنید، از پارک اخراج خواهید شد
  • امکانات زیادی در ساحل در نظر گرفته نشده است

 

معرفی پارک آبی هیجان‌انگیز اوشن کیش

آدرس پارک آبی بادی مارینا کیش

همانطور که از اسم این پارک پیداست، این مکان متعلق به مجموعه مارینا کیش است و در پشت هتل مارینا پارک واقع شده است. این محل در بلوار مرجان بوده و دسترسی به آن بسیار ساده خواهد بود.

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر

بعد از بازی در این پارک، می‌توانید به سراغ انواع فعالیت‌های آبی در ساحل نیز بروید اما اگر به پارک‌های آبی بزرگ و با سرسره‌های آبی متعدد علاقه دارید، مسلما این مکان برای شما مناسب نخواهد بود، اما در جزیره چندین پارک آبی وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم در تور کیش به پارک آبی اوشن کیش بروید که از جمله برترین پارک‌های آبی روباز کشور است.

۳۱ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران