۵ هتل نزدیک به اسکله تفریحی کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
۵ هتل نزدیک به اسکله تفریحی کیش

همانطور که از نام این اسکله پیداست یکی از اصلی‌ترین نقاط تفریحی کیش محسوب می‌شود. این اسکله که دارای ۴۳۷ متر طول و ۱۸ متر عرض دارد یکی از سازه‌های جدید کیش است که توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. در حالی که کیش ساحل معروف کم ندارد اما اسکله تفریحی در حال حاضر شدیدا به محبوبیت رسیده است. یکی از جاهایی که می‌توانید اقامت داشته باشید و در کم‌ترین زمان به فعالیت‌های مختلفی دسترسی پیدا کنید، همینجاست. ما بهترین هتل های اطراف اسکله تفریحی را در اینجا بررسی می‌کنیم.

 

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش هتلی ۴ ستاره و شیک است که حدود ۴۵ سال پیش در این جزیره کار خود را شروع کرد. این هتل در ۴ طبقه و ۱۹۵ واحد اقامتی و سوییت از مهمانان تور کیش استقبال می‌کند. همچنین تعدادی سوییت ساحلی برای مهمانانی که نیاز به محیط دنج و خصوصی‌تری دارند در نظر گرفته شده است. این هتل دسترسی راحتی به مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید زیتون کیش، ونوس، اسکله بزرگ تفریحی و مرکز غواصی کیش دارد. هتل شایان در سال ۱۳۸۸ به مجموعه هتل‌داری پارس ملحق شد. شما در اینجا می‌توانید از امکانات متنوعی استفاده کنید. رستوران شمبلیر واقع در طبقه همکف غذای ایرانی و فرنگی سرو می‌کند و کافی شاپ ۲۴ ساعته آن نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع دسر را در دسترس قرار می‌دهد.

هتل آپارتمان پارسیان کیش

این هتل آپارتمان ۳ ستاره با ۱۰ بلوک در محوطه‌ای بزرگ و وسیع آغاز به کار کرد. هر کدام از این بلوک‌ها ۲ طبقه و دارای ۱۲ واحد اقامتی هستند. هتل پارسیان در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات خود را به روز کرد. در حال حاضر این هتل با یک رستوران، کافی شاپ و فست فود انواع و اقسام غذاها و دسرها را فراهم می‌آورد. از مزایای دیگر می‌توان به پارکینگ، صندوق امانات، سالن همایش، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، خدمات تور، فکس، اتاق چمدان، اجاره ماشین بدون راننده، اجاره ماشین با راننده، و فتوکپی اشاره کرد.

 

هتل ۵ ستاره پارمیس کیش

هتل بین المللی کیش

این هتل ۵ ستاره بزرگ از مهرماه ۱۳۹۶ میزبان مهمانان تور کیش بوده و به خوبی خدمات خود را ارائه داده است. این هتل در ساختمانی ۱۲ طبقه واقع شده و ۹۶ واحد اقامتی و سوییت را در دسترس قرار داده است. همچون یک هتل ۵ ستاره خدمات عالی و منظره اتاق‌های رو به دریا چشم‌اندازی به دریا دارند. اگرچه اتاق‌های یک تخته فاقد پنجره هستند. شما می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه به سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس برسید. از امکانات تفریحی اینجا می‌توان به استخر، حمام ترکی، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و خدمات ماساژ نام برد. همچنین کافه و رستوران با انواع خوراکی‌ها و دسرها هم در دسترس قرار دارد. از خدمات دیگر نیز می‌توانیم به پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، خشکشویی، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، اجاره ماشین بدون راننده، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان اشاره کرد.

 

معرفی هتل ۵ ستاره ترنج کیش

هتل آنا کیش

آنا کیش یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش است که در ۲ طبقه با ۶۸ اتاق از مهمانان خود میزبانی می‌کند. این هتل در سال ۱۳۷۷ کار خود را آغاز کرد و تا کنون توانسته خدمات خوبی ارائه دهد. هتل دارای رستوران، کافی شاپ و چایخانه بوده و امکاناتی مثل روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، خشکشویی، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، تبدیل ارز، فکس، اتاق چمدان، اجاره ماشین بدون راننده، فتوکپی، خدمات باربری، روم و سرویس ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. این هتل در فاصله کمی از اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید واقع شده و فرصت‌های بسیار خوبی جهت تفریح و خرید ارائه می‌دهد.

گراند هتل کیش

گراند هتل کیش، هتلی ۳ ستاره و بزرگ است که در ۵ طبقه ۶۲ واحد اقامتی را در دسترس قرار داده است. این هتل در فاصله بسیار کوتاهی از اسکله تفریحی کیش قرار گرفته و به مراکز خرید مریم و ونوس نیز نزدیک است. از مزایای این هتل می‌توان به سالن آمفی تئاتر و سالن اجتماعات، کافی شاپ و رستوران، آکواریوم آب شیرین در لابی، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، خشکشویی، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، اجاره ماشین، اتاق چمدان، اتاق VIP، اجاره ماشین بدون راننده، اجاره ماشین با راننده، فتوکپی، فروشگاه و غرفه، دستگاه ATM و خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان اشاره کرد. همچنین خدمات تفریحی زمین تنیس، سالن بیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال دستی، و صندلی ماساژ نیز در دسترس است.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش

۲۳ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران