مراکز خرید بازار پردیس ۱ و ۲ کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
مراکز خرید بازار پردیس ۱ و ۲ کیش

گردشگران زیادی هستند که تور کیش را برای خرید کردن در بازارها و مراکز خرید مدرن این جزیره انتخاب می‌کنند. اما حتی تنها به این دلیل به کیش سفر نکرده باشید، باز هم احتمالا مسیرتان به مجموعه‌های تجاری می‌افتد تا بخواهید چیزی برای خود یا به عنوان سوغات خریده و با خود به خانه ببرید.

کیش مراکز خرید بسیاری دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به مراکز خرید بازار پردیس ۱ و ۲ کیش اشاره کرد که فاصله‌ی چندانی از هم ندارند و با مجموعه‌ای عالی از فروشگاه‌های مختلف، می‌توانند جایی عالی برای خرج کردن پول‌هایتان باشند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید در کیش پینشهاد می‌کنیم مقاله توصیه‌هایی برای خرید در جزیره کیش را نیز مطالعه فرمایید.

 

معرفی بازار پردیس ۱ کیش

بازارهای پردیس کیش از قدیمی‌ترین مراکز خرید مدرن کیش به حساب می‌آیند که مجتمع اول آن در سال ۱۳۷۱ و در دو طبقه ساخته شده است. طراحی بنای این مکان را مهندسان فرانسوی به عهده داشتند و آن را در مساحتی به اندازه‌ی ۱۲ هزار متر مربع ساختند. از نظر طراحی داخلی، بازار پردیس ۱ زیبا بوده و راهروهای بزرگ آن باعث می‌شوند تا به راحتی بتوانید بین فروشگاه‌های متنوعش حرکت کنید و حتی در شلوغ‌ترین روزها نیز به راحتی انتخاب مورد نظر خود را داشته باشید.

این مجموعه دارای بیش از ۲۰۰ فروشگاه مختلف است که اجناس متنوع و کاملی را به شما ارائه خواهند کرد. بخش زیادی از این فروشگاه‌ها را مغازه‌های پوشاک، کیف و کفش و لوازم شخصی بوده و در این بین می‌توانید فروشگاه‌هایی در زمینه‌ی موبایل و لوازم الکترونیک، قطعات کامپیوتری و لوازم منزل نیز پیدا کنید. همچنین چندین بانک و دفاتر هوایی نیز در این محل حضور دارند که امکان استفاده از خدات آن‌ها را نیز خواهید داشت.

بازار پردیس کیش ۱ دارای رستوران، کافی‌شاپ‌های مختلف، چایخانه و امکاناتی از این دست بوده و هر شب نیز با برنامه‌های تفریحی به سراغ قرعه کشی در بین خریداران و ارائه جوایز به آن‌ها می‌رود.

 

معرفی مرکز خرید زیتون کیش

معرفی بازار پردیس ۲ کیش

جالب این که شعبه دوم این مرکز خرید از شعبه اول اصلا دور نیست و هر دو در یک منطقه قرار گرفته‌اند. با این حال این مرکز ۷ سال بعد و در سال ۱۳۷۸ ساخته شده و از نظر زیبایی، چه در بیرون و چه در داخل، ظاهر بهتری دارد. این بار ظاهر زیبای بازار پردیس ۲ کیش کار طراحان ایرانی است و در آن از بخش‌های شیشه‌ای متعدد استفاده شده تا نور روز به راحتی به داخل بتوابد. فضای بیرون مرکز خرید نیز به گونه‌ای طراحی شده تا هم با فضای سبز و درختان نخل زیبا باشد و هم جاهایی برای نشستن و استراحت داشته باشد. آبنماهای زیبای بیرون این بازار نیز، فضایی عالی برای شب‌ پدید می‌آورد که بازدید از آن نیز خالی از لطف نیست.

 

معرفی مرکز خرید رویا مال در تور کیش

در داخل این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی عالی و سیستم خنک کننده بسیار خوب است و شما در بین ۴ طبقه‌ی آن می‌توانید توسط آسانسورهای شیشه‌ای و یا پله‌های برقی حرکت کرده و لوازمی نیز برای حمل بار در اختیارتان قرار می‌گیرد.  

مرکز خرید بازار پردیس ۲ دارای ۲۳۰ فروشگاه بوده که همچون برادر بزرگترش، مجموعه‌ای از انواع اجناس در آن‌ها یافت می‌شود. به همین دلیل می‌توان با هر سلیقه‌ای در آن‌جا چیزی برای خرید پیدا کرد. فروشگاه‌های پوشاک، لوازم خانگی، لوازم الکترونیک، عطر و ادکلن و لوازم آرایش تنها بخشی از این مجموعه‌ی بزرگ را تشکیل می‌دهند. همچنین در این محل نیز اگر چیزی خریداری کنید، می‌توانید در قرعه کشی پایانی شب شرکت کرده تا شاید چیزی برنده شوید.

در آخر فراموش نکنید که محل کوچکی برای بازی کودکان نیز در پردیس ۲ تهیه دیده شده که برای آن‌ها که همراه خانواده به این مکان می‌آیند، می‌تواند مفید باشد.

اطلاعات تکمیلی درباره بازارهای پردیس ۱ و ۲

نزدیکی این دو بازار باعث می‌شود در سفر به کیش، به راحتی بتوانید هر دو را در یک روز بازدید کنید. از نظر قیمتی نیز در هر دوی این مراکز خرید، هم اجناس گران قیمت پیدا می‌شود و هم اجناسی با قیمتی متوسط، پس به صورت کلی نمی‌توان گفت که این فروشگاه جایی گران یا ارزان است. در نهایت باید یادآوری کنیم که بازارهای پردیس ۱ و ۲ از بهترین مراکز خرید در کیش هستند و برای خرید مراکزی عالی در جزیره به حساب می‌آیند.

 

۷ سوغاتی معروف جزیره‌ی کیش

۱۹ مهر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 28 خرداد 1400)

نظرات کاربران