معرفی مرکز خرید مروارید کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی مرکز خرید مروارید کیش

برای خیلی از گردشگران، جزیره کیش قبل از این که یک جزیره‌ی زیبا برای گردش و تفریح باشد، یک مرکز تجاری بزرگ با چندین چند بازار و مراکز مختلف خرید است. جایی که می‌توانید انواع اجناس را با قیمت مناسب و کیفیتی بالا تهیه کنید و با خود به خانه ببرید.

به همین دلیل است که باید حتما بدانید کدام بازارها و مراکز خرید را انتخاب کرده و در تور کیش، به آن‌ها سر بزنید. بدون شک مرکز خرید مروارید یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین‌هاست که از سال ۱۳۷۳ در جزیره فعالیت می‌کند و ما امروز قصد معرفی آن را داریم.

 

مرکز خرید مروارید، بزرگ و زیبا

اگر در سواحل شرقی کیش باشید، بدون شک باید سری به مرکز خرید مروارید که در نزدیکی بلواری به همین نام است، بزنید. وقتی که به این مکان می‌رسید، در همان بدو ورود، زیبایی بنا چشم شما را خواهد گرفت. در طراحی مرکز خرید مروارید به وضوح از معماری باستانی ایران الهام گرفته شده و این مهم از ستون‌ها و سرستون‌های ورودی بنا کاملا پیداست.

این مکان از جمله بزرگ‌ترین مراکز خرید در کیش است که فضایی به بزرگی ۲۷ هزار متر مربع داشته و ۲۰۸ فروشگاه مختلف را در خود میزبانی می‌کند. همانطور که گفتیم، مرکز خرید مروارید در سال ۱۳۷۳ بنا شده است، اما وقتی وارد آن می‌شوید، می‌بینید که نوسازی‌های منظم در موردش صورت گرفته و همه چیز مدرن و به روز به نظر می‌رسد.

 

درباره هتل شایگان کیش چه می‌دانید؟

فروشگاه‌های متنوعی که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید

۲۰۸ فروشگاه مرکز خرید مروارید، در ۸ بازارچه واقع شده که مجموعا ۱۲ درب ورودی به آن‌ها منتحی می‌شود. این بازارها همه با نام‌ها اصیل ایرانی اسم گذاری شده‌اند تا شما بتوانید با دنبال کردن بازارچه‌های پاسارگاد، پرسپولیس، تیسفون، بیستون، ایران، آریا، آپادانا و پارس، به راحتی فروشگاه‌هایی که می‌خواهید را پیدا کنید.

این فروشگاه‌ها از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و اگر چه در نگاه اول، فروشگاه‌های لباس اکثریت را به خود اختصاص داده‌اند، اما غرفه های زیادی در زمینه‌ی کیف و کفش، لوازم بهداشتی آرایشی، لوازم خانگی، عینک، وسایل آشپزخانه، اسباب بازی و ... در مرکز خرید مروارید وجود دارند. این مکان یک جای گران‌قیمت برای خرید نیست و از همین رو، می‌توان آن را به هر قشری که به تور کیش رفته‌اند، پیشنهاد کرد.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های ساحلی کیش

در نهایت، نباید فراموش کرد که با توجه به بزرگی و تعداد زیاد مغازه‌هایی که در مرکز خرید مروارید وجود دارد، حتما نیاز به تجدید قوا و کمی استراحت نیز هست. به همین دلیل شما می‌توانید به سراغ کافی‌شاپ‌های مرکز خرید رفته، برای خود یک نوشیدنی و دسر سفارش دهید و یا در چند رستوران این محل، غذایی میل کنید.

هتل‌های نزدیک به مرکز خرید مروارید

با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی که مرکز خرید مروارید کیش دارد، شما هتل‌های خوب زیادی اطراف این محل پیدا خواهید کرد که ما چند نمونه از بهترین‌ها را در ادامه، لیست‌وار به شما معرفی می‌کنیم:

هتل صدف کیش: تنها هتل چهار ستاره‌ی نزدیک به مرکز خرید مروارید که مجموعا ۵۵ اتاق و سوییت در خود داشته و از جمله هتل‌های بسیار عالی در کیش و جزو مجموعه‌ی هتل‌های سورینت می‌باشد.

هتل لوتوس کیش: این هتل یکی از با سابقه‌ترین هتل‌ها در کیش است که البته این به معنی قدیمی بودن بنای آن نخواهد بود، چون در سال‌های مختلف، بازسازی‌های بزرگی روی آن اتفاق افتاده است. این هتل ۷۲ اتاق داشته و تنها چند صد متر از مرکز خرید مروارید دور است.

تل آنا کیش: دیگر هتل جذاب سه ستاره حوالی مرکز خرید است که دو طبقه داشته و جدا از امکانات خیلی خوبی که به گردشگران ارائه می‌کند، محیط دلچسب و صمیمانه‌ای دارد. این هتل یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره کیش به شمار می‌رود.

دیگر مراکز نزدیک به مرکز خرید مروارید

اگر در سفر به کیش، به مرکز خرید مروارید بروید، می‌توانید در همان نزدیکی‌ها چند جای دیگر را نیز ببینید. یکی از این مکان‌ها پارک شهر کیش است که تنها ۳۰۰ متر از مرکز خرید فاصله داشته و بعد از این که ساعت‌ها در میان فروشگاه‌ها چرخ زدید، می‌توانید به آن‌جا رفته و کمی گردش کنید و دوباره به آرامش برسید. اما اگر دوباره برای خرید می‌خواهید به جای دیگری هم بروید، مرکز خرید تجاری کیش، حدود یک کیلومتر از آن‌جا فاصله دارد و به راحتی در دسترس شما خواهد بود.

 

معرفی هتل مارینا پارک کیش

۰۸ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران