آشنایی با مرکز خرید شارستان کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
آشنایی با مرکز خرید شارستان کیش

کیش از توریستی‌ترین و محبوب‌ترین نقاط ایران است که اگرچه خیلی بزرگ نیست اما در طول سال ۱ میلیون بازدیدکننده داخلی و خارجی به آن سفر می‌کنند.با این که این جزیره جنوبی در نیمه اول سال و مخصوصا فصل تابستان بسیار گرم است اما همچنان مورد بازدید و کاوش قرار می‌گیرد. یکی از بهترین راه‌ها برای فرار از گرمای آفتاب سوزان کیش پناه بردن به نقاط سرپوشیده‌ای است که به واسطه سیستم‌های سرمایشی مثل کولر و چیلر خنک می‌شوند و می‌توان مدتی را در آن‌ها بسر برد. یکی از جاهایی که می‌توانید در تور کیش در آن بگردید مرکز خرید شارستان است.

 

خرید در کیش

یکی از اصلی‌ترین کارهایی که گردشگران در تور کیش انجام می‌دهند خرید کردن و گشت و گذار در بازارها و مراکز خرید است. حالا چرا این همه خرید در کیش رایج است؟ جدا از این که یکی از خوشی‌های سفر به هر جایی خرید کردن است کیش به دلیل این که منطقه آزاد تجاری محسوب می‌شود نه تنها قیمت اجناس خارجی پایین‌تر است بلکه عوارض گمرکی هم ندارند. به علاوه می‌توان در کیش تنوع بالایی از جنس‌های باکیفیت خارجی را پیدا کرد. در بین تمام مراکز خریدی که در کیش وجود دارد و بیشتر آن‌ها شامل لباس، لوازم جانبی و دکوراسیون می‌شوند مرکز خرید شارستان فضایی متفاوت دارد.

 

معرفی جاذبه‌های طبیعی جزیره کیش

مرکز خرید شارستان

بازار شارستان کیش، بازاری سه طبقه است که ۱۶۶ غرفه فروشگاهی را در متراژهای متفاوتی در خود جای داده است. فروشگاه‌های این مرکز خرید از ۱۱ متر تا ۱۷۰ متری هستند که طیف مختلفی متنوعی از کسب و کارها را در خود جای داده است. همچنین این بازار در سال ۱۳۹۱ با مساحتی حدود ۵۰/۳۰۵۲ مترمربع افتتاح شده و آن را در رده یکی از مراکز خرید بزرگ جزیره قرار داده است. شارستان اولین مرکز خرید کیش است که با پارکینگ طبقاتی ۲ طبقه‌ای در این جزیره ساخته شده است. شارستان در زمینی مثلثی شکل ساخته شده و نمایی آجری و تقریبا صورتی دارد که آن را از دیگر مراکز خرید کیش متمایز کرده. به علاوه هندسی مثلثی آن این ویژگی را به شارستان داده تا از سه خیابان مختلف با زاویه‌های مختلفی دسترسی ورود به بازدیدکنندگان خود را بدهد. اگرچه تنها وجه تمایز این مرکز خرید معماری آن نیست، و در حالی که مراکز خرید کیش طیف مختلفی از انواع کالاها و خدمات را در دسترس بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهند شارستان جایی مختص به لوازم الکترونیکی و انحصارا تکنولوژی است. در واقع اگر به دنبال مد و لباس و اجناسی از این قبیل هستید اصلا به خودتان زحمت ندهید که شارستان را جستجو کنید چون هیچی در آن باب میلتان پیدا نخواهید کرد.

نکته بعدی این که شارستان جایی مناسب گردش‌های خانوادگی با افراد کم سن و خردسال نیست زیرا حوصله‌شان سر می‌رود و بهانه گیری می‌کنند اما اگر قصد خرید دارید می‌توانید از نزدیکی پارک شهر کیش به این مرکز خرید استفاده کنید و در حالی که بقیه مشغول خرید و گشت زنی هستند کسی از بین شما مسئولیت سرگرم کردن بچه‌ها در پارک شهر کیش را بر عهده بگیرد.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به مرکز خرید شارستان کیش

گردشگران بیشتر به دنبال اقامت در هتل‌هایی هستند که بیشترین امکان دسترسی به مراکز خرید و جاهای اصلی شهر را به آن‌ها بدهد. از آنجایی که مرکز خرید شارستان و مرکز خرید مروارید کیش در فاصله کوتاه پیاده‌روی از هم قرار گرفته به شما این امکان را می‌دهند تا به طیف باورنکردنی از محصولات و کالا دسترسی داشته باشید.

هتل آریان کیش: هتل آریان کیش اقامتگاهی ۴ ستاره و ساده است که در میدان امیرکبیر واقع شده و دسترسی راحتی به مراکز خریدی همچون مروارید، شارستان، پارک ساحلی مرجان کیش، شهر باستانی حریره و ساحل بانوان کیش رائه می‌دهد. این هتل ۳ طبقه اتاق‌ها و سوییت‌های مناسبی برای اقامتی مقرون به صرفه و آرام ارائه می‌دهد.

هتل لوتوس کیش: این هتل در میدان امیر کبیر و درست مقابل مرکز خرید مروارید واقع شده و فاصله کوتاهی پای پیاده تا شارستان فاصله دارد. این هتلی ۳ ستاره است که در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی و ترمیم قرار گرفت. لوتوس با ۷۲ واحد اقامتی و باغی زیبا و سبز مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع را به تصرف خود در آورده است. اتاق‌های این هتل شامل یخچال، مبلمان، آباژور، سیستم تهویه هوا و کمد لباس می‌شوند و حمام اختصاصی با دمپایی و حوله ارائه می‌دهند. همچنین تلویزیون صفحه تخت و اینترنت هم برای رفاه بیشتر فراهم شده است.

 

اقامتی جذاب در هتل فلامینگو کیش

۰۵ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران