معرفی مرکز خرید زیتون کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی مرکز خرید زیتون کیش

کیش را به جرات می‌توان محبوب‌ترین جزیره توریستی ایران دانست که به خاطر شرایط گرمسیری‌اش در تمام طول سال میزبان مسافرانی از سراسر ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس است. چنین شرایطی در کنار معافیت‌های گمرکی و یکسری امتیازهای تجاری لذت خرید در این جزیره را چند برابر کرده است. یعنی شما در تور کیش می‌توانید هم از محیط گرمسیری لذت ببرید و هم در طیفی از بازارها تا مراکز خرید مدرن و لوکس تجربه خریدی فوق‌العاده را داشته باشید. یکی از این نقاط برجسته مرکز خرید زیتون کیش است.

 

معرفی مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید زیتون یکی از نقاط شناخته شده برای خرید در کیش است که برخلاف این که نسبت به مراکز خرید دیگر کوچک‌تر است، اما ویژگی‌های قابل توجهی دارد که از آن نقطه‌ای دوست داشتنی و مناسب برای خرید کردن می‌سازد. البته هنوز هم می‌گوییم مرکز خرید زیتون جایی برای خریدهای خاص و آنچنانی نیست، اما چون به ساحل و اسکله کیش بسیار نزدیک است مردم بعد از تفریح و پیاده‌روی سری به آن می‌زنند و از خرید وسایل متنوع آن با قیمت‌های پایین لذت می‌برند. مرکز خرید زیتون در مساحتی ۷ هزار متر مربعی در دو طبقه میزبان مسافران تور کیش و توریست‌های منطقه خلیج فارس است. این مرکز خرید در سال ۱۳۷۶ افتتاح شده و از آن زمان تاکنون توانسته با ۱۰۳ غرفه فعال خود نظرات مثبتی را به خود جلب کند.

چه چیزهایی می‌توانید در مرکز خرید زیتون بخرید؟

مرکز خرید دو طبقه زیتون برای خریدهای آنچنانی و خاص جای خیلی خوبی نیست. پس اگر از الان چنین تصوری در ذهن دارید بهتر از جای دیگری دنبال آن بگردید، اما برای خرید اجناسی مثل کیف و کفش، لباس مردانه، زنانه و کودکانه، عطر و ادکلن، اکسسوری و لوازم خانگی جای مناسبی است. اگر هر مرکز خریدی به یک ویژگی و یا جنس خاص برجسته و شناخته شود قطعا زیتون برای فروش و عرضه عطر و ادکلن بسیار محبوب و شناخته شده است.

 

توصیه‌هایی برای خرید در جزیره کیش

معماری مرکز خرید زیتون و دیگر ویژگی‌های آن

زیتون از مراکز خرید کیش با معماری خاص و منحصر به فرد است. نمای سفید بیرونی با داشتن زاویه‌های شیب‌دار هندسی سازه‌ای مدرن‌تر از سال ساخت خودش به نظر می‌رسد. به علاوه از داخل این مرکز خرید با داشتن نیم طبقه، تجربه خریدی راحت را بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. در واقع شما حتی بعد از صرف چند ساعت هم در اینجا آنقدر احساس خستگی نخواهید کرد.

زیتون در نزدیکی ساحل قرار گرفته و به نقطه‌ای محبوب برای خانواده‌ها تبدیل شده است. مردم در اینجا هم می‌توانند از ساحل استفاده کنند، به قدم‌زنی و کاوش بپردازند و هم در هوای خنک داخل زیتون نفسی تازه کنند. زیتون دارای واحدهای تجاری و اداری است. در کنار غرفه‌های فروش ۱۲ واحد اداری هم در این مجموعه فعالیت می‌کنند. به علاوه زیتون دارای چندین کافه و رستوران هم هست. پس اگر خسته و یا گرسنه بودید به یکی از آن‌ها پناه ببرید و چیزی بخورید.

 

نقاط تفریحی نزدیک به مرکز خرید زیتون

خوشبختانه زیتون از لحاظ جغرافیایی هم در جای بسیار مناسب و منحصر به فردی قرار گرفته است. یعنی اگر کار شما در این بازار خیلی طول نکشد و یا به هر دلیلی زمان کافی در اختیار داشته باشید می‌توانید به دیگر جاذبه‌های معروف کیش سر بزنید و تور خصوصی خودتان را داشته باشید. از جاذبه‌های تفریحی و دیدنی نزدیک به این بازار می‌توانیم به اسکله تفریحی کیش، مرکز تجاری کیش، بازار پانیز کیش و هایپر مارکت کیش هم سری بزنید.

 

نکاتی که قبل از سفر به کیش باید بدانید

چگونه به مرکز خرید زیتون برویم؟

آدرس مرکز خرید زیتون بسیار سر راست است و  به راحتی می‌توان به آن رسید. این مرکز خرید در کنار جاده اصلی و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش واقع شده است. در واقع اصلا نمی‌شود به کیش رفته باشید و در آن تفریح و کاوش کرده باشید، اما این بازار را ندیده باشید. شما می‌توانید وسایل نقلیه عمومی و یا خصوصی به راحتی به این بازار بروید و با کلی ساک و بسته‌های خرید دوباره به هتل‌تان بازگردید.

 

در سفر به کیش چه لباسی بپوشیم؟

نزدیک‌ترین هتل‌ها به مرکز خرید زیتون

همان‌طور که اشاره کردیم زیتون در نزدیکی نقاط تفریحی مختلفی قرار گرفته که می‌توانند مجموع آن‌ها روزی پر از ماجراجویی را به شما هدیه دهند. حال آن که نمی‌شود چند جای دیدنی و گردشی در نزدیکی هم باشند و خبری از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها نباشد. شما می‌توانید با اقامت در هتل‌های نزدیکی مثل پارسیان، پارمیدا، آریان، شایان، لوتوس، فلامینگو و سورینت مریم هم به جاهای دیدنی دسترسی راحت‌تری داشته باشید و هم از لحاظ حمل و نقل و رفت و آمد خیال‌تان راحت باشد.

  • آدرس هرمزگان- کیش- خیابان فردوسی
  • تلفن 07644424162
  • ساعت کار: ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰
۲۵ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران