لذت تفریح‌های آبی هیجان انگیز در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
لذت تفریح‌های آبی هیجان انگیز در کیش

کیش به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران، در همه فصول جذابیت‌های تفریحی متنوع مخصوص به خود را دارد. شما در سفرتان با تور کیش در فصل تابستان علاوه بر انجام تفریحاتی همچون کنسرت، خرید و امتحان غذاهای دریایی، بهترین فعالیتی که می‌توانید انجام دهید، انجام تفریحات آبی است. کلوپ‌های دریایی متفاوتی در جزیره کیش خدمات مربوط به تفریحات آبی را متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین لوازم موجود ارائه می‌دهند. در اینجا با برخی از آنها آشنا می‌شوید.


شرایط و هزینه‌ تفریحات دریایی در کیش

هزینه هر کدام از این فعالیت‌ها بنا به منطقه، کلوپ و فصلی که به آنجا سفر می‌کنید، ممکن است افزایش و یا به علت کم شدن حجم سفرها به این جزیره کاهش پیدا کنند. شما برای کاهش هزینه‌های خود می توانید از بن‌های تخفیف هتل‌ها و آژانس‌های خدمات مسافرتی استفاده کنید و گاهی تا مبلغ زیادی در حدود ۷۰ درصد تخفیف بگیرید. برای تهیه بلیت هر کدام از تفریحات به کلوپ‌های دریایی کیش مراجعه کرده و یا از نمایندگی‌های فروش آنها در هتل‌ها خریداری کنید. ساعات کار این کلوپ‌ها معمولا از ده صبح تا غروب آفتاب است.

 

مجتمع توریستی پنگوئن کیش

کیش

یکی دیگر از آیتم‌هایی که در ارائه خدمات تفریحی در کیش تاثیر مسقیم دارد، شرایط آب و هوایی در هر روز است. مثلا اگر دریا طوفانی باشد، خدماتی در این جهت ارایه نمی‌شود تا امنیت مسافران حفظ شود. بنا به این که چه تعداد از آنها را مایلید تجربه کنید، بهتر است زمانی در حدود یک یا دو روز را برای انجام این تفریحات برای خود اختصاص دهید. یکی دیگر از نکات موجود در این زمینه این است که به همراه تفریحات آبی، سرویس عکسبرداری نیز در صورت تمایل با پرداخت هزینه‌ جداگانه در این کلوپ‌ها ارائه می‌شود تا لحظات خوش‌ شما ثبت گردد.

 

تفریحات آبی هیجان‌انگیز

اسکی روی آب یکی از تفریحات هیجانی در دریاست که حس سرزندگی به شما می‌دهد. اولین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش ایجاد شده و آن را به دو صورت اسکی روی آب با قایق و کِیبل اسکی می‌توانید تجربه کنید. در اولی، شما با اتصال اسکی به قایق موتوری و کشیده‌شدن به وسیله نیروی آن است، زمانی در حدود ۲۰ دقیقه تفریح می‌کنید و در نوع دوم، شما با یک کابل به برج مخصوص وصل می‌شوید و حدود یک ساعت می‌توانید اسکی می‌کنید.

 

تفریحات رایگان در جزیره کیش

کیش

کایت‌ بوردینگ Kiteboarding به عنوان یکی دیگر از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی، تلفیقی از اسکی بر روی آب و پاراگلایدینگ است. در این ورزش از نیروی کشش کایت برای اسکی روی سطح آب استفاده می‌شود. ارائه این تفریح به طور معمول به کسانی که آمادگی جسمانی کافی تجربه فعالیت مشابهی را دارند، انجام می‌گیرد.
بیگ بال یکی دیگر از جدیدترین و متفاوت‌ترین تفریحات هیجان‌انگیز است که خنده و شور به همراه دارد. در این تفریح شما به درون توپی بزرگ وارد و در آب رها می‌شوید. بیگ‌بال را می‌توانید در ساحل مرجان در بازه زمانی صبح تا ساعات پایانی شب تجربه کنید.
استفاده از چتر پاراسل به مدت ۳۰ دقیقه به صورت گشت دریایی و حدود ۷ دقیقه پرواز بر روی آب و همچنین تجربه فلای بورد به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه حس شادی را در شما ایجاد کند.

کیش

تفریحات آبی آرامش‌بخش

چه چیزی آرامبخش‌تر از این است که به اعماق آب‌های خلیج فارس بروید و ماهی‌های رنگارنگ و آبزیان دیگر را تماشا کنید. غواصی این فرصت را به شما می‌دهد که با زیبایی وصف نشدنی زیر دریا مواجه شوید. حال می‌توانید این تفریح را علاوه بر غواصی در اعماق دریا، به صورت اسنورکلینگ یا غواصی سطحی و به کمک یک ماسک، یک لوله تنفسی و باله‌های غواصی نیز امتحان کنید و یا به صورت نایت دایو که جلوه‌ تازه‌ای از دنیای زیر آب را در شب به شما نشان می‌دهد. برای انجام این فعالیت در جزیره کیش معمولا در حدود ۴۰ دقیقه آموزش خواهید دید تا ۲۰ دقیقه در آب غواصی کنید. همچنین با شناور آکواریوم این امکان فراهم شده است تا یک ساعت به عمق سه متری آب بروید و شاهد حرکت آبزیان باشید.

 

تجربه سفر به کیش با کودکان

کیش

یکی دیگر از تفریحاتی که شما را از اوج خستگی به حالتی آرام و ریلکس پایین می‌آورد، قایق‌سواری است. شما در جزیره کیش می‌توانید انواع تفریحات مربوط به قایق را انجام دهید. به این صورت که با اجاره قایق‌های تفریحی متنوع، زمانی در حدود ۲۰ دقیقه گشتی در قسمت تعیین شده بزنید. همچنین امکان اجاره کشتی تفریحی خصوصی برای یک ساعت با ظرفیت ۱۲ نفر را دارید. علاوه بر این تنوع قایق‌ها برای شما جذاب خواهد بود. ۱۵ دقیقه سواری با جت اسکی، ۱۰ دقیقه با کریزی بوت، ۳۰ دقیقه سواری با قایق‌های بادبانی عادی یا دوطرفه کاتاماران. در نهایت اگر علاقه‌مند به ماهیگیری باشید، امکان انجام این تفریح نیز برای شما فراهم شده است. تجهیزات لازم را از کلوپ‌ها بگیرید و شروع کنید.

۲۳ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران