معرفی پارک آبی هیجان‌انگیز اوشن کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی پارک آبی هیجان‌انگیز اوشن کیش

کیش یکی از برترین و زیباترین جزایر ایران است که هیچگاه خالی از گردشگر نمی‌شود. جزیره‌ای شورانگیز و تاریخی که تمامی امکانات رفاهی و تفریحی مناسب برای داشتن یک اقامت خاطره‌انگیز را در خود دارد. جزیره‌ای جادویی با رستوران‌های درجه یک که بهترین غذاهای دریایی و جنوبی را در آنها می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. در سفرتان با تور کیش اگر به دنبال یک تفریح هیجان‌انگیز آبی هستید همراه ما باشید تا پارک آبی اوشن این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. پارکی که یکی از جذاب‌ترین پارک‌های آبی ایران به حساب می‌آید.


پارک آبی اوشن کیش


در زمینی به مساحت پنج و نیم هکتار در منطقه‌ای که دور و اطرافش هیچ ساختمان بلندی نیست و منطقه‌ی پرواز ممنوع به حساب می‌آید یک پارک آبی جذاب توسط کانادایی‌ها و با وسایل و سرسره‌های بلژیکی‌ ساخته شده است. پارکی که بر مبنای داستان راز قلعه‌ی خورشید ساخته شده و روزانه می‌تواند پذیرای نزدیک به ۳ هزار بازدیدکننده باشد. داستان طراحی این پارک بر این قرار است که گروهی از دزدان دریایی به رهبری کاپیتانی به نام سایان برای دست یافتن به قرص خورشید و حکم راندن به دریا به جزیره‌ای حمله می‌کنند اما پس از تصرف قلعه‌ی این جزیره توسط دزدان، سه برادر با نام‌های پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستند تصمیم می‌گیرند با دزدان مبارزه کنند و قلعه خورشید را از آنها بازپس گیرند. در سفرتان به کیش و با رفتن به این پارک و غرق شدن در ماجراهایش می‌توانید یکی از به یادماندنی‌ترین ماجراجویی‌های عمر خود را تجربه کنید. اگر به دنبال آشنایی با بخش‌های مختلف این پارک هستید همراه ما باشید.

 

۵ مرکز ماساژ و مراقبت از سلامتی کیش

 

 

پارک آبی اوشن کیش

 


انواع رایدهای پارک آبی اوشن


این پارک در مجموع ۱۳ راید گوناگون دارد که برای سنین مختلف مناسب است. رایدهایی که هرکدام می‌توانند برای شما خاطره‌های خاص ثبت کنند. رایدهایی از جمله پیچالوپ که از سرسره‌های معروف آبی در سرتاسر جهان است و گرداب که نمونه‌اش را در بیشتر پارک‌های آبی ایران و خارج از ایران می‌توانید پیدا کنید. آدرنالین، سونامی، موجاب، رالی راید، مارپیچ، چالاب (رایدی مخصوص کودکان)، برکو، مارپیچ، آناکوندا و دینگل از دیگر رایدهای پرطرفدار این پارک به حساب می‌آیند.

 

 

پارک آبی اوشن کیش

 


رودخانه‌ی راشین


یکی از معروف‌ترین بخش‌های این پارک رودخانه‌ی راشین آن است. رودخانه‌ای به طول ۵۵۰ متر که دور تا دور این پارک را در برگرفته است و با رفتن به داخل آن می‌توانید درحالیکه در آرامش کامل هستید دور پارک را چرخ بزنید و از امکانات و تفریحات مختلف آن دیدن کنید.

 

۱۶ حقیقت شگفت‌انگیز که دانستن آنها شما را راهی سفر به کیش می‌کند

 

 

پارک آبی اوشن کیش

 


استخرهای پارک آبی اوشن


مجموعه اوشن پارک در خود چهار استخر مختلف را جای داده است تا بتوانید یک شنای فراموش ناشدنی را در آنها تجربه کنید. استخرهایی مجزا هم برای کودکان و نوجوانان و هم برای بزرگسالان. استخرهایی با نام‌های دینگو (جکوزی پلکانی)، آبان، رابو و آبتین (مخصوص نوجوانان).

 

 

پارک آبی اوشن کیش

 


امکانات ویژه پارک آبی اوشن


این پارک آبی در راستای فراهم آوردن امکانات تفریحی و رفاهی عالی چندین رستوران و کافه را در خود پدید آورده است تا شما بتوانید با رفتن به آنها بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را سفارش بدهید و خوش بگذرانید. رستوران‌هایی که انواع فست‌فودها را در آنها می‌توانید نوش جان کنید و کافه‌هایی که انواع آبمیوه‌ها، شیک‌ها و دسرهای سرد و گرم در آنها قابل دسترس هستند. برای استفاده از کافه‌ها و رستوران‌های این مجموعه می‌توانید دستبندهای مغناطیسی که مسئولان این پارک در اختیارتان قرار می‌دهند را شارژ کنید و در طول مدت حضورتان در این پارک از موجودی آنها استفاده کنید. در این پارک همچنین می‌توانید از خدمات ماساژ و مراقبت از زیبایی نیز استفاده کنید. اسپای این مجموعه یکی از اسپاهای مشهور در جزیره‌ی کیش است که با رفتن به آن می‌توانید در یک محیط آرامش‌بخش تن خود را به دست بهترین ماساژورهای جزیره بسپارید تا خستگی را از پوست و گوشت و خون شما جدا کنند.

 

بازدید از کشتی یونانی کیش در یک بعد از ظهر نارنجی

 

 

پارک آبی اوشن کیش

 


سانس‌های پارک‌ آبی اوشن


این پارک در روزها و ساعات مختلف هفته به طور متناوب به آقایان و خانم‌ها اختصاص داده شده است که جزئیات برنامه‌ی زمانی آن به شرح زیر است.


سانس آقایان
شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱:۳۰ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۹ )
سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۳ )
چهارشنبه و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۶:۳۰ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۳:۴۵ )
چهارشنبه و جمعه‌ها از ساعت ۱۴ الی ۱۹ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۶:۳۰ )

 

معرفی ورزش‌های آبی هیجان‌انگیزی که در کیش می‌توانید انجام دهید

 

 

پارک آبی اوشن کیش

 


سانس خانم‌ها
شنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۵:۳۰ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۳ )
دوشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۶:۳۰ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۳:۴۵ )
دوشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۴ الی ۱۹ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۶:۳۰ )
سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۱:۳۰ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۹ )

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران