معرفی پارک‌های شهری و ساحلی در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی پارک‌های شهری و ساحلی در کیش

تنها پارک‌های آبی نیستند که شما می‌توانید اوقات فراغت خود در سفر را در آن‌ها صرف کنید. پارک‌های شهری و پارک‌های ساحلی جاهایی ایده‌آل برای سر کردن ساعاتی شاد و آرامش بخش بوده و می‌تواند به رایگان بخشی از سفر شما را پر کند. خوشبختانه در تور کیش شما می‌توانید چندین نمونه از این پارک‌ها را تجربه کنید که ما در ادامه بعضی از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

پارک خانواده

پارک خانواده در بخش شمال غربی جزیره واقع شده که نسبت به بسیاری بخش‌های دیگر کیش، خلوت‌تر به نظر می‌رسد. این پارک بزرگ و زیباست و آلاچیق‌های متعددی در آن وجود دارد که می‌توانید بعد از ظهری را در آن‌ها سر کنید و یا این که شام را در خنکای شب‌های کیش، در این پارک میل کنید. اما امکانات خوبی نیز همچون انواع زمین‌های ورزشی و بازی برای کوچک‌ترها و بزرگ‌تر در آن تعبیه شده است. همچنین امکان اجاره دوچرخه و گشت و گذار در پارک نیز برایتان مهیا خواهد بود و صد البته که می‌توانید یکی از بهترین مناظر غروب آفتاب را در آن‌جا به تماشا بنشینید.

 

معرفی پارک آبی هیجان‌انگیز اوشن کیش

پارک آبشار

پارک آبشار مکانی بسیار محبوب در کیش به حساب می‌آید که دلایل متنوعی برای این مهم وجود دارد. یکی از اولین دلیل‌هایی که به ذهن می‌رسد، نزدیکی پارک آبشار به مراکز خرید و هتل‌های محبوب کیش است. با این حال نباید به راحتی از کنار زیبایی‌های این مکان گذشت که باعث می‌شود شما ساعاتی لذت‌بخش را در آن‌جا سر کنید. مخصوصا اگر شب‌ها به آن‌جا رفته و نورپردازی زیبایی آبشار و همچنین بخش‌های مختلف این مجموعه را ببینید. پارک آبشار جایی آرامش بخش و خاص برای شما در سفر به کیش خواهد بود که می‌توانید خستگی خرید و شلوغی‌های مراکز مختلف را در آن‌جا به در کنید.

اسکله تفریحی کیش

اگر می‌خواهید یکی از بهترین پارک‌های ساحلی کیش را ببینید و از بودن در فضایی ایده‌آل لذت ببرید، یکی از بهترین گزینه‌های شما در جزیره، اسکله تفریحی و پارک این مجموعه است. شما در این محل می‌توانید سوار قایق شوید، به تفریحات آبی بپردازید، در فضای سبز پارک قدم بزنید، ماهیگیری کنید یا تنها از مناظر زیبای آن‌جا لذت ببرید. امکانات متنوعی نیز همچون امکان کرایه دوچرخه نیز در این محل برایتان مهیا خواهد بود. رفتن به اسکله تفریحی هم، با توجه به این که نزدیک به بخش‌های تفریحی جزیره است، ساده خواهد بود.

پارک ساحلی مرجان

پارک ساحلی مرجان نیز یکی از بخش‌های زیبا و سرسبز جزیره است که چسبیده به دریا واقع شده و باعث می‌شود مناظری زیبا را در فضایی فرح‌بخش داشته باشید. این محل بخش‌های متنوعی دارد که مسلما قسمت‌های نزدیک به دریا برای گردشگران جذاب‌تر خواهد بود. همچنین آلاچیق‌های زیادی نیز در این محل تعبیه شده تا مراجعه کنندگان بتوانند از آن‌ها استفاده کرده و یک پیک نیک جمع و جور را در ساعات مختلف روز برپا کنند. همچنین نباید فراموش کرد که پارک ساحلی مرجان نزدیک به بازاری به همین نام قرار گرفته و همچنین امکانات تفریحی متعددی در خود پارک و اطراف آن برایتان وجود خواهد داشت.

 

معرفی بهترین کشتی‌های تفریحی کیش

اسکله و پارک تفریحی میرمهنا

پارک تفریحی میرمهنا یکی از تازه‌ساز‌ترین پارک‌هایی است که در لیست امروز ما می‌بینید. این پارک بزرگ و سرسبز از مسجد خالتم النبیا تا میدان جاسک کشیده شده و وجود اسکله ماهیگیری در بخشی از آن، پارک تفریحی میرمهنا را به دو بخش تبدیل کرده است و بخش‌های مختلف آن به نام‌های فاز یک و فاز دو شناخته می‌شود. این محل واقعا زیبا بود و آلاچیق‌ها، محل‌های باربیکیو، مسیر دوچرخه سواری و بسیاری امکانات دیگر در آن تعبیه شده است. همچنین شما امکان سوار شدن بر قایق و تفریحات آبی را در اسکله خواهید داشت و از طرفی می‌توانید به بازار عرب‌ها در همان نزدیکی نیز، سری بزنید.

پارک آهوان کیش

البته این مکان بیش از آن که یک پارک تفریحی باشد، یک باغ وحش بزرگ است. این مکان دو هکتار مساحت دارد و به غیر از آهوانی که در فضاهای مختلف آن نگهداری می‌شوند، حیوانات دیگری همچون شیر، روباه، گوزن و چندین نوع پرنده نیز در آن جا حضور دارند. البته به غیر از آهوان که آزادانه در فضای باز گردش می‌کنند، دیگر حیوانات این محل در قفس‌های مخصوص هستند. در نهایت این مجموعه فضایی زیبا و دلنشین داشته و با توجه به پوشش گیاهی گسترده‌ای که دارد، هوای مطلوبی نیز برایتان به همراه خواهد داشت.

 

۳ مجموعه تفریحی در سفر به کیش

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ به واسطه این که در مجاورت هتل مارینا پارک کیش و دلفیناریوم کیش قرار گرفته است، جایی بسیار محبوب در کیش به حساب می‌آید. جایی که به واسطه تندیس زیبای درون اسکله‌اش معروف است و چشم‌انداز‌هایی زیبا را پیش چشمان شما به نمایش می‌گذارد. با این حال خانواده‌هایی که به تور کیش می‌روند، می‌توانند از امکانات گسترده این مکان لذت ببرند. از آلاچیق‌ها و محل‌های مختلفی که برای پیک نیک در نظر گرفته تا زمین‌های ورزشی بدمینتون، پینگ پنگ، تفریحات ساحلی، پیست اسکیت، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی و .... این‌ها را بگذارید کنار فضای سبز و زیبای پارک و همچنین وجود آبنماهای زیبا تا به یفیت پارک ساحلی سیمرغ پی ببرید.

ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل جایی متفاوت در کیش است که بودن در آن حس و حال جزایر گرم‌سیری را در شما زنده می‌کند. یک ساحل زیبا که پارکی ساحلی نیز به آن چسبیده است و باعث می‌شود بتوانید در یک فضای زیبا و جذاب، ساعات خوشی را همراه خانواده بگذرانید. جدا از شن‌های زیبای ساحل و فضای خاص این محل، یک اسکله نیز در نزدیکی این محل واقع شده که به شما اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های آبی را نیز در این محل تجربه نمایید.

 

معرفی مکان‌های تفریحی در کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

پارک مرد ماهیگیر، ترکیبی از زیبایی‌های طبیعی کیش با سازه‌ها و تندیس‌های جذاب است که آن را به پارکی فوق‌العاده برای قدم زدن، لذت بردن از فضایی ایده‌آل و همچنین گرفتن عکس‌های خیلی خوب بدل کرده است. پارک ساحلی مرد ماهیگی دارای فضای سبز بزرگ، نمای جذاب دریا و همچنین مجسمه‌ی ۱۲ متری است و همچنین امکانات رفاهی متنوعی در آن تعبیه شده است.

 

۷ تفریح شبانه در سفر به کیش

۰۱ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران