معرفی هتل مارینا پارک کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی هتل مارینا پارک کیش

کیش به داشتن هتل‌های پنج ستاره‌ی زیبا و مجلل خود می‌نازد. هتل‌هایی لوکس و جذاب که می‌توانند میزبان سفر شما به این جزیره‌ی منحصر به فرد خلیج فارس باشند. امروز نیز ما می‌خواهیم یکی از این‌ هتل‌ها را به شما معرفی کنیم که در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسیده و بدون شک از بهترین‌ها در این جزیره است. پس همراه ما باشید با معرفی هتل پنج ستاره‌ و لوکس مارینا پارک کیش

 

معرفی کوتاهی از مارینا پارک هتل کیش

مارینا پارک هتل کیش، یکی از هتل‌های ویژه و بسیار جذاب در کیش است که در کنار داشتن اتاق‌ها و سوییت‌های بسیار خوب برای اقامت، امکانات ویژه‌ای در زمینه‌ی فعالیت‌های تفریحی و سلامتی، امکانات ویژه، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها و خیلی چیزهای دیگر را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. این هتل با مساحت بزرگی که دارد، انتخاب‌های متنوعی را پیش پایتان خواهد گذاشت که در نتیجه آن را برای هر نوع مسافری مناسب خواهد کرد. مهم نیست بخواهید خانوادگی به کیش سفر کنید یا این که زوجی جوان هستید که قصد دارید ماه عسل را در کیش باشید، در نهایت هتل مارینا پارک کیش، انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

 

  ۷ تفریح رمانتیک برای خاطره‌سازی در کیش 

مارینا پارک هتل کیش

 

اتاق‌ها و سوییت‌های مارینا پارک هتل کیش

همانطور که گفتیم، انتخاب‌های شما در هتل مارینا پارک کیش بسیار زیاد است. شما در این هتل می‌توانید بین ۷ نوع اتاق یا ۳ نوع سوییت، محلی که دوست دارید اقامت داشته باشید را انتخاب کنید. تفاوت بین اتاق‌ها در این هتل عموما بر اساس چند پارامتر است که مهم‌ترینشان مربوط به مساحت اتاق و همچنین منظره‌ای است که در پیش رو خواهد داشت. برای مثال اتاق استاندارد هتل دارای ۲۳.۵ متر بوده اما تویین دریا دارای ۳۶.۵ متر مساحت بوده و منظره‌ی زیبای دریا را برایتان به تصویر می‌کشد.

در مورد سوییت‌ها نیز بیشترین تفاوت در مساحت و تعداد اتاق‌هاست. سوئیت یک خوابه ۹۱.۸ متر مساحت دارد، سوییت دو خوابه ۱۲۵ متر و سوییت رویال ۱۴۸ متر مساحت، دو تخت دو نفره و دو تخت مجزا، اتاق نشیمن و محیط دلباز و عالی با امکانات یک خانه‌ی لوکس. یک سری امکانات نیز در تمامی اتاق‌ها و سوییت‌ها برای مسافران آماده است. امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان، میز کار شیک، تلوزیون مدرن و بزرگ و ... .

 

  ۱۰ رستوران کیش برای داشتن لحظه‌های خاطره‌انگیز از سفر 

مارینا پارک هتل کیش

 

امکانات سلامتی، رستوران‌ها و فروشگاه‌‌های مارینا پارک هتل کیش

یکی از چیزهایی که به شدت در این هتل خودنمایی می‌کند، امکانات فوق‌العاده ورزشی و سلامتی این مکان است. شما در کنار یک سالن تنیس عالی خاک رس، مسیرهایی برای دوچرخه سواری در اختیار دارید و می‌توانید دوچرخه را نیز از خود هتل کرایه کنید. پارک سرسبز و سبز و زیبا، باشگاه ورزشی و استخر و سونایی زیبا نیز این امکانات را همراهی می‌کنند. فراموش نکنید که هتل دارای یک مرکز اسپای بسیار خوب است که انواع سرویس‌های ماساژ را نیز به شما ارائه می‌کند.

 

مارینا پارک هتل کیش

 

در زمینه رستوران، مارینا پارک هتل کیش دارای یک رستوران با نام لوتوس است. این رستوران تمامی وعده‌ها را صورت بوفه باز ارائه می‌کند و غیر از صبحانه‌های بسیار عالی، برای ناهار و شام شما می‌توانید غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سفارش داده و در مکانی شیک با منظره‌ی دریا آن‌ها را نوش جان کنید. همچنین سه کافی شاپ در بخش‌های مختلف هتل وجود دارد که یکی از آن‌ها در محیط باز و باغ زیبای مارینا پارک هتل کیش در نظر گرفته شده است. فروشگاه‌های شکلات و قهوه، فرش دستباف، بلیط و تور و همچنین لوازم ورزشی نیز در این مکان مهیا شده تا در امور اینچنینی نیازی به خارج از هتل نداشته باشید.

 

  ۴ ساحل دیدنی جزیره‌ی زیبای کیش که باید از آنها دیدن کنید 

مارینا پارک هتل کیش

 

مارینا پارک

اما همه‌ی این‌ها به کنار، بخش جذاب مارینا پارک هتل کیش، قسمت اسکله و مارینا پارک آن است. جایی که شما با یک کلوپ تفریحی عالی دریایی مواجهید که از آموزش تا مهیا کردن انواع تفریحات را برای شما فراهم نموده تا بتوانید لذت واقعی سفر به کیش را تجربه نمایید. غواصی و کایت بوردینگ از فعالیت‌های اصلی ورزش‌های آبی این کلوپ دریایی است، اما انواع شناورهای مختلف هستند که شما را برای گردش‌های آبی به نقاط مختلف آب‌های اطراف کیش می‌برند. همچنین از یاد نبرید که انواع تفریحات از جمله پاراسل سواری، تیوب سواری، قایق‌های بادبانی، پدل برد و حتی جت فلایر نیز برای این مکان در نظر گرفته شده و اگر دوست داشته باشید، می‌توانید با تجهیزات این مکان به ماهیگری نیز مشغول شوید.

 

  معرفی ورزش‌های آبی هیجان‌انگیزی که در کیش می‌توانید انجام دهید 

مارینا پارک هتل کیش

 

شما در تور کیش، اگر به مارینا پارک هتل کیش بروید، می‌توانید ساعت‌ها در این کلوپ تفریحی مشغول انجام انواع فعالیت‌های شوید. همچنین این کلوپ دارای چند کافی شاپ مخصوص به خود هست تا بتوانید چسبیده به آب نیلگون خلیج فارس، غذا، نوشیدنی یا یک دسر خوشمزه میل کنید.

۲۱ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران