تجربه هیجان در پارک هایلند کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
تجربه هیجان در پارک هایلند کیش

پارک‌های بازی همیشه یکی از جذاب‌ترین راه‌ها برای تفریح در مقصد گردشگری است که به آن سفر کرده‌اید. خوشبختانه اگر تا به تور کیش می‌روید، خواهید دید که این جزیره‌ی زیبا در خلیج فارس، جدا از انواع تفریحات آبی که برایتان تدارک دیده، چند پارک بازی خیلی خوب هم دارد که یکی از بهترین‌های آن‌ها، پارک بازی هایلند کیش است. یک پارک مدرن و جذاب که به راحتی می‌تواند یک نیم روز خانواده‌ها را به خود اختصاص دهد. اگر می‌خواهید بیشتر با این پارک مفرح و عالی آشنا شوید، در ادامه‌ی این نوشته همراه ما باشید.

 

کوتاه از پارک بازی هایلند کیش

پارک بازی هایلند کیش از آن دست پارک‌هایی است که برای تمام سنین از کودکان گرفته تا جوانان و بزرگسالان مناسب است و در کنار بازی‌های کودکانه، بازی‌های هیجان انگیز برای بزرگسالان و البته بخش بسیار جذاب بازی‌های واقعیت مجازی را نیز در خود دارد. این مجموعه‌ی تفریحی به صورت کاملا سرپوشیده درست شده که باعث می‌شود شما در گرم‌ترین روزهای کیش نیز هم بتوانید در محیطی عالی و خنک به بازی مشغول شوید.

بازی‌های کودکانه

یکی از امتیازهای ویژه‌ی پارک بازی هایلند کیش، وجود بازی‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان در کنار بازی‌های بزرگسالان است. در دستگاه‌های آرکید چندین بازی برای کم سن و سال‌ها وجود دارد و چند سواری، استخر توپ و بازی‌های اینچنینی نیز برایشان تهیه دیده شده. همچنین وجود چند بازی خانوادگی باعث می‌شود تا همه‌ی جمع بتوانند همراه هم به بازی مشغول شوند.

 

معرفی پارک آبی هیجان‌انگیز اوشن کیش

بازی‌های بزرگسالان

سواری‌های هیجان انگیزی در پارک بازی هایلند وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سفینه، رنجر، سورتمه، چند رولر کوستر عالی و ... اشاره کرد. خیلی از این بازی‌ها تنها برای سنین بالای ۱۵ سال است و می‌تواند لحظاتی هیجان انگیز را برای شما بسازد. غیر از این‌ها بازی‌های آرکید زیادی نیز هستند که می‌توانید آن‌ها را به صورت تک نفره و دو نفره به انجام برسانید.

بازی‌های واقعیت مجازی

پارک بازی هایلند کیش، اولین جایی در ایران است که از تردمیل‌های مخصوص Omni خریداری کرده تا کسانی که برای انجام بازی‌های واقعیت مجازی به این جا می‌روند، بتوانند یکی از جذاب‌ترین تکنولوژی‌های این صنعت را تجربه کنند. بازی‌های مختلفی برای این تردمیل‌ها وجود دارد که برای سنین مختلف در نظر گرفته شده و هر کس بر اساس سن و سلیقه‌ی خود، می‌تواند بازی مورد نظر خود را انجام دهد. برای بزرگسالان پیشنهاد می‌کنیم حتما بازی کلبه وحشت را امتحان کنند که یکی از هیجان انگیزترین بازی‌های واقعیت مجازی است که برای تردمیل Omni ارائه شده است.

 

برترین سواحل و پارک‌های ساحلی کیش

فوتبال حبابی و شبیه ساز هواپیما

در محوطه‌ی بزرگ هایلند، یک سالن مخصوص فوتبال حبابی نیز وجود دارد که می‌توانید به صورت ۸ نفره آن را امتحان کنید. این بخش کمی از کل پارک جدا افتاده و یکی از بخش‌های گران‌قیمت پارک نیز محسوب می‌شود.

و اما شبیه ساز هواپیما نیز، یک تجربه‌ی خلبانی جمع و جور را برای شما به همراه خواهد داشت. کابینی که در این پارک وجود دارد، جدا از افکت‌های تصویری داخلی، به صورت مکانیکی ۲۷۰ درجه می‌چرخد و حالت پرواز را برای شما شبیه سازی خواهد کرد.

 

دیگر بخش‌های پارک بازی هایلند کیش

یکی دیگر از بخش‌های جذاب هایلند، سینمای هفت بعدی است که بیش از ۲۰ فیلم برای آن تدارک دیده شده و شما می‌توانید تجربه‌ی متفاوتی از فیلم دیدن را در این سالن سینمای خاص و کوچک داشته باشید. خوشبختانه فیلم‌های در نظر گرفته شده همگی برای تمامی اعضای خانواده مناسب بوده و شما می‌توانید همراه هم از دیدن این فیلم‌ها لذت ببرید. این مکان دارای یک چرخ و فلک زیبا، سالن‌ بازی‌های فکری و خلافانه مخصوص کودکان، اتاق ترس، اتاق فرار، سینما گیم و خیلی بخش‌های تفریحی دیگر است. همچنین این محل دارای یک کافی شاپ، یک رستوران فستفود و همچنین فضای سبز نیز هست که می‌توانید مدتی را در آن‌جا نیز سر کنید. در رستوران‌ و کافی شاپ این مجموعه امکان سفارش انواع فست فود از جمله ساندویچ گرم و سرد و پیتزا سفارش داده و همچنین چند نمونه غذای ایرانی نیز برای خود تهیه کنید. در زمینه نوشیدنی نیز، منوی کاملی از نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز در اختیار شماست.

 

روزی جذاب در پارک ساحل مرجان کیش

۲۸ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران