آشنایی با تفریحات لاکچری کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
آشنایی با تفریحات لاکچری کیش

جزیره کیش به دلیل زیبایی طبیعی و قرار گرفتن در منطقه آزاد ایران توانسته در سال‌های اخیر به قطب گردشگری کشور تبدیل شود. به طوری که سالانه افراد بسیاری از سرتاسر ایران برای داشتن سفری آرام و دنج در سواحل خلیج فارس تور کیش را انتخاب می‌کنند. وجود هتل‌های لوکس و مدرن، رستوران‌های شیک و لوکس، تفریحات آبی متنوع و ... سبب شده‌اند تا کیش به یک مقصد گردشگری لاکچری در بین افراد تبدیل شود. پس اگر شما نیز به دنبال مکانی برای مسافرت لوکس هستید اما بودجه کافی برای سفرهای خارجی ندارید قطعا تور کیش پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا با تفریحات لاکچری کیش آشنا شوید.

 

تجربه‌ای جدید با اسکوتر زیر دریایی

یکی از تفریحات متفاوت و البته لاکچری که در تور کیش فرصت امتحان کردن آن را خواهید داشت، سوار شدن به اسکوتر دریایی است. می‌توان ادعا کرد که جزیره کیش در حال حاضر تنها مقصد گردشگری کشور است که شما در آن می‌توانید سوار شدن به اسکوتر دریایی را تجربه کنید. اسکوتر دریایی نوعی وسیله برای غواصی در آب‌های زلال به منظور تماشای حیات وحش در اعماق آب است. تمامی افراد بالای ۱۲ سال که از سلامت کامل جسمی برخوردار هستند می‌توانند از اسکوتر دریایی لذت ببرند.

بزرگترین مزیت اسکوتر دریایی عدم نیاز آن به هر گونه آموزش و تجربه قبلی است. به طوری که تمامی افراد علاقه‌مند می‌توانند از آن برای تماشای دنیای رنگارنگ زیر آب استفاده کنند. معمولا این تفریح به صورت تورهای یک ساعته در سواحل تفریحی کیش برگزار می‌گردد. هزینه این تفریح لوکس در کیش بین ۴۵۰ الی ۳۵۰ هزار تومان متغیر است. اگر تصمیم خود را برای اسکوتر سواری در تور کیش گرفته‌اید به همراه داشتن مایو، دمپایی و حوله را فراموش نکنید.

 

معرفی بازار قدیمی مرجان در کیش

 

غواصی در آب‌های نیلگون خلیج فارس

از دیگر تفریحات لاکچری کیش می‌توان غواصی را نام برد. جزیره کیش با توجه به موقعیت جغرافیایی، داشتن گونه‌های حیوانی و مرجان‌ها در سواحل خود توانسته به مکانی ایده‌آل برای غواصی در کشور تبدیل شود. به طوری که در اغلب سواحل تفریحی جزیره می‌توانید کلوب‌هایی را که خدمات غواصی ارائه می‌دهند پیدا کرده و وارد دنیای زیر آب شوید.

مهم نیست که آیا قبلا تجربه غواصی را داشته‌اید یا نه؟ چرا که در سایت‌های غواصی کیش تجهیزات لازم در اختیار شما قرار داده می‌شود. همچنین در صورت نیاز متخصصان این کار آموزش‌های لازم را داده و شما را در این مسیر همراهی خواهند کرد. معمولا مکان‌هایی که در جزیره کیش برای غواصی مبتدیان در نظر گرفته شده‌اند دارای عمقی در حدود ۶ الی ۸ متر هستند. هزینه غواصی در جزیره کیش بسته به شرایط و زمان سفر می‌تواند بین ۳۵۰ الی ۲۵۰ هزار تومان متغیر باشد.  

 

اوج هیجان با جت اسکی در کیش

 مورد بعدی از تفریحات لاکچری کیش سوار شدن به جت اسکی است. به خصوص اگر علاقه شدید به هیجان دارید توصیه می‌کنیم هرگز لذت جت اسکی سواری را در جزیره کیش از دست ندهید. برای اینکه از لذت این تفریح لوکس در سفر خود بهره‌مند شوید باید هزینه‌ای بین ۴۰۰ الی ۳۵۰ هزار تومان را در نظر بگیرید. مدت زمانی که برای این تفریح در نظر گرفته شده معمولا ۱۵ دقیقه است. البته در برخی از سواحل تفریحی جت اسکی به مدت ۳۰ دقیقه نیز کرایه داده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به صورت تکی و یا دو نفره سوار بر جت اسکی شده و بر روی آب‌های خلیج فارس اوج هیجان را با سرعت بالا تجربه کنند. امروزه تقریبا تمامی سواحل تفریحی جزیره کیش مجهز به جت اسکی بوده و شما می‌توانید تنها با انتخاب یکی از آن‌ها خاطره‌ای به یادماندنی را با افزایش آدرنالین برای خود ثبت کنید. توجه داشته باشید برای اینکه لحظاتی شاد و به دور از هر گونه خطر یا آسیب را سپری کنید باید به توصیه‌ها و راهنمایی‌های مسئولان گوش داده و آن‌ها را با نهایت دقت انجام دهید.

 

 تفریح در مجتمع تفریحات دریایی کیش

اگر به دنبال مکانی شیک و لوکس برای استفاده از تفریحات دریایی در جزیره کیش هستید توصیه می‌کنیم در طول سفر سری به مجتمع تفریحات دریایی کیش بزنید. این مجموعه زیبا دارای ساحلی تمیز و چشم‌نواز با شن‌هایی طلایی رنگ است. مهم نیست که در چه روزی از سال سفر با تور کیش را انتخاب کرده‌اید. چرا که در کلیه فصل‌ها می‌توانید از امکانات این مجموعه بهره ببرید.

بنابی مجتمع تفریحات دریایی کیش توسط مجله فوانسوی New Architect عنوان طرح برگزیده را از آن خود کرده است. این مجموعه دارای دو بخش ساحلی و دریایی است. به طوری که گردشگران می‌توانند از امکانات هر دو بخش آن نهایت استفاده را بکنند. در قیمت ساحلی امکانات متعددی از قبیل کافی شاپ، سالن ماساژ ، فروشگاه لوازم شنا، سرویس‌های بهداشتی، دوش، انبار ، اتاق غریق نجات و غیره وجود دارند. از طرفی دیگر در بخش دریایی تفریحاتی نظیر غواصی، جت اسکی سواری، شاتل سواری و ... ارائه داده می‌شود. پس اگر به دنبال مکانی با طراحی لوکس و مدرن برای تجربه تفریحات هیجان‌انگیز و لاکچری در کیش هستید مجتمع تفریحات دریایی بهترین گزینه ممکن برای شما عزیزان خواهد بود.

 

تجربه سفر به جزیره کیش با کشتی

 

شاتل سواری و بنانا سواری در کیش

اگر تفریحات مذکور از نظر هیجان برای شما کافی نبوده و به دنبال تفریحات هیجان‌انگیز بیشتری در تور کیش هستید شاتل‌سواری و بنانا سواری را پیشنهاد می‌دهیم. شاتل سواری و بانانا سواری جز تفریحات لاکچری کیش هستند که در مقایسه با دیگر موارد از هزینه کمتری برخوردار می‌باشند. به طوری که تنها با پرداخت ۱۱۰ الی ۹۰ هزار تومان امکان شاتل‌سواری و با پرداخت ۱۰۰ الی ۸۰ هزار تومان فرصت بنانا سواری را خواهید داشت. شاتل و بنانا هر دو تیوپ‌هایی هستند که توسط طناب به قایق وصل شده و قایق سوار با سرعت بالا آن‌ها را بر روی آب می‌کشند. بنابراین کسانی که سوار این تیوب‌ها شده‌اند هیجان و لذت غیر قابل وصفی را تجربه خواهند کرد. شما می‌توانید به صورت گروهی سوار شاتل یا بنانا شده و به صورت دسته‌جمعی خاطره‌ای به یادماندنی را برای خود رقم بزنید. مدت زمان هر دو تفریح چیزی در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است.

 

پرواز با چتر پاراسل

قطعا پرواز کردن بر فراز آسمان یکی از لوکس‌ترین تفریحاتی است که هر گردشگری می‌تواند در تور کیش تجربه کند. اگر ایده چتر پاراسل برای شما نیز جذاب است باید به یکی از ساحل‌های تفریحی جزیره کیش رفته و بلیط پاراسل‌سواری را خریداری کنید. سوار شدن به چتر پاراسل از ۳۰۰ الی ۲۵۰ هزار تومان متغیر بوده و شامل ۴۵ دقیقه کشتی‌سواری و ۶ دقیقه پرواز بر فراز آسمان بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس است. در صورتی که از وزن بالایی برخوردار نباشید می‌توانید به صورت دو نفره به همراه دوست، همسر یا کودک خود تجربه این تفریح هیجان‌انگیز در جزیره کیش را داشته باشید. پاراسل سواری بهترین فرصت برای تماشای چشم‌انداز زیبای خلیج فارس است.

 

لذت کابل اسکی در خلیج فارس

کابل اسکی یا همان اسکی روی آب با کابل از دیگر تفریحات هیجان‌انگیز و لاکچری در جزیره کیش است که گردشگران می‌توانند اوج لذت را در آب‌های خلیج فارس تجربه کنند. این مکان بزرگترین کیبل اسکی دنیا و اولین سایت اسکی روی آب خاورمیانه است که علاقه‌مندان می‌توانند در مکانی به طول ۸۶۰ متر و عرض ۱۶۰ متر اسکی با سرعت ۲۸ تا ۶۲ کیلومتر در ساعت را انجام دهند. این مکان ظرفیت پذیرش همزمان ۱۲ نفر را برای کابل اسکی کردن دارا است.

علاوه بر تجهیزات مدرن و وسعت بزرگ این مجموعه گردشگران می‌توانند از چشم‌انداز زیبای جزیره کیش که شامل درختان نارگیل و درختان لور قدیمی می‌باشد نیز لذت ببرند. همچنین در محوطه این مکان چندین آلاچیق برای استراحت گردشگران، پلاژ مخصوص آقایان برای شنا و ... نیز تعبیه شده است. کابل اسکی در جزیره کیش بدون محدودیت سنی و جنسی بوده و تمامی علاقه‌مندان می‌تواند از این تفریح آبی لذت ببرند. هزینه کابل اسکی در جزیره کیش بین ۳۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان بوده و حدودا ۱۲ دقیقه به ازای هر یک نفر زمان اختصاص داده می‌شود.

 

معرفی قلعه وحشت کیش

 

ریلکس کردن با ماهیگیری در جزیره کیش

ماهیگیری از جمله تفریحات لاکچری کیش است که افراد می‌توانند به منظور ریلکس کردن به سراغ آن بروند. توجه داشته باشید که ماهیگیری در این جزیره زیبا تنها در بخش‌های خاصی امکان‌پذیر بوده و شما در هر جایی که دوست داشتید نمی‌توانید ماهیگیری کنید. علاوه بر آن در جزیره کیش این فرصت برای شما فراهم است تا سوار بر شناورهای مخصوص شده و در مکانی بکر و پر از ماهی‌های لذیذ به ماهیگیری مشغول شوید.

اگر تجهیزات ماهیگیری با خود به همراه ندارید در کلاب‌های ساحلی که خدمات ماهیگیری نیز ارائه می‌شود می‌توانید وسیله‌های لازم را تهیه کنید. ماهیگیری در کلاب‌های ساحلی به صورت گروه‌های ۱ تا ۳ نفره و یا ۱ تا ۵ نفره امکان‌پذیر می‌باشد. تورهای ماهیگیری به صورت ۴ ساعته بوده و هزینه آن به ازای هر یک نفر از ۱ میلیون ۶۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.

۰۶ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران