معرفی تفریحات خانوادگی در سفر به کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی تفریحات خانوادگی در سفر به کیش

کیش جزیره‌ی زیبایی‌ها و خوشگذرانی‌های ایران است که در تمامی فصل‌های سال می‌شود به آن سفر کرد. البته تابستان‌ها این جزیره بسیار گرم است، بهارها شلوغ، زمستان‌ها ارزان و پاییزها رویایی. در هر فصل سال که با تور کیش به این جزیره تشریف ببرید می‌توانید از بی‌شمار امکانات تفریحی و توریستی آن استفاده کنید. در این جزیره همچنین می‌توانید بهترین خریدهای عمرتان را با ارزان‌ترین قیمت‌ها انجام بدهید. مرکزخریدهای این جزیره هرچه بخواهید و در زندگی‌ به آنها احتیاج داشته باشید را با قیمت‌های ارزان خدمتتان ارائه می‌کنند. اگر قصد دارید به صورت خانوادگی به کیش سفر کنید و این سفر را برای تمامی اعضای خانواده‌تان خاطره‌انگیز کنید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا شما را در این رابطه راهنمایی کنیم.


۱- هوای کودکان‌ و نوجوانان را داشته باشید

در سفر خانوادگی به کیش، بیش از خودتان، شاید باید هوای فرزندان خردسال‌ و نوجوان‌تان را داشته باشید. باید سفر به این جزیره را برای آنها خاطره‌انگیز کنید و روزهای فوق‌العاده‌ای برای آنها بسازید. این اتفاق از طرف جزیره می‌افتد. چرا که امکانات مناسبی برای تفریح کودکان و نوجوانان به وجود آورده است و باید از سوی شما نیز بیفتد. یعنی شما نیز باید برای رفتن به مراکز تفریحی جذاب این شهر برای کودکان و نوجوانان رغبت داشته باشید. بنابراین برای به دست آوردن دل فرزندان‌تان به شما توصیه می‌کنیم از جاذبه‌های تفریحی زیر دیدن کنید.

 

برترین سواحل و پارک‌های ساحلی کیش

کیش

به کارتینگ کیش بروید

در سال ۱۳۷۸ یک پیست کارتینگ در کیش افتتاح شد که از آن زمان تاکنون یکی از جاذبه‌های تفریحی مهم جزیره برای نوجوانان به شمار می‌آید. پیستی که ایمنی خوبی دارد و هیجان را به بازدیدکنندگانش ارزانی می‌دارد. این پیست تنها برای نوجوانان جذاب نیست بلکه شما نیز در این پیست می‌توانید در کنار فرزندان نوجوان خود ماشین‌سواری کنید و به هیجان بیایید.

کارتینگ کیش 

جت اسکی را تجربه کنید

جت اسکی یکی از تفریحات آبی هیجان‌انگیز کیش است که نوجوانان نیز بسیار به آن علاقه‌مند هستند. این ورزش آبی هم برای بزرگسالان خاطره‌انگیز است و هم برای نوجوانان. بنابراین حتما این تفریح را به همراه فرزندان نوجوان خود انجام بدهید اما اگر سن فرزندان‌تان کم است و جزو خردسالان به شمار می‌آیند به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای جت اسکی، قایق سواری را با آنها امتحان کنید.

جت اسکی 

از پارک دلفین‌های کیش دیدن کنید

در ضلع جنوبی جزیره کیش در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار یکی از جاذبه‌های تفریحی آبی کیش واقع شده است. در این پارک می‌توانید به تماشای دلفین‌ها و نمایش‌های آنها بروید. در بخشی از این پارک ۲۰ پستاندار از دلفین و شیر دریایی تا پنگوئن نگهداری می‌شوند. پارک دلفین‌های کیش در خود استخری به حجم ۱۸ هزار لیتر آب دارد تا نمایش این پستانداران را به شما نشان دهد. در باغ پرندگان این پارک نیز ۵۹ گونه از پرنده‌های مختلف زندگی می‌کنند. پرندگانی از پلیکان تا طاووس.

 

زیباترین مکان‌های کیش برای گرفتن عکس‌های خاص

پارک دلفین‌های کیش

به پارک آبی اوشن بروید

پارک آبی اوشن یکی از پارک‌های آبی مهیج ایران است و رفتن به آن بسیار خاطره‌انگیز. پارکی که برای سنین مختلف استخرها و سرسره‌های متفاوت دارد. در این پارک می‌توانید یک نیمروز فراموش نشدنی داشته باشید.

پارک آبی اوشن

۲- هوای سالمندان را داشته باشید

سفر خانوادگی فقط به معنای سفر با فرزندان خردسال نیست. در این سفر علاوه بر فرزندان ممکن است پدران و مادران سالخورده نیز همراه شما باشند. بنابراین باید هوای آنها را نیز داشته باشید و به استقبال تفریحاتی بروید که برای آنها نیز جذاب باشد. تفریحات زیر می‌تواند سفر به کیش را برای سالمندان تبدیل به یک سفر خاطره‌انگیز کند.

به رستوران‌های سنتی بروید

کیش در خود رستوران‌های سنتی خوبی دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید در یک فضای عالی وعده‌های غذایی‌تان را نوش جان کنید. منوی این رستوران‌های علاوه بر غذاهای سنتی جنوبی غذاهای عمومی را نیز شامل می‌شود تا همه‌ی اعضای خانواده را راضی نگه دارند.

رستوران‌های سنتی

به جنگ‌های شبانه بروید

اگر می‌خواهید برای چند ساعت برنامه‌های طنز ببینید و بخندید و غصه‌هایتان را فراموش کنید، باید بدانید در شب‌های جزیره‌ی کیش برنامه‌های جنگ زیادی با حضور کمدین‌های برگزار می‌شوند که می‌توانید به آنها تشریف ببرید. به شما توصیه می‌کنیم حتما برای تقویت روحیه سالمندان آنها را به این برنامه‌ها ببرید.

 

۷ تفریح شبانه در سفر به کیش

جنگ‌های شبانه

به روستاهای اطراف کیش بروید

روستاهای اطراف کیش همگی پر از زیبایی‌های منحصر به فرد هستند که رفتن به آنها یک روز متفاوت در سفر با تور کیش برای سالمندان رقم می‌زند. بازدید از این روستاها برای سالمندان جذاب است البته اگر با پیاده‌روی‌های زیاد آنها را اذیت نکنید و حواستان به گرما و رطوبت هوا نیز باشد.

 

۰۱ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران