مرکز خرید دامون برای گردشگران تور کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
مرکز خرید دامون برای گردشگران تور کیش

کیش یکی از مهم‌ترین مناطق تجاری ایران است که خیلی از کسانی که به آن‌جا سفر می‌کنند، قصدشان خرید از مراکز بزرگ و جذاب این جزیره است. از همین رو معرفی این مراکز به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید و به جاهایی بروید که با سلیقه شما بیشتر مطابقت دارد.

ما در مقتدرسیر تابان، پیش‌تر از خیلی بازارها و مراکز خرید کیش گفتیم، اما امروز به سراغ یک مکان جالب و جذاب رفته‌ایم که هم برای خرید مناسب است و هم یک پیست یخی جذاب دارد و می‌تواند به سفر شما با تور کیش، یک تنوع عالی بدهد.

 

کوتاه درباره مرکز خرید دامون کیش

ساخت این مرکز خرید حدودا سه سال به طول انجامید، تا این که در سال ۱۳۹۱ درهای آن به روی خریداران باز شد. بنای این محل که ۱۳ هزار متر مربع وسعت دارد، مجموعه‌ای جذاب از فروشگاه‌های متنوع، سینما، فودکورت است و همانطور که گفتیم، پیست اسکیت روی یخ را برای مهمانانش در نظر گرفته، که از این نظر آن را می‌توان در میان مراکز خرید کیش، یکتا دانست.

 

خوشمزه‌ترین غذاهای محلی کیش

فروشگاه‌های مرکز خرید دامون کیش

مجموعا چیزی حدود ۱۰۰ غرفه تجاری برای مرکز خرید دامون در نظر گرفته شده که البته از نظر تنوع واقعا عالی هستند. شما می‌توانید در این مکان برندهای معتبر خوبی در زمینه‌ی پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک و ... پیدا کنید که البته عموما به صورت فروشگاه‌های محلی کار می‌کنند و همزمان چندین برند را در یک مغازه به فروش می‌رسانند.

در زمینه‌ی طلا و زیورآلات نیز یکی دو فروشگاه عالی در دامون کیش وجود دارد و در بخش‌های دیگر مغازه فروش شکلات، کامپیوتر و لپتاپ، موبایل و محصولات مربوط به خانه را نیز می‌توانید پیدا کنید. در مجموع این مکان را باید جایی نسبتا لوکس برای خرید محسوب کرد و اگر می‌خواهید خریدی ارزان داشته باشید، خیلی نباید وقت خود را در این محل هدر کنید، دامون کیش بیشتر به محصولات نسبتا گران و با کیفیت اختصاص دارد.

 

۳ مجموعه تفریحی در سفر به کیش

پیست اسکیت روی یخ دامون

آیس رینک یا همان پیست اسکیت روی یخ از آن چیزهایی است که کم‌تر در ایران دیده‌ایم. اما تجربه‌ی بودن در این فضای یخی آن هم در گرمای کیش، یک تجربه فراموش نشدنی برای کسانی خواهد بود که سفر به کیش را برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند. این پیست امکانات خوبی داشته و می‌توانید همه چیز را از همان محل تهیه کنید و نیاز نیست هیچ چیزی همراه خود داشته باشید.

مساحت این پیست ۴۵۰ متر مربع بوده و همچنین مربیان آقا و خانم نیز در این محل هستند تا برای بردن قدم‌های اول به شما کمک کنند. همچنین تجهیزاتی نیز وجود دارد که کوچک‌ترها و بزرگ‌ترهایی که تا به حال روی یخ نایستاده‌اند و حوصله یادگیری هم ندارند، بتوانند از آن لذت ببرند.

فودکورت‌ها و رستوران‌های مرکز خرید دامون

یکی دیگر از جاهایی که این مرکز خرید بزرگ در آن خوش می‌درخشد، بحث غذاست! فودکورت دامون یک مجموعه‌ی عالی از غذاهای متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد. رستوران‌های ایرانی و لبنانی، انواع فست‌فودها و غذاهای کبابی و البته یک رستوران چینی که به شدت در کیش محبوب و معروف است. خوشبختانه این محل غذاهای بسیار خوب و با کیفیتی ارائه می‌کند و برای صرف نهار و شام، جایی خیلی خوب محسوب می‌شود که سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

با توجه به این که اکثر رستوران‌های این مکان در طبقه بالا قرار گرفته‌اند، شما هنگام غذا خوردن می‌توانید نمایی بسیار جذاب از دریا را نیز تماشا کنید که خود به کیفیت حضورتان در مرکز خرید دامون، کمک می‌کند.

 

معرفی ارزان‌ترین رستوران‌های کیش

دیگر بخش‌های مرکز خرید دامون

بخش‌های تفریحی دامون تنها به پیست یخی آن محدود نمی‌شود و یک پارک بازی نسبتا بزرگ سرپوشیده نیز در این مکان تعبیه شده تا بچه‌ها بتوانند در یک محیط خنک و جذاب، به بازی بپردازند. همچنین یک سالن بزرگ سینما نیز وجود دارد که می‌توانید در آن نیز فیلم ببینید. در مجموع مرکز خرید دامون سرویس‌دهی بسیار خوب و همچنین امکانات متنوعی دارد که می‌توان آن را نه تنها برای خرید، بلکه برای تفریح به تمام خانواده‌هایی که به تور کیش می‌روند، پیشنهاد کرد.

آدرس: میدان وصال، کنار مجتمع دامون کیش ایر و دامون ساحلی کیش

شماره‌ تماس: ۰۷۶۴۴۴۵۹۷۷۶ - ۰۷۶۴۴۴۵۰۷۷۷

۲۳ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران