معرفی مرکز خرید رویا مال در تور کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی مرکز خرید رویا مال در تور کیش

کیش از محبوب‌ترین نقاط توریستی ایران است که آب و هوای گرمسیری آن مخصوصا در نیمه دوم سال برای عاشقان آفتاب و گرما بسیار دلچسب محسوب می‌شود. حجم زیاد توریست‌هایی که در تمام سال به این جزیره سراسزیر می‌شوند باعث شده تا تعداد زیادی مراکز خرید کوچک و بزرگ و همچنین بازارهای مختلف گوشه و کنار جزیره پذیرای مردم شوند. به این تنوع و گوناگونی معافیت‌های گمرکی و ویژگی‌های منطقه آزاد تجاری را هم اضافه کنید. در تور کیش باید از کجا خرید کنید؟

 

معرفی مرکز خرید رویا کیش

مرکز خرید رویا یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که در مساحتی 6495 متر مربعی و زیربنای کل 24200 متر مربعی ساخته شده است. رویا مال دارای 2 طبقه تجاری است که از این رقم 76 واحد تجاری با زیربنای 8420 متر مربع ساخته و طراحی شده است. در کنار واحدهای تجاری بزرگ و کوچک جذاب، 2 طبقه از این ساختمان هم به 54 واحد اداری اختصاص داده شده است. رویا مال مرکز خریدی مدرن، شیک و زیبا است که وقتی وارد آن می‌شوید حس می‌کنید در بازاری خارجی قرار گرفته‌اید. فروشگاه‌های بزرگ و پر نور و معماری مدرنش از اولین چیزهایی هستند که توجه شما را به خود معطوف می‌کنند. در واقع بهتر است اینطور بگوییم که از مشخصه‌های بارز این مرکز معماری و طراحی زیبا و منحصر به فردش است. این زیبایی و مدرنیته بودن را حتی می‌توان در نمای بیرونی آن هم حس کرد. لابی این مرکز خرید با داشتن ارتفاع 6 متری کف تا سقف فضای مرکز خرید را از آن چه که هست هم بزرگ نمایش می‌دهد. شما می‌توانید از درهای اصلی شمالی و جنوبی و یا ورودی‌های فرعی شرقی و غربی از هر سمتی که بر سر راه‌تان است وارد این مجتمع 5 طبقه شوید.

فروشگاه‌ها و خرید

در دو طبقه این مرکز خرید چشمگیر شما می‌توانید محصولات متنوعی را پیدا کنید که بیشتر آن‌ها را فروشگاه‌های مخصوص مد و لباس تشکیل می‌دهند. بنابراین فروشگاه‌های لباس زنانه و مردانه، کیف و کفش، و همچنین غرفه‌های اکسسوری عمده محصولات اینجا را تشکیل می‌دهند. در حالی که مغازه‌ها مدرن و شیک هستند قیمت‌ها نیز عموما متوسط رو به بالا تا گرانقیمت هستند. اگر طرفدار مد روز هستید و از آن دسته از افرادی هستید که لباس‌های با کیفیت برندها را بر خریدهای ارزان ترجیح می‌دهید در اینجا می‌توانید اجناس باکیفیت و قیمت مناسبی را پیدا کنید. در واقع اگر یک جستجوی ساده در سایت‌های گردشی داشته باشید در قسمت نظرات می‌بینید که همه به فروشگاه‌های برند و محصولات درجه 1 این مرکز خرید اشاره دارند. از مهم‌ترین این برندها می‌توان به بنتون، اپل، ماوی دلونگی، سامسونگ، ال جی، گریماس، تامی هایلفیگر، کنوود، پاندا، کت، اسپریت اشاره کرد.

 

معرفی مرکز خرید زیتون کیش

امکانات و ویژگی‌ها

این مرکز خرید مدرن جایی برای گشت و گذار، خرید و وقت‌گذارنی است. اگر دست به خریدتان خوب است هشدار می‌دهیم مراقب باشید تا جیب‌هایتان را خالی نکنید. شما در اینجا هم می‌توانید خرید کنید و مد فصلی برندهای برتر دنیا را  دنبال کنید و هم در صورت خستگی و گرسنگی چیزی بخورید. در واقع اگر به آخرین طبقه مجتمع بروید می‌توانید در رستوران شیک و فوق‌العاده پشت بام آن از خوردن غذاهای عالی لذت ببرید. به علاوه در لابی زیبا و شیک این مرکز خرید صندلی‌هایی برای نشستن و رفع خستگی وجود دارد که می‌توانید روی آن‌ها نیز حساب کنید. برای بازدید از این مجتمع 3 ساعت زمان به نظر کافی می‌رسد. اما به عنوان یک توریست یک عصر را برایش در نظر بگیرید، زیرا گردش در واحدهای تجاری و برندهای شناخته شده آنقدر شیرین است که متوجه گذر زمان نخواهید شد. خبری از سینما و اینترنت رایگان نیست اما باز هم می‌توان به عنوان جایی سرگرم‌کننده به آن نگاه کرد.

 

توصیه‌هایی برای خرید در جزیره کیش

نزدیک‌ترین نقاط دیکر به مرکز خرید رویا مال کیش

اگر در هتل‌هایی مثل هتل آرا، هتل سارا، هتل پانیذ و هتل آرامیس اقامت داشته باشید می‌توانید ظرف چند دقیقه پیاده‌روی خودتان را به این مرکز خرید برسانید. به علاوه رستوران کوه سنگی نیز در فاصله کمی از این بازار قرار گرفته است. اگر به دنبال فست فود هستید رستوران هشتگ در فاصله ۰٫۳۲ کیلومتری به مرکز خرید انتخاب مناسبی است. همچنین پیست کارتینگ نیز در ۲٫۸ کیلومتری رویا مال با چند دقیقه کوتاه ماشین سواری در دسترس شما قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر به سمت جزیره می‌آیید می‌توانید با یک برنامه ریزی درست چند کار انجام دهید و روزی پر از گردش را برای خودتان تدارک ببینید.

ساعت کار: هر روز

9:00 صبح تا 13:30

17 الی 23 شب

آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب هتل پارمیس، مجتمع تجاری اداری رویا مال

۱۵ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران