نکاتی برای خرید بلیط کنسرت در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
نکاتی برای خرید بلیط کنسرت در کیش

کیش به عنوان یک منطقه آزاد در جنوب، یکی از پر طرفدارترین شهرهای گردشگری ایران است. افراد بسیاری برای تفریح و سرگرمی با تور کیش به این شهر سفر می‌کنند. یکی از سرگرمی‌های جالب، برگزاری کنسرت‌ از خواننده‌های خوب کشورمان است. در سال ۱۳۹۹ چند برنامه برای بهنام بانی، رضا بهرام، بابک جهانبخش و عده دیگری اجرا شد که به علت اوج گرفتن ویروس کوید-۱۹ ، برنامه کنسرت‌های سال ۱۴۰۰ هنوز اعلام نشده است. در این متن چند سایت مختلف و معتبر که می‌توانید زمان کنسرت‌های خواننده‌های داخل کشور را بدانید و رزرو کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

 

ایران کنسرت

این موسسه موسیقی فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی بلیت کنسرت و تئاتر از سال ۱۳۷۶ شروع کرده است و اجرا و برگزاری کنسرت و همایش، اخذ مجوز شعر و آلبوم، تهیه و تولید آثار صوتی و فروش بلیط کنسرت و تئاتر از جمله فعالیت‌هایی است که ایران کنسرت انجام می‌دهد. یکی از حوزه‌های اصلی فعالیت این موسسه، در کیش است که کنسرت‌های گروه‌های موسیقی مختلفی را در این شهر تنطیم و هماهنگ می‌کند. برنامه‌های کنسرت‌های کیش در صفحه‌ای با همین نام در وب سایت اعلام می‌شود که می‌توانید از آنها با خبر شده و صندلی رزرو کنید. 

www.iranconcert.com

 

کیش تخفیف

کیش تخفیف دارای مجوز از ارشاد و طرف قرارداد با تمام مراکز معتبر تفریحی کیش مانند تفریحات دریایی، کنسرت‌ها، کشتی‌های تفریحی و رستوران‌ها است. کیش تخفیف، یک سامانه جامع تخفیف گروهی برای خرید خدمات شهری و تفریحات گردشگری آنلاین جزیره زیبای کیش است که از طریق سایت زیر تمام این خدمات را به گردشگران عرضه می‌کند. این سایت در همه روزها در طول سال به جز ایام قرنطینه تخفیف‌هایی را برای تفریحات مختلف اعلام می‌کند. فرایند رزرو بلیط هر مرکز تفریحی، به صورت آنی و در لحظه است که پس از تکمیل فرم و پرداخت اینترنتی توسط خریدار انجام و دریافت می‌شود. همچنین هرگونه پیگیری خرید و رفع مشکل از طریق تلفنی یا مراجعه به آدرس بلوار مرجان، جنب درب اصلی بازار مرجان در کیش، امکان‌پذیر است. شما پس از دوران قرنطینه می‌توانید از طریق سایت، از اجراهای جدید گروه‌های موسیقی از جمله حسن ریوندی، مسعود صادقلو، محسن ابراهیم‌زاده، رضا بهرام، بهنام بانی و ماکان بند مطلع شده و بلیط کنسرت‌های کیش را با قیمت ارزان‌تری خرید نمایید.
www.kish-takhfif.com
امکان خرید حضوری از دفتر کیش تخفیف با ترانسفر رایگان در آدرس زیر وجود دارد: جزیره کیش، شهرک صدف، مرکز خرید صدف، فاز ۴، پلاک ۴۲

 

یک روز خاطره‌انگیز در پارس سافاری کیش

 

کیش آنلاین

کیش آنلاین به عنوان یک وب سایت فعال در زمینه گردشگری جزیره کیش، خدمات بسیاری از جمله رزرو و خرید بلیط هواپیما، تور، هتل، اجاره ماشین و قایق، فروش بلیط کنسرت‌های موسیقی و خدماتی ویژه برای روزهای خاص و خاطره‌انگیز گردشگران را ارایه می‌کند. این خدمات خاص ممکن است ترنسفر شما از فرودگاه به محل اقامتتان توسط یک لیموزین باشد یا تزیین اتاقتان با گل و شمع، شاید هم دلتان یک سرآشپز بخواهد که برای شما غذاهای مخصوص یا کیک درست کند. در نهایت می‌توانید با برنامه‌ریزی خوب، سفری فوق‌العاده و خاطره‌انگیزی را به کیش تجربه کنید.
www.kishonline.com

 

بازدید از پارک جذاب دلفین‌های کیش

 

محل اجرای کنسرت‌ها در جزیره کیش

معمولا کنسرت‌ها در سه سالن اصلی جزیره کیش برگزار می‌شوند:
تالار شهر کیش واقع در قلب تجاری و تفریحی مرکز شهر جزیره کیش
آب نمای موزیکال آوای خلیج فارس واقع در مرکز شهر
تالار مجلل پرشین واقع در شرق جزیره کیش

 

قوانین و شرایط برگزاری کنسرت در جزیره کیش

کنسرت‌های این جزیره معمولا در ساعت ۱۲ نیمه شب با رعایت قوانین کشور برگزار می‌شوند:
بلیط فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
لازم است حدود یک ساعت قبل از شروع اجرا در لابی مجموعه حضور داشته باشید. در غیر این صورت پس از شروع برنامه از ورود افراد ممانعت می‌شود.
ورود کودکان زیر ۸ سال به کنسرت ممنوع است.
عکاسی و فیلمبرداری با هر نوع دوربین موبایل، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای ممنوع است و در صورت مشاهده وسیله ضبط و تمام اطلاعات موجود پاک خواهد شد.

 

۷ تفریح رمانتیک برای خاطره‌سازی در کیش

 

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران