بازدید از پارک جذاب دلفین‌های کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
بازدید از پارک جذاب دلفین‌های کیش

کیش بدون شک یکی از اصلی‌ترین مقاصد دوست داشتنی برای گشت و گذار است. جزیره‌ای دنج که هم می‌شود آرام و در خلوتی آن را دید و هم می‌شود در شور و اشتیاق. جزیره‌ای که هم می‌شود ارزان در آن گشت و گذار کرد و هم گران. جزیره‌ای فراموش نشدنی که امکانات تفریحی، اقامتی و رفاهی فوق‌العاده‌ای دارد. جزیره‌ای که بهترین غذاهای دریایی ایران را در رستوران‌هایش می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. در سفرتان با تور کیش اگر به دنبال یک تفریح خانوادگی جذاب هستید همراه ما باشید تا پارک دلفین‌های این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


پارک دلفین کیش


در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در جنوب غربی جزیره کیش یکی از مهمترین و جذاب‌ترین پارک‌های این جزیره واقع شده است. پارکی که در حدود ۱۰ سال پیش تاسیس شده و یکی از اولین پارک‌های آبی و تفریحی ایران شناخته می‌شود. پارکی که در تمامی روزهای سال میزبان بی‌شمار گردشگر است تا برای آنها خاطره‌هایی ماندگار از سفر به کیش بسازد. پارکی که بخش‌های متنوعی دارد و بازدید از آن به راحتی می‌تواند یک روز از سفر شما به کیش را به خودش اختصاص دهد. پارکی که برای ورود به آن باید بلیت تهیه کنید. بلیت‌هایی که اگر به صورت گروهی آنها را تهیه کنید مسئولان پارک برایتان تخفیف گروهی قائل می‌شوند. پارکی که بخش‌های متنوعی دارد و در ۱۸ هزار متر مربع فضای آبی آن در حدود ۲۰ پستاندار دریایی زندگی می‌کنند. جذاب‌ترین و پرطرفداترین بخش‌های این پارک موارد زیر هستند.

  بهترین فصل برای سفری عالی به کیش کدام است؟ 

 

 پارک دلفین کیش


۱- دلفیناروم‌


در استخر دلفین‌های این مجموعه گونه‌های مختلفی از پستانداران دریایى از جمله دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری می‌شوند و بازدیدکنندگان می‌توانند از هنرنمایی آنان که توسط مربیان ایرانی تربیت شده‌اند دیدن کنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دریایى در استخرهایى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مکعب که از آب دریا پر شده‌اند نگهدارى می‌شوند. گفته شده است دلفین‌های این مجموعه از کشور ژاپن به ایران آورده شده‌اند اما نکته‌ی جالب برای شما شاید این باشد که بدانید ۳ شیر دریایی شمالی و جنوبی در این دریا زاد و ولد کرده‌اند.

 ۷ تفریح رمانتیک برای خاطره‌سازی در کیش

 

 پارک دلفین کیش


۲- فضای سبز پارک دلفین‌ها


فضای سبز این پارک یکی از زیباترین فضاهای سبز طراحی شده در جزیره کیش به حساب می‌آید. جاییکه بیش از صد گونه از گیاهان مختلف در زمینش کاشته شده‌اند تا یک فضای رویایی و جادویی در این پارک بسازند. مهمترین گیاهان این بخش از پارک هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان انجیر معابد، اوکالیپتوس، آکاسیا، کهور، گل ختمى، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه کاکتوس است که به دلیل مرجانی بودن خاک این منطقه در آن رشد و نمو پیدا می‌کنند.

 

 پارک دلفین کیش


۳- باغ پرندگان


باغ پرندگان این پارک شگفت‌انگیزترین بخش آن است. جاییکه نزدیک به هزار پرنده از ۵۹ گونه مختلف زندگی می‌کنند. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید انواع پلیکان‌ها، شتر مرغ‌ها، طوطى ماکائوها، طاووس‌ها، لک‌لک‌ها، توکان‌ها، توراکو‌ها، قو‌ها و پنگوئن‌ها را از نزدیک ببینید و از آنها عکس‌های زیبا بیندازید. در این پارک قطارهایی وجود دارند که شما را از باغ پرندگان به دلفیناروم می‌برند و بالعکس.

 

 معرفی باغ پرندگان و آکواریوم جزیره کیش؛ جهان آسمان‌ها و دریاها

 

باغ پرندگان 


۴- رستوران‌ها و کافه‌ها


این مجموعه در خود چندین رستوران و کافه دارد تا بتوانید انواع غذاهای درجه یک جزیره را در آنها سفارش بدهید و نوش جان کنید. منوی غذاهای این رستوران طیف متنوعی از غذاها را شامل می‌شوند. غذاهایی از دریایی و گوشتی گرفته تا گیاهی. غذاهایی از فست‌فودها گرفته تا سنتی. به هنگام بازدیدتان از این مجموعه به شما توصیه می‌کنیم اگر توانستید وعده‌ی غذایی شام خود را در رستوران‌های این مجموعه نوش جان کنید. البته باید بدانید قیمت غذاهای رستوران‌های این مجموعه چندان ارزان نیستند اما به نسبت کیفیت‌شان قیمت‌های مناسبی دارند. همچنین اگر علاقه‌مند به نوش جان کردن قهوه‌ها و انواع دسرها هستید حتما به کافه‌های این مجموعه نیز سری بزنید.

 

 ۱۰ رستوران کیش برای داشتن لحظه‌های خاطره‌انگیز از سفر 

 

پارک دلفین های کیش


ساعات کاری پارک دلفین‌های کیش


درهای این مجموعه همه روزه از ساعت ۱۵ ظهر تا ۲۲ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و انواع مختلفی از برنامه‌ها را در این ساعات برای آنها تدارک می‌بیند. برنامه‌هایی از تماشای هنرنمایی دلفین‌ها گرفته تا نمایش‌هایی بیشتر مربوط به کودکان و نوجوانان. برنامه‌هایی که قادر هستند یک روز خاطره‌انگیز برای شما بسازند. در سفر خانوادگی‌تان به کیش بدون شک یکی از اصلی‌ترین توصیه‌های ما به شما این است که از این پارک دیدن کنید.

۲۵ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران