تفریحات نوروزی در جزیره کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
تفریحات نوروزی در جزیره کیش

هر ساله با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و تعطیلات آن خانواده‌های ایرانی به فکر مسافرت و برنامه سفر می‌افتند. با افزایش تعداد آژانس‌های مسافرتی و برنامه‌هایی که ارائه داده می‌شود گزینه‌های زیادی برای سفر پیش روی گردشگران وجود دارد. یکی از بهترین گزینه‌های سفرهای داخل کشور ایران رفتن به جزیره زیبای کیش است. این جزیره با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان و تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی که دارد همیشه انتخاب مسافران ایرانی بوده است. البته آب و هوای جزیره کیش در فصل بهار و ایام عید نیز بی‌تاثیر در این انتخاب نخواهد بود. از این رو در این مقاله تصمیم گرفتیم تا تفریحات نوروزی این جزیره را برای کسانی که قصد سفر با تور کیش را دارند جمع‌آوری و معرفی کنیم.

 

لیست تفریحات نوروزی در کیش

از آن جایی که در ایام عید نوروز جزیره کیش بهترین شرایط آب و هوایی خود را دارد این فصل یکی از شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین زمان‌ها برای سفر می‌باشد. گردشگران در این روزها می‌توانند از تمامی تفریحات و امکاناتی که در جزیره کیش وجود دارد بدون هیچ دردسر و اذیتی بهره‌مند شوند. در زیر به لیست تفریحات نوروزی در کیش اشاره می‌کنیم.

 

  ۷ تفریح رمانتیک برای خاطره‌سازی در کیش 

 کیش

 

  • تفریحات آبی جزیره کیش

یکی از اصلی‌ترین تفریحات کیش مربوط به تفریحات آبی می‌باشد. چرا که موقعیت مکانی آن باعث شده است تا تفریحات آبی در الویت اول برای گردشگران قرار بگیرد. در ایام عید نوروز آب و هوای کیش بسیار مناسب می‌باشد. به همین دلیل مسافران می‌توانند به شنا، حمام آفتاب، تفریحاتی نظیر پاراسل، جت اسکی، قایق‌سواری، غواصی و ... بپردازند. البته ناگفته نماند که در این روزها احتمال وزش ملایم باد نیز وجود دارد که باعث می‌شود تا آب کمی کدر شود و امکان غواصی وجود نداشته باشد. از این رو قبل از تهیه بلیط غواصی حتما از شرایط باد و زلال بودن آب اطمینان حاصل کنید.

 

 معرفی ورزش‌های آبی هیجان‌انگیزی که در کیش می‌توانید انجام دهید 

 کیش

 

  • مراکز خرید جزیره کیش

مهم نیست که در چه فصلی و چه تاریخی به کیش سفر می‌کنید. چرا که مراکز خرید همواره در برنامه گردشگران کیش وجود دارد. مخصوصا با آمدن عید نوروز می‌توان شاهد تنوع بسیار بالای اجناس در مراکز خرید جزیره کیش بود. پیشنهاد می‌کنیم اگر برنامه سفر به کیش را در عید نوروز دارید قبل از آن خرید نکنید و خریدهای خود را در طول سفر انجام دهید. چرا که در مراکز خرید کیش می‌توانید کالاهای با کیفیتی را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید.

 

 کیش

 

  • بازدید از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش

جزیره کیش فقط به خرید و تفریحات آبی آن محدود نیست. بلکه در این جزیره کوچک جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد که می‌توانید در برنامه سفر خود بگنجانید. از جمله اصلی‌ترین مکان‌های دیدنی این جزیره می‌توان به بازدید از کشتی یونانی بازدید از شهر زیرزمینی کاریز، ساحل مرجانی، شهر باستانی حریره، درخت سبز و ... اشاره کرد. مخصوصا در ایام تعطیلات عید نوروز که در اوایل فصل بهار می‌باشد گردشگران می‌توانند بدون اذیت شدن از گرما و رطوبت هوا از این مکان‌های دیدنی و تاریخی دیدن کنند.

 

  ۷ سوغاتی معروف جزیره‌ی کیش 

 کیش

 

  • دوچرخه سواری در سواحل جزیره کیش

یکی از لذت‌های سفر به جزیره کیش دوچرخه سواری در سواحل آن می‌باشد. به همین دلیل گردشگران می‌توانند از مکان‌های مختلفی دوچرخه کرایه کنند و از این تفریح لذت ببرد. اما گرما و رطوبت هوا در اکثر اوقات مانع از این کار می‌شود. خوشبختانه تعطیلات عید نوروز به دلیل شرایط آب و هوایی یکی از مناسب‌ترین روزهای سال برای این کار می‌باشد.

 

 کیش

 

  • کشتی‌های تفریحی در جزیره کیش

کشتی‌های تفریحی یکی دیگر از تفریحات نوروزی در جزیره کیش می‌باشند. مخصوصا شب‌ها با برنامه‌های زنده و شادی که دارند باعث می‌شوند تا لحظات بسیار خوشی را سپری کنید. پس یک شب از برنامه سفر خود را به کشتی‌های تفریحی اختصاص دهید و از اجراهای شاد و هوای دلنشین شب‌های خنک نوروز در کیش لذت ببرید.

 

  ۱۰ رستوران کیش برای داشتن لحظه‌های خاطره‌انگیز از سفر 

 کیش

 

  • گشت در جزیره کیش

یکی از فعالیت‌هایی که انجام دادن آن در روزهای تابستان در جزیره کیش عملا غیر ممکن می‌باشد پیاده‌روی و گشت در جزیره می‌باشد. چرا که گرمای هوا شما را هلاک خواهد کرد و خیس عرق خواهید شد. اما تعطیلات عید نوروز یکی از مناسب‌ترین زمان‌ها برای این کار می‌باشد. گردشگران می‌توانند به راحتی در خیابان‌ها قدم بزنند و از مشاهده درختان نخل و گونه‌های گیاهی جالب جزیره لذت ببرند.

 

  ۴ ساحل دیدنی جزیره‌ی زیبای کیش که باید از آنها دیدن کنید 

 کیش

 

  • رفتن به رستوران‌های دریایی

برگشتن از سفر کیش بدون تست کردن مزه ماهی‌ها و غذاهای دریایی آنها غیر ممکن است. پیشنهاد می‌کنیم در بین تفریحات نوروزی در کیش حتما به رستوران‌های دریایی آن بروید و غذاهای لذیذ آن‌ها را تست کنید. قطعا پشیمان نخواهید شد.

 

  راهنمای گردشگری کرایه اتومبیل در جزیره کیش 

کیش

۰۵ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران