تور کوش آداسی نوروز 1403

درباره تور کوش آداسی نوروز 1403

تور کوش آداسی نوروز 1403

اگر برنامه سفری لذتبخش و قدم زدن کنار ساحلی خلوت را دارید، تور کوش آداسی نوروز 1403 بهترین انتخاب برای تعطیلات نوروزی شما خواهد بود. زمانی که شهر مملو از گردشگران نشده و در سرتاسر شهر جشنواره‌های خرید و تخفیف‌های اساسی برپا می‌شود و شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای کم به دیدن طبیعت زیبای شهر و جاذبه‌های توریستی کوش آداسی بروید.

کوش آداسی یکی از مقاصد مهم ساحلی در ترکیه به حساب می‌آید. شهری بسیار زیبا که به سواحل زیبا، هتل‌های لوکس و مراکز تفریحی‌اش معروف بوده و هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به سمت خود جذب می‌کند. کوش آداسی همیشه جزو انتخاب‌های محبوب بین توریست‌های ایرانی نیز به حساب آمده و در ایام عید نیز، تور نوروز کوش آداسی هواخواهان زیادی دارد.

 

چرا تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۳

با این که آب دریا ممکن است برای بعضی‌ها سردتر از این باشد که بتوانند در سواحل برتر کوش آداسی به شنا بپردازند، با این حال هنوز دلایل زیادی وجود دارد که تور کوش آداسی نوروز 1403 می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای سفر در ایام تعطیلات اول سال باشد. شهری بسیار زیبا که از مهم‌ترین مقاصد توریستی ترکیه به حساب آمده و به خاطر مناظر زیبا، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متعدد و وجود چندین شهر باستانی معروف همچون شهر باستانی افسوس در نزدیکی آن‌جا، به محبوبیت بالایی میان گردشگران خارجی رسیده است.

در واقع همین که اول بهار، جزو ماه‌های اوج سفر در کوش آداسی به حساب نمی‌آید، یعنی شما در طول تور نوروز ۱۴۰۳ کوش آداسی با خیال راحت‌تر و در محیط بسیار خلوت‌تری می‌توانید به دیدن چنین شهرهای باستانی رفته و از آن‌جا دیدن کنید و به عکاسی بپردازید.

یکی از مزیت‌های شرکت در تور نوروز 1403 کوش آداسی، اقامت در هتل‌های مفرح و بسیار خوب این شهر نیز هست. هتل‌هایی که در کنار استخرهای متنوع، ساحل اختصاصی و بازی‌های مختلف، زمین‌های ورزشی متعدد در رشته‌های مختلف و حتی در بعضی موارد، زمین‌های گلف را نیز برای مهمانان خود تدارک دیده‌اند.

همچنین، برنامه‌ی سفرها و گشت‌های دریایی هنوز سر جایش است و برخی قایق‌های تفریحی، برنامه‌های مفرحی را در طول ساعات مختلف روز تدارک می‌بینند که شامل جشن‌های بزرگ روی عرشه قایق‌ها بوده و با شرکت در آن‌ها، حسابی بهتان خوش می‌گذرد. کوش آداسی جایی عالی برای تفریحات شبانه، گشت‌ و گذار در طول روز و خرید بوده و چه اهل شرکت در پارتی و رفتن به بار و پارک بازی باشید چه بخواهید از مراکز تاریخی و فرهنگی کوش آداسی بازدید کنید، در تور کوش آداسی نوروز، انتخاب‌های خوبی پیش رو خواهید داشت.

آب و هوای کوش آداسی در نوروز ۱۴۰۳

شرایط آب و هوایی کوش آداسی اقلیمی مدیترانه‌ای دارد که باعث می‌شود، هیچگاه زمستانی سرد را تجربه نکرده و از طرفی، تابستانی‌ گرم و طولانی دارد. یکی از دلایل محبوبیت کوش آداسی به عنوان یک مقصد ساحلی، ۳۰۰ روز آفتابی این شهر در طول سال است که انجام تفریحات آبی در طول سال را ممکن می‌کند. 

به طور کلی، بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای رفتن به کوش آداسی به حساب می‌آید، زمانی که هوا گرمای شدید تابستان را نداشته و در دمایی مطلوب، می‌توانید به شنا، آبتنی و انجام انواع تفریحات آبی در کوش آداسی بپردازید. با این حال، در روزهای عید، هنوز آب ممکن است برای بعضی‌ها سرد باشد، با این حال، در تور نوروز 1403 کوش آداسی، خیلی‌ها را مشاهده خواهید کرد که به آفتاب گرفتن و آبتنی می‌پردازند یا سوار بر جت اسکی و دیگر تجهیزات تفریحات آبی، روزهایی شاد را در این شهر می‌گذرانند.

امکان بارش باران در ایام نوروز در کوش آداسی بسیار کم بوده، دمای هوا در طول روز بیش از ۱۸ درجه بوده و در طول شب به ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد نیز ممکن است برسد. بخش زیادی از هتل‌های کوش آداسی استخرهای خود را دوباره برای عموم در دسترس قرار می‌دهند و امکان استفاده از سواحل خصوصی نیز دوباره ممکن می‌شود. این ایام، بهترین زمان ممکن برای بازدید از مناطق تاریخی است، چون آفتاب مستقیم آزار دهنده نیست و وزیدن باد فضای این مناطق روباز را خنک می‌کند.

شرایط و قیمت تورهای کوش آداسی نوروز ۱۴۰۳

اگر به برنامه‌های تور کوش آداسی نوروز 1403 در سایت رسمی مقتدرسیر تابان بروید، با دو سفر مواجه خواهید شد. یکی تور ۶ شب و ۷ روز کوش آداسی و دیگری تور ۶ شب و ۷ روز به مقصد کوش آداسی، ازمیر است. هر دوی این سفرها از ۲۴ اردیبهشت آغاز شده و تا آخر عید ادامه پیدا می‌کند. هواپیمایی قشم ایر برای پروازها در نظر گرفته شده و لیست هتل‌های موجود نیز اکثرا از بهترین‌ها از جمله بهترین هتل‌های ساحلی در کوش آداسی هستند و خبری از هتل‌های ارزان و بی‌کیفیت در میان انتخاب‌های موجود، وجود ندارد.

مجموعه مقتدرسیر تابان، برای تور کوش آداسی نوروز نیز خدمات بسیار خوبی را مهیا کرده و فارغ از اقامت و بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی و برعکس به همراه لیدر فارسی زبان را نیز برای مسافران خود در نظر گرفته است. برای سفر ترکیبی به کوش آداسی، ازمیر نیز، شما ابتدا ۴ شب در کوش آداسی اقامت خواهید داشت و سپس به ازمیر می‌روید و در نهایت پرواز برگشت خود را از آن شهر به انجام خواهید رساند.

و اما هزینه تور نوروز 1403 کوش آداسی، از ۱۶٫۵۲۰٫۰۰۰ آغاز می‌شود که برای هتل ۴ ستاره روکس رویال (Roxx Royal) برنامه ریزی شده است. قیمت هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی حدودا ۲ میلیون تومان بیشتر است و این قیمت در اقامتگاه‌های لاکچری حتی به بیش از ۳۳ میلیون تومان نیز می‌رسد. کف قیمت تورهای ترکیبی کوش آداسی و ازمیر نیز ۱۸٫۲۸۰٫۰۰۰ است و این قیمت بر اساس هتل‌هایی که انتخاب می‌کنید، بیشتر هم خواهد شد.

در نظر بگیرید که سفر در تاریخ ۲۴ اسفند و ۹ فروردین با توجه به هزینه پرواز، عددهای گفته شده است و اگر برای تاریخ دیگری سفر خود را برنامه ریزی کنید، با افزایش هزینه ۱ تا ۳ میلیون تومانی مواجه خواهید شد. اطلاعات کاملی از نحوه محاسبه قیمت در صفحه تور کوش آداسی نوروز 1403 درجه شده تا بتوانید برای سفر نوروزی خود برنامه ریزی کنید.

در مورد خدمات هتل‌ها یک نکته مهم وجود دارد و این که در لیست هتل‌های کوش آداسی، چند گزینه آل اینکلوسیو و UALL وجود دارد که اقامت در آن‌جاها بسیار راحت‌تر است و از نظر وعده‌های غذایی و نوشیدنی، همه چیز رایگان خواهد بود. اما هتل‌های ازمیر، تنها صبحانه رایگان ارائه خواهند کرد.

بهترین فعالیت‌های در تور نوروز ۱۴۰۳ کوش آداسی

از مزیت‌های انتخاب تور نوروز کوش آداسی، داشتن سفری مفرح و متنوع در طول تعطیلات اول سال است. در فضای خود شهر کوش آداسی، شما می‌توانید از یک مسیر سنگی عبور کرده و به جزیره کبوتر در فاصله‌ی چند متری از ساحل برسید. این جزیره یک قلعه باستانی متعلق به قرن ۱۳ را در خود داشته و از آن‌جا، تصویری زیبا از سواحل کوش آداسی پیداست. جزیره کبوتر از پربازدیدترین مکان‌ها در شهر به حساب می‌آید که حتما باید در طول سفر خود سری به آن‌جا بزنید.

سواحل متعددی در کوش آداسی هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. این شهر دارای چند ساحل شهری فوق‌العاده عالی و سواحلی دنج و استثنایی در اطراف شهر است. امکانات تفریحی متعددی در این چند ساحل در نظر گرفته شده و امکان انجام تفریحاتی همچون جت اسکی، اسکی روی آب، پاراسیلینگ و کارهایی از این دست برایتان مهیاست. متاسفانه اغلب پارک‌های آبی کوش آداسی، اردیبهشت ماه کار خود را آغاز می‌کنند و در تور نوروز در دسترس نیستند.

جاذبه‌های تاریخی متعددی در منطقه شهر قدیم کوش آداسی واقع شده‌اند که بازدید از بسیاری از آن‌ها در دسته تفریحات رایگان در کوش آداسی است که معمولا به مسافران تور کوش‌ اداسی پیشنهاد می‌شوند که می‌توانید انجام دهید. اما شکی در این نیست که یکی از فعالیت‌ها شما در طول تور کوش آداسی نوروز، بازدید از شهر باستانی افسوس باید باشد. این شهر تنها ۱۸ کیلومتر از مرکز شهر فاصله داشته و یکی از مهم‌‌ترین ویرانه‌های باستانی در جهان به حساب می‌آید. هوای عالی، خلوت‌تر بودن نسبت به دیگر مواقع سال و فضای بهتر برای گرفتن عکس‌های زیبا، باعث شده تا این زمان از سال، یکی از بهترین مواقع برای تماشای زیبایی شهر باستانی افسوس باشد.

جذاب‌ترین تفریحات شبانه کوش‌آداسی، فرصتی مناسب برای آن‌هایی‌ست که می‌خواهند نه تنها در طول روز، بلکه شب‌ها نیز تفریحات مختلف را در سفر را ادامه دهند. خوشبختانه در کوش آداسی، مراکز مختلفی برای انجام تفریحات شبانه وجود دارد اما بهترین جا برای پیدا کردن بهترین کلاب‌های کوش آداسی، خیابان بار در کوش آداسی بوده که چندین و چند بار و کلاب عالی را در خود جای داده و از ۱۱ شب تا ۴ شب، مراکز مختلف آن باز هستند. چندین کلاب خوب در نزدیکی ساحل بانوان کوش آداسی و چند بار خاص در شهر قدیم کوش آداسی نیز واقع شده، که پیشنهاد می‌کنیم، سری به آن‌جاها هم بزنید.

اگر اهل طبیعت گردی هستید، پارک ملی شبه جزیره دیلک، در فاصله‌ی ۲۶ کیلومتر از مرکز شهر کوش آداسی، انتخابی عالی برایتان خواهد بود. این منطقه سرسبز و زیبا، مسیرهای پیاده روی متعدد، سواحلی فوق‌العاده دیدنی و بسیاری دیدنی‌های دیگر از جمله تعداد زیادی گونه‌های مختلف پرندگان را در خود جای داده و یک سفر نیم روزه عالی را برایتان خواهد ساخت. به طور کلی، چندین انتخاب مختلف برای سفر یک و نیم روزه از کوش آداسی پیش رو دارید که شامل چندین شهر باستنی، سواحل خاص و مراکز طبیعی همچون همین پارک ملی‌ می‌شوند.

اگر تور نوروز کوش آداسی، ازمیر را انتخاب کردید، باید بدانید که ازمیر یکی از زیباترین شهرهای ترکیه به حساب می‌آید. این شهر چند بازار عالی در خود داشته و مناطق طبیعی متعددی همچون چشمه‌های آب گرم پاموکاله در نزدیکی خود می‌بیند که می‌توانید به سراغشان بروید. با بازدید از مراکز تاریخی ازمیر، گشت و گذار در پارک فرهنگی، لذت بردن از کلاب‌های شبانه بزرگ و شاد این شهر و بسیاری فعالیت‌های تفریحی و فرهنگی دیگر، تعطیلاتی شگفت‌انگیز در ازمیر داشته باشید.

خرید در تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۳

اکثر شهرهای توریستی که در تور ترکیه امکان سفر به آن‌جاها را خواهید داشت، دارای مراکز خرید و بازارهای خیلی خوبی هستند و کوش آداسی نیز از این قائده مستثنی نیست. اتفاقا بهترین مراکز خرید و بازارهای کوش آداسی، از این شهر یک گزینه عالی برای عاشقان خرید می‌سازد. یکی از معروف‌ترین مراکز خرید این شهر، مرکز خرید اسکالا نووا مال (Scala Nuova Mall) است که در بندرگاه نزدیک کشتی‌های تفریحی قرار گرفته و فروشگاه‌های متعدد آن‌، مکانی عالی برای خرید از برندهای خارجی و فروشگاه‌های مطرح ترک به شمار می‌رود. این مجموعه با موقعیت جغرافیایی و داشتن رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، جای خوبی برای گردش شبانه نیز هست.

مرکز خرید AVM کوش آداسی دیگر گزینه‌ی جذاب در کوش آداسی است که به خاطر فروشگاه‌های متنوع خود معروف بوده و در آن‌جا هم کالاهای لوکس و هم اجناس ارزان قیمت پیدا خواهید کرد. مجموعه AVM دارای امکانات گسترده‌ای از جمله یک مجموعه سینمایی مدرن بوده که برای تماشای فیلم‌های هالیوودی مناسب و هم چنین یک سالن بازی برای کودکان و نوجوانان نیز دارد. سالن آمفی‌تئاتر بزرگ AVM اما عموما در ماه‌های گرم سال، برای اجراهای هنری در نظر گرفته می‌شود. مرکز خرید کوش آداسی (Kusadasi Shopping Center) که بخشی از آن در محیط روباز قرار گرفته نیز گزینه‌ی خوبی برای خرید از برندهای مختلف بوده و انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش روی شما قرار خواهد داد.

البته خرید در کوش آداسی تنها به این مراکز خلاصه نشده  و یک بازار بزرگ عالی در این شهر وجود دارد  که اگر چه با بازار بزرگ استانبول قابل مقایسه نیست، اما گزینه‌ای عالی برای خرید سوغات، چرم، ادویه جات، فرش، وسایل زینتی و ... به حساب می‌آید. بازار بزرگ کوش آداسی، یکی از مهم‌ترین بازارهای تاریخی ترکیه نیز به حساب می‌آید.

البته پیشنهاد می‌کنیم، اگر در تور کوش آداسی، ازمیر شرکت می‌کنید، تمامی پول‌ها