معرفی بازار بزرگ کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی بازار بزرگ کوش آداسی

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر مسافرتی بازارگردی و خرید می‌باشد. حتی اگر کسی اهل گشتن در بازارها نباشد باز هم در طول سفر سری به یک مرکز خرید یا بازار معروف آن شهر می‌زند. زیرا خرید کردن در مسافرت لذت و جذابیت خاص خود را دارد. مخصوصا اگر این سفر یک سفر خارجی باشد هیجان گشت و گذار در شهر و خرید کردن دو چندان می‌شود. امروزه تعداد زیادی از مسافران ایرانی تور کوش آداسی را برای برنامه سفر خود انتخاب می‌کنند. این شهر به دلیل موقعیت ساحلی که دارد برای توریست‌ها جذاب است. اما یکی دیگر از تفریحاتی که در کوش آداسی نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد رفتن به مراکز خرید و بازارهای آن می‌باشد. از این رو ما نیز قصد داریم تا در این نوشته به معرفی بازار بزرگ کوش آداسی بپردازیم.

 

بازار بزرگ کوش آداسی

همان‌طور که گفته شد کوش آداسی مثل هر شهر توریستی و مدرن دیگری دارای مراکز خرید لوکس و متنوعی می‌باشد. اما در این میان بازار بزرگ کوش آداسی جایگاه ویژه‌ای برای گردشگران و حتی خود بومیان کوش‌ آداسی دارد. چرا که این بازار سبکی متفاوت و به خصوصی دارد. بازار بزرگ کوش آداسی یک بازار سنتی و قدیمی می‌باشد که به غیر از هدف خرید گردشگران از آن به عنوان یک جاذبه‌ گردشگری دیدنی یاد می‌کنند.

 

گشت و گذاری عاشقانه در کوش‌آداسی؛ شهر ساحلی ناب

بازار بزرگ کوش آداسی

 

توریست‌ها می‌توانند در طول سفر خود به کوش آداسی از این بازار سنتی و قدیمی دیدن کنند و سوغاتی‌ها و یادگاری‌های زیادی را از این مکان تهیه کنند. از جمله کالاهایی که در این بازار به فروش می‌رسند می‌توان به پوشاک ارزان قیمت ترک، صنایع دستی، بدلیجات؛ لوازم دکوری، آکسسوار، مواد خوراکی و غرفه‌های رنگارنگ ادویه فروشی اشاره کرد.

در بازار بزرگ کوش آداسی چندین هزار مغازه کوچک وجود دارد. گفته می‌شود تعداد این مغازه‌ها تقریبا به چهار هزار عدد می‌رسد. البته به دلیل اینکه توریست‌های زیادی از این بازار قدیمی دیدن می‌کنند فروشندگان قیمت کالاها را کمی بالاتر از آنچه که هست بیان می‌کنند. لذا پیشنهاد می‌کنیم حتما در حین خرید از این مغازه‌ها چانه بزنید و درخواست تخفیف کنید. علاوع بر آن می‌توانید فصل‌های غیر توریستی سال را برای سفر به کو‌ش آداسی و خرید از آن انتخاب کنید.

 

مرکز خرید مدرن AVM کوش آداسی ؛ دنیایی از سرگرمی و تفریح‌های به یادماندنی

 بازار بزرگ کوش آداسی

 

بهترین زمان‌ها برای بازدید از بازار بزرگ کوش آداسی

بهترین زمان‌ها برای بازدید از بازار بزرگ کوش آداسی فصل‌های غیر توریستی کوش آداسی می‌باشد. چرا که در این روزهای سال بازار خلوت‌تر خواهد بود و در نتیجه قیمت اجناس پایین‌تر می‌باشد. همچنین گشتن در بازار نیز راحت‌تر خواهد بود. البته اصلی‌ترین فصل‌ توریستی کوش آداسی تابستان است. در این روزها هوا شدیدا گرم و شرجی می‌باشد. لذا بازدید از این بازار در سایر فصل‌های سال می‌تواند به دلیل شرایط آب و هوایی نیز مناسب‌تر باشد.

 

۶ تفریح ماجراجویانه در سفر به کوش آداسی

 بازار بزرگ کوش آداسی

 

امکانات بازار بزرگ کوش آداسی

بازار بزرگ کوش آداسی یک بازار قدیمی و سنتی است. به همین دلیل نباید انتظار امکانات و تفریحات لوکس یا مدرنی را در آنجا داشت. از جمله لذت بخش‌ترین کارهایی که می‌توانید در این مکان از آن بهره ببرید خرید از دستفروش‌ها و یا مغازه‌های کوچک و متنوع سنتی می‌باشد. همچنین در این بازار می‌توانید غذاهای خوشمزه و محلی کوش آداسی را تست کنید. البته ناگفته نماند که در همین نزدیکی‌ها رستوران‌های فست فود نیز وجود دارد که در صورت عدم تمایل به خوردن غذاهای محلی می‌توانید به آنجا بروید. تمامی صاحبان مغازه‌های این بازار بومیان منطقه هستند.

 

بهترین نقاط کوش آداسی برای خوردن غذاهای فست فودی

بازار بزرگ کوش آداسی 

 

طریقه دستیابی به بازار بزرگ کوش آداسی

کوش آداسی یک شهر کوچک با مساحتی در حدود ۲۲۴.۶ کیلومتر مربع در کشور ترکیه می‌باشد. از این رو رفت و آمد و گشت و گذار در این شهر زیبا و ساحلی بسیار آسان است. گردشگران با توجه به مقصدی که دارند می‌توانند از تاکسی یا کشتی‌های مسافربری استفاده کنند. هزینه هر دو آن‌ها خیلی زیاد نیست. برای رفتن به بازار بزرگ کوش آداسی نیز می‌توانید یکی از این دو وسیله حمل و نقل را انتخاب کنید.

 

راهنمای اجاره‌ی خودرو در کوش آداسی برای گشت و گذارهای خصوصی

بازار بزرگ کوش آداسی

 

آدرس دقیق بازار بزرگ کوش آداسی عبارت است از: محله داگ، خیابان شوفر . گردشگران با رسیدن به خیابان شوفر می توانند از این بازار زیبا و سنتی دیدن کنند. ساعات کاری آن به صورت روزانه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است.

پیشنهاد می‌کنیم در حین بازدید از این بازار سنتی حتما دوربین عکاسی خود را نیز به همراه داشته باشید. چرا که قرار نیست در کل بازار فقط مشغول خرید کردن باشید. ساختمان قدیمی و بنای تاریخی این بازار خودش به تنهایی جذابیت‌های زیادی دارد.

۱۳ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران