معرفی ۷ محل برای کمپ در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی ۷ محل برای کمپ در کوش آداسی

کوله‌گردها و آن‌هایی که قصد کمپ زدن و طبیعت گردی در کوش آداسی را دارند، خیلی اوقات، روزهایی غیر از تابستان و در ایام کم‌تر شلوغ سال، به این شهر سفر می‌کنند. البته سایت‌های کمپینگ زیادی در استان آیدین وجود دارد و در فاصله‌ی کمی از مرکز شهر، شما جاهای مختلفی برای این کار پیدا می‌کنید. اگر قصد رفتن به تور کوش آداسی و کمپ زدن در این شهر را دارید، حتما مقاله‌ی امروز ما را دنبال کنید که به معرفی چند محل عالی (هم رایگان و هم غیر رایگان) اختصاص دارد.

 

آنتیک لادج کاروان کمپینگ کوش آداسی (Antique Lodge Caravan Camping)

این مجموعه در نزدیکی ساحل واقع شده و جزو انتخاب‌های اول برای کمپینگ در کوش آداسی به حساب می‌آید که امکانات خیلی خوبی از جمله اقامتگاه‌های بسیار خوب و متنوع، محل برپایی آتش، خشک شویی، فروشگاه، آب گرم، کمد، استخر روباز، رستوران و ... را در اختیار شما قرار داده و همچنین امکانات تفریحی نیز دارد. برای مثال شما می‌توانید به صورت جمعی به والیبال بپردازید، در کلاس‌های یوگا شرکت کنید یا حتی به ماهیگیری بپردازید. اگر نیاز بود، دوچرخه‌هایی برای کرایه نیز هستند که با در اختیار گرفتنشان، امکان گشت و گذار در آن منطقه را دارید.

اقامتگاه‌های این محل شامل کاروان‌هایی در چند سایز مختلف، خانه‌های سنگی و همچنین چند کلبه کوچک می‌شود. آنتیک لادج کاروان کمپینگ کمی از مرکز شهر دور بوده و شما باید تاکسی دربست بگیرید و از مسیر بزرگراج سلجوک به آن‌جا بروید. هزینه‌ی اجاره در این محل از نفری ۹۰ لیر آغاز می‌شود که برای نوجوانان ۴۵ لیر است. قیمت‌ها در تابستان بیشتر بوده و یک سری امکانات مثل خدمات خشک شویی نیز هزینه‌ی جداگانه خواهند داشت.

شماره تماس: 00905337962267

 

مورسل کمپینگ کوش آداسی

یکی دیگر از مکان‌های بسیار محبوب برای کمپینگ در کوش آداسی که مورد توجه وانان ترک نیز هست و به خاطر امکانات خوبی که دارد، اقامتی راحت را در دل طبیعت و نزدیک به سواحل کوش آداسی برایتان به همراه خواهد داشت. مورسل کمپینگ دارای امکانات رفاهی کامل بوده و محل‌های عمومی مثل میزهای بزرگ برای صرف غذا، دور همی و ... را برای مشتریان خود آماده کرده است. اینترنت وای‌فای، پارکینگ و یک استخر کوچک از دیگر امکانات مجموعه به حساب می‌آید. در کنار این‌ها، یک سری خدمات تفریحی مثل تجهیزات ماهیگیری، برپایی تورهای دوچرخه سواری، کلاس‌های گروهی یوگا و ... نیز در آن‌جا مهیاست.

در این محل انتخاب‌های زیادی برای اقامت ندارید. بخش زیادی از این مجموعه به چادرهایی برای کمپینگ اختصاص داشته که به ازای هر نفر باید ۷۰ لیر پرداخت نمایید. کلبه‌ها نیز همگی ۲۵۰ لیر قیمت دارند که قیمتی نسبتا مناسب به حساب می‌آید. با توجه به محلی که مورسل کمپینگ در آن واقع شده، شما هم با تاکسی و هم با مینی‌بوس می‌توانید به آن‌جا بروید. برای این کار باید به ایستگاه اتوبوس کوش آداسی رفته و مسیرهای شماره ۶ و ۷ به مسیرهای ساحلی را انتخاب کنید. البته با تمام این اوصاف، استفاده از تاکسی و ارائه لوکیشن، انتخاب بهتری خواهد بود با توجه به این که مورسل خیلی دور نیست و هزینه‌ی تاکسی شما زیاد نمی‌شود.

 

۱۰ نکته مهم قبل از سفر به کوش‌آداسی

شماره تماس: 00905394252657

 

کوش آداسی سنتر بِی کمپ‌گراند (Kuşadası Cennet Bay Campground)

مسیر رفتن به این محل، خیلی سر راست‌تر از دو گزینه دیگر است. کوش آداسی سنتر بِی کمپ‌گراند در نزدیکی خلیج کِنِت (Cennet Bay) قرار گرفته و شما می‌توانید با استفاده از مینی‌بوس‌هایی که به این محل می‌روند، خیلی راحت به آن‌جا برسید و در ادامه با کمی پیاده خود به محل کمپ برسید. این محل در جایی بسیار زیبا واقع شده که منظر‌ه‌ی بی‌نظیری از خلیج و ساحل را در پیش رو دارد و برای آبتنی نیز، آبی شفاف، تمیز و دوست داشتنی همیشه در دسترس شما خواهد بود.

کوش آداسی سنتر بِی کمپ‌گراند یک مجموعه کاملا رایگان برای اقامت بوده که یک سری چادر در آن‌جا تعبیه شده و اگر بخواهید، می‌توانید چادر خود را نیز به همراه داشته باشید. این مجموعه دارای فروشگاه، آب گرم، کمد، میز بزرگ، اینترنت بی‌سیم، سرویس بهداشتی و خیلی از چیزهایی است که در مجموعه‌های دیگر، برای آن‌ها باید پول پرداخت کنید. همچنین برای تفریح نیز، با توجه به ساحل زیبایی که پیش رو دارید، می‌توانید به آبتنی، قایق سواری و فعالیت‌هایی از این دست بپردازید. برای تجربه سفر ارزان با تفریحات رایگان کوش آداسی کمپ کردندر سنتر بِی کمپ‌گراند بدون شک برای شما متفاوت و شیرین خواهد بود.

کوش آداسی آیلند کمپینگ (Kusadasi Island Camping)

این مکان یکی دیگر از مجموعه‌های کمپینگ مجهز در کوش آداسی است که امکانات عالی و همچنین انتخاب‌های گسترده‌ای برای اقامت پیش پای شما خواهد گذاشت. این مکان دارای چند فضای عمومی، محل بازی کودکان، امکانات تفریحی برای بچه‌ها، سرویس بهداشتی متعدد، رستوران، اینترنت وای‌فای و ... خیلی چیزهای دیگر است و امکانات تفریحی گسترده‌ای را نیز برای بزرگسالان مهیا نموده. اگر چه می‌توان به کمک وسایل حمل و نقل عمومی به کوش آداسی آیلند کمپینگ رسید، اما با توجه به مسیر نسبتا پیچیده‌اش، بهتر است که با تاکسی به آن‌جا بروید تا خیلی معطل نشوید.

از نظر قیمت، کاروان‌های مجموعه ۱۷۵ لیر هستند و برای چادرها ۳ قیمت ۱۵۰، ۱۸۵ و ۳۵۰ لیر در نظر گرفته شده که سومی چادرهای VIP است که بسیار زیبا و مجهز هستند و از آن محل‌های اینستاگرامی بوده که عکس‌های جذابی درشان می‌توانید ثبت کنید. قیمت این مجموعه در تابستان بیشتر شده و در ایام سرد سال، می‌توان با قیمتی کمی‌کم‌تر نیز در آن‌جا اقامتگاهی اجاره کرد. به طور کلی، کوش آداسی آیلند کمپینگ امکانات خیلی خوبی دارد، در محلی زیبا قرار گرفته و به ساحل معروف سوگی نیز نزدیک است. با این حال ساحلی که در مقابل دارد نیز بسیار عالی بوده و برای تفریح و ورزش‌های آبی در کوش آداسی، می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید.

 

بهترین هتل‌های دارای استخر در کوش آداسی

شماره تماس: 00908504414409

 

دومان کمپینگ در کوش آداسی (Duman Camping)

همچون خیلی دیگر از محل‌های کمپینگ در کوش آداسی، مجموعه دومان نیز در نزدیکی ساحل واقع شده و طبیعت جنگلی زیبایی دارد. این مکان دارای یک باغ بزرگ بوده و یک رستوران خیلی عالی نیز که برای صرف غذا می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. دومان کمپینگ یک مکان کاملا رایگان بوده که شما می‌توانید چادر خود را در محیط آن‌جا برپا کنید و با یک منظره‌ی زیبا، روزهای خود در سفر به کوش آداسی را سر کنید. با این وجود، اگر بخواهید از امکانات دومان کمپینگ استفاده کنید، مسلما باید هزینه‌ای را بابت آن‌ها پرداخت نمایید.

اگر بخواهید با کم‌ترین هزینه خود را به دومان کمپینگ برسانید، بهتر است، سوار مینی‌بوس‌هایی به مقصد گوزلچاملی (Güzelçamlı) شده و در میان راه، در این محل پیاده شوید. از دیگر امکانات آن‌جا می‌توان به یخچال عمومی، پارکینگ، سرویس بهداشتی و حمام و ... اشاره کرد. همچنین ساحل چسبیده به مجموعه دومانت کمپینگ نیز، امکان تفریح و آبتنی در این محل را برای شما فراهم می‌کند.

شماره تماس: 00905434740900

 

لاو بیچ کمپ‌گراند کوش آداسی (Love Beach Campground)

یکی دیگر از جاهای رایگان در کوش آداسی که می‌توانید برای کمپینگ، چادر خود را به آن‌جا برده و در یک مکان زیبا وقت بگذرانید. این محل کاملا در میان درختانی چسبیده به ساحل قرار گرفته و یک سری امکانات در خود ساحل هم دارد که برای استفاده از آن‌ها، باید هزینه پرداخت کنید. لاو بیچ کمپ‌گراند فضایی زیبا و در دسترس داشته و واقعا جایی عالی برای کمپ زدن است اما از طرفی، در روزهای پیک سفر به تور کوش آداسی، این مکان بیش از حد شلوغ می‌شود.

البته در نظر بگیرید که این ساحل در میا ترک‌ها به ساحل سِوگی (Sevgi) معروف است و در واقع برای رفتن به آن‌جا، باید به این ساحل بروید. با توجه به این که ساحل سوگی خیلی از مرکز کوش آداسی فاصله ندارد، خیلی راحت امکان رفتن به آن‌جا را خواهید داشت. البته با توجه به امکانات زیادی که در نزدیک محل کمپ پیدا خواهید کرد، خیلی نیازی به امکانات خود محل کمپینگ نخواهید داشت و این مجموعه، بیشتر فضایی برای کمپینگ است. در نظر داشته باشید که برای رفتن به آن‌جا، حتما باید خودتان چادر داشته باشید اما یک فروشگاه، هیزم برای آتش، رستوران و امکاناتی از این دست مهیا شده است. یکی از تفریح‌های رایگان کوش آداسی طی کردن یک روز کامل همراه هم سفرهای خود در یکی از مکان‌های کمپینگ رایگان کوش آداسی است.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی

درلی متل و کمپینگ کوش آداسی (Dereli Motel and Camping)

اگر قصد دارید که در دلی متل و کمپینگ اقامت داشته باشید، دو انتخاب پیش رو دارید. یا در کاروان‌های این مجموعه بمانید یا این که یکی از چادرهایش را رزرو کنید. در نهایت اما هر دو انتخاب‌های شما حدود ۱۰۰ لیر برایتان هزینه در پی خواهد داشت. البته یک بخش متل نیز برای این مکان در نظر گرفته شده که البته این گزینه دیگر کمپینگ محاسبه نمی‌شود.

یکی از امتیازات بودن در درلی این است که شما به شهر باستانی افسوس نزدیک هستید و می‌توانید، چند ساعتی را برای رفتن به این مکان استثنایی اختصاص دهید. البته خود مجموعه نیز در نزدیکی یکی از برترین سواحل کوش آداسی قرار گرفته و فضای آرامش بخش و جذابی برای شنا و آبتنی در اختیارتان می‌گذارد. هر شب، نمای زیبایی از غروب خورشید را نیز در این محل تجربه خواهید کرد. با توجه به بزرگی این اقامتگاه، امکانات خیلی خوبی نیز در آن‌جا وجود دارد. رستوران، سرویس بهداشتی و حمام، تخت‌ و آفتاب‌گیر در ساحل و بسیاری از امکانات رفاهی که در هتل‌ها می‌بینید، در این مجموعه نیز وجود دارد. همچنین با پرداخت مبلغی، به اینترنت وای فای نیز دسترسی خواهید داشت. در مجموعه درلی، جایی مدرن و با امکانات خیلی خوب است که در جایی فوق‌العاده عالی برای کمپینگ قرار گرفته.

شماره تماس: 00902328931206

منبع

۲۲ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران