معرفی ۵ هتل‌ دارای پارک آبی در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی ۵ هتل‌ دارای پارک آبی در کوش آداسی

تفریحات آبی همواره به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها در هر سفری شناخته می‌شوند. به همین دلیل اغلب افراد سعی دارند تا مقاصد گردشگری ساحلی را برای سفر خود انتخاب کنند. یکی از نزدیک‌ترین مکان‌هایی که ایرانیان می‌توانند با رفتن به آن سفری لوکس و توام با تفریحات آبی را تجربه کنند شهر زیبای کوش آداسی است. تور کوش آداسی علاوه بر سواحل و تفریحات آبی هتل‌های لوکس و مدرن بسیاری را دارا می‌باشد. بنابراین گردشگران می‌توانند با انتخاب هتلی مناسب سفری بی‌نظیر و به یاد ماندنی را تجربه کنند. اگر شما نیز عاشق تفریحات آبی هیجان‌انگیز هستید در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با هتل‌های دارای پارک آبی در کوش آداسی آشنا کنیم.

 

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی (Aqua Fantasy Aquapark Hotels & Spa)

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی از جمله محبوب‌ترین هتل‌های کوش آداسی در بین گردشگران است. این اقامتگاه در دسته هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی قرار داشته و از امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی برخوردار است. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به پارک آبی اختصاصی آن اشاره کرد. بنابراین کسانی که به همراه خانواده و کودکان خود تور کوش آداسی را انتخاب می‌کنند می‌توانند لحظات به یادماندنی و هیجان‌انگیز بسیاری را در آن سپری کنند. پارک آبی هتل آکوا فانتزی دارای سرسره‌های متنوع هیجان‌انگیز گوناگونی است. بنابراین اگر علاقه به تفریح‌های آبی هیجان‌امگیز را دارید می‌توانید سریعا خود را از اتاق هتل به پارک آبی اختصاصی آن برسانید.

هتل آکوا فانتزی خود در حوالی ساحل معروف کوش آداسی به نام ساحل پاموجاک (Pamucak) واقع شده است. این هتل دارای محوطه‌ای سرسبز و پوشیده از درختان زیبای کاج است. به طوری که تمامی اتاق‌های آن مشرف به چشم‌اندازی زیبا از درختان کاج و فضایی سرسبز است.

علاوه بر پارک آبی اختصاصی هتل آکوا فانتزی مسافران می‌توانند از امکانات دیگری مثل ۷ عدد رستوران شیک با منو غذایی متنوع و خوشمزه استفاده کنند. تز جمله منو غذایی این رستوران‌ها می‌توان به غذاهای ایتالیایی، فست فود، ترکی و غیره اشاره کرد. علاوه بر آن این هتل دارای امکانات رفاهی نظیر سالن ماساژ، حمام ترکی، سونا و ... است که لذت سفر شما را دو چندان می‌کنند. اغلب اتاق‌های این هتل دارای تراس و بالکن مخصوص خود بوده و مسافران می‌توانند در صورت تمایل از فضای بالکن و منظره زیبای آن نیز بهره ببرند.

 

گشت و گذار در جاذبه‌های اطراف کوش آداسی

 

هتل سی ال سی گلف اند اسپا (Hotel CLC Kusadasi Golf & Spa)

از دیگر هتل‌های کوش آداسی که امکان استفاده از پارک آبی اختصاصی را برای مسافران خود فراهم می‌کند، هتل سی ال سی گلف اند اسپا است. این هتل نیز در دسته هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی قرار داشته و هر آنچه را که یک مسافر از اقامتگاه لوکس و دنج انتظار دارد را فراهم می‌کند. فضا و امکانات این هتل به قدری بی‌نظیر هستند که با اقامت در آن نیازی به بیرون آمدن از هتل برای تفریح نخواهید داشت. سرسره‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز پارک آبی سی ال سی مکانی هیجان‌انگیز برای عاشقان هیجان و افزایش آدرنالین خون می‌باشد. به طوری که با یکبار رفتن به این پارک آبی دیگر دوست نخواهید داشت که از آن بیرون بروید.

البته همه چیز محدود به این پارک آبی نبوده و در این هتل ۵ ستاره کوش آداسی شما می‌توانید از تفریحات آبی دیگری نیز لذت ببرید. چرا که ۱۱ استخر روباز در محوطه این هتل تعبیه شده است. بنابراین شما می‌توانید از حمام آفتاب در کنار استخر برای رسیدن به اوج آرامش استفاده کنید. همچنین امکانات دیگری از قبیل مرکز آب گرم، سالن بدنسازی و استخر سرپوشیده نیز وجود دارند. بنابراین در فصل‌های سرد سال نیز می‌توانید به استخر رفته و شنا کنید.

اتاق‌های هتل سی ال سی گلف اند اسپا با در نظر گرفتن تمامی امکانات رفاهی یک هتل ۵ ستاره استاندارد تعبیه شده‌اند. اغلب اتاق‌ها به صورت یک سوییت مجهز طراحی و تعبیه شده‌اند. بنابراین مسافران می‌توانند در صورت تمایل اقدام به آشپزی نیز بکنند. در کنار تمامی این موارد جا دارد تا به تفریحاتی از قبیل زمین‌های گلف، تنیس و مینی گلف اشاره کنیم. همچنین کسانی که اهل ورزش هستند می‌توانند از مرکز تناسب اندام در این هتل نهایت بهره را ببرند.

 

نکات کلیدی خرید در سفر به کوش آداسی

 

هتل راماد کوش آداسی (Ramada Resort Kusadasi & Golf)

علاوه بر هتل‌های نام برده شده در بالا هتل راماد از دیگر هتل‌های دارای پارک آبی در کوش آداسی است. به همین دلیل اغلب افرادی که به همراه کودکان خود مسیر کوش آداسی را در پیش می‌گیرند دوست دارند تا در این هتل اقامت کنند. چرا که کودکان می‌توانند در پارک آبی هتل رامادا به تفریح مشغول شده و ساعات خود را بدون نیاز به والدین سپری کنند. کسانی که در هتل رامادا اقامت ندارند نمی‌توانند وارد پارک آبی اختصاصی آن شوند. بنابراین همیشه خلوت بوده و میهمانان هتل می‌توانند با خیال راحت از تمامی سرسره‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز آن بهره ببرند. به غیر از پارک آبی اختصاصی، وجود ۶ استخر روباز و یک استخر سرپوشیده در آن اشاره کرد.

همچنین کسانی که از تفریحات هیجان‌انگیز آبی خسته شده باشند می‌توانند از امکانات دیگری مثل حمام بخار، سالن ماساژ و سونا در آن بهره ببرند. مهم‌تر از همه اینکه هتل رامادا دارای ساحل اختصاصی بوده و مسافران بدون نیاز به طی کردن مسافت زیاد می‌توانند به ساحل کوش آداسی دسترسی داشته و از منظره آن لذت ببرند. در کنار تمامی موارد نام برده هتل رامادا دارای زمین گلف و تنیس است. بنابراین علاقه‌مندان به این دو ورزش می‌توانند در ساعات خود را با پرداختن به آن‌ها سپری کنند.

اغلب اتاق‌های هتل رامادا دارای بالک مشرف به دریای اژه هستند. بنابراین مسافران می‌توانند از اتاق‌های خود نیز منظره زیبای ساحل و دریا را تماشا کنند. در کنار تمامی امکانات رفاهی و تفریحی هتل رامادا می‌توان به فاصله کم آن با مرکز شهر اشاره کرد. همچنین این هتل در فاصله ۸۰ کیلومتری از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر واقع شده‌ است. بنابراین گردشگران می‌توانند با ۱ ساعت رانندگی به فرودگاه آن دسترسی پیدا کنند.

 

هتل پالم وینگز کوش آداسی (Palm Wings Beach Resort Kusadasi)

برای کسانی که تور کوش آداسی را برای سفر انتخاب کرده و دوست دارند سفری لوکس در یک هتلی زیبا و مجهز به پارک آبی اختصاصی سپری کنند، اقامت در هتل پالم وینگز را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل ۵ ستاره سعی کرده تا همه جوانب را برای داشتن یک اقامت راحت با تفریحات هیجان‌انگیز برای مسافران خود در نظر بگیرد. هتل پالم وینگز مجموعه‌ای بزرگ بوده و ظرفیت پذیرش بیش از ۸۰۰ مسافر را به صورت همزمان دارد. تمامی اتاق‌های این هتل از امکانات رفاهی نظیر تلفن، سشوار، یخچال، بالکن با منظره مشرف به دریا، گاوصندوق، تلویزیون، سیستم تهویه قوی و ... برخوردار هستند.

هتل پالم وینگز در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز شهر قرار داشته و فاصله آن از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۸۰ کیلومتر است. این هتل به غیر از داشتن پارک آبی اختصاصی و امکانات رفاهی و تفریحی دیگر به دلیل قرار گرفتن در محیطی با شرایط آب و هوای مطبوع در شهر کوش آداسی توانسته به محبوبیت بالایی بین گردشگران در این مقصد گردشگری دست یابد.

 

هتل لابراندا افسوس پرنسس در کوش آداسی

با انتخاب هتل پالم وینگز در کوش آداسی می‌توانید از تفریحات دیگری نیز مثل برگزاری ورزش‌های ایروبیک، جت اسکی، اسکی روی آب، غواصی، والیبال ساحلی، بیلیارد و بسیاری موارد دیگر نیز استفاده کنید. پس هر چند روز که در کوش آداسی اقامت دارید می‌توانید روزهای بی‌نظیری را در این هتل برای خود رقم بزنید. به طوری که هیچ نیازی برای رفتن به مرکز شهر کوش آداسی را با هدف استفاده از تفریحات هیجان‌انگیز آبی نخواهید داشت.

مدیریت هتل پالم وینگز فکر همه چیز را برای رفاه مسافران خود کرده است. به طوری که در این اقامتگاه رستورانی شیک با غذاهایی فوق‌العاده خوشمزه وجود دارد. شما با هر سلیقه و ذائقه غذایی می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی، ترکی و دریایی را در این رستوران پیدا کرده و شکم خود را با لذیذی‌ترین غذاها در آن سیر کنید.

 

هتل لانگ بیچ کوش آداسی (Long Beach Bay Villas Hotel Kusadasi)

آخرین مورد از هتل‌های دارای پارک آبی در کوش آداسی می‌توان، هتل لانگ بیچ را نام برد. این هتل بی‌نظیر دارای پارک آبی اختصاصی خود است که به مسافران این امکان را می‌دهد تا در محیطی شاد بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند. سرسره‌های متنوع با شیب‌های تند شما را در این پارک ابی به اوج هیجان خواهد رساند. در هتل لانگ بیچ علاوه بر لذت بردن از تفریحات هیجان‌انگیز پارک آبی می‌توانید در رفاه کامل و در محیطی دنج و آرام سفر خوبی را سپری کنید.

از جمله خدماتی که در هتل لانگ بیچ ارائه می‌شوند می‌توان به اتاق‌ها فوق‌العاده تمیز، لاندری روم، پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. اگر سفری خانوادگی به کوش آداسی را دارید و به دنبال آرامش و هیجان به صورت یکجا هستید توصیه هتل لانگ بیچ را برای شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. چرا که در این هتل می‌توانید انتظارات خود از هر دو گزینه را به بهترین شکل ممکن برآورده کنید. چرا که وقتی کودکان در سرسره‌های پارک آبی مشغول خوشگذرانی هستند شما می‌توانید به تفریحاتی مثل ریلکس کردن در ساحل‌ زیبای کوش آداسی بپردازید.

 

رستوران‌های اطراف ساحل بانوان در کوش آداسی

۱۵ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران