معرفی ریزورت پاین بِی هالیدی کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی ریزورت پاین بِی هالیدی کوش آداسی

خیلی‌ها مثل من که عاشق تفریح و خوش‌گذرانی هستند، وقتی قصد سفر به شهرهای ساحلی ترکیه را دارند، به دنبال هتل‌های مفرح بزرگ می‌گردند که امکانات تفریحی خوبی داشته باشد. در تور کوش آداسی، چند انتخابی در زمینه چنین هتل‌هایی دارید و امروز هم ما یکی از بهترین ریزورت‌های بزرگ و ۵ ستاره این شهر به نام پاین بی هالیدی (Pine Bay Holiday Resort) را به شما می‌کنیم. مجموعه‌ای استثنایی که هر چه بخواهید را در خود دارد و تعطیلاتی شاد و فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد.

 

درباره ریزورت پاین بی هالیدی کوش آداسی

همان‌طور که در بالا گفتیم، هتل پاین بی هالیدی از آن هتل‌های بزرگ ساحلی در کوش آداسی است که در فضایی بزرگ، هم امکانات رفاهی کاملی را برای مسافران خود به ارمغان می‌آورد و هم هر چه که برای تفریح کردن در این شهر زیبای نیاز داشته باشید را برای شما فراهم خواهد کرد. این ریزورت زیبا و بزرگ، ویژگی‌های فراوانی دارد که آن را جزو اقامتگاه‌های ساحلی برتر کوش آداسی قرار می‌دهد.

هتل از چند بخش تشکیل شده که شامل ساختمان اصلی و اتاق‌های و سوییت‌هایش، ساحل و بندرگاه، پارک آبی و استخرها، باغ‌ها و استراحتگاه‌ها، مرکز اسپا و سلامتی، زمین‌های ورزشی و ... است که هر کدام در ادامه شرح خواهیم داد. این مجموعه پنج ستاره و بسیار بزرگ انتخابی‌ ایده‌آل برای یک تعطیلات مفرح در سفر به کوش آداسی بوده و هم برای زوج‌ها پیشنهاد می‌شود و هم می‌تواند، سفری جذاب و فراموش نشدنی را برای خانواده‌ها رقم بزند. همراه ما باشید تا از ریزورت پاین بی هالیدی کوش آداسی، بیشتر برایتان بگوییم.

اتاق‌ها و سوییت‌های متنوع در پاین بی هالیدی کوش آداسی

این هتل ریزورت ساحلی، انتخاب‌های متنوعی پیش پای شما می‌گذارد و تنها بعضی از اتاق‌های استاندارد آن هستند که منظره‌ی دریا را پیش رو ندارند. دسته‌بندی واحدهای اقامتی این هتل به صورت اتاق‌ها، ویلاها و سوییت‌ها خواهد بود که هر کدام ویژگی‌های خود را دارند.

 

بهترین هتل‌های کوش آداسی از نظر بوکینگ

  • اتاق‌ها: اتاق‌های استاندارد و سوپریور این هتل، از نظر ظاهری شبیه به هم بوده و فقط از نظر بزرگی با هم متفاوتند و اولی ۲۵ متر مربع و دومی ۴۰ متر مربع وسعت دارند. واحدهایی که رو به دریا نیستند، منظره‌ی باغ زیبای مجموعه را در مقابل داشته و از نظر امکانات رفاهی نیز، همه چیز از جمله اینترنت رایگان، مینی‌بار، سیستم تهویه هوای مطبوع و ... برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.
    اتاق‌های کلاب نیز در بخش دیگری از مجموعه قرار گرفته‌اند که این واحدها ۴۹ متر مربعی بوده و با ظاهری شیک، رو به دریا و چسبیده به باغ ساخته شده‌اند که زیبایی خاصی به آنها داده است و مناسب خانواده‌ها به حساب می‌آید چون تا ۵ نفر گنجایش دارند.
  • ویلاها: بخش جذاب و البته گران‌ قیمت اقامت در پاین بی هالیدی، اجاره‌ی ویلاهای لوکس و جذاب این مجموعه است. دو نوع ویلا برای این مکان در نظر گفته شده که شامل اینفینیتی ویلا با استخر بزرگ، تراس چوبی جذاب رو به دریا بوده که ۲۹۵ متر مربع وسعت دارد و طراحی داخلی فوق‌العاده شیک و سرویس بهداشتی و حمام شیکی دارد. ویلاهای سانست اما ۱۴۵ متر مربعی هستند و درارای استخری بزرگ‌تر اما مشترک بوده اما از نظر ظاهر و امکانات، چیزی کم از واحدهای قبلی ندارند. در هر دوی این ویلاها، تا ۸ نفر می‌توانند، اقامت داشته باشند.
  • سوییت‌ها: ۷ نوع سوییت در اندازه‌ و شکل‌های مختلف در این هتل وجود دارد که از سوییت‌های استاندارد ۵۰ متری تا سوییت‌های سوپریور ۱۴۷ متر مربعی با استخر اختصاصی را شامل می‌شوند. سوییت‌ها طراحی داخلی شیک‌تری دارند و همگی دارای گاو‌صندوق اختصاصی در واحد نیز هستند.

غذا و نوشیدنی در ریزورت پاین بی هالیدی کوش آداسی

هتل بزرگی که صدها مهمان را در خود جای می‌دهد، حتما چندین رستوران و بار عالی نیز باید در خود داشته باشد و تمامی انتخاب‌ها در این زمینه در ریزورت پاین بی هالیدی، در حد یک هتل ۵ ستاره شیک است. ۹ رستوران برای این مجموعه در نظر گرفته شده که هر کدام در زمینه‌ای فعالیت دارند. از غذاهای محلی ترکیه گرفته تا غذاهای ایتالیایی، مدیترانه‌ای، فرانسوی و ... در این مجموعه پخت شده و بسیاری از رستوران‌ها، دارای تراس بزرگ هستند تا هنگام صرف غذا بتوانید منظره‌ی دریا را تماشا کنید و شب‌ها نیز آسمان پرستاره را بالای سر داشته باشید.

چندین بار در جاهای مختلف نیز وجود دارد که نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کنند. البته در کنار بارهای کنار استخر و سرو نوشیدنی در ساحل، چند بار شیک و زیبا با تراس‌های بزرگ نیز هستند که می‌توانید، در فضایی مجلل، نوشیدنی‌های مختلف سفارش دهید. در کنار این‌ها، یک کافه، یک شیریینی پزی و یک بستنی فروشی نیز برای ریزورت پاین بی هالیدی در نظر گرفته شده تا همه چیز در این محل کامل باشد.

 

بهترین هتل‌های خانوادگی کوش آداسی

استخرها، پارک آبی و ساحل اختصاصی پاین بی هالیدی کوش آداسی

شکی نیست که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در ریزورت‌های این چنینی، ساحل اختصاصی و استخرهای آن‌جاست. مجموعه پاین بی هالیدی در این زمینه خوش می‌درخشد و هم چیز برای شما مهیا کرده است. استخر اصلی این ریزورت ۶۲۲ متر مربع وسعت داشته و با یک و نیم متر عمق، هم برای شنا در روزهای خلوت مناسب است و هم برای آبتنی در کنار خانواده، اما برای تفریح، بهتر است سراغ دیگر استخر بزرگ پاین بی بروید که تنها کمی از آن‌جا کوچک‌تر است. یک استخر ۲۲۲ متری سرپوشیده نیز در هتل وجود داشته که در تمام ماه‌های سال باز است و استخر کودکان نیز اگر چه ۳۴۰ متر مربع وسعت دارد اما عمق آن تنها ۲۵ سانتی‌متر بوده و کوچک‌ترها حسابی می‌توانند در آن‌جا خوش بگذرانند.

یکی از نکات معرکه در مورد پاین بین هالیدی، پارک آبی‌ست که مثل خیلی جاهای دیگر شامل چند سرسره نمی‌شود و بازی‌های متنوعی در خود دارد و از سنین کوچک تا بزرگسالان می‌توانند در آن‌جا به تفریح بپردازند و ساعت‌ها خوش بگذرانند. این پارک آبی درست در لبه‌ی تپه قرار گرفته و منظره‌ی زیبایی نیز دارد.

ساحل اختصاصی این ریزورت بخش ماسه‌ای خیلی بزرگی ندارد، با این حال در جایی بسیار دنج و عالی قرار گرفته، آب آرام، تمیز و شفافی در مقابل دارد و امکانات گسترده‌ای از جمله تخت‌های پرتعداد و آلاچیق برایش در نظر گرفته شده و برای والیبال ساحلی نیز جایی اختصاصی دارد. همچنین اسکله سنگی اختصاصی پاین بی نیز بخش مهمی از خط ساحلی ریزورت بوده و جدا از این که برای تفریحات آبی و استراحت به کار گرفته می‌شود، تماشای طلوع و غروب خورشید در آن‌جا واقعا عالی است.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی

اگر اهل تفریحات آبی در کوش آداسی باشید، حسابی در پاین بی هالیدی به شما خوش خواهد گذشت. در این مکان، امکانات خوبی برای تفریحات آبی مختلف از جمله پاراسیلینگ، بانانا، جت اسکی، ویک بوردینگ، ویندسورفینگ، رینگو، موج سواری و ... در نظر گرفته شده که البته برای آن‌ها باید مبلغی اضافه بپردازید. حتی کلاس‌های آموزشی نیز برای بعضی از این ورزش‌ها در نظر گرفته شده. تازه در این هتل تورهای قایق سواری، اسنورکلینگ و حتی غواصی نیز برگزار می‌شود!

زمین‌های ورزشی ریزورت پاین بی هالیدی کوش آداسی

زمین‌های ورزشی پر تعدادی که در هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی قرار گرفته، باعث می‌شود تا هر روز خود را بتوانید به یک فعالیت خاص اختصاص دهید. از تیراندازی با کمان تا زمین‌های تنیس گرفته تا والیبال ساحلی و مینی مینی فوتبال و مینی‌گلف، همه چیز در این محل مهیاست. سالن‌های ایروبیک، بدنسازی، یوگا و کلاس ورزشی نیز برگزار می‌شود و فعالیت‌های گروهی مثل ورزش در استخر، یوگا جمعی یا حتی تورهیا کانو سواری جزو آن‌ها هستند.

 

بهترین هتل‌های دارای استخر در کوش آداسی

مرکز اسپا و سلامتی پاین بی هالیدی کوش آداسی

این مجموعه پنج ستاره دارای یک مرکز اسپا و سلامتی لوکس و زیبا نیز هست که امکانات گسترده‌‌ای دارد. از حمام ترکی بزرگ با سنگ‌های مرمر و طراحی سنتی و جذاب گرفته تا چند سونای خشک، اتاق‌های خصوصی ماساژ، سالن مانیکور و پدیکور، حمام فندلاندی، آرایشگاه و ... که البته تنها استفاده از حمام ترکی و سونا رایگان هستند.

کلاب کودکان پاین بی هالیدی کوش آداسی

همان‌قدر که بزرگسالان تفریحات مختلفی را می‌توانند در این ریزورت تجربه کنند، کودکان نیز تفریحات مختلف خود را دارند. کلاب کودکان که به اسم مینی کلاب شناخته می‌شود، دارای یک فضای بازی سرپوشیده، فضای بازی روباز، مربیان مجرب و فعالیت‌های گروهی همچون تماشای کارتون است.

بعضی دیگر از بخش‌های تفریحی پاین بی هالیدی کوش آداسی

برگزاری جشن‌های بزرگ شبانه، نمایش‌های موزیکال، موسیقی زنده و خیلی فعالیت‌های این چینین، تنها بخشی از تفریحاتی هستند که می‌توانید در این مجموعه تجربه کنید. فعالیت‌های زیادی هر روزه برای مسافران تدارک دیده می‌شود. البته فعالیت‌های آرامش‌بخش‌تری مثل شرکت در کلاس‌های آموزش ساخت سرامیک نیز در ریزورت برگزار خواهد شد که امکان شرکت در آن‌ها را نیز دارید یا می‌توانید در مسیرهای پیاده روی و گلزارها و باغ‌ها کمی گردش کنید.  این هتل امکانت خوبی برای برگزاری مراسمات مختلف نیز دارد که در صورت نیاز باید از قبل برای آن‌ها هماهنگ کنید.

 

هتل Goldenday Wings کوش آداسی

نکات پایانی درباره ریزورت پاین بی هالیدی کوش آداسی

  • این هتل بزرگ در حاشیه شهر قرار گرفته است.
  • امکان بردن حیوانات خانگی به این ریزورت را ندارید.
  • اقامت کودکان تا سه سال در این مکان رایگان است.
  • فاصله ریزورت تا فرودگاه ساموس ۴۰ کیلومتر بوده.
  • هتل دارای فضای سبز بزرگ و پوشش جنگلی است.
  • دسترسی به ساحل در اینریزورت از چند بخش مهیاست که هر کدام شرایط محیطی خاص خود را دارند.

آدرس: Camlimani Mevkii, 09400 Kusadası
شماره تماس: 00904449650

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۴ اسفند ۱۴۰۱

نظرات کاربران