هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

کوش آداسی در زمینه هتل، انتخاب‌های بی‌شماری پیش پای شما می‌گذارد. از اقامتگاه‌های ارزان قیمت کوش آداسی تا هتل‌های لاکچری که هر کدام ویژگی‌ها و امکانات خود را دارند. با این حال اگر به صورت خانواگی به تور کوش آداسی سفر کرده‌اید، همیشه هتل‌های مفرح و جذاب این شهر که امکانات تفریحی مختلفی را نیز ارائه می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم. آتانتیک هالیدی کاب که امروز به شما معرفی می‌کنیم، یکی از همین موارد است که البته به هیچ وجه تنها یک هتل هتل ساده نیست و امکانات تفریحی بی‌شماری در خود دارد.

 

کوتاه درباره آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

این اقامتگاه و مجتمع تفریحی ساحلی با داشتن پارک بازی، استخری بزرگ، امکانت مختلف برای تفریحات آبی و خیلی چیزهای دیگر، بهترین هتل‌های خانوادگی در کوش آداسی به حساب می‌آید که همراه هم دوست دارند، سفری شاد و خاطره‌انگیز به کوش آداسی داشته باشند. هتل امکانات گسترده‌ی رفاهی برای مشتریان خود در نظر گرفته، دارای اتاق‌های شیک و مدرن، سوییت‌های متنوع و باغ‌های بزرگ است و به طور کلی فضایی مفرح و عالی دارد که یک تعطیلات عالی را برایتان رقم خواهد زد.

به طور کلی هتل آتلانتیک هالیدی کلاب به چند بخش شامل اتاق‌ها، استخر و ساحل، پارک آبی، رستوران‌ها و بار، مرکز اسپا و سلامتی، بخش‌های ورزشی و تفریحی و محل عروسی و همایش‌ها تقسیم بندی شده که قصد داریم در این نوشته، یک به یک به آن‌ها بپرازیم.

اتاق‌های هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

اجاره‌ی اتاق در این مجموعه بسیار سر راست است و شما کلا با ۴ نوع اتاق برای انتخا مواجه هستید. دو نوع اتاق استاندارد وجود دارد که همگی دارای ۲۰ تا ۲۲ متر مربع وسعت بوده و بر اساس منظره‌ی دریا و باغ از هم جدا می‌شوند. این واحدهای گنجایش دو تا سه نفر را دارند، دارای بالکن، یک مبل، میز آرایش، سرویس خواب بسیار عالی و طراحی مدرن و شاد هستند. سرویس بهداشتی شیک و عالی برایشان در نظر گرفته شده، دارای گاو صندوق اختصاصی کوچک، سیستم تهویه هوای مطبوع، مینی‌بار، دستگاه چای و قهوه سازند.

اتاق‌های خانوادگی از نظر ظاهر و امکانات، کاملا شبیه به واحدهای استاندارد هستن با این تفاوت که ۵۰ متر مربع بوه و گنجایش ۳ بزرگسال یا دو بزرگسال و دو کودک را دارند، همگی در طبقات پایینی واقع شده‌اند و رو به دریا قرار دارند. اتاق‌های سوییت هم ۵۲ متری هستن و و برای دو بزرگسال یا و بزرگسال و یک کودک تهیه دیده شده، از نظر ظاهر کمی شیک‌تر از واحدهای معمولی هستند و بالکنی بزرگ‌تر دارند. حمام این واحدها دارای وان بوده، سرویس خواب بزرگ‌تری دارند و به طور کلی، مبلمان بیشتری در آن‌ها، کار گذاشته شده است. این را هم در نظر بگیرید که در تمامی اتاق‌ها و همچنین محیط‌های عمومی هتل، اینترنت رایگان بی‌سیم در اختیار شما گذاشته می‌شود.

 

ورزش‌های آبی و غواصی کیوی در کوش آداسی

 

ساحل و استخرهای هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

فارغ از پارک آبی بزرگی که در این مجموعه تعبیه شده، هتل آتلانتیک هالیدی کلاب در کوش آداسی دارای ساحل اختصاصی بزرگ، اسکله چوبی و همچنین چند استخر است که مهمانان هتل به رایگان می‌توانند از همه‌ی آن‌ها استفاده کنند. ساحل اختصاصی هتل ارای تخت‌ها و آفتاب‌گیرهای متعدد بوده و اسکله چوبی بزرگ آن نیز به قلب دریا رفته  و امکاناتی برای انجام تفریحات آبی نیز برایتان مهیاست.

سه استخر اصلی مجموعه نیز شامل استخر بزرگ اختاپوس، استخر آتلانتیس و استخر مایو می‌شود. اولی یک استخر بسیار بزرگ با طرحی از اختاپوس است که با سرسره‌های آبی بزرگ، برای تفریح مناسب است و و استخر دیگر، دارای وسعت کم‌تر، فضایی آرام‌تر و تخت‌ و آفتاب‌گیر است تا بتوانید لحظاتی را در آرامش، وقت گذرانه، آفتاب بگیرید.

رستوران‌ها و بارها در هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

رستوران اصلی این مجموعه فوگو نام دار که دارای فضای بزرگ سرپوشیده و یک محیط روباز بوده و در مجموع گنجایش میزبانی از ۸۵۰ نفر به صورت همزمان را دارد. صبحانه رایگان بسیار خوب و بوفه باز هتل آتلانتیک هالیدی کلاب در این رستوران سرو می‌شود و شما برای نهار و شام نیز می‌توانید از بوفه باز این رستوران استفاده کنید. از طرفی روکاس اسنک بار را هم می‌توانید برای صرف غذا انتخاب کنید. این مکان برای سفارش انواع ساندویچ، پیتزا، اسنک و نوشیدنی‌های مختلف مناسب است.

 

معرفی ۷ محل برای کمپ در کوش آداسی

در کلاب ساحلی آبی، تنوع خوبی از نظر نوشیدنی‌های مختلف و غذاها را پیدا خواهید کرد و می‌توانید آن‌ها را در همان ساحل و با صدای امواجی که به ساحل می‌رسن، میل کنید. این مکان نیز در تمام طول روز باز است. انتخاب دیگر برای صرف غذا در این هتل، تورتوگا است که در محیط پارک آبی قرار گرفته و مجموعه‌ای از انتخاب‌های مختلف بین غذاهای بین‌المللی را برایتان ممکن می‌کند و البته موقع صرف غذا می‌توانید به تماشای محیط پارگ آبی بپردازید.

سه بار اصلی هم برای هتل ر نظر گرفته شده که یکی در کنار استخر آتلانتیس، یکی در نزدیکی استخر مایو و دیگری با عنوان بار سانست، در تراسی چوبی رو به دریا قرار گرفته و مطمئن باشید، هر نوشیدنی که مد نظر داشته باشید را در آن‌جا پیدا خواهید کرد. همچنین بار لابی بیشتر شبیه به کافه است چون در همان جا امکان سفارش انواع قهوه از جمله قهوه ترک را دارید.

مرکز اسپا و سلامتی هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

این مرکز اسپای شیک و بزرگ دارای بخش‌های متنوع از جمله حمام ترکی، اتاق‌های خصوصی ماساژ، جکوزی، سونا و ... است. تمامی روغن‌ها و لوازم مختلفی که در این اسپا به کار گرفته می‌شود، ۱۰۰ درصد طبیعی هستند و همچنین پکیج‌های مختلفی برای ماساژ  نیز ارائه می‌شود. در مجموع این مرکز بزرگ و بسیار شیک است و ساعاتی آرامش بخش در سفر به کوش آداسی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

کلاب کودکان هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

مسلما برای هتلی خانوادگی و بزرگ مثل آتلانتیک هالیدی کلاب، یک کلاب کودکان نیز پیدا خواهید کرد که البته در این هتل، بخشی بزرگ به کودکان ۴ تا ۱۲ سال اختصاص داده شده است. این کلاب بزرگ که با تم دزدان دریایی طراحی شده، شامل بخش‌های مختلف می‌شود و مربیان مجرب همراه با کودکان به بازی‌های گروهی، نمایش، نقاشی و خیلی کارهای دیگر می‌پردازند. این کلاب در کنار استخری کوچک مخصوص کوکان قرار گرفته و بچه‌ها می‌توانند در کنار هم به بازی‌های آبی نیز بپردازند.

 

سفر ارزان با تفریحات رایگان کوش آداسی

پارک آبی تورتوگا کوش آداسی

اما یکی از مهم‌ترین دلایلی که مسافران تور کوش آداسی این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند، قرار گیری بهترین پارک آبی شهر در این مجموعه است. این مکان با اسم کامل، پارک آبی تورتوگا، جزیره دزدان دریایی، در محیطی به بزرگی ۲۰ هزار متر مربع احداث شده و بازی‌های زیاد و متنوعی در خود دارد و به راحتی ساعت‌های زیادی از سفر شما و خانواده‌تان را می‌تواند به خود اختصاص دهد. هزینه‌ی ورودی این پارک آبی برای بزرگسالان ۲۵۰ لیر، کودکان ۴ تا ۱۲ سال ۲۰۰ لیر و زیر ۳ سال رایگان است که البت این مبلغ برای آن‌ها که در خود هتل حضور دارن کم‌تر خواهد بود و در بعضی پکیج‌ها به صورت رایگان می‌توانید از پارک آبی استفاده کنید.

برنامه‌های تفریحی و سالن ورزش هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

تفریحات آبی در کوش آداسی، استخرهای مختلف و پارک آبی هنوز بخشی از تفریحات مختلفی هستند که در این مجموعه می‌توانید تجربه کنید. هتل آتلانتیک هالیدی کلاب برای شما برنامه‌های بسیار بیشتری از جمله نمایش‌های موزیکال، تردستی و موسیقی زنده هر شب آماده می‌کند و اجراهای متنوعی را ر زمان حضور خود در این هتل تجربه خواهید کرد. از طرفی یک سری برنامه‌های ورزشی گروهی نیز هر روز صبح انجام می‌شود که در آن‌ها نیز شرکت کنید. سالن‌های بازی‌های میزی مثل بیلیارد، تنیس روی میز و ... نیز در این مکان مهیاست. از ورزش گفتیم، فراموش نکنید که این هتل یک سالن ورزشی بزرگ و مجهز نیز دارد که دارای محیطی باز، شیک و دلچسب است.

 

کوش آداسی کجاست و چرا به آن سفر کنیم؟

برگزاری عروسی و مراسمات این چنینی در هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

اگر به دنبال جایی مناسب برای برگزاری یک مراسم عروسی یا سالگرد ازدواج شیک و خاص می‌گردید، هتل آتلانتیک هالیدی کلاب می‌تواند انتخابی ایده‌ال برای شما باشد. برای این منظور، جز سالن اختصاصی بزرگ، می‌توانید با هماهنگی، باغ بزرگ مجموعه یا حتی ساحل را در اختیار بگیرید و از پیج‌های پذیرایی استفاده نمایید. همه چیز در این مکان برای برگزار مراسمات این چنینی فراهم است و تنها باید از قبل برای این کار هماهنگ نمایید.

حقایقی درباره هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

این هتل بین سا‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ یک نوسازی کامل را تجربه کرده و به یک مجموعه مدرن بدل شدده است. مکانی بسیار بزرگ که به طور کلی به عنوان یک ریزورت ساحلی خانوادگی برشمرده شده و به جز بخش‌های تفریحی، دارای باغ‌های بزرگ، سرسبز و زیبا نیز هست. این مکان مجموعا ۳۵۴ اتاق داشته و دارای پارکینگ رایگان است و می‌تواند در آن واحد از ۹۵۶ مهمان پذیرایی کند.

 

بازدید از شهر باستانی افسوس در کوش آداسی

نکاتی دیگر درباره هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

  • امکان بردن حیوانات خانگی به هتل را ندارید
  • تمامی امکانات هتل به غیر از پکیج‌های ماساژ مرکز اسپا و سلامتی برای مهمانان رایگان است
  • این مکان کمی دور از محل‌های مهم توریستی قرار دارد
  • فاصله‌ی هتل تا فرودگاه ساموس ۳۴ کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر ۵۶ کیلومتر است
  • در منو غذا انتخاب مناسب کودکان و نوجوانان نیز در نظر گرفته شده و غذاهای گیاهی نیز سرو می‌شود

آدرس: Karaova Mevkii Sahil Siteleri , 09400 Kusadası

شاره تماس: 00902566335633

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۲۳ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران