بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو کوش آداسی

در تور کوش آداسی و مقاصد ساحلی این چنینی در ترکیه، همیشه تا جای ممکن باید هتل‌های آل اینکلوسیو را انتخاب کرد. هتل‌هایی که استفاده از امکانات آن‌ها از جمله رستوران‌ها، رایگان بوده و هزینه‌هایی که بابت هتل پرداخت می‌کنید، بخش عمده‌ای از امکانات مجموعه را شامل می‌شود. هتل‌های برتر آل اینکلوسیو کوش آداسی، دارای امکانات تفریحی و رفاهی متعددی بوده و در این نوشته، ما چند مورد از بهترین‌هایشان را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

رامادا ریزورت کوش آداسی و گلف (Ramada Resort Kusadasi & Golf)

هتل رامادا ریسوزت کوش آداسی دارای ۶ استخر روباز همراه با سرسره آبی می باشد علاوه بر آن یک استخر سرپوشیده داخل هتل موجود است که دارای مرکزی برای ماساژ، یک سونا و حمام بخار و ساحل شنی اختصاصی است. این هتل دارای زمین گلف و تنیس می باشد.اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در تمام محوطه هتل در دسترس است. هتل رامادا ریزورت ۱ کیلومتر با مرکز شهر کوش آداسی و ۳۴ کیلومتر با فرودگاه ساموس فاصله دارد و اگر تمایل داشته باشید می‌توانید با پرداخت هزینه از سرویس ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند شوید.

اتاق‌های هتل رامادا دارای بالکن اختصاصی رو به دریای اژه می باشد که تمامی آنها مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون و ماهواره و مینی بار هستند. این هتل تا مرکز شهر کوش آداسی ۱ کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در فاصله ۸۰ کیلومتری هتل قرار دارد و امکان ترنسفر از هتل به فرودگاه وجود دارد که هزینه آن باید به صورت جداگانه پرداخت شود. برای رفاه بیشتر مسافران این هتل، امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، صندلی ماساژ، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.

 

بوتیک هتل زیبای LaVista در کوش آداسی

آدرس: Ramada Resort Kusadasi & Golf, Akyarlar Mevkii / Aydin

 

ریزورت پاین بی هالیدی کوش آداسی (Pine Bay Holiday Resort)

از بهترین هتل‌های شهر کوش آداسی می توان به هتل پاین بی هالیدی ریزورت (Pine Bay Holiday Resort Hotel Kusadasi) نام برد. این هتل با بهترین خدمات در یکی از بهترین مناطق شهر در نزدیکی خلیج Camlimani کوش آداسی واقع شده است. این هتل در سال ۲۰۱۴ به طور کامل بازسازی شده است. هتل پاین بی هالیدی ریزورت دارای ساحل اختصاصی و اقامتگاه های لوکس و مدرن می باشد. اگر بخواهیم نوع دسته بندی این هتل را مشخص کنیم باید بگوییم که این هتل ویژگی های چند دسته از هتل‌های اقامتگاهی را با هم دارد این هتل را به علت قرارگیری در نزدیکی سواحل دریای مدیترانه می توان از جمله هتل های ساحلی به شمار آورد از طرفی امکانات لوکس و مجهز این هتل منجر شده که از دست هتل‌های بوتیک نیز به شمار بیاید.

از امکانات تفریحی هتل پاین بی هالیدی ریزورت کوش آداسی می توان به زمین گلف بزرگ، والیبال، زمین بازی کودکان، تعدادی استخر سرپوشیده، پارک آبی و...اشاره کرد. هم چنین خدماتی نظیر ماساژ، خدمات زیبایی پوست، باشگاه بدنسازی و فیتنس، حمام های ترکی، اتاق بخار و سونا و جکوزی نیز برخوردار است.

در باشگاه کودکان، برنامه های متنوعی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده می شود. از تفریحات شبانه این هتل می توان به کلاب شبانه، موزیک زنده، آواز، نمایش، مسابقه و برگزاری جشن های مختلف اشاره کرد.

 

معرفی هتل Suhan360 در کوش آداسی

آدرس: Camlimani Mevkii

 

ریزورت ریچموند افسوس کوش آداسی (Richmond Ephesus Resort)

هتل ریچموند افسوس کوش آداسی دارای ساحلی اختصاصی است. بر اساس اعلام وب سایت Booking اینجا یکی از پرطرفدارترین هتل‌های شهر کوش آداسی محسوب می‌شود. این موضوع از پرطرفدار بودن هتل ریچموند افسوس کوش آداسی نزد گردشگران سراسر دنیا خبر می‌دهد. این هتل توسط بی‌شمار درخت کاج احاطه شده و ساحل اختصاصی آن تاییدیه Blue-Flagged را دریافت کرده است. با وجود مجهز شدن تقریبا همه پنج ستاره‌ها و بیشتر چهار ستاره‌های شهر کوش آداسی به کناره‌ای مجزا از دریا، ساحل اختصاصی هتل ریچموند افسوس کوش آداسی یکی از خاص‌ترین‌هایی است که تا امروز دید‌ه‌ایم. با طی کردن حدود ۴۰۰ متر به دو ساحل معروف Pamucak و Selcuk Belediyesi خواهید رسید.

طبق انتظار از پنج ستاره‌ای در حد هتل ریچموند افسوس کوش آداسی رستوران برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام سلف سرویس است. انواع غذاهای ترکیه‌ای، محلی و بین المللی در اینجا با کیفیتی بالا سرو می‌شوند. البته یک رستوران معمولی و مخصوص غذاهای دریایی نیز وجود دارد. تعدادی بار در نقاط مختلف قرار گرفته‌اند تا در هر زمان با یک نوشیدنی گوارا چند قدم بیشتر فاصله نداشته باشید. برای خوردن میان وعده‌ای لذیذ در طول روز به اسنک بار بروید.

آدرس: Pamucak Mevkii

 

کوستور کلاب هالیدی ویلیج کوش آداسی (Kustur Club Holiday Village)

هتل در مکانی عالی ، درست در کنار ساحل شنی کوستور در سواحل دریای اژه ترکیه واقع شده است. مرکز کوش آداسی طیف گسترده ای از گزینه‌های خرید و سرگرمی را به بازدید کنندگان ارائه می دهد و با هتل حدود ۵ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه ازمیر تقریباً ۷۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد و نقل و انتقالات حدود ۱ ساعت طول می کشد.

 

معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی

میهمانان می توانند از محیط دلپذیر یکی از ۴۶۰ اتاق لذت ببرند.پرسنل صمیمی در میز پذیرش باخوشرویی به تمام سؤالات مهمانان پاسخ می دهند. امکانات رفاهی شامل اتاق رختکن، صندوق امانات و خدمات صرافی است. دسترسی به اینترنت وای فای به مهمانان این امکان را می دهد تا هنگام تعطیلات در ارتباط باشند. دسترسی به صندلی‌های چرخدار امکانپذیر است. تعدادی مغازه از جمله سوپر مارکت و فروشگاه سوغاتی وجود دارد. دهکده تعطیلات دارای یک زمین بازی و یک باغ دوست داشتنی است. امکانات اضافی شامل اتاق بازی است. میهمانان می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. خدمات و امکانات بیشتر شامل سرویس نگهداری نوزاد، سرویس مراقبت از کودک، خدمات پزشکی، سرویس یادآوری تلفنی، خشکشویی، آرایشگاه و پزشک هتل می باشد. میهمانان می توانند از خدمات کرایه دوچرخه برای گشت و گذار در محیط اطراف استفاده کنند.

آدرس: Bayrakli Dede Mevkii

 

هتل و ریزورت لبلو کوش آداسی  (Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi)

میهمانان می توانند از محیط دلپذیر یکی از ۴۶۰ اتاق لذت ببرند. پرسنل صمیمی در میز پذیرش باخوشرویی به تمام سؤالات مهمانان پاسخ می دهند. امکانات رفاهی شامل اتاق رختکن، صندوق امانات و خدمات صرافی است. دسترسی به اینترنت وای فای به مهمانان این امکان را می دهد تا هنگام تعطیلات در ارتباط باشند. دسترسی به صندلی‌های چرخدارامکانپذیر است. تعدادی مغازه از جمله سوپر مارکت و فروشگاه سوغاتی وجود دارد. دهکده تعطیلات دارای یک زمین بازی و یک باغ دوست داشتنی است. امکانات اضافی شامل اتاق بازی است. میهمانان می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند.

 

معرفی هتل لاکچری Korumar در کوش آداسی

خدمات و امکانات بیشتر شامل سرویس نگهداری نوزاد، سرویس مراقبت از کودک، خدمات پزشکی، سرویس یادآوری تلفنی، خشکشویی، آرایشگاه و پزشک هتل می‌باشد. میهمانان می توانند از خدمات کرایه دوچرخه برای گشت و گذار در محیط اطراف استفاده کنند. از امکانات و ویژگی‌های هتل لبلو اند ریزورت کوش آداسی می‌توان به استخر آب گرم، زمین تنیس و یک مرکز اسپا به همراه سونا، استخرهای روباز و حمام ترکی اشاره کرد. دسترسی به اینترنت وایفای رایگان در سرتاسر هتل امکان‌پذیر می باشد.

آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4

 

ریزورت ساحلی و اسپا باتیهان کوش آداسی (Batihan Beach Resort & Spa)

هتل Batihan Beach Resort & Spa یکی از هتل‌های پنج ستاره لوکس در شهر کوش آداسی، واقع در کشور ترکیه است. این هتل ۳۴۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، سوییت ماه عسل، اتاق خانواده، استخر رو باز و سرپوشیده، سالن ورزشی، اسپا، ماساژ، سونا و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

اتاق‌های هتل مجهز به دستگاه تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی با چشم‌انداز باغ، دریا یا استخر هستند. در رستوران‌های هتل نیز انواع غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و چینی سرو می‌شود. هتل از فرودگاه بین‌‌المللی سمس ۳۳.۵ کیلومتر، از فرودگاه عدنان مندرس ۵۶.۱ کیلومتر، از آمفی‌تئاتر بزرگ افسوس ۱۶.۹ کیلومتر، از معبد آرتمیس ۱۸.۶ کیلومتر، از قلعه کوش آداسی ۷.۳ کیلومتر و از بازار بزرگ کوش آداسی ۶.۸ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Ilıca Mevkii Sahil Siteleri Longbeach

 

گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی (The Grand Blue Sky International)

هتل Grand Blue Sky International کوش آداسی در یک تپه و مشرف به خلیج با مسیری منتهی به ساحل شنی، قرار گرفته است و مغازه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی متنوعی در محیط اطراف وجود دارد. مرکز کوش آداسی ۴ کیلومتر و فرودگاه ازمیر ۷۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

تعداد ۳۲۵ اتاق دو تخته در ۶ طبقه قرار دارد و با آسانسور می توان به آنها رسید. میز پذیرش در لابی بصورت شبانه روزی است. صندوق امانات و صرافی در دسترس است. دسترسی به اینترنت وای فای در مناطق عمومی به مهمانان اجازه می دهد تا در ارتباط باشند. فروشگاه های مختلفی از جمله سوپر مارکت و فروشگاه سوغاتی در دسترس است. هتل دارای یک زمین بازی و یک باغ دوست داشتنی است. امکانات اضافی شامل استند روزنامه است.

 

هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی با بهترین تفریحات آبی

میهمانان می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. سایر خدمات شامل خدمات نگهداری از نوزاد، سرویس مراقبت از کودک، خدمات پزشکی، خدمات اتاق، سرویس یادآوری تلفنی، خدمات خشکشویی، آرایشگاه و پزشک هتل می‌باشد. هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی نه تنها در نزدیکی ساحل عمومی واقع شده، بلکه یک ساحل اختصاصی نیز برایش ایجاد شده است. از استخر سر باز آن چشم‌اندازی فوق‌العاده رو به روی دریای بی‌کران وجود دارد. در قسمت‌های سر باز و محیط‌های بیرون مبلمانی قرار گرفته است. هتل دارای تراسی با چشم‌اندازی فوق‌العاده بوده و یک باغ نه چندان بزرگ درونش ایجاد شده است.

آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii

 

منبع

 

۲۸ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران