بهترین هتل‌های ساحلی در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین هتل‌های ساحلی در کوش آداسی

تور کوش آداسی از مقاصد معروف ساحلی در ترکیه است که اگرچه مثل آنتالیا بزرگ نیست اما چون مدت زیادی نیست که مورد توجه قرار گرفته، امکانات مدرن و به روز و همچنین هتل‌های درجه یک تازه ساخت زیادی دارد. ساحل ماسه سفید آن برای شنا، قدم زدن، استراحت و تفریح فوق‌العاده است و غروب‌های صورتی آسمان لحظات عاشقانه‌ای را رقم می‌زند. به همین دلیل و بسیاری موارد دیگر است که کوش آداسی از بهترین مقاصد ترکیه برای ساحل دوستان محسوب می‌شود. در این مقاله شما را با هتل‌های ساحلی این خطه زیبا آشنا می‌کنیم.

 

آپارتمان‌های گولتپ کوش آداسی (Gultepe Apartments) در ترکیه

این اقامتگاه صمیمی دنج که در گوشه‌ای آرام و در مجاورت ساحل واقع شده جایی عالی برای افرادی است که دوست دارند اقامتی دنج برای خودشان داشته باشند. البته به معنی این نیست که دور از همه چیز خواهید بود، برعکس می‌توانید به خیابان‌های اطراف بروید و از فروشگاه‌ها و سوغاتی فروشی‌ها دیدن کنید. همچنین این هتل، طیفی از نوشیدنی‌ها را در بار داخلی خود ارائه می‌دهند و رستوران روستایی آن گزینه‌های جذابی از غذای سنتی و بومی را سرو می‌کند. اتاق‌ها دارای متریال رنگی و جذابی هستند و در عین حال بسیار آرام و دل نشین‌اند. این اتاق‌ها همچنین شامل کمد، تخت، سیستم تهویه هوا و تلوزیون صفحه تخت هستند و حمام اختصاصی نیز ارائه می‌دهند.

 

بهترین هتل‌های خانوادگی کوش آداسی

آدرس: 501 Sok No:11 Ladies Beach, 09400 Kusadası, Turkey

 

ویلا سویلا کوش آداسی (Villa Sevilla) در ترکیه

این ویلای زیبا و روشن که در نزدیکی لانگ بیچ قرار گرفته و دسترسی راحتی به دریا دارد، اقامتگاه‌هایی با پارکینگ خصوصی رایگان ارائه می‌دهد. هر واحد این ویلا دارای حمام و دوش خصوصی، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و یخچال بوده و تراسی زیبا در اتاق خواب نیز قرار داده شده است. به علاوه شما می‌توانید از خوردن صبحانه در باغ هم لذت ببرید. شما می‌توانید در تور ترکیه در این ویلا اقامتی راحت داشته باشید و هر زمان که خواستید مستقیما به ساحل بروید و روی یکی از صندلی‌های ساحلی لم بدهید و استراحت کنید.

آدرس: Sultan Selim Caddesi, 09400 Kusadası, Turkey

 

فمیلی ویلا کوش آداسی (The Family Villa) در ترکیه

فمیلی ویلا اقامتگاهی زیبا و دل‌باز واقع در کوش آداسی، در فاصله کم‌تر از ۱ کیلومتری ساحل Amara Sealight Elite و ۲ کیلومتری ساحل پارادایس، اقامتگاه‌هایی با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، استخر فصلی در فضای باز و باغ ارائه می‌دهد. این ملک ساحلی به پاسیو و پارکینگ خصوصی رایگان دسترسی دارد. این ویلا دارای ۴ اتاق خواب، آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و مایکروویو، تلویزیون صفحه تخت، قسمت نشیمن و ۳ حمام مجهز به دوش بوده و حوله و ملحفه هم در دسترس قرار می‌دهد. شما در اطراف ویلا می‌توانید پیاده روی کنید و به ماهیگیری بروید تا برای مسیرهای دورتر از خدمات کرایه ماشین استفاده کنید. این اقامتگاه جذاب برای افرادی که می‌خواهند سفر و اقامتی مستقل با خانواده داشته باشند انتخابی عالی است مخصوصا اگر تعدادتان زیاد است می‌توانید دسته جمعی یکجا اقامت داشته باشید. ساحل سبز ۲.۱ کیلومتر و مارینا کوش آداسی ۷.۴ کیلومتر از هتل فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۸۶ کیلومتری The Family Villa قرار دارد، به علاوه این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

جذاب‌ترین تفریحات آبی در کوش آداسی

آدرس: Hüseyin Can Caddesi Bahçelievler Sitesi No 54 35/54, 09400 Kusadası, Turkey

 

واتر گلس فلت (Waterfront Glass Flat) کوش آداسی در ترکیه

این آپارتمان اقامتگاهی مستقل بین دو ساحل جید و ساحلِ ساحیل کوش آداسی واقع و ظرف چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه دسترسی به ساحل را فراهم می‌آورد و اقامتگاهی با وای‌فای رایگان، تهویه مطبوع، باغ و امکانات باربیکیو ارائه می‌دهد. همچنین این هتل ساحلی بالکن بسیار دلنوازی هم دارد که رو به مناظر زیبای اطراف باز می‌شود. کل آپارتمان ۸۰ متری و تک اتاق خوابه است و سرویس بهداشتی مجهز، آشپزخانه کامل با کلیه امکانات مورد نیاز برای اقامت را ارائه می‌دهد.

آدرس: Güvercinada, 09400 Kusadası, Turkey

 

هتل ساحلی مارتی (Marti Beach Hotel) کوش آداسی در ترکیه

هتل مارتی بیچ، اقامتگاهی ۴ ستاره است که درست در ساحل زیبای بانوان کوش آداسی و رو به آب‌های فیروزه‌ای دریای اژه واقع شده است. این هتل دارای یک ساحل خصوصی در کنار دریا و اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع است و با سلیقه با مبلمان مدرن تزئین شده‌اند. به علاوه همه آن‌ها دارای بالکن هستند و برخی از آن‌ها منظره خیره کننده‌ای از دریا دارند. رستوران داخلی هتل دارای گزینه‌های غذاخوری در فضای داخلی و خارجی است. مهمانان می‌توانند از طعم بی‌نظیر غذاهای ترکی لذت ببرند و مناظر اطراف را تحسین کنند. از ویژگی‌های ملک می‌توان به ۲ بار اشاره کرده که در بار اصلی، می‌توانید از نوشیدنی و تنقلات لذت ببرید. ترن بیچ کلاب بار نوشیدنی ارائه می‌دهد و شب‌ها به یک مرکز سرگرمی تبدیل می‌شود. می‌توانید در مرکز آبگرم و سلامتی یا در حمام لذت ببرید و استراحت کنید و در ساحل خصوصی دارایِ چتر آفتابی و صندلی رایگان وقت بگذرانید.

 

معرفی ۱۰ هتل لوکس در کوش آداسی

آدرس: Kadınlar Denizi Mah. Deniz Tutum Sok. No:71 Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

 

ریزورت له بلو کوش آداسی (Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi - Ultra All Inclusive) در ترکیه

یکی از بهترین و جذاب‌ترین هتل‌های لوکس و ۵ ستاره کوش آداسی هتل اولترا آل انکلیسیو له بلو است که اقامتی فراموش نشدنی را برای شما در تور ترکیه رقم می‌زند. این هتل فوق‌العاده همه‌چیز تمام دارای موقعیت ساحلی در ساحل دریای اژه است که دسترسی آسان به دریا را با یک منطقه استراحت در اسکله خصوصی یا ساحل خصوصی ارائه می‌دهد. این ملک شامل استخرهای روباز بزرگ، استخر آب گرم، زمین تنیس و مرکز اسپا با سونا و حمام ترکی است و وای فای رایگان در سرتاسر ملک موجود است. اتاق‌های هتل Le Bleu کوش آداسی با نهایت زیبایی برای حداکثر جذابیت بصری طراحی شده‌اند. همه آن‌ها دارای تهویه مطبوع، یخچال کوچک مجهز به بطری آب و تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. گزینه‌های غذاخوری شامل رستوران‌های آلاکارته و بوفه در هتل است. رستوران À la carte Ristorente Le Blue غذاهای ایتالیایی و à la carte Lipari Fish غذاهای دریایی سرو می‌کند که در هر دو رستوران رعایت کد لباس الزامی است. همچنین صبحانه دیر وقت، سرویس میان وعده، وقت چای با کیک و کلوچه، سرویس بستنی و سوپ شبانه نیز ارائه می‌شود. بارهای هتل، از جمله بار استخر، بار استراحت، بار لابی و بار رستوران نوشیدنی‌های گوارا را در طول روز ارائه می‌کنند. می‌توانید در هتل Le Blue Hotel & Resort- Ultra All Inclusive از انواع نوشیدنی‌ها لذت ببرید. در کنار همه اینها اضافه کنیم که مهمانان می‌توانند روی صندلی‌های آفتاب‌گیر کنار دریا استراحت کنند و آفتاب بگیرند، یا خدمات ماساژ در مرکز اسپا دریافت کنند. در حالی که بچه‌ها می‌توانند از پارک آبی با سرسره‌های آبی لذت ببرند.

آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

 

هتل لابراندا افسوس پرنسس (Labranda Ephesus Princess - All Inclusive) کوش آداسی در ترکیه

این اقامتگاه ۵ ستاره به سبک All Inclusive که در ساحل اختصاصی خود در سلجوک واقع شده، دارای استخر وسیع به سبک تالاب و باغ‌های سرسبز است و با مکان باستانی افسوس در کوش آداسی ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همه اتاق‌های هتل دارای بالکن یا پاسیو خصوصی، تلویزیون ماهواره‌ای و مینی‌بار هستند. برخی از اتاق‌ها چشم‌اندازی از دریای اژه دارند. هتل افسوس پرنسس دارای ۶ غذاخوری از جمله Agora Tavern  با موسیقی زنده ترکی و Pescatore است که ماهی و غذاهای دریایی سرو می‌کند. همچنین ۴ بار با نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های بین‌المللی نیز در دسترس مهمانان قرار داده شده است. همچنین برای رفاه و آرامش بیشتر شما، سونا، حمام ترکی و ماساژ ارائه شده و ورزش‌های آبی موجود در ساحل خصوصی شامل قایقرانی، موج سواری و غواصی می‌شود.

 

ماه عسل در هتل‌های رمانتیک کوش آداسی

آدرس: Pamucak Mevkii, Selcuk, İzmir, 35920 Kusadası, Turkey

 

هتل کاریزما دی‌لوکس کوش آداسی (Charisma De Luxe Hotel) در ترکیه

کاریزما هتلی جذاب و لوکس و ۵ ستاره است که دارای یک ساحل خصوصی ۶۰ متری، استخری بی نهایت با منظره وسیع دریای اژه بوده و تنها ۱۵ دقیقه پیاده تا منطقه تفریحی و مرکز خرید کوش آداسی فاصله دارد. همه اتاق‌های استاندارد دارای بالکن با منظره دریا و حمام آبگرم هستند و تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی بار ارائه می‌دهند، که مینی بار با دو بطری آب، دو بطری آب معدنی و دو نوشابه پر شده است. همچنین وای‌فای رایگان در فضاهای عمومی هتل نیز در دسترس است. از لحاظ امکانات رفاهی گزینه‌های استراحت در هتل Charisma De Luxe شامل استخر سرپوشیده آب گرم با حمام ترکی، سونا و مرکز زیبایی می‌شود و ورزش‌های آبی و مرکز غواصی در ساحل هتل در دسترس قرار دارد. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز سرو می‌شود و غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران مهتاب سرو می‌شود، در حالی که شیرینی‌ها را می‌توانید در شیرینی‌پزی Black Coffee میل کنید و اگر عاشق سالاد هستید و همیشه انواع مختلفی را امتحان می‌کنید می‌توانید در بار پینو منوی مفصلی را پیدا کنید و از ناهارهایی که به سبک آلاکارته سرو می‌شود لذت ببرند. همچنین وعده غذایی شبانه شامل سوپ و پاستا نیز وجود دارد. هتل کاریزما در ۲۰ کیلومتری افسوس و ۴۵ کیلومتری میلتوس و پرین در کوش آداسی قرار دارد و فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر ۷۰ کیلومتر با شما فاصله دارد. با اقامت در این هتل هر چیزی که بخواهید بلافاصله در دسترس شما قرار می‌گیرد!

آدرس: Akyar Mevkii Turkmen Mah. Gazibegendi Bulvari No 7, 09400 Kusadası, Turkey

 

منبع

۱۵ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران