بهترین کلاب‌ها و بارهای کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین کلاب‌ها و بارهای کوش آداسی

گردشگران ایرانی بیش از هر چیزی در سفرهای خارجی به دنبال مکان‌های تفریح شبانه هستند. چرا که در این مکان‌ها می‌توانند با موسیقی‌های پخش شده به تفریح و رقص پرداخته و خود را برای مشغله کاری و استرس دوباره زندگی شارژ کنند. اگر شما نیز عاشق تفریحاتی نظیر رقص و موسیقی هستید، در سفر خود با تور کوش آداسی گزینه‌های متعددی خواهید داشت. چرا که شب‌های کوش آداسی به خصوص در فصل تابستان که یکی از فصل‌های پرتوریست این مقصد گردشگری می‌باشد فرصتی عالی از این نظر را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. ما نیز به نوبه خود سعی کرده‌ایم تا در این مقاله بهترین کلاب‌ها و بارهای کوش آداسی را از نظر افراد محلی و توریست‌ها برای داشتن شبی شاد و هیجان‌انگیز گردآوری و معرفی کنیم.

 

بار لیمون (lemon Bars)

اولین مکانی که به عنوان یک مکان تفریحی در شب با هدف خوردن یک نوشیدنی خوشمزه در کنار موسیقی به ذهن‌ها می‌رسد، بار لیمون است. چرا که لیمون بار، شاید قدیمی‌ترین بار در کوش آداسی باشد. این مکان دوست داشتنی از سال ۱۹۸۹ تاسیس شده و در خدمت علاقه‌مندان بوده است. آنچه این مکان را جذاب‌تر می‌کند بنای تاریخی آن است. چرا که بار لیمون در ساختمانی که قدمت آن به سال ۱۴۱۳ برمی‌گردد، واقع شده است. لیمون بار دارای یک دیوار تاریخی است که دوره ساخت بنا را نشان می‌دهد.

 

بهترین مراکز خرید و بازارهای کوش آداسی

 

کارائوکه بار سین (Sean's Karaoke Bar)

بار کارائوکه سین یکی از بهترین بارهایی است که برای داشتن یک شب به یاد ماندنی در کوش آداسی به توریست‌ها توصیه می‌شود. این یک بار محبوب برای علاقه‌مندان به کارائوکه است. به طوری که اغلب جوانان بومی کوش آداسی آن را برای شبی مملو از موسیقی و تفریح انتخاب می‌کنند. علاوه بر کارائوکه، در این بار نمایش‌هایی مانند موسیقی زنده و نمایش رقص نیز ارائه می‌گردد. همچنین حالتی شبیه به دیسکو داشته و اوج شکوه و جذابیت‌ آن مخصوص روزهای پر رونق تابستان است.

 

کارائوکه بار دوبلاینرز (Dubliners Karaoke Bar)

چنانچه دوست دارید تا در کنار موسیقی از خوردن یک شام لذیذ به همراه نوشیدنی دلخواه نیز لذت ببرید، قطعا کارائوکه بار دوبلاینرز باید انتخاب اول شما باشد. این مکان زیبا و دوست داشتنی در قلب کوش آداسی قرار داشته و یکی از محبوب‌ترین بارها در کوش آداسی است. این مکان که با اجراهای شاد و سرگرم‌کننده کارائوکه خود شهرت دارد این امکان را فراهم می‌کند تا صبح آواز بخوانید و از تک تک لحظات خود در کنار دوستان لذت ببرید. چنانچه در فصل تابستان تصمیم برای رفتن به این مکان را گرفتید بهتر است از قبل رزرواسیون لازم را انجام دهید. زیرا در شب‌های تابستان گردشگران و به خصوص مردم محلی بسیاری برای لذت بردن از شب با موسیقی زنده کارائوکه بار دوبلاینرز را ترجیح می‌دهند.

 

جذاب‌ترین تفریحات شبانه کوش‌آداسی

 

بار ایرلندی جیمی (Jimmy's Irish Bar)

مورد بعدی از بهترین مکان‌هایی که شب‌های کوش آداسی برای تفریح و سرگرمی با انگشت نشان داده می‌شود، بار ایرلندی جیمی است. این بار محبوب در منطقه آلاجا مسجید (Alacamescit) کوش آداسی واقع شده که یکی از مناطق پرتوریست و دوست داشتنی شهر محسوب می‌شود. بار ایرلندی جیمی یکی از بهترین میخانه‌های کوش آداسی است و اغلب در طول فصل تابستان توسط گردشگران ترجیح داده می‌شود.

 

کوش آداسی مولی مالون (Molly Malone's Kuşadası)

از دیگر گزینه‌های پیشنهادی ما به شما عزیزان در خصوص بهترین کلاب‌های کوش آداسی مولی مالون نام دارد. در کنار فضای دوست داشتنی و خدمات عالی آنچه این مکان را محبوب‌تر کرده داستانی است که در مورد آن نقل می‌شود. طبق گفته‌ها مولی مالون با الهام از داستان مولی ایرلندی که ماهی و صدف می‌فروخت و قدمت آن به سه قرن پیش باز می‌گردد، طراحی و تاسیس شده است. این مکان بسیار زیبا بوده و حال و هوای کاملا متفاوتی در مقایسه با دیگر کلاب‌های شبانه کوش آداسی دارد. قطعا مولی مالون یکی از محبوب‌ترین و البته متفاوت‌ترین مکان‌های کوش آداسی برای کمی تفریح در ساعات شب سفر شما خواهد بود.

 

۱۰ هتل لاکچری برتر کوش آداسی

 

کلاب ساحلی میراکل (Miracle Beach Club)

 میراکل بیچ کلاب، یکی دیگر از محبوب‌ترین کلاب‌های کوش آداسی است. اما آنچه این مکان را محبوب‌تر کرده موقعیت ساحلی آن است. به طوری که در این مکانی می‌توانید در طول روز از دریا، آفتاب و شن لذت ببرید و شب‌ها با در دست داشتن نوشیدنی دلخواه و موسیقی برقصید و از لحظات خود لذت ببرید. کلاب ساحلی میراکل دارای هر دو فضاهای سرپوشیده و بیرونی است. همچنین تراسی با منظره بی‌نظیر از دریا را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. در فصل تابستان، گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این مکان هجوم می‌آورند، موسیقی با سیستم‌های صوتی باکیفیت و نور پردازی‌های سطح بالا از دیگر دلایلی هستند که افراد را به سمت این مکان جلب می‌کند.

 

کلاب ساحلی صندل (Sandal Beach Club)

مورد بعدی از کلاب‌های ساحلی که امکان تفریح را هم در ساعات روز و هم در ساعات شب فراهم می‌کند، کلاب ساحلی صندل است. این مکان یک رستوران ساحلی بسیار عالی با قیمت‌های مقرون به صرفه نیز دارد. بنابراین اگر احساس گرسنی داشتید می‌توانید شکم خود را با غذاهای خوشمزه ترکی و دریایی سیر کنید. این کلاب ساحلی در مقایسه با دیگر مکان‌ها کمی خلوت‌تر بوده و موسیقی زنده دارد.

 

کلاب ساحلی جاده (Jade Beach Club)

کلاب ساحلی جاده که نمی‌توان نام آن را در لیست بهترین کلاب‌ها و بارهای کوش آداسی عنوان نکرد، یکی دیگر از پرطرفدارهای این شهر ساحلی است. در حقیقت کلاب ساحلی جاده یک مرکز تفریحی بسیار رنگارنگ به شمار می‌آید که در منطقه یلانچی کوش آداسی واقع شده است. این کلاب ساحلی وسعت بزرگی داشته و حتی در اوج فصل گردشگری نیز شما فضای دلخواه خود را در آنجا پیدا خواهید کرد. کلاب ساحلی جاده در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار قرار گرفته و با دکوراسیون خوش ذوق و رنگی که حس و حال پر جنب و جوشی را به مهمانان القا می‌کند، قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد. این مکان نیز علاوه بر طول روز با موسیقی‌های شاد و نورپردازی‌های حرفه‌ای شب شما را لذت بخش خواهد کرد. ناگفته نماند که هزینه‌ها در این مکان به نسبت دیگر مکان‌های مشابه کمی بالاتر است.

 

پارک آبی تورتوگا در کوش آداسی

 

کلاب شبانه ماسکارا (Mascaras Night Club)

ماسکارا یک مکان تفریحی بسیار محبوب در کوش آداسی است که در یکی از زیباترین مناطق این شهر یعنی آیدین قرار دارد. این منطقه به دلیل دارا بودن آب و هوای بسیار مطلوب به یکی از پرطرفدارترین بخش‌های شهر کوش آداسی از نظر گردشگران تبدیل شده است. کلاب شبانه ماسکارا نیز با فراهم کردن امکان تفریح و شادی در این منظقه از سال ۲۰۱۵ معروف شده و افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. علاوه بر توریست‌ها نایت کلاب ماسکارا مورد پسند اغلب بومیان این شهر ساحلی است.

 

کلاب شبانه نوچ لایو (Noche Live Night Club)

نوچ لایو یکی دیگر از بهترین کلاب‌های کوش آداسی می‌باشد که علت اصلی محبوبیت آن پخش موسیقی زنده به صورت شبانه است. نوچ لایو مکانی باکیفیت بوده و به خصوص در شب‌های تابستان به شما در داشتن شبی به یادماندنی در مکانی مفرح و هیجان‌انگیز کمک خواهد کرد. البته توجه داشته باشید که قیمت منو نوشیدنی‌ها در نوچ لایو در مقایسه با دیگر مکان‌های مشابه کمی بالاتر است. به طوری که برای یک لیوان نوشیدنی معمولی باید حداقل ۵۰ لیر ترکیه پرداخت کنید. پس اگر به دنبال مکانی ارزان هستید رفتن به نوچ لایو را توصیه نمی‌کنیم.

 

گشت و گذاری فرهنگی در کوش آداسی

 

کلاب شبانه ایکس (Ex Night Club)

یکی دیگر از بهترین کلاب‌ها و بارهای کوش آداسی که محیطی لوکس و دوست داشتنی دارد، کلاب ایکس است. ایکس کلاب همیشه با شروع فصل تابستان در کوش آداسی افتتاح می‌شود و شب‌های بسیار هیجان‌انگیز و همه چیز تمامی را برای عاشقان رقص و موسیقی ارائه می‌دهد. این کلاب با تمام شدن فصل تابستان تعطیل شده و دوباره در تابستان بعدی درهای خود را به روی مهمانان باز می‌کند. این مکان دوست داشتنی در اغلب روزهای تابستان میزبان کنسرت‌ها هنرمندان و دی جی‌های معروف، اجراهای مختلف رقص و نمایش‌های جذاب روی صحنه است. پس اگر با تور تابستان کوش آداسی سفر کرده‌اید و به دنبال یکی از بهترین آدرس‌ها برای شبی پر از سرگرمی و موسیقی هستید، مسیر این مکان را در ئیش بگیرید.

 

کلاب ساحلی کوبا (Cuba Beach Club)

کلاب ساحلی کوبا که یکی از زیباترین مکان‌ها با چشم اندازی چشم‌نواز از کوش آداسی است، پیشنهاد بعدی ما به شما عزیزان می‌باشد. کوبا جایی است که می‌توانید در طول روز اوج آرامش را در کنار دریا و زیر نور آفتاب تجربه کرده و در شب با موسیقی زنده ساعاتی پر از شادی و هیجان را تجربه کنید. کلاب ساحلی کوبا در تمامی ساعات روز و شب برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای علاقه‌مندان خواهد داشت.

 

بار دیپ اند دارک اسپورت (Deep & Dark Sports Bar)

به عنوان آخرین گزینه‌ در لیست بهترین کلاب‌ها و بارهای کوش آداسی، دیپ اند دارک اسپورت را معرفی می‌کنیم. این مکان از لحاظ قیمت‌ها کاملا مقرون به صرفه بوده و یکی از مکان‌های ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال جایی تفاوت هستند. شما می‌توانید در منو این بار انواع نوشیدنی‌های بسیار متنوع را پیدا کرده و با دیپ برگرهای معروف آن شکم خود را سیر کنید. این بار بخش جدایی‌ناپذیر کوش آداسی، به ‌ویژه در ماه‌های تابستان است. بدون شک با یک بار امتحان عاشق این مکان فوق‌العاده خواهید شد.

 

۸ تور برای دیدن حیات وحش کوش آداسی

۰۳ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران