معرفی بهترین کلاب‌های کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی بهترین کلاب‌های کوش آداسی

تور کوش آداسی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ساحلی در ترکیه است و همیشه چنین مقاصدی، جدا از برنامه‌های تفریحی برای طول روز، مکان‌های مناسبی برای جشن گرفتن و شادی در طول شب نیز دارند. مکان‌های زیادی در کوش آداسی هست که شما می‌توانید شب‌ها به آن‌جا مراجعه کرده و ساعاتی شاد و همراه با رقص و شادی داشته باشید، اما ما بهترین‌ها را برای شما جدا کرده و قصد داریم در نوشته‌ی امروز معرفی نماییم.

 

قبل از هر چیز، چند نکته در مورد کلاب‌های شبانه در کوش آداسی

کلاب‌های کوش آداسی عموما از غروب فعالیت خود را آغاز می‌کنند و تا دم صبح به فعالیت مشغولند. شما می‌توانید در جمع‌های دو تا چند نفره به آن‌ جاها مراجعه کرده اما عموما در کلاب‌های خوب، امکان رفتن به صورت تنها در جمع‌های پسرانه را نخواهید داشت. با در نظر داشتن این نکات و همچنین بایدهای گردش و تفریح در تور کوش آداسی، با هم نگاهی می‌اندازیم به بهترین کلاب‌های این شهر ساحلی و زیبا:

 

۱- کلاب ساحلی میراکل (Miracle)

میراکل یا همان معجزه را باید معروف‌ترین کلاب در بین گردشگرانی دانست که با تور ترکیه به کوش آداسی می‌آیند. در روزهای تابستان شبی را نخواهید دید که این کلاب ظرفیت کامل را به خود نبیند. موسیقی و همچنین رقص روی شن‌های ساحل در فضایی باز به همراه دکوری زیبا، چیزی نیست که به راحتی بتوانید از کنارش بگذرید.

البته این ساحل چند بخش دارد که شامل سالن سرپوشیده، یک تراس چوبی زیبا و روباز و البته بخش ساحلی می‌شود. نوشیدنی‌ها همه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و و شما برای ورود به آن‌جا باید مبلغ ۶۰ لیر بپردازید. البته با توجه به این که این کلاب جایی گران قیمت برای تفریحات شبانه است، نوشیدنی‌های آن نیز قیمت بالایی دارند. ظرفیت این مکان حدودا ۱۰۰۰ نفر است و برنامه‌های متعددی در روزهای خاص سال در آن برگزار می‌شود. غیر از این موارد، کلاب ساحلی میراکل، ۷ روز هفته فعال است.

 

۵ جاذبه دیدنی نزدیک به کوش آداسی

آدرس: Kadınlar Denizi, 16. Str. 09400 Kusadasi

 

۲- کلاب ساحلی جِید (Jade)

این کلاب به خودی خود یکی از جاذبه‌های گردشگری در کوش آداسی محسوب می‌شود. یک مکان مفرح، رنگارنگ و فوق‌العاده جذاب که در Yilanci Cape واقع شده و کل مجموعه‌ی آن مساحتی به اندازه‌ی ۸ هکتار دارد و درست مثل میراکل، انواع برنامه‌های مختلف در روزهای خاص سال همچون شب سال نو یا هالوین در آن برگزار می‌شود.

DJهایی که در کلاب ساحلی جِید هنرنمایی می‌کنند، همه از بهترین‌ها هستند. پس خیالتان از موزیک عالی راحت باشد که در کنار رقص نور، حال و هوایی عالی به کلاب می‌دهد. برای ورود به این کلاب باید ۵۰ لیر پرداخت کنید و با توجه به وجود رستوران، می‌توانید در کنار نوشیدنی‌های مرغوب این محل، قبل از شرکت در جشن‌های شبانه، غذایی نیز در آن‌جا میل نمایید و از شکم گردی تا ماجراجویی، در کوش آداسی خوش بگذرانید.

آدرس: Kadınlar Denizi, Yilanci Cape, 09400 Kusadasi

 

۳- کلاب ماسکاراس (Mascaras)

اگر بیخیال کلاب‌های ساحلی شوید، کلاب ماسکاراس انتخابی عالی برای شما خواهد بود. البته این مکان نیز خیلی از ساحل دور نیست و همچون دو کلاب دیگر در آیدین واقع شده است. بسیاری کلاب ماسکاراس را بهترین در کوش آداسی می‌دانند که با موسیقی عالی و نورپردازی خیره کننده‌اش، از سال ۲۰۱۵ در این مکان فعالیت می‌کند.

بسیاری از DJهای معروف ترک و همچنین هنرمندان خارجی برای اجرا به این محل می‌آیند و شما می‌توانید در تمام طول هفته به آن‌جا مراجعه کنید.

 

معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی

آدرس: Cami Kebir District. Sakarya Str. No: 10, 09400 Kusadasi

 

۴- کلاب اکس (Ex)

کلاب اکس کمی متفاوت با دیگر انتخاب‌های ما بوده و بیشتر به یک کلاب جوان پسند معمول در شهرهای دیگر شبیه است. البته این مکان نه چندان بزرگ در میان افراد مشهور ترک بسیار معروف بوده و در تعطیلات بزرگ، همیشه می‌توانید بازیگران یا خوانندگانی که برای سفر به کوش آداسی آمده‌اند را این جا ببینید. همچنین این را هم نباید فراموش کرد که در شب‌های مختلف DJهای معروف و البته متفاوتی برنامه اجرا می‌کنند، پس هر شب آن با شب دیگر متفاوت خواهد بود.

اگر از جوانان محلی بپرسید، برای یک شب خوش گذرانی با تفریحات عالی و محیطی مناسب، همه کلاب اکس را به شما پیشنهاد می‌کنند که تقریبا هر شب تا طلوع خورشید فعالیت می‌کند.

آدرس: Camikebir, Tuna Str. No: 11, 09400 Kusadasi

 

۵- کلاب ساحلی اورینت کوبا (Orient Cuba)

همانطور که از اسم این کلاب پیداست، تم آن شبیه به کلاب‌های ساحلی کوبا بوده و جایی نه چندان گران قیمت اما بسیار مفرح برای خوشگذرانی در شب‌های سفر به کوش آداسی است. در طول روز این مکان ساکت و آرام است و شما می‌توانید به صدای امواج گوش کنید، اما وقتی ۸ شب رد می‌شود، صدای موسیقی و مردم در هم می‌آمیزد و یکی از شلوغ‌ترین جاهای کوش آداسی را پدید می‌آورد.

این مکان یک اسکله اختصاصی عالی و زیبا دارد که شما به راحتی می‌توانید در کنار دریا باشید یا این که روی شن‌های ساحل قدم زده و به رقص بپردازید و از سفری عالی در کوش آداسی لذت ببرید. اورینت کوبا جایی عالی برای شما خواهد بود ومحیطی سالم نیز دارد و موسیقی آن نیز از بهترین‌ها و البته با تم آمریکای جنوبی خواهد بود.

 

۶ رستوران غذای دریایی در کوش آداسی

آدرس:‌ Türkmen District Gazibeğendi Str. Akyar No 5/2, 09400 Kusadasi

۲۸ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران