معرفی ۱۰ هتل لوکس در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی ۱۰ هتل لوکس در کوش آداسی

شهر توریستی کوش آداسی مملو از هتل‌های متنوع و دوست داشتنی است. در بین تمامی هتل‌های کوش آداسی برخی از آن‌ها که از بالاترین امکانات در محیطی لوکس و مدرن برخوردار هستند، محبوبیت بالایی دارند. چرا که با اقامت در آن‌ها نیازی به بیرون رفتن از هتل نداشته و گردشگران می‌توانند نهایت لذت را از لحظه به لحظه خود در تور کوش آداسی ببرند. اگر شما نیز جز دسته‌اید از توریست‌ها هستید که علاقه شدیدی به اقامت در هتل‌های لاکچری دارید در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با لوکس‌ترین هتل‌های کوش آداسی آشنا کنیم.

 

هتل ساحلی کورومار افسوس و اسپا (Korumar Ephesus Beach & Spa Resort)

ریزورت ساحلی و اسپا کورومار افسوس یک استراحتگاه ساحلی و لوکسی است که توانسته مورد توجه گردشگران تور کوش آداسی قرار بگیرد. از جمله نقطه عطف‌های این هتل می‌توان به طراحی داخلی فوق‌العاده شیک و استخر روباز با سرسره‌های آبی و موقعیت ساحلی در کوش آداسی اشاره کرد. کوروما افسوس در فاصله ۷ کیلومتری از مارینا کوش آداسی قرار داشته و مسافران می‌توانند در اسپا مجهز آن اوج آرامش را تجربه کنند. همه اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و قسمت نشیمن هستند. بعضی از اتاق‌های هتل ساحلی کوروما افسوس دارای بالکن بوده و منظره‌ای زیبا از ساحل را برای مهمانان عرضه می‌کنند.

وعده صبحانه به صورت کاملا باشکوهی در کوروما افسوس ارائه می‌گردد. علاقه‌مندان می‌توانند به محض احساس گرسنگی از رستوران‌های این اقامتگاه لذت ببرند. میز پذیرش ۲۴ ساعته همواره در دسترس بوده و با کارکنان آن به زبان‌های آلمانی و انگلیسی مسلط هستند. ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست و با هزینه اضافی در کوروما افسوس ارائه می‌شود. ساحل لیدیس ۱۲.۵ کیلومتر و پارک آبی آکوا فانتزی ۱۳ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر بوده که در ۵۶ کیلومتری آن قرار دارد.

 

هتل ایلایدا آونتگارد (Ilayda Avantgarde Hotel)

از دیگر لوکس‌ترین هتل‌های کوش آداسی می‌توان ایلایدا آونتگارد را نام برد. این هتل با فضایی تاریخی و سرو صبحانه‌های عالی توانسته به هتلی محبوب در بین زوج‌ها تبدیل گردد. این هتل اتاق‌های بسیار دوست داشتنی را به مسافران خود ارائه می‌دهد که تنها ۵۰ متر با ساحل در قلب کوش آداسی فاصله دارند. همچنین این اتاق‌ها از منظره مشرف به ساحل، دریای اژه و مارینا کوش آداسی برخوردار هستند. برای دسترسی به قلعه کوش آداسی از این هتل تنها ۵ دقیقه رانندگی کافی است. وای فای و پارکینگ رایگان از جمله امکاناتی هستند که در طول اقامت می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. برخی از اتاق‌ها منظره روبه دریا و برخی دیگر منظره‌ای زیبا از شهر کوش آداسی دارند. مهمانان می‌توانند در اتاق‌های خود از قهوه و چای رایگان لذت ببرند. همچنین امکان نوش جان کردن صبحانه در تراس با منظره پانوراما دریا برای علاقه‌مندان در این مکان فراهم است. استخر بالای پشت بام با بار برای استراحت و آفتاب گرفتن فوق‌العاده لذت بخش است. همچنین رستوران‌ها و بارهای مختلفی در اطراف وجود دارند که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

ساحل کوستور (Kustur) در ۵ کیلومتری و آدالند (Adaland) در ۷ کیلومتری هتل ایلایدا قرار دارند. از دیگر مکان‌های محبوب برای گردش توریست‌ها در کوش آداسی که در نزدیکی‌های این اقامتگاه قرار دارند می‌توان به ساحل معروف بانوان و شهر باستانی افسوس اشاره کرد که فاصله هر کدام از ماشین ۱۰ و ۱۵ دقیقه می‌باشند. همچنین پارک ملی گوزلکاملی در فاصله ۲۵ کیلومتری آن واقع گردیده است. جزیره کبوتر و قلعه آیاسولو (Ayasolu) در سلجوک نیز در همین حوالی واقع هستند. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر نیز در فاصله ۷۷ کیلومتری با هتل قرار دارد.

 

بهترین هتل‌های سواحل لانگ و بانوان در کوش آداسی

 

هتل کاریزما د لوکس (Charisma De Luxe Hotel)

هتل ۵ ستاره کاریزما با داشتن اتاق‌های دنج، یک ساحل خصوصی ۶۰ متری و استخر بی نهایت با چشم انداز وسیع از دریای اژه توانسته طرفدارهای زیادی را در بین گردشگران کوش آداسی پیدا کند. این هتل تنها ۱۵ دقیقه پیاده تا مناطق تفریحی و خرید در کوش آداسی فاصله دارد. همه اتاق‌های آن دارای بالکن با منظره دریا و حمام آبگرم هستند. وای فای رایگان در مناطق عمومی هتل در دسترس بوده و از گزینه‌های استراحت در هتل کاریزما د لوکس می‌توان به استخر سرپوشیده آب گرم با حمام ترکی، سونا و مرکز زیبایی آن اشاره کرد. ورزش‌های آبی و مرکز غواصی در ساحل هتل ارائه می‌شوند و این خود دلیلی است که مسافران تمایلی به ترک هتل در طول اقامت خود نداشته باشند.

وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز در طول روز سرو می‌شوند. همچنین غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران مهتاب هتل سرو می‌شوند. هتل کاریزما در ۲۰ کیلومتری افسوس و ۴۵ کیلومتری میلتوس و پرین قرار دارد. فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر نیز ۷۰ کیلومتر با شما فاصله دارد.

 

هتل افزیا (Ephesia Hotel)

هتل افزیا مورد بعدی از لوکس‌ترین هتل‌های کوش آداسی است که فضایی رومانتیک و زیبا با موقعیت مکانی عالی با ساحل شنی خصوصی و باغ سبز پر از درختان نخل در ساحل را ارائه می‌دهد. این ملک شامل یک استخر روباز نیمه المپیک و یک مرکز آبگرم است. همه اتاق‌های هتل افزیا با رنگ‌های ملایم تزئین شده‌ و دارای بالکن هستند. البته در میان اتاق‌ها تنها برخی از آن‌ها چشم اندازی خیره کننده از دریای اژه دارند که اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد باید در حین رزرو به این نکته اشاره کنید. این هتل دارای ۲ رستوران و ۳ بار بوده که همواره نوشیدنی‌های تازه و تنقلات خوشمزه‌ای را ارائه می‌کنند.

مرکز اسپا شامل حمام ترکی و سونا برای استراحت و مرکز تناسب اندام برای تمرین در دسترس است. همچنین مسافران می‌توانند در فصل‌های پاییز و زمستان از شنا در استخر سرپوشیده لذت ببرند یا از ماساژ استفاده کنند. یک مرکز خرید خوب در ۵۰۰ متری هتل افزیا وجود دارد. ساحل بانوان نیز ۶ کیلومتر با آن فاصله دارد. مرکز شهر کوش آداسی با رستوران‌های متعدد و بارهای پرطرفدار در ۸ کیلومتری و تئاتر بزرگ افسوس در ۱۶ کیلومتری این  واقع شده‌اند.

 

اقامت در هتل‌های ارزان کوش آداسی

 

هتل دلوکس کورومار (Korumar Hotel Deluxe)

فضای آرامش بخش، تخت‌های راحت هتل دلوکس کوروما را در بین زوج‌ها در سفر به کوش آداسی محبوب کرده است. کوروما یک هتل ۵ ستاره است که بر روی صخره‌ای برآمده از دریای اژه واقع شده است. این هتل دارای ۲ ساحل خصوصی، ۲ استخر و امکانات اسپا است. اتاق‌های هتل کورومار دلوکس به بالکن‌های مبله خصوصی با چشم‌اندازی از دریا باز می‌شوند. هر اتاق مجهز به کانال‌های تلویزیون ماهواره‌ای، فضای نشیمن صمیمی و حمام اختصاصی با دوش یا وان است.

مسافران می‌توانند در رستوران این هتل لوکس از میان غذاهای ترکی و غذاهای کلاسیک بین‌المللی یکی را انتخاب و شکم خود را سیر کنند. شما می‌توانید غذا را در منظره‌ای مشرف به دریا در تراس یا محوطه داخلی زیبا و شیک میل کنید. از امکانات هتل می‌توان به زمین تنیس، سالن بدنسازی، حمام سنتی، جکوزی و خدمات ماساژ اشاره کرد. دسترسی به وای فای رایگان بوده و وجود زمین بازی کودکان سبب شده تا این هتل گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌های کودک‌دار باشد. این هتل مکانی برای گشت و گذار در منطقه کیرازلی (Kirazli) است که با ۲۰ دقیقه رانندگی می‌توان به آن دست یافت.

 

هتل یونیک لایف استایل (Unique Life Style Hotel)

یونیک لایف استایل از لوکس‌ترین هتل‌های کوش آداسی می‌باشد که در سال ۲۰۲۱ افتتاح شد. هتل یونیک لایف استایل دارای رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و بار بوده و از دیگر امکانات آن می‌توان به یک سالن مشترک، باغ سرسبز و همچنین یک منطقه ساحلی خصوصی اشاره کرد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان می‌باشد. مسافران هتل می‌توانند از صبحانه قاره‌ای در طول اقامت خود لذت ببرند. هتل یونیک لایف استایل یک زمین بازی برای کودکان نیز ارائه می‌دهد و این یک امتیاز بالا برای کسانی است که با کودکان خود سفر می‌کنند. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این هتل عبارتند از آمارا سیلایت الیت بیچ (Amara Sealight Elite Beach)، ساحل لانگ (Long Beach) و ساحل پارادایس (Paradise Beach). همچنین نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۵۳ کیلومتری هتل یونیک لایف استایل قرار دارد.

 

هتل آکوا فانتازی آکوا پارک اند اسپا (Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa)

اگر به دنبال هتلی تمام و کمال و لوکس هستید که هیچ نیازی به بیرون آمدن از هتل در طول سفر نداشته باشید این هتل گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. هتل آکوا فانتازی دارای فضای آرامش بخش بوده و در دسته هتل‌های ۵ ستاره قرار دارد. این هتل همه چیز تمام در ساحل پاموکاک با جنگل‌های احاطه شده از درختان کاج قرار دارد. در محوطه آن پارک آبی وسیع و ۶ رستوران با غذاهای متنوع و گوناگون به چشم می‌خورند. به طوری که پارک آبی اختصاصی آن یکی از بزرگترین پارک‌های آبی ترکیه به شمار می‌آید. این پارک آبی طیف وسیعی از سرسره‌های هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد.

برای بچه‌های کوچکتر یک منطقه بزرگ مخصوص با کشتی دزدان دریایی و سرسره‌هایی مناسب تعبیه شده است.  در اتاق‌های آکوا فانتزی همه‌چیز کاملا مدرن بوده همه آن‌ها دارای بالکن خصوصی هستند. علاقه‌مندان می‌توانند در طول اقامت از طیف وسیعی از ماساژها لذت ببرند یا در جکوزی استراحت کنند. مرکز اسپا واقع در ساختمان اصلی خدمات درمانی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد. این ملک دارای استخرهای متعدد از جمله استخر بزرگسالان در پارک آبی، ۱ استخر معمولی برای شنا و ۱ استخر کودکان با سرسره‌های آبی مختلف است. همه چیز محدود به این مارد نبوده و شما می‌توانید از بار ساحلی برای نوشیدن کوکتل در هنگام غروب آفتاب و قدم زدن در امتداد ساحل و اسکله لذت ببرید. هتل آکوا فانتزی ۸ کیلومتر از افسوس و مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد.

 

بوتیک هتل زیبای LaVista در کوش آداسی

 

هتل له بلو اند ریزورت کوش آداسی (Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi)

چنانچه اهل رفت و آمدهای مکرر هستید این هتل فوق‌العاده با داشتن موقعیتی عالی در کنار ساحل دریای اژه پیشنهاد ما به شما است. چرا که دسترسی بسیار آسانی به دریا با یک منطقه استراحت در یک اسکله خصوصی را ارائه می‌دهد. این هتل شامل استخرهای بزرگ در فضای باز، استخر آب گرم، زمین تنیس و مرکز اسپا با سونا و حمام ترکی است. شما رد هر نقطه این ملک می‌توانید از وای فای رایگان بهره ببرید. اتاق‌های هتل Le Bleu کوش آداسی به زیبایی هر چه تمام طراحی شده‌اند و از جذابیت بصری بالایی برخوردار هستند.

در له بلو اند ریزورت کوش آداسی چندین رستوران وجود دارند که غذاهای متعلق به آشپزخانه‌های ایتالیایی، ترکیه و بین المللی را ارائه می‌دهند. همچنین اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید این رستوران پیشنهاد ما به شما عزیزان است. همچنین بارهای متعددی از جمله بار استخر، بار استراحت، بار لابی و بار رستوران نوشیدنی‌های تازه‌ای را در طول روز ارائه می‌کنند. مسافران می‌توانند روی صندلی‌های آفتاب‌گیر کنار دریا استراحت کنند و آفتاب بگیرند، در حالی که بچه‌ها می‌توانند از پارک آبی با سرسره‌های آبی لذت ببرند. مرکز شهر کوش آداسی با رستوران‌های اطراف، فروشگاه‌ها و کلاب‌‌های شبانه پرطرفدار تنها ۳ کیلومتر از این هتل دورتر هستند.

 

هتل هیلتون کوش آداسی (Hilton Hotel Kusadasi)

نمی‌توان از لوکس‌ترین هتل‌های کوش آداسی صحبت کرد اما نامی از هتل هیلتون کوش آداسی نبرد. این هتل زنجیره‌ای ۵ ستاره امکانات رفاهی و خدماتی بسیار کاملی را به مسافران خود در طول اقامت ارائه می‌کند. هتل هیلتون کوش آداسی در مقابل مارینا در کوش آداسی قرار دارد و دارای یک استخر روباز، استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته است. رستوران و بار شیک روی پشت بام، چشم‌اندازی پانوراما از دریای اژه و شهر را ارائه می‌کند. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع با پنجره‌های از کف تا سقف، با سبک طراحی مدرن و بالکن هستند.

رستوران هتل هیلتون کوش آداسی غذاهای خوشمزه‌ محلی و فصلی را به مهمانان خود سرو می‌کند. مهمانانی که ۲ شب یا بیشتر در این هتل اقامت کنند از ۱۵ درصد تخفیف در لانژ و رستوران گیو برخوردار می‌شوند. امکانات اسپا و ماساژ هتل مکانی ایده‌آل برای استراحت است و برای مهمانان یک بار تخفیف ۱۵ درصدی برای درمان اسپا در نظر گرفته شده است. ساحل بانوان ۴.۳ کیلومتر و خیابان بارها ۱.۵ کیلومتر از هتل فاصله دارند. شهر باستانی افسوس نیز در ۱۶ کیلومتری آن واقع گشته است.

 

هتل ۴ ستاره پالمین در کوش آداسی

 

هتل تی ان آر بوتیک هتل اند اسپا (TNR BOUTIQUE HOTEL & SPA)

ده‌امین و آخرین مورد از لوکس‌ترین هتل‌های کوش آداسی که در این هتل قصد معرفی آن را داریم، هتل تی ان آر بوتیک است. این هتل تازه افتتاح شده اقامتگاهی ۵ ستاره بوده . تنهایت آرامش و امکانات را برای شما در طول اقامت فراهم خواهد کرد. اتاق های این هتل ۵ ستاره دارای تراس هایی با منظره دریا است. روز خود را با اقامت در این هتل می‌توانید با صرف یک وعده صبحانه قاره‌ای یا گیاهی آغاز کنید. از نقاط محبوب در نزدیکی بوتیک هتل تی ان آر می‌توان به کلاب ساحلی جید، ساحل بانوان و ساحل اصلی کوش آداسی اشاره کرد.

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران