معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی

اگر چه هتل‌های ۵ ستاره و لاکچری به شدت آدم را وسوسه می‌کنند، اما هزینه‌ی سنگینی که آن هتل‌ها روی دستتان می‌گذارند، احتمالا باعث شود رغبتی برای انتخاب‌ آن‌ها در تور کوش آداسی نداشته باشید.

اما فراموش نکنید که هتل‌های ۴ ستاره با امکانات عالی و قیمت مناسب‌تر، می‌توانند جایگزینی عالی برای هتل‌های لاکچری باشند و به همین دلیل ما قصد داریم در نوشته‌ی امروز، بهترین هتل‌های ۴ ستاره‌ی کوش آداسی را به شما معرفی کنیم تا در بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی در انتخاب مکان مناسب برای اقامت در این مقصد ساحلی ایده‌آل، کمی به شما کمک کرده باشیم.

 

۱- هتل Ilayda Avantgarde

شاید بهترین انتخابی که بین هتل‌های چهار ستاره‌ی کوش آداسی داشته باشید، همین Ilayda Avantgarde باشد. مجموعه‌ای که تنها کم‌تر از صد متر از ساحل فاصله داشته و بخش زیادی از اتاق‌ها و سوییت‌هایش، منظره‌ی دریا را از پنجره‌هایشان برایتان به همراه خواهند داشت. این هتل امکانات خیلی خوبی از جمله اینترنت رایگان، صبحانه‌های عالی، تهویه هوا، گاوصندوق و ... را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

بایدهای گردش و تفریح در تور کوش آداسی

اتاق‌های Ilayda Avantgarde شیک و زیبا هستند و یک استخر روباز نیز در بالای سقف برای شما در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌جا نیز استفاده کنید. همچنین یک کافه رستوران خوب نیز در کنار استخر است که روزها نمای دریا و شب‌ها نمای زیبای شهر را برایتان به تصویر می‌کشد.

آدرس: Ataturk Bulvari No:42 Kusadasi Aydin

۲- هتل Ephesia Holiday Beach Club

اما کوش آداسی به هتل‌های بزرگ ساحلی‌اش معروف است و به همین منظور یکی از بهترین گزینه‌ها در میان هتل‌های ۴ ستاره برایتان مجموعه‌ی بسیار بزرگ Ephesia Holiday Beach Club خواهد بود. یک هتل استثنایی و زیبا که چندین و چند استخر، ساحل اختصاصی، زمین‌های بازی، پارک بازی و همچنین امکانات متنوع تفریحی دیگر دارد.

 

بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای گیاه‌خواران

خوشبختانه در میان انبوهی از امکانات تفریحی در این هتل، این مکان از نظر امکانات رفاهی نیز در سطح خوبی قرار می‌گیرد. اتاق‌ها تمیز و جادار بوده و همه‌ی چیزهایی که احتیاج دارید را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین انتخاب‌هایی در زمینه سوییت‌های کنار استخر یا سوییت‌های خانوادگی دارید که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

آدرس: Ilıca Mevkii Kusadasi

۳- هتل Marina Hotel & Suites Kusadasi

Marina هتلی زیبا با استخر روباز و تراسی بزرگ با منظره‌ی دریاست که با یکی از بهترین سواحل عمومی شهر، تنها چند ده متر فاصله دارد. در میان هتل‌های چهار ستاره Marina یکی از شیک‌ترین‌هاست و محیط‌های روبازی که برای مهمانانش در نظر گرفته، خوب و آرامش بخش است.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

این مکان دارای چند رستوران بسیار خوب، صبحانه‌های رایگان عالی، اتاق‌های شکیل که عموما دارای تراس هستند و امکانات رفاهی بسیار خوب است. همچنین یک مرکز اسپا و سلامتی نیز در آن‌جا وجود دارد که از جمله مراکز خوب اسپا در شهر محسوب می‌شود.

آدرس: Yat Limani Karsisi Ataturk Blv. No:2 Kusadasi Aydin

۴- هتل Palmin

Palmin یکی دیگر از هتل‌های جذاب و مفرح ۴ ستاره در کوش آداسی است که جدا از اتاق‌ها و سوییت‌های متعدد و استخرهای بزرگ و باغی جذاب، فاصله‌ی کمی هم تا ساحل معروف بانوان دارد. اتاق‌های این هتل بسیار شیک و راحت هستند و از نظر امکانات رفاهی در رتبه‌ی بالایی قرار می‌گیرند.

 

معرفی بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی

برای کسانی که خانوادگی با تور ترکیه به کوش آداسی می‌روند، هتل Palmin انتخابی عالی است، چون در کنار چند استخر روباز این هتل، چند سرسره آبی و یک پارک بازی مخصوص کودکان و نوجوانان هم وجود دارد تا بچه‌ها هم بتوانند مثل بزرگ‌ترها از سفر به کوش آداسی لذت کافی ببرند. هتل دارای لابی بزرگ و چند رستوران بار بوده که بعضی از آن‌ها روی تراس واقع شده‌اند و نمایی بسیار زیبا از دریا را برایتان نمایان خواهند کرد.

آدرس: adınlar Denizi Boyalık Mevkii Hüseyin Can Cad. No:31

۵- هتل Batihan Beach Resort & Spa

و در آخر یکی دیگر از ریزورت‌های ساحلی بسیار بزرگ و جذاب کوش آداسی که یک ساحل اختصاصی عالی و ۳ استخر روباز دارد و محیط آن برای خانواده‌هایی که به کوش آداسی سفر کرده‌اند، عالی است. این ریزورت معروف، یک مرکز تفریحی عالی نیز به حساب می‌آید و در کنار استخرهای بزرگش، چندین زمین ورزشی و همچنین وسایلی برای انجام ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی را نیز برایتان به همراه خواهد داشت. همچنین شما می‌توانید در اتا‌ق‌ها و محیط‌های مختلف هتل از اینترنت رایگان بی‌سیم نیز بهره ببرید.

 

آشنایی با معبد آرتمیس کوش آداسی

از نظر اتاق‌ها و امکانات رفاهی نیز Batihan Beach Resort & Spa عملکرد خوبی دارد و همچنین تنوع کافی نیز در زمینه‌ی اتاق‌ها و سوییت‌ها موجود است تا دقیقا چیزی که مطابق با سلیقه شماست را برگزینید. همچنین این مجموعه هم دارای یک مرکز اسپا و سلامتی و سالن ورزش بوده که می‌تواند برای بسیاری مهم باشد.

آدرس: Ilıca Mevkii Sahil Siteleri Longbeach

۲۰ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران