بهترین هتل‌های ۳ ستاره کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین هتل‌های ۳ ستاره کوش آداسی

برای داشتن یک سفر خاطره انگیز انتخاب یک هتل خوب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که اگر هتل مناسبی را انتخاب نکنید، امکان داشتن یک سفر خوب خیلی کم می‌شود. از آنجایی که سفر با تور کوش آداسی یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های سفر است، در این مقاله به معرفی بهترین هتل‌های سه ستاره این شهر ساحلی ترکیه پرداخته‌ایم. 

 

هتل ساترن(Satren Hotel)

اولین هتلی که می‌توان در لیست بهترین هتل‌های سه ستاره کوش آداسی نام برد هتل ساترن است. هتل ساترن گزینه‌ای بسیار مناسب برای داشتن یک اقامت راحت به همراه خانواده است. از جمله مزیت‌های هتل ساترن می‌توان به نزدیک بودن آن به اکثر رستوران‌های خوب شهر و جاذبه‌های گردشگری اشاره کرد. همچنین با توجه به نظر مسافران این هتل دارای اتاق‌های بسیار تمیز می‌باشد.

 

هتل دولوکس نئوپال (Dolux Neopal Hotel)

یکی دیگر از بهترین هتل‌های سه ستاره کوش آداسی هتل دولوکس نئوپال است. این هتل تمامی استانداردهای بین‌المللی که یک هتل سه ستاره باید برای مسافران خود فراهم کند را دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت، استخر، محل سرو نوشیدنی و استراحت، مرکز بازی‌های کودکان، حمل‌ونقل فرودگاهی، صرافی، رستوران، صبحانه سلف سرویس، محوطه غذاخوری در فضای باز، محوطه کنار استخر برای آفتاب گرفتن و چندین مورد دیگر اشاره کرد. اگر هنوز در مورد هتل خود مردد هستید با انتخاب هتل دولوکس نئوپال هرگز پشیمان نخواهید شد.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

آتلانتیک هالیدی کلاب (Atlantic Holiday Club)

اگر قصد سفر به همراه خانواده را به کوش آداسی دارید و هنوز هتل خود را رزرو نکرده‌اید، هتل آتلانتیک هالیدی کلاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل در مقابل خدمات و امکاناتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. در نتیجه با پرداخت هزینه کم می‌توانید یک اقامت راحتی را در طول سفر خود تجربه کنید. بزرگترین مزیت این هتل نزدیک بودن آن به محدوده ساحلی کوش آداسی است. در نتیجه می‌توانید به راحتی به ساحل دسترسی پیدا کرده و از تفریحات ساحلی این شهر زیبا بهره‌مند شوید. هتل دارای حمام ترکی، کلاس‌های یوگا و ایروبیک ایروبیک نیز بوده و در صورت تمایل لحظات شادی را برای شما رقم خواهد زد.

هتل سوزر (Suzer Hotel)

اگر در کنار یک اقامتی راحت به دنبال هتلی با چشم‌انداز زیبا در کوش آداسی هستید، هتل سوزر را می‌توان توصیه کرد. این هتل دارای ساحل اختصاصی خود بوده و از منظره بسیار چشم‌گیری برخوردار است. به خصوص در حین غروب آفتاب می‌توانید لحظات رمانتیک و زیبایی را داشته باشید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره آریا کلاروس کوش آداسی

 

هتل آلتین‌ساری (Altin Sari Hotel)

از دیگر گزینه‌های موجود برای انتخاب یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره کوش آداسی هتل آلتین ساری است. نقطه عطف این هتل نزدیکی آن به رستوران‌های خوب شهر می‌باشد. در نتیجه اگر به همراه خانواده سفر می‌کنید سفر راحت و به یادماندنی را با اقامت در این هتل تجربه خواهید کرد. همچنین هتل آلتین ساری به قلعه کوش‌آداسی خیلی نزدیک بوده و به پای پیاده در عرض چند دقیقه به آن دسترسی خواهید داشت.

هتل سی ویو سوئیت کوش آداسی (Seaview Suite Hotel)

همان طور که از نام این هتل می‌توان متوجه شد هتل سی ویو سوئیت با چشم‌انداز رو به دریا فرصتی خوب برای داشتن اقامت در هتلی رویایی برای مسافران فراهم خواهد کرد. اگر دوست دارید تا یک سفر با کیفیت در هتلی راحت و زیبا را تجربه کنید ولی از طرفی نگران هزینه‌های خود هستید، هتل سه ستاره سی ویو کوش آداسی انتخابی بی‌نظیر برای شما خواهد بود.

 

هتل ۵ ستاره بلو ویستا هیل کوش آداسی

هتل ایسات کوش آداسی (Esat Hotel)

یکی دیگر از گزینه‌های شگفت‌انگیز در بین بهترین هتل‌های سه ستاره کوش آداسی هتل ایسات نام دارد. این هتل در کنار امکانات ایده‌آل و رضایت بخش و خدمات عالی که دارد از لحاظ مکانی نیز مورد پسند اکثر گردشگران است. به طوری که تا ساحل کوش آداسی حدود ۶۰۰ متر و تا مرکز شهر حدود ۸۰۰ متر فاصله دارد. کارکنان این هتل آموزش دیده بوده و در کسب رضایت مسافران نهایت تلاش خود را می‌کنند.

 

هتل آلبورا کوش آداسی (Hotel Albora)

اگر تصور شما از یک هتل خوب در یک سفر ساحلی در دسترس بودن همیشگی دریا و ساحل است، هیچ انتخابی در بین بهترین هتل‌های سه ستاره کوش آداسی نمی‌تواند مناسب‌تر از هتل آلبورا باشد. به طوری که فاصله این هتل از ساحل دریا حدود ۲۰۰ قدم بوده و برای رسیدن به مرکز شهر کافی است ۵ دقیقه پیاده‌روی کنید. علاوه بر آن شما با این اقامت احتیاجی به داشتن دغدغه پیدا کردن رستوران خوب نخواهید داشت. چرا که هتل دارای رستوران بین‌المللی شیک و تمیزی می‌باشد که غذاهای متنوعی را برای شما مسافران سرو می‌کند.

 

معرفی هتل لوکس Aqua Fantasy Aquapark

۲۷ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران