برترین هتل‌های خانوادگی در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
برترین هتل‌های خانوادگی در کوش آداسی

کوش آداسی با آن سواحل زیبایش، گزینه‌ای عالی برای سفرهای خانوادگی به حساب می‌آید. شهری با جاذبه‌های گردشگری متعدد و پارک‌های تفریحی زیادی که هم برای بزرگ‌ترها جذاب است و هم کودکان و نوجوانان از بودن در آن‌جا لذت زیادی خواهند برد. اما اگر قصد دارید تور کوش آداسی را به صورت خانوادگی تجربه کنید، بهترین انتخاب در میان هتل‌ها و ریزورت‌های این شهر برایتان کدام‌ها خواهد بود؟ سوالی که قصد داریم با معرفی برترین اقامتگاه‌های خانوادگی در کوش آداسی، به جواب آن برسیم.

 

Aqua Fantasy Aquapark

بدون شک جذاب‌ترین انتخاب برای کودکان و نوجوانان در کوش آداسی هتل Aqua Fantasy Aquapark است. این هتل در واقع مجموعه‌ای بسیار بزرگ است که شامل پارک آبی و مرکز اسپایی بزرگ نیز می‌‌شود و آن‌ها که در این هتل اقامت دارند، می‌توانند از تمام امکانات مجموعه به صورت کامل استفاده کنند. هتل Aqua Fantasy Aquapark در کنار ساحل زیبای پاموچاک (Pamucak) واقع شده و یک جنگل درختان کاج نیز سمت دیگری از آن را احاطه کرده است و مجموعا فضایی فوق‌العاده عالی و دلچسب را برای اقامت در این شهر پدید آورده است.

 

نکات کلیدی خرید در سفر به کوش آداسی

قبل از هر چی به اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل ۵ ستاره نگاهی بندازیم. واحدهایی بسیار شیک و مدرن با طراحی داخلی شاد و دوست داشتنی که با محیط مفرح هتل کاملا همخوانی دارند. شما می‌توانید برای اقامت در Aqua Fantasy Aquapark در کوش آداسی هم در اتاق‌های دو تا سه نفره اقامت داشته باشید و هم به سراغ اتاق‌های خانوادگی بروید. همچنین چند سوییت بزرگ و زیبا نیز برای این مکان در نظر گرفته شده که عموما برای اقامت خانواده‌های بیش از ۴ نفر هستند. امکانات رفاهی کامل و اینترت رایگان بی‌سیم در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و اتاق‌ها نیز فضایی نسبتا بزرگ و خوب دارند.

اما به بخش جذاب هتل یعنی پارک آبی بزرگ آن بپردازیم. یک پارک ۵۰ هزار متر مربعی که بازی‌های بسیار زیادی در خود دارد و به راحتی می‌تواند یک روز کامل از شما و خانواده‌تان را به خود اختصاص دهد. انواع سرسره‌های آبی بزرگ و کوچک، استخرهای متنوع و بازی‌های فراوان برای سنین مختلف در این پارک آبی فراهم شده است. همچنین این را هم در نظر داشته باشید که در کنار بازی‌های هیجان انگیز، استخر مخصوص بزرگسالان که محیطی آرام‌تر دارد نیز برای آن‌ها که به این مکان می‌آیند، اختصاص داده شده است. همچنین همه می‌توانند وارد پارک آبی Aqua Fantasy Aquapark کوش آداسی شوند و این امکان تنها برای مهمانان هتل نیست.

 

تفریح در ساحل بانوان کوش آداسی

اما در خود هتل نیز امکانات تفریحی زیادی گنجانده شده است. چند استخر در محیط اختصاصی هتل دارای بازی‌های آبی هستند و همچنین زمین‌های ورزشی و محیط بازی کودکان در آن‌جا تهیه دیده شده است. ساحل اختصاصی هتل بزرگ و عالی بوده و امکانات رفاهی کامل در آن‌جا کار گذاشته شده. اگر بخواهید می‌توانید در ساحل برای خودتان نوشیدنی سفارش داده یا از امکانات این مکان برای انجام تفریحات آبی در کوش آداسی استفاده کنید. چند رستوران بسیار خوب، یک مجموعه اسپا و سالن ورزشی مجهز و امکانات ریز و درشت بیشتری برای Aqua Fantasy Aquapark وجود دارد که نمی‌توان یک به یک از همه‌ی آن‌ها اسم برد.

آدرس: Pamucak Mevkii Selçuk, 35920 Kusadası

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۳۲۸۵۰۸۵۰۰

 

Pine Bay Holiday Resort

ریزورت Pine Bay Holiday از بسیاری جهات شبیه به انتخاب قبلی است با این تفاوت که محیطی لوکس‌تر داشته و از آن پارک آبی بسیار بزرگ نیز خبری نیست. البته این اقامتگاه زیبا و بسیار بزرگ، بخش‌های تفریحی منحصر به خود را دارد. این مجموعه که ریزورتی قدیمی در کوش آداسی محسوب می‌شود، سال ۲۰۱۴ یک نوسازی اساسی شد و حالا در خلیج (Camlimani) به عنوان یکی از بهترین هتل‌های کوش آداسی شناخته می‌شود.

 

شکم‌گردی در بهترین رستوران‌های کوش آداسی

اتاق‌ها و ویلاهای این روزوت بسیار زیبا و مجلل هستند و طراحی مدرن با نورپردازی فوق‌العاده عالی دارند. ویلاها همه رو به دریا قرار گرفته‌اند اما برای انتخاب اتاق، می‌توانید بین آن‌هایی که منظره‌ی دریا دارند یا آن‌هایی که منظره‌ی باغ دارند، یکی را انتخاب کنید. از نظر امکانات همه چیز از اینترنت رایگان بی‌سیم تا تلویزیون بزرگ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، گاو صندوق کوچک، سرویس بهداشتی و حمام لوکس برای شما مهیا بوده و تمامی واحدها دارای تراسی هستند که در آ‌نها میز و صندلی برای نشستن در نظر گرفته شده است.

اما بهترین انتخاب شما در تور کوش آداسی در زمان اقامت در ریزورت Pine Bay Holiday، ویلاهای فوق‌العاده عالی هتل هستند که گنجایش کافی برای خانواده‌های بزرگ را نیز دارند. ویلاها اغلب دارای استخر اختصاصی بوده یک ایوان چوبی بزرگ و امکانات فوق‌العاده عالی دارند تا بتوانید هم در این ایوان هم در محیط داخلی و هم بر روی تراس بزرگشان، استراحت کنید. آشپزخانه کامل، سرویس مبلمان کامل، چند تلویزیون، ۳ اتاق خواب مجزا و میز نهار خوری، بخشی دیگر از امکاناتی است که در ویلاهای Pine Bay Holiday در نظر گرفته شده است. در نهایت سوییت‌های Pine Bay Holiday نیز برای آن‌ها مناسب است که می‌خواهند تجربه‌ای لاکچری در این ریزورت داشته باشند اما نمی‌خواهند قیمت بسیار بالای ویلاها را پرداخت کنند.

 

گشت و گذاری فرهنگی در کوش آداسی

Pine Bay Holiday دارای یک پارک آبی جمع و جور و چندین استخر است تا هم کوچک‌ترها و هم بزرگ‌ترها بتوانند در آن‌ها به تفریح مشغول شوند. ساحل بزرگ این ریزورت هم امکانات تفریحی دارد و هم تجهیزاتی که برای انجام انواع فعالیت‌های آبی مناسب است و همچنین محیطی امن برای شنا و آبتنی در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌جا استفاده کرده و تنی به آب بزنید. اسکله اختصاصی، اسپای بزرگ و مجلل، تورهای اختصاصی و آموزش غواصی، زمین‌های ورزشی متعدد از جمله زمین تنیس، سالن ورزشی، سالن نماییش فیلم و خیلی چیزهای دیگر در این هتل وجود دارد که تنها گوشه‌ای از امکانات آن‌جا هستند.

آدرس: Bayraklıdede, Camlimani Mevkii, 09400 Kuşadası

شماره تماس: ۰۰۹۰۴۴۴۹۶۵۰

 

Batihan Beach Resort & Spa

اگر به دنبال یک ریزورت لوکس و جذاب برای خانواده خود هستید اما نمی‌خواهید، هزینه‌ی گزاف هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی را متحمل شوید، ریزورت ساحلی Batihan می‌تواند، انتخابی مناسب‌تر برای شما باشد. این مجموعه‌ی بزرگ امکانات رفاهی و تفریحی گسترده‌ای در خود دارد و با توجه به خدماتی که به مهمانانش می‌دهد و جایی که واقع شده، یکی از هتل‌های بسیار محبوب کوش آداسی به حساب می‌آید. با اقامت در ریزورت Batihan شما در طول روز به موزه اصلی شهر، برخی از مراکز خرید مهم کوش آداسی و بندرگاه نزدیک بوده و شب‌ها می‌توانید در چندین کلاب شبانه، به تفریح بپردازید.

 

اقامت در ۵ ویلای جذاب کوش آداسی

در ریزورت ساحلی Batihan هم اتاق‌های دو نفره قرار گرفته و هم اتاق‌های خانوادگی که همگی امکانات خیلی خوبی دارند و از اینترنت رایگان بی‌سیم، تراس، میز تحریر، تلویزیون بزرگ و ... بهره می‌برند. با این حال جذاب‌ترین و البته گران‌ترین انتخاب شما در این هتل، سوییت‌ها، مخصوصا سوییت‌هایی است که در جوار استخر واقع شده‌اند. استخری مختص چند سوییت آن بخش از هتل که از نظر زیبایی و بزرگی، بهترین هستند.

اگر به دنبال تفریحات خانوادگی هستید، Batihan چند استخر مختلف دارد که یکی از آن‌ها سه سرسره آبی بزرگ و همینطور امکاناتی برای انجام بازی‌های مختلفی آبی در خود داشته و همچنین استخری برای خردسالان نیز در آن‌جا قرار داده شده است. ساحل اختصاصی این هتل و همچنین زمین‌های ورزشی متعدد و زمین بازی کودکان از دیگر انتخاب‌های شما برای تفریحات خانوادگی به حساب می‌آید. همچنین سالن نمایش فیلم، عموما برای پخش انیمیشن‌های کودکان اختصاص داشته و آمفی‌تئاتر ۲۰۰ نفره Batihan نیز نمایش‌های خانوادگی را در طول روز به اجرا می‌گذارد.

 

معرفی مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

همچنین بزرگ‌ترها، شب‌ها می توانند تفریحات خاص خود را تجربه کنند. پارتی‌های ساحلی با موسیقی جذاب و همچنین کلاب شبانه اختصاصی هتل در اختیارشان قرار داده شده و آمفی تئاتر نیز اجراهای مختص بزرگسالان را در ساعات پایانی شب به راه می‌اندازد. این مجموعه چندین رستوران، یک مرکز اسپا، سالن ورزشی بزرگ و امکانات ریز و درشت بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

آدرس: Yavansu, Batıhan Otel, Karaovaplajı Kümesi No:2, 09440 Kuşadası

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۵۶۶۳۳۱۴۲۳

 

Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi

Le Bleu یک هتل ۵ ستاره دیگر در کوش آداسی است که می‌تواند، میزبانی مناسب برای خانواده‌های ایرانی در سفر با تور ترکیه به کوش آداسی باشد. این هتل معروف ساحلی اختصاصی و یک اسکله بزرگ داشته و در جایی بسیار عالی و خوش آب و هوا در کوش آداسی واقع شده است.

 

آشنایی با قلعه کوش آداسی در ترکیه

این مجموعه هم اتاق‌های کوچک رو به باغ دارد و هم اتاق‌های بزرگ و خانوادگی که رو به دریا واقع شده و با تراس‌های مناسبی که در کنارش قرار گرفته، می‌توانید از آن‌جا نمایی زیبا از دریا را مشاهده کنید. همچنین چندین سوییت مختلف در مجموعه Le Bleu واقع شده است که انتخاب هر کدام از آن‌ها، اقامتگاهی لاکچری و زیبا همراه با امکانات حداکثری را برای شما به همراه خواهد داشت. تمامی واحدهای این مجموعه دارای امکانات رفاهی در حد یک هتل ۵ ستاره هستند اما از نظر ظاهر -اگر چه همه شیک و تمیزند- اما فاصله‌ی زیادی بین طراحی نسبتا معمولی اتاق‌های دو نفره استاندارد تا سوییت‌های بزرگ و فوق‌العاده زیبای Le Bleu وجود دارد.

در زمینه تفریحات، Le Bleu هم دارای چند استخر با بازی‌های آبی متنوع بوده و هم ساحل و اسکله‌ای دارد که در آن‌ها می‌توانید شنا کنید یا انواع تفریحات آبی یا حتی گشت‌های دریایی را تجربه کنید. همچنین سالن تئاتر بزرگ مجموعه، انواع نمایش‌های خانوادگی را برای مهمانان هتل برپا می‌کند.

Le Bleu دارای یک مجموعه اسپای جذاب و لوکس است و رستوران‌هایش از جمله بهترین‌ها در کل کوش آداسی به حساب می‌آیند. همچنین یک سالن ورزشی، چند بار و بخش‌هایی برای گشت و گذار در باغ و استراحت رو به دریا نیز در آن‌جا وجود دارد که در تور کوشی آداسی، می‌توانید از این امکانات در هتل Le Bleu بهره ببرید.

 

غواصی به یادماندنی تور کوش آداسی

آدرس: Kadınlar Denizi, 09400 Kuşadası

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۵۶۶۱۴۴۸۰۰

۰۹ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران