برترین مکان‌های تفریحات شبانه کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
برترین مکان‌های تفریحات شبانه کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شهرهای شاد و پرجنب و جوش ترکیه است که در هر ساعاتی از شبانه‌روز می‌توانید در آن به تفریح و سرگرمی بپردازید. چرا که این شهر زیبا و دیدنی ترکیه دارای کلاب‌های ساحلی، بارها، رستوران‌های موسیقی زنده، کافه‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر است که در شب خدمات ارائه می‌دهند. به خصوص اگر در فصل تابستان قصد سفر با تور کوش آداسی را کرده باشید، شاهد تفریحات بسیار متنوع و جذابی تا نیمه‌های شب و حتی طلوع خورشید خواهید بود. چنانچه شما نیز در حال برنامه ریزی برای سفر به این شهر ساحلی و دیدنی هستید و دوست دارید تا از تمامی لحظات خود در این مقصد گردشگری نهایت استفاده را بکنید حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید. چرا که قصد داریم تا شما را با چند مورد از برترین تفریحات شبانه کوش آداسی که نه تنها در بین توریست‌ها بلکه بین مردم محلی نیز طرفدار دارد، آشنا کنیم.

 

خیابان بار در کوش آداسی

اولین مقصد تفریحی اغلب مردم محلی در کوش آداسی برای لذت بردن از تفریحات شبانه، خیابان بار (The Bar Street) آن است. این منطقه که خیابان اصلی کوش آداسی نیز به شمار می‌رود مملو از بارها و کلاب‌های شبانه متعددی بوده و افراد با هر سلیقه‌ای مکان ایده‌آل خود را برای رقص و پایکوبی تا پاسی از شب پیدا خواهند کرد. مهم نیست که به دنبال چه نوع مکانی برای سپری کردن ساعات خود در شب‌های کوش‌ آداسی هستید؛ چرا که خیابان بار گزینه مورد نظر شما را ارائه خواهد داد. از جمله معروف‌ترین بارهای کوش آداسی واقع در خیابان بار عبارتند از:

  • بار جیمی آیریش، کوش آداسی (Jimmy’s Irish Bar, Kusadasi)

Jimmy’s Irish یک میخانه‌ کلاسیک در خیابان بار کوش آداسی است. این مکان به صورت ۲۴ ساعته باز بوده و حتی در حوالی طلوع آفتاب نیز می‌توانید به آنجا رفته و از نوشیدنی‌ها، موسیقی و فضای دوست داشتنی آن لذت ببرید. از لحاظ موقعیت مکانی این بار در نبش ورودی خیابان بار واقع شده است. توجه داشته باشید که نه تنها برای سپری کردن ساعات شب بلکه در طول روز نیز می‌توانید سری به Jimmy’s Irish زده و با نوشیدنی‌های خوشمزه از خود پذیرایی کنید. گاهی اوقات مردم محلی این بار را برای تماشای مسابقات فوتبال نیز انتخاب می‌کنند.

 

رستوران‌های کوش آداسی با منظره‌ای زیبا

  • بار پادیز آیریش، کوش آداسی (Paddy’s Irish Bar, Kuşadası)

مورد بعدی از معروف‌ترین بارهایی که در خیابان بار کوش آداسی می‌توانید پیدا کنید، Paddy’s Irish Bar نام دارد. در اصل این مکان یک رستوران و بار است که خدمات ارائه شده در آن از کیفیت بسیار بهتری نسبت به دیگر مکان‌های مشابه در این منطقه دارد.

  • دابلینرز کارائوکه، کوش آداسی (Dubliners Karaoke, Kusadasi)

یکی دیگر از بارهای پرطرفدار در خیابان بار کوش آداسی که کعمولا توسط مردم محلی آن انتخاب می‌شود، Dubliners Karaoke است. این میخانه دارای یک محوطه کوچک بوده و دارای فضایی دوستانه است. بنابراین اغلب کسانی که به دنبال مکانی دوستانه نشستن و خوردن نوشیدنی‌های خوشمزه هستند، Dubliners Karaoke را در کوش آداسی ترجیح می‌دهند. همان طور که از نام آن نیز می‌توان متوجه شد این مکان برای تجربه یک کارائوکه به یادماندنی و گذراندن ساعاتی شاد با دوستان بسیار مناسب است.

 

ویژگی‌های شهر زیبای ساحلی کوش آداسی

 

منطقه کاله ایچی در کوش آداسی

منطقه کاله ایچی (Kaleici) در کوش آداسی از جمله خیابان‌های قدیمی شهر بوده که هم در بین توریست‌ها و هم در بین مردم محلی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. البته توجه داشته باشید که بسیاری از افراد این منطقه را نیز با نام خیابان بار می‌شناسند. کاله‌ ایچی در طول روز به منظور بازدید از جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی و در ساعات شب با هدف لذت بردن از تفریحات شبانه مورد بازدید قرار می‌گیرد. چرا که مملو از نایت کلاب‌ها، اجراهای موسیقی زنده و میخانه‌ها است. در زیر به معرفی چند مورد از محبوب‌ترین مکان‌ها برای لذت بردن از تفریحات شبانه در این منطقه می‌پردازیم:

  • کلاب شبانه ماسکارا، کوش آداسی (Mascara Club, Kusadasi)

این کلاب شبانه یکی از انتخاب‌های اصلی برای رقص و پایکوبی تا سپیده‌های صبح در کوش آداسی است. این مکان در سال ۲۰۱۵ افتتاح شده و میزبان اجرای ستاره‌های سرشناس ترکیه است که باعث محبوبیت بالای آن شده است.

 

چطور از ازمیر به کوش آداسی برویم؟

  • کلاب شبانه اکس، کوش آداسی (Ex-Club, Kusadasi)

این کلاب هم برای گردشگران داخلی و هم در سطح بین المللی بسیار معروف بوده و به خصوص در تعطیلات آخر هفته افراد بسیار زیادی را برای تفریح به خود جذب می‌کند. به طوری که در اغلب اوقات ظرفیت آن تکمیل شده و بهتر است از قبل رزرواسیون لازم را انجام دهید. Ex-Club در تمامی ساعات شب میزبان به روزترین موسیقی‌های شاد و پرجنب و جوشی است که توسط دی جی‌های ترک و خارجی اجرا می‌شوند. همچنین از مزایای این مکان می‌توان به خدمات کیفیت بالا اشاره کرد که هرگز از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

 

کلاب‌های ساحلی در کوش آداسی

کلاب‌های ساحلی از دیگر مکان‌های بسیار ایده‌آل برای داشتن یک شب عالی و به یادماندنی در تور کوش آداسی هستند. چرا که در این مکان‌ها شما فرصت نشستن در کنار ساحل را زیر نور ستاره‌ها داشته و همچنین می‌توانید از خدماتی نظیر موسیقی‌های به روز، نوشیدنی‌های متنوع و همچنین فضای دلنشین لذت ببرید. توجه داشته باشید که اغلب کلاب‌های ساحلی در کوش آداسی هزینه‌ای بین ۱۰ الی ۳۰ دلار بابت ورودی دریافت می‌کنند. همچنین گاهی اوقات ممکن است این مکان‌ها برای رویدادهای خاصی رزرو شده باشند. چنانچه اهل رفتن به کلاب‌های ساحلی هستید، در زیر دو مورد از معروف‌ترین آن‌ها را در بین گردشگران و مردم محلی کوش آداسی معرفی می‌کنیم:

 

بهترین هتل‌های خانوادگی کوش آداسی

  • کلاب ساحلی میراکل، کوش آداسی (Miracle Beach Club, Kusadasi)

Miracle Beach Club نه تنها در کوش آداسی بلکه در سرتاسر ترکیه شهرت داشته و یکی از بهترین کلاب‌های ساحلی آن محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این کلوپ ساحلی در طول شب از اجرای زنده موسیقی لذت برده و شبی خاطره‌انگیز و به یادماندنی را برای خود رقم بزنید. این منطقه دارای دو قسمت داخلی و خارجی بوده و همچنین یک تراس با چشم انداز فوق العاده از محوطه اطراف و دریا دارد. خدمات با کیفیت بالا، دکوراسیون زیبا و موسیقی زنده از جمله دلایلی هستند که علاقه‌مندان به تفریحات شبانه حتما باید آن را در لیست الویت‌های خود در کوش آداسی قرار دهند. میراکل بیچ کلاب ۱۰۰۰ نفر ظرفیت داشته و از ساعت ۹ صبح تا ۴ بامداد باز است.

  • کلاب ساحلی جاده، کوش آداسی (Jade Beach Club, Kusadasi)

کلاب ساحلی جاده کوش آداسی در شب به یک مکان متفاوت و منحصر به فرد تبدیل می‌شود که افراد محلی و توریست‌های بسیاری را به منظور لذت بردن از تفریحات شبانه به خود جذب می‌کند. این مکانی رنگارنگ و متنوع با ۲۰ هکتار زمین است که شاهد اجرای بهترین دی جی‌ها و هنرمندان مشهور جهان در آن خواهید بود. همچنین کلوپ ساحلی jade نمایش‌های رقص و اجرای زنده و خدمات عالی را تا سحر ارائه می‌دهد و از ساعت ۹ صبح تا ۵ بامداد باز است.

 

در کوش آداسی چه غذایی را کجا بخوریم؟

 

بهترین رستوران‌های شبانه در کوش آداسی

قطعا یکی از مکان‌های برتر برای لذت بردن از تفریحات شبانه در کوش آداسی، رستوران‌های آن خواهد بود. به خصوص اگر این مقصد گردشگری را برای سفری عاشقانه به همراه شریک زندگی خود انتخاب کرده‌اید، قطعا خوردن یک شام رمانتیک ایده بسیار خوبی خواهد بود. چنانچه ایده رفتن به یک رستوران و خوردن یک شام دو نفره برای شما نیز جذاب است، می‌توانید یکی از مکان‌های زیر را برای این منظور انتخاب کنید:

  • کلاب آتلانتیک هالیدی، کوش آداسی (Atlantique Holiday Club, Kusadasi)

Atlantique Holiday Club یک رستوران ساحلی عالی با قیمت‌های مقرون به صرفه در کوش آداسی است که در این سفر فرصت رفتن به آن را خواهید داشت. این رستوران در امتداد ساحلی آرام و بکر قرار گرفته و بسیاری از مردم محلی منطقه آن را برای استراحت و خوردن یک شام خوشمزه انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید غذای خود را در نزدیکی دریا نوش جان کرده و سپس به قدم زدن در اسکله بپردازید. همچنین اگر با فرزندانتان می‌روید، آنها می‌توانند آزادانه در ساحل شنی بازی کنند.

 

۱۰ نکته مهم قبل از سفر به کوش‌آداسی

  • رستوران ماره بیسترو، کوش آداسی (Mare Bistro, Kusadasi)

این یک رستوران خانوادگی در کوش آداسی است که غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را در محیطی دوست داشتنی برای مشتریان خود سرو می‌کند. شما در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی و گوشتی متنوعی را سفارش داده و از طعم خوشمزه آن‌ها لذت ببرید. علاوه بر آن این رستوران بیشتر به خاطر غذاهای سنتی هلندی و بلژیکی نیز معروف است. پس اگر از غذاهای محلی کوش آداسی خسته شده و به دنبال تنوع هستید این رستوران گزینه بسیار مناسبی برای خوردن یک شام به یادماندنی خواهد بود.

  • رستوران مزگیت، کوش آداسی (Mezgit Restaurant, Kusadasi)

اگر به دنبال رستورانی برای چشیدن طعم غذاهای محلی منطقه هستید، بهتر است حتما رستوران مزگیت را در لیست الویت‌های خود قرار دهید. این رستوران در کنار غذاهای خوشمزه نوشیدنی‌ها و چاشنی‌های بسیار متنوعی را نیز سرو می‌کند.

  • رستوران چینار بالیک، کوش آداسی (Çınar Balık Restaurant, Kusadasi)

این مکان با غذاهای عالی دریایی و سنتی ترکی یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های کوش آداسی است. Cınar Balık دارای موقعیت مکانی عالی بوده و در نزدیکی بندر کشتی کروز کوش آداسی واقع شده است. بنابراین شما می‌توانید بعد از ساعت‌ها گشت و گذار در سطح شهر این رستوران را برای خوردن یک شام خوشمزه امتحان کنید.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی

 

منبع

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران