جذاب‌ترین تفریحات شبانه کوش‌آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
جذاب‌ترین تفریحات شبانه کوش‌آداسی

اگر شما نیز تور کوش آداسی را صرفا با تفریحات آبی و ساحلی آن می‌شناسید باید بگوییم که این شهر زیبای ترکیه دارای جاذبه‌ها و تفریحات متنوع دیگری نیز می‌باشد. از جمله جذاب‌ترین این تفریحات برای گردشگران خارجی تفریحات شبانه کوش آداسی است. کوش آداسی در کنار طبیعت زیبا، اماکن و بناهای تاریخی، سواحل بکر و منحصر به فرد خود تفریحات جذابی را در طول شب نیز برای توریست‌ها ایجاد کرده است. بنابراین شما می‌توانید از لحظه به لحظه سفر خود در این مقصد گردشگری لذت برده و به صورت شبانه‌روزی به گردش و تفریح در آن بپردازید. پس اگر انرژی بالایی برای گردش و تفریح داشته و مسیر سفر خود را به سمت کوش آداسی برنامه‌ریزی کرده‌اید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. چرا که این بار قصد داریم جذاب‌ترین تفریحات شبانه کوش آداسی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

گشت و گذاری شبانه در سطح شهر کوش‌آداسی

یکی از محبوب‌ترین تفریحات در بین گردشگران تور کوش آداسی گشت و گذار در سطح شهر است. به طوری که با تاریک شدن هوا و تعطیل شدن سواحل و پلاژهای اختصاصی برای شنا می‌توانید به خیابان‌های شهر رفته و لذت سفر خود را چندین برابر کنید. برخلاف بسیاری از شهرهای دنیا کوش آداسی شب‌هایی زنده و پرجنب و جوش دارد. به طوری که در هر ساعتی از شب می‌توانید شاهد افرادی باشید که در حال پیاده‌روی، خرید و تفریح در خیابان‌ها هستند. در هر قدم می‌توانید صدای موسیقی‌های شاد ترکی و خارجی را بشنوید.

همچنین رستوران‌ها و کافه‌های شهر کوش آداسی تا دیر وقت باز بوده و شما می‌توانید در هر ساعتی که دوست دارید به یکی از این مکان‌ها رفته و با سفارش نوشیدنی یا غذای مورد علاقه خود نظاره‌گر خوشگذرانی و تفریح افراد در سطح شهر باشید. به خصوص در فصل تابستان شور و نشاط تفریحات شبانه در کوش آداسی افزایش می‌یابد. علاوه بر توریست‌های خارجی شما شاهد خوش گذرانی بومیان نیز در نیمه‌های شب در خیابان‌های کوش آداسی خواهید بود.

 

رقص و خوشگذرانی در کلاب‌های شبانه کوش‌آداسی

از تفریحات منحصر به فرد کوش آداسی در طول شب رفتن به کلاب‌های پرشور آن است. به طور که در حین پیاده‌روی در سطح شهر شاهد موسیقی‌ با صدای بلند خواهید بود که از این کلاب‌ها به گوش می‌رسند. اگر عاشق رقص و موسیقی بوده و به دنبال مکانی برای تخلیه انرژی خود در تور کوش آداسی هستید حتما رفتن به کلاب‌های شبانه آن را در لیست برنامه‌های تفریحی خود قرار دهید. در این کلاب‌ها نوشیدنی‌های متنوعی سرو شده و موسیقی‌های شاد و گوناگونی تا دمدمای صبح به صورت زنده و غیر زنده پخش می‌شوند. اجرای موسیقی‌های توسط بهترین دی جی‌های ترکیه و بین‌المللی شور و هیجان خیلی بیشتری پیدا می‌کند. از جمله معروف‌ترین کلاب‌های شبانه کوش آداسی عبارتند از:

کلاب ساحلی میراکل (Miracle Night Club)

میراکل از محبوب‌ترین و البته معروف‌ترین کلاب‌های شبانه‌ای است که اغلب توریست‌ها و بومیان کوش آداسی رفتن به آن را برای تفریح در طول شب ترجیح می‌دهند. به خصوص در فصل تابستان این کلاب به قدری شلوغ می‌شود که برای رفتن به آن باید هر چه زودتر اقدام کنید. آنچه این کلاب شبانه را از دیگر مکان‌ها متمایز کرده ساحلی بودن آن است. به طوری که شما می‌توانید تا دیروقت بر روی شن‌های ساحلی نشسته و یا به همراه موسیقی به رقص و آواز بپردازید. علاوه بر سبک فضای منحصر به فرد این کلاب کیفیت بالای نوشیدنی‌های آن نیز سبب شده تا در بین مردم طرفداران بسیاری داشته باشد. ناگفته نماند که کلاب میراکل از افراد ورودیه‌ای به قیمت ۶۰ لیر ترکیه دریافت می‌کند.

 

تفریح در ساحل بانوان کوش آداسی

کلاب ساحلی جاده (Jade Night Club)

جاده از مکان‌های بی‌نظیری است که نمی‌توان در تور کوش آداسی از رفتن به آن منصرف شد. این کلاب دارای مساحتی به بزرگی ۸ هکتار در کنار ساحل است و معمولا با برگزاری جشن‌های باشکوه در مناسبت‌های مختلف سال مثل هالوین یا کریسمس شهرت دارد. ورودی کلاب جاده به ازای هر نفر ۵۰ لیر ترکیه است. با پرداخت این مبلغ می‌توانید وارد آن شده و شاهد اجرایی بی‌نظیر از بهترین دی جی‌های ترکیه و بین‌المللی باشید.

کلاب ماسکاراس (Mascaras Night Club)

تنها ۵ سال است که از اولین روز افتتاح کلاب ماسکاراس می‌گذرد اما در همین چند سال کوتاه توانسته به بهترین‌های کوش آداسی تبدیل شود. این کلاب در تمامی ایام هفته و در تمامی فصل‌های سال فعالیت دارد و شما در هر زمانی که به کوش آداسی سفر کنید می‌توانید به کلاب ماسکاراس رفته و شبی پرهیجان در کنار اجرای بهترین دی‌جی‌های ترکیه برای خود رقم بزنید.

 

ورزش‌های آبی و غواصی کیوی در کوش آداسی

کلاب اکس (Ex Night Club)

اگر به دنبال مکانی برای رقص تا طلوع خورشید هستید کلاب اکس را در کوش آداسی به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کلاب معمولا پاتوق افراد معروف و سلبریتی‌های ترکیه است و محیطی صمیمی و دوست داشتنی دارد. هر شب بهترین دی‌جی‌های ترکیه در کلاب اکس حضور داشته و اجرایی به یادماندنی برای میهمانان برگزار می‌کنند.

کلاب ساحلی اورینت کوبا (Orient Cuba Night Club)

کلاب ساحلی اورینت کوبا به صورت کلاب‌های ساحلی کوبا طراحی شده و حس و حالی متفاوت با دیگر کلاب‌ها دارد. این مکان برای کسانی که بودجه محدودی داشته ولی دوست دارند تا به بهترین نحو از تفریحات شبانه کوش آداسی بهره ببرند توصیه می‌شود. صدای موسیقی در این کلاب از ساعت ۸ شب به گوش می‌رسد.

 

لذت خرید تا دیر وقت در کوش‌آداسی

از دیگر تفریحاتی که اغلب افراد در طور سفر علاقه زیادی به آن دارند خرید کردن و گشت و گذار در مراکز خرید است. کوش آداسی یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای خرید در تور ترکیه بوده و شما فرصد این کار را تا دیر وقت نیز خواهید داشت. پس تمام روز را با خیال راحت به آبتنی و تفریح در سواحل زیبای آن مشغول شوید. چرا که می‌توانید بعد از غروب افتاب به سطح شهر رفته به بازارگردی و خرید بپردازید. از جمله بهترین مراکز خرید کوش آداسی که تا نیمه‌های شب باز بوده و امکان خرید را برای شما فراهم کرده‌اند عبارتند از:

مرکز خرید سوکه کوش آداسی (Soke Shopping Center)

از جمله مراکز خرید بزرگ کوش آداسی می توان سوکه را نام برد. این مرکز خرید از سطح شهر کوش آداسی حدود ۴۰ دقیقه فاصله دارد. البته دسترسی به آن بسیار آسان بوده و شما می‌توانید به کمک دولموش (ون‌های مخصوص مسافربری) با هزینه‌ای پایین به آن دسترسی داشته باشید.

 

معرفی مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

فرش آبرش کوش آداسی (Abrash Carpet Shopping Centers)

اگر به دنبال مکانی برای بازارگردی و خرید سوغاتی یا یادگاری ارزشمندی از فرش‌ها و تابلو فرش‌های ترکیه هستید، رفتن به فرش آبرش کوش آداسی را پیشنهاد می‌کنیم. نکته جالب اینکه در این مکان غرفه‌هایی از فرش‌های ایرانی نیز وجود دارند که بازدید از آن‌ها در یک کشور خارجی می‌تواند جذاب باشد.

مرکز خرید کاله ایچی (Kale ici shopping center)

 کاله ایچی از دیگر مراکز خرید جذاب کوش آداسی است که با داشتن امکاناتی نظیر محل بازی کودکان، رستوران، کافه و ... مورد پسند مسافرانی است که به صورت خانوادگی سفر کرده‌اند. این مرکز خرید در محله کاله ایچی کوش آداسی قرار داشته و تا نیمه‌های شب باز است. در این مکان می‌توانید از بوتیک‌های پوشاک، لوازم خانه، برقی و ... دیدن کنید.

 

راهنمای خرید در سفر با تور کوش آداسی

مرکز خرید مودا آنتی لوپ (Moda Antilop Shopping Mall)

فروشگاه مودا آنتی لوپ به فروش محصولات چرمی باکیفیت در کوش آداسی شهرت دارد. اگر علاقه شدید به کیف، کفش و لباس‌های چرم دارید حتما سری به این مرکز خرید بزنید.

رفتن به کنسرت خوانندگان مشهور در کوش آداسی

کوش آداسی به عنوان یکی از شهرهای زنده و توریستی ترکیه کنسرت‌های متعددی را در طول سال برگزار می‌کند. اغلب این کنسرت‌ها در هوای آزاد و در فصل تابستان اجرا می‌شوند. اگر شما نیز به کنسرت و موسیقی علاقه زیادی دارید حتما قبل از سفر تاریخ کنسرت‌هایی که قرار است در طول سفر شما در این شهر برگزار شود را بررسی کنید. کنسرت خواننده‌های معروف ترکی و غیر ترکی معمولا در طول شب برگزار شده و تا دیروقت ادامه می‌یابد. به همین دلیل رفتن به کنسرت می‌تواند تفریحی به یادماندنی در شب‌های کوش آداسی برای شما عزیزان باشد.

 

شرکت در برنامه‌های شبانه هتل در کوش آداسی

معمولا هتل‌های لوکس در شهرهای توریستی برنامه‌های متنوعی را در طول شب برای مسافرین خود برگزار می‌کنند. به همین دلیل انتخاب هتل برای کسانی که به تفریحات شبانه علاقه دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت در برنامه‌های شبانه هتل‌ها تفریحی بسیار جذاب برای کسانی است که به دنبال تفریحی خانوادگی در کوش آداسی هستند. این برنامه‌ها همراه با اجرای موسیقی، نمایش‌هایی از رقص، طنز و ... خواهد بود. برخی از هتل‌های کوش آداسی که دارای ساحل اختصاصی هستند برنامه‌های خود را در هوای آزاد اجرا می‌کنند که لذتی دو چندان خواهد داشت.

۲۵ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران