جذاب‌ترین تفریحات شبانه در مالدیو

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
جذاب‌ترین تفریحات شبانه در مالدیو

مالدیو جاذبه‌های بسیار متنوعی برای تفریح و سرگرمی گردشگران ارائه می‌دهد. به طوری که مسافران تور مالدیو در هر لحظه‌ای از شبانه روز می‌توانند تفریحات مورد علاقه خود را پیدا کرده و نهایت لذت را از آن‌ها ببرند. مهم نیست که به همراه شریک زندگی خود سفر کرده‌اید یا با خانواده و کودکانتان در حال برنامه‌ریزی برای سفر به مالدیو هستید. در هر صورت این مقصد گردشگری ظرفیت برآورده کردن تمامی نیازهای شما را خواهد داشت. اغلب گردشگران این مقصد دوست داشتنی تمایل دارند کل روز خود را در کنار ساحل و با خوابیدن زیر نور آفتاب سپری کنند. به همین دلیل بعد از تاریک شدن هوا انرژی کافی برای تفریحات پرجنب و جوش را خواهند داشت. اگر شما نیز جز دسته‌ای افراد هستید که دوست دارید از تمامی ساعات شبانه روز در سفر لذت ببرید، در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با جذاب‌ترین تفریحات شبانه در مالدیو آشنا کنیم.

 

تفریح زیر آب در سوبسیکس، مالدیو (Subsix Underwater Party, Maldive)

اگر دوست دارید دنیای رنگارنگ زیر آب را در مالدیو کشف کنید اما علاقه‌ای به خیس شدن و غواصی ندارید، حتما سری به Subsix بزنید. این مکان حدود ۶ متر زیر آب قرار گرفته و با غذاهای لذیذ، نورپردازی‌های جذاب و همچنین انبوهی از ماهی‌های متنوع منتظر شما است. شاید ایده رفتن به دنیای زیر آب در ساعات تاریک شب عجیب به نظر بیاید اما این مکان با نورپردازی‌های عالی فکر همه چیز را کرده و شبی خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. این مکان جذاب در منطقه Huluwalu مالدیو قرار دارد.

 

موسیقی زنده و جاز در کورومبا (Kurumba Jazz Nights And Live Bands, Maldive)

چنانچه از آرامش سواحل زیبای مالدیو و مکان‌های دنج در مالدیو خسته‌ شده‌اید، وقت آن رسیده تا سری به کورومبا زده و در آنجا شبی به یادماندنی به همراه موسیقی زنده سپری کنید. این مکان در تمامی شب‌های هفته اجراهای بسیار جذابی از موسیقی زنده را به مهمانان خود عرضه می‌کند. بنابراین گردشگران علاقه‌مند به رقص و موسیقی فرصت رقم زدن یک شب به یاد ماندنی را برای خود خواهند داشت. این مکان به قدری جذاب و محبوب است که بسیاری از مردم محلی مهمانی‌ها و تولدهای خود را در آنجا برگزار می‌کنند.

 

۱۷ مکان تاریخی مالدیو

 

پارتی تم سفید در کورِدو، مالدیو (Kuredu White Night Party, Maldive)

کوردو مکانی است که هر شب پارتی‌های پر جنب و جوشی را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند. اما برای وارد شدن به این مکان باید یک قانون بسیار مهمی را رعایت کنید و آن پوشیدن لباس سفید است. در کوردو همه لباس سفید بر تن داردن و این هارمونی بسیار زیبا و جالبی را به فضا بخشیده است. از طرفی دیگر نور پردازی‌های بسیار حرفه‌ای و حضور دی جی‌های مشهوراین مکان را بسیار محبوب‌تر کرده که هر گردشگری باید یک شب هم که شده باشد پارتی با تم سفید را در تور مالدیو تجربه کند.

 

کارائوکه در Aaaveee ، مالدیو (Aaaveee Karaoke Room, Maldive)

یکی از کارها برای تفریح و شادی پس از غروب خورشید در مالدیو کارائوکه است. پس اگر عاشق موسیقی و آواز خواندن هستید، توصیه می‌کنیم حتما در سفر خود سری به Aaaveee زده و شبی خاطره‌انگیز را برای خود و دوستان رقم بزنید. به خصوص اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به همراه گروهی از دوستان به مالدیو هستید هرگز نباید کارائوکه در Aaaveee را از دست دهید. اتاق کارائوکه این مکان با صندلی‌های دست ساز چیدمان شده و در کنار تفریحات مدرن سبک و طراحی شبیه به دهه ۱۹۹۰ دارد که قطعا خوش‌آیند شما خواهد بود.

 

۱۶ غذا و نوشیدنی محلی محبوب در مالدیو

 

سینما جنگلی گیلی لانکانفوشی، مالدیو (Gili Lankanfushi Jungle Cinema, Maldive)

یکی از تجربه‌های متفاوتی که در شب‌های مالدیو می‌توانید داشته باشید، رفتن به سینما جنگلی گیلی لانکانفوشی است. به خصوص اگر مالدیو را برای یک سفر رمانیتیک با شریک زندگیتان انتخاب کرده‌اید، ایده رفتن به سینما جنگلی می‌تواند بسیار خوش‌آیند باشد. این سینما در فضایی رمانتیک قرار گرفته و با صندلی‌های راحت در میان جنگلی آرام طراحی شده است. تنها چیزی که در این مکان به آن نیاز خواهید داشت، انتخاب فیلم مورد علاقه و خرید مقداری پاپ کورن است.

 

ماهیگیری شبانه در ساحل باندوس، مالدیو (Bandos Beach Night Fishing, Maldive)

اگر به ماهیگیری علاقه‌ دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما ماهیگیری شبانه در مالدیو را امتحان کنید. چرا که یکی از تفریحات پرطرفدار شبانه در مالدیو ماهی‌گیری در ساحل باندوس است که باید امتحان کنید. بعد از غروب خورشید و آرام شدن دریا ماهی‌های غول‌پیکری به تور ماهیگیران می‌خورند که علاقه‌مندان می‌توانند با تورهای ماهیگیری همراه شده و بعد از آموزش اصول اولیه ماهی شکار کنند. همچنین شما می‌توانید در تاریکی شب و زیر نور مهتاب به آب شیرجه زده و بعد از کلی شنا ماهی خود را در ساحل به همراه رقص و موسیقی محلی کباب کرده و نوش جان کنید.

 

بهترین مکان‌ها برای خرید سوغات در مالدیو

 

مسابقه خرچنگ کوردو، مالدیو (Kuredu Crab Racing, Maldive)

شاید در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد اما مسابقه خرچنگ یکی از هیجان‌انگیزترین و محبوب‌ترین تفریحات در مالدیو است. به طوری که مکان‌های زیادی را پیدا خواهید مرد که بعد از غروب خورشید میزبان این فعالیت عجیب و غریب می‌شوند. یکی از معروف‌ترین این مکان‌ها کوردو است. کلیت مسابقه به این صورت است که سازمان دهندگان این برنامه دسته‌ای از خرچنگ‌ها را انتخاب کرده و آنها را در محدوده‌ای دایره‌ای شکل بر روی شن‌های ساحل قرار می‌دهند. اولین خرچنگی که از خط دایره‌ها عبور می‌کند به عنوان برنده تعیین می‌شود. تماشاگران بر روی خرچنگ‌ها شرط‌بندی می‌کنند و این تماشای مسابقه را جذاب‌تر می‌کند. پس اگر اهل هیجان به سبکی متفاوت هستید حتما در یکی از دور همی‌های مسایقه خرچنگ در مالدیو شرکت کنید.

 

تفریح در بار اند پاب هوپپینگ، مالدیو (Bar And Pub Hopping, Maldive)

بارها قلب و روح تفریحات مالدیو را تشکیل می‌دهند. بنابراین در تور مالدیو شاهد بارهای متعددی خواهید بود که رفتن به آن‌ها نقش قابل توجهی در خلق یک شب به یادماندنی برای شما خواهند داشت. شاید در بین انبوه بارها تصمیم‌گیری برای شما کمی گیج‌کننده باشد. توصیه ما برای این دسته از افراد بار اند پاب هوپپینگ است. شما در این بار می‌توانید ساعت‌ها بر روی تخت‌های قرار گرفته در فضای باز دراز کشیده و ستاره‌های آسمان را کنار ساحل تماشا کنید و یا نوشیدنی دلخواه خود را سفارش داده و با موسیقی‌های شادی که در آن پخش می‌شود همراه شده و شبی به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

 

تماشای ستاره‌های آسمان، مالدیو (Star Gazing, Maldives)

همان قدر که زمین با داشتن سواحل بکر و جنگل‌های استوایی در مالدیو زیبا است، آسمان مالدیو نیز به خصوص در شب‌ها از جذابیت‌ فوق‌العاده‌ای برخوردار است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم هرگز بدون گذراندن شبی به یاد ماندنی زیر آسمان پر زرق و برق و ستارگان مالدیو این جزیره زیبا را ترک نکنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید به کنار یکی از سواحل اطراف رفته و نوشیدنی دلخواه خود را در دست بگیرید و از تماشای آسمان سیاه با نور هزاران ستاره نهایت لذت را ببرید.

 

۱۲ فعالیت رمانتیک در سفر به مالدیو

 

شام رمانتیک در جزیره ماآفوشیوارو، مالدیو (Private Dinner at Maafushivaru Island, Maldive)

یکی از بهترین کارهایی که در شب‌های مالدیو می‌توان انجام داد، صرف یک شام رمانتیک با عزیزتان در یکی از رستوران‌های مجلل آن است. یکی از بهترین مکان‌ها برای این منظور رفتن به جزیره ماآفوشیوارو است. این جزیره اقامتگاه‌های لوکسی دارد که در ارائه خدمات یک شام رومانتیک حرف اول را می‌زنند. پس قایقی را کرایه کنید و از او بخواهید تا شما را به سمت جزیره ماآفوشیوارو ببرد و در آنجا شامی به یادماندنی زیر نور شمع با غذاهای خوشمزه را با شریک زندگی خود تجربه کنید.

 

تفریح در کلاب شبانه مِد کانی، مالدیو (Med Kani Night Club, Maldive)

رقص و شادی در کلاب‌های شبانه بخشی از بایدهای هر گردشگری در تور مالدیو است. هر چند که تنوع زیادی در کلاب‌های شبانه مالدیو وجود دارد اما برخی از آن‌ها به دلیل خدمات عالی و محیط دوست داشتنی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. یکی از این موارد، کلاب شبانه مِد کانی است. این مکان بی نظیر از سه قسمت متفاوت با نام‌های The Iru، The Manta Exclusive Collection Bar  و The Sunset تشکیل شده است. با انتخاب کلاب شبانه مِد کانی نه تنها می‌توانید از یک غذای خوشمزه در کنار رقص و موسیقی لذت ببرید، بلکه می‌توانید بهترین چشم اندازهای اقیانوس را نیز تماشا کنید. این مکان بی‌نظیر در جزیره مرجانی کافو قرار گرفته و هزینه تقریبی برای دو نفر ۱۲۰۰روپیه است.

 

اقامت در مالدیو برای تمامی بودجه‌ها

 

شنا در سواحل زیر نور مهتاب

اگر فکر می‌کنید که شنا در مالدیو تنها محدود به روز است، کاملا در اشتباه هستید. چرا که شنا در سواحل مالدیو زیر نور مهتاب می‌تواند به اندازه شنا در طول روز جذاب و خوش‌آیند باشد. چرا که شب‌ها آب اقیانوس مالدیو زیر نور مهتاب به شکل فوق‌العاده زیبایی در می‌آید که شنا در آن می‌تواند برای هر گردشگری بسیار آرامش بخش و جذاب باشد. در برخی از سواحل مالدیو موجودات دریایی شب‌ها به سطح آب می‌آیند و درخشش خاصی بر روی اقیانوس به وجود می‌آورند. این موضوع زیبایی دوچندانی به ساحل می‌بخشد. به طوری که حتی اگر دوست ندارید وارد آب شوید، توصیه می‌کنیم حتما بعد از تاریک شدن هوا و به خصوص در نیمه‌های شب به سمت نزدیک‌ترین ساحل در مالدیو رفته و در آنجا از تماشای چشم‌انداز اقیانوس لذت ببرید.

 

سفری ارزان و کم هزینه به مالدیو

 

منبع

 

۲۷ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران