ارزانترین هتل های مالدیو

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
ارزانترین هتل های مالدیو

مالدیو یکی از لوکس‌ترین، جذاب‌ترین و پرطرفدارترین گزینه مسافرتی است که هر گردشگری آرزو دارد یک بار هم که شده به آن سفر کند. اما موضوع مهمی که وجود دارد این است که رفتن به چنین سفری قطعا نیاز به بودجه زیاد داشته و از همین رو اغلب افراد از برنامه‌ریزی برای چنین مسافرتی می‌ترسند. اما باید بگوییم که هر چند رفتن به مالدیو نیاز به بودجه بالا دارد اما با داشتن یک سری اطلاعات می‌توان تا حد زیادی هزینه‌های خود را کاهش داده و خاطره‌ای به یادماندنی و استثنایی را برای خود با کمترین مبلغ رقم زد. از آنجایی که یکی از اصلی‌ترین هزینه‌ها در این سفر مربوط به اقامت شما خواهد بود پس با انتخاب یک هتل خوب می‌توانید تا حد زیادی در بودجه سفر خود صرفه‌جویی کنید. ما در این مقاله همراه شما عاشقان سفر هستیم تا ارزانترین هتل های مالدیو، به خصوص ریزورت‌های لوکس، را معرفی کنیم.

 

پارادایس ایسلند ریزورت، مالدیو

وقتی که صحبت از اقامت در ریزورت‌های ساحلی در سفر با تور مالدیو می‌شود اولین تصویری که به ذهن می‌رسد، اتاق‌هایی دنج در یک جزیره آرام و دوست داشتنی است. از همین رو اولین معرفی خود را در این دسته با پارادایس ایسلند ریزورت آغاز می‌کنیم. Paradise Island Resort در جزیره مرجانی شمالی مالدیو قرار گرفته و با منظره‌ای فوق‌العاده زیبا از دریا و ساحل در کنار امکانات مدرن خود سعی دارد تا بهترین اقامت را برای مهمانان خود به ارمغان بیاورد. البته که در کنار تمامی امتیازهای این ریزورت دوست داشتنی می‌توان به هزینه پایین اقامت در مقایسه با دیگر گزینه‌های مالدیو اشاره کرد. گردشگرانی که تمایل به اقامت در این مجموعه لوکس و البته اقتصادی دارند تنها در عرض ۲۰ دقیقه قایق سواری می‌توانند از فرودگاه بین المللی ولانا به آن دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر موارد فوق از دیگر مزایای اقامت در این ریزورت ساحلی می‌توان به ارائه پلتفرم‌های مختلف تفریحی و مسافرتی نیز اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر یکی از اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز را انتخاب کرده و اقامتی همچون شاهان را تجربه کنید. از طرفی دیگر ناگفته نماند که در این اقامتگاه فستیوال‌های آشپزی در شش رستوران و پنج بار آن برگزار می‌شوند که اگر خوش شانس باشید سفری به یادماندنی با غذاهای خوشمزه را تجربه خواهید کرد. این مجموعه از نظر گردشگران در دسته بهترین ارزانترین هتل های مالدیو برای ماه عسل نیز قرار دارد که سفری رمانتیک در مالدیو را به ارمغان می‌آورد.

  • آدرس: Paradise Island Resort & Spa, Lankanfinolhu, Maldives

 

هتل‌های اوکولهاس در مالدیو

عکس: paradiseislandmaldives.net

 

امبودو ویلیج ریزورت، مالدیو

مورد بعدی از بهترین ریزورت‌ها و البته ارزانترین هتل های مالدیو،  Embudu Village نام دارد. این اقامتگاه دوست داشتنی در مکانی فوق العاده آرام و در میان آب‌های اقیانوس هند قرار گرفته و سفری به یادماندنی در یک منطقه استوایی زیبا را برای مسافران تور مالدیو رقم می‌زند. این مجموعه فرصت اقامت در ویلاهای ساحلی و همچنین ویلاهای قرار گرفته در میان آب را برای مسافران خود ممکن می‌سازد که بسته به علاقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و اقامتی به یادماندنی را برای خود رقم بزنید. علاوه بر موقعیت مکانی عالی و فضای آرام و دلنشین در این هتل گردشگران می‌توانند از رستوران‌های بوفه‌ای آن استفاده کرده و وعده‌های غذایی خود را با خوردن غذاهای محلی مالدیو بدون نیاز به بیرون آمدن از هتل بگذرانند. علاوه بر آن امبودو ویلیج در مکانی قرار گرفته که مسافران می‌توانند در صورت تمایل از تفریحاتی مانند ماهیگیری، غواصی، پیاده روی و تعامل با مردم محلی نیز لذت ببرند.

  • آدرس: Embudu Village South Male atoll, 20012, Maldives

عکس: acmetravels.com

 

فان ایسلند ریزورت، مالدیو (Fun Island Resort, Maldives)

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توان آن را در لیست ارزانترین هتل های مالدیو قرار داد، فان ایسلند ریزورت نام دارد. Fun Island Resort در جزیره مرجانی ماله جنوبی قرار گرفته و جز استراحتگاه‌های ساحلی ارزان قیمت در مالدیو به شمار می‌رود. افرادی که قصد اقامت در این هتل را دارند باید سوار یک قایق تندرو شده و مسافتی در حدود ۴۵ دقیقه از فرودگاه بین المللی را به صورت دریایی طی کنند. این ریزورت دارای ۶۷ اتاق ساحلی معمولی و هشت اتاق لوکس است که افراد می‌توانند بسته به بودجه خود یکی از آن‌ها را رزرو کنند. اتاق‌های لوکس دارای فضای دوش باز هستند که دسترسی به ساحل را فراهم کرده و تصویری همانند آنچه در فیلم‌های اینستاگرام می‌بینید را برای شما رقم می‌زنند. همچنین همه اتاق‌های آن به زیبایی هر چه تمام مبله شده‌ و تقریباً تمام امکانات رفاهی مدرن را در اختیار مسافران قرار می‌دهند تا تعطیلات راحتی را سپری کنند.

علاوه بر اتاق‌های راحت، مدرن و دنج از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران دوست داشتنی آن اشاره کرد که انواع غذاهای لذیذ در سطح جهانی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. در حالت کلی تجربه اقامتی راحتی با قیمت مقرون به صرفه، این هتل را به یکی از بهترین ریزورت‌های اقتصادی در مالدیو تبدیل کرده است.

  • آدرس: Fun Island Resort & Spa South Malé Atoll Bodufinolhu, Maldives

 

بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو مالدیو

عکس: iammaldives.com

 

ریثی بیچ ریزورت، مالدیو (Reethi Beach Resort, Maldives)

Reethi Beach Resort یک اقامتگاه لوکس و همه چیز تمام در مالدیو است که بخشی از جزیره‌های Baa Atoll  بوده و برای رسیدن به آن باید مسافتی در حدود ۳۵ دقیقه با هواپیمای دریایی از فرودگاه بین المللی را طی کنید. البته ناگفته نماند که هر چند ریثی بیچ ریزورت در دسته ارزانترین هتل های مالدیو برای داشتن سفری لاکچری قرار گرفته اما سفر با هواپیمای دریایی ممکن است هزینه سفر شما را کمی افزایش دهد. در این صورت توصیه می‌کنیم از قایق‌های موتوری تند رو برای این منظور استفاده کنید که تحت چنین شرایطی مدت زمان سفر دریایی شما تقریبا ۵۰ دقیقه خواهد بود. اتاق‌های این ریزورت ساحلی با سبک هنری و معماری کاملا مالدیویایی تزیین شده‌اند که هرگز از انتخاب آن برای اقامت پشیمان نخواهید شد.

  • آدرس: Fonimagoodhoo, Maldives

عکس: reethibeach.com

 

کوردو ایسلند ریزورت اند اسپا، مالدیو (Kuredu Island Resort and Spa, Maldives)

اگر می‌خواهید سفری همه چیز تمام با تور مالدیو را تجربه کرده و در لحظه به لحظه اقامت در هتل انتخابی خود در این سفر از چشم انداز و زیبایی‌های دریای مالدیو لذت ببرید اما برای این کار بودجه زیادی ندارید، Kuredu Island Resort and Spa مکان مناسبی برای شما خواهد بود. این اقامتگاه بی نظیر در لاویانی آتول (Lhaviyani Atoll) واقع شده است و با ۳۵ دقیقه سواری با هواپیمای دریایی می‌توان به آن رسید. این هتل دارای اتاق‌های ییلاقی با چشم‌انداز باغ و مجهز به جکوزی هستند. همچنین برای علاقه‌مندان فرصت اقامت در ویلاهای آبی، سوئیت خانوادگی با استخر و چند گزینه دیگر را نیز ممکن می‌سازد. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و شما می‌توانید با اقامت در این مجموعه از خوردن خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی لذت برده و در طول روز با فعالیت‌هایی نظیر ماهیگیری و تفریحات آبی هیجان‌انگیز سرگرم شوید. در طول شب‌ها نیز این ریزورت ساحلی با برنامه‌های شبانه شاد لحظاتی به یادماندنی برای شما خلق می‌کند.

  • آدرس: Kuredu Island Resort & Spa, Maldives

 

اقامت در ۵ هتل رمانتیک مالدیو

عکس: tripadvisor.com

 

کورومبا مالدیو ریزورت (Kurumba Maldives Resort)

یکی دیگر از استراحتگاه‌های مقرون به صرفه در مالدیو که نمی‌توان از آوردن نام آن در میان ارزانترین هتل های مالدیو چشم پوشی کرد، Kurumba Maldives Resort است. کورومبا دارای اقامتگاه‌های قصری با انواع غذاهای لذیذ است که محبوبیت آن را در بین مسافران تور مالدیو دوچندان کرده است. علاوه بر این موضوع این مجموعه دارای یک کلاب بزرگ برای کودکان است که خانواده‌ها می‌توانند با خیال راحت کودکان خود را در آنجا قرار داده و خود سفری آرام و راحت را سپری کنند. همچنین این ملک فرصت‌هایی برای تفریحاتی از قبیل غواصی، تور قایق با کف شیشه‌ای، کایاک سواری و تماشای دلفین‌ها را فراهم می‌کند.

  • آدرس: Vihamanaafushi، North Male Atoll 08340، Maldives

عکس: indulgemaldives.com

 

فوراوری مالدیو ریزورت (Furaveri Maldives Resort)

به عنوان آخرین مورد نه به عنوان ارزانترین هتل های مالدیو بلکه یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های این کشور جزیره‌ای، جا دارد اشاره‌ای به Furaveri Maldives Resort داشته باشیم. فوراوری مالدیو یک ریزورت مجلل است که با در بر داشتن ۱۶۸ ویلا اقامتی رویایی و به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. هر چند نمی‌توان این مجموعه را جز ارزان‌ترین اقامتگاه‌ها دانست اما در فصل‌های غیر توریستی سال می‌توان اتاق‌هایی را با قیمتی مناسب در آن رزرو کرده و سفری لاکچری را تجربه کرد.  

  • آدرس: Furaveri Maldives Raa Atoll, 20012, Maldives

 

صرفه‌جویی در هزینه‌ها در سفر به مالدیو

عکس: furaveri.com

 

منبع

 

۱۲ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران