بهترین هتل‌های ۴ ستاره مالدیو

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
بهترین هتل‌های ۴ ستاره مالدیو

زیبایی‌های مالدیو باعث شده تا سالانه، مسافران بسیار زیادی سفر به این کشور زیبا و جزایر مختلفش را تجربه کنند. کشوری که به هتل‌های لاکچری در جزایر خصوصی معروف بوده و هر کسی که آرزوی رفتن به تور مالدیو را دارد، در تصوراتش، خود را در یکی از سواحل خصوصی چنین جزایری فرض می‌کند. البته اگر چه مالدیو به صورت کلی، کشوری گران برای سفر محسوب می‌شود، با این حال، می‌توانید با انتخاب‌ هتل‌های چهار ستاره خوب که امروز در این نوشته به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، تا حدی هزینه‌های سفر به مالدیو را برای خود معقول‌تر کنید. همراه ما باشید با معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره مالدیو:

 

ریزورت و اسپا جزیره‌ای میرو مالدیو (Meeru Island Resort and Spa)

هتل Meeru Island Resort Spa (میرو ایسلند ریزورت اسپا) یکی از هتل‌های مالدیو می باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در ماله انتخاب می کنند. هتل Meeru Island Resort Spa هتلی ۴ ستاره در ماله می باشد و با توجه به ۴ ستاره بودن این هتل می توانید اقامتی با امکانات تقریبا خوب را داشته باشید. از جمله امکانات این هتل می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، رستوران و کافی شاپ، اتاق های زیبا، امکانات تفریحی، نظافت روزانه، برخورد مناسب پرسنل، حمل بار، پذیرش ۱۸ ساعته، اینترنت پر سرعت در اتاق، کمد و قفسه کافی در اتاق، لاندری و خدمات ۲۴ ساعته اتاق اشاره نمود. به طور کلی انتخاب هتل نام برده شده می تواند اقامت خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

ماله در اکثر نقاط خود دارای اغلب ویژگی های منطقه ای برای جذب افرادی که به دنبال مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، فرهنگی، تاریخی، و تجاری-بازرگانی هستند، می باشد. همین امر موجب شده سالانه گردشگران بسیاری ماله را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد سفر به ماله به این منطقه را دارید می توانید برای اقامت خود هتل (Meeru Island Resort Spa) را انتخاب نمایید. ماله دارای انواع جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و جاذبه های ویژه می باشد که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.

ریزورت و اسپا جزیره‌ای ویلامندو مالدیو (Vilamendhoo Island Resort & Spa)

هتل Vilamendhoo Island Resort & Spa یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر الیفو دال آتول واقع در کشور مالدیو است. این هتل ۱۹۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، ماهواره، خود پرداز و رستوران اشاره کرد. اتاق‌های هتل به اینترنت، تلویزیون و حمام مجهز شده‌اند. هتل تا فرودگاه بین‌المللی ماله ۸۸ کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای زوج‌ها مناسب است.

هتل ۴ ستاره‌ای که در کنار ساحل قرار گرفته و سوییت‌هایش با استخر اختصاصی تجهیز شده‌اند را در مالدیو به راحتی نمی‌توان پیدا کرد اما هتل ویلامند ریزورت تمامی این امکانات را در اختیار میهمانان خود قرار داده است. کادر هتل بسیار حرفه‌ای بوده و با تسلط بر بیشتر زبان‌های زنده دنیا به گرمی از شما استقبال می‌کنند. اتاق‌های هتل دکوراسیونی ساده اما بسیار خلاقانه دارند. همچنین نورپردازی ملایم اتاق‌ها در کنار صدای امواج دلنشین دریا آرامش را به میهمانان هدیه می‌دهد. از دیگر امکانات عمومی هتل می‌توان به استخر سر باز عمومی، چترهای آفتابی، تخت‌های مخصوص حمام آفتاب و انواع رستوران‌های بین‌المللی اشاره کرد.

اوبلو نیچر هلنگلی مالدیو (OBLU NATURE Helengeli)

خود را با بازدید از اسپا، که ماساژ، درمان های بدن و صورت را ارائه می دهد، نوازش کنید. مطمئناً از امکانات تفریحی، که شامل ۲ استخر روباز، یک کلوپ شبانه، و یک باشگاه سلامتی می‌شود، قدردانی می‌کنید. این ملک همچنین دارای دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، خدمات دربان، و نگهداری از کودکان (با هزینه اضافی) می باشد.

این ملک، کلا اختصاصی است. نرخ‌ها شامل وعده‌های غذایی و نوشیدنی در رستوران‌های محل است. ممکن است برای صرف غذا در برخی رستوران‌ها، شام‌ها و غذاهای ویژه، برخی نوشیدنی‌ها و سایر امکانات هزینه‌ای اعمال شود. در یکی از ۱۱۶ اتاق مهمان با وسایل مینی بار رایگان و تلویزیون صفحه تخت، خود را در خانه بسازید. تخت Tempur-Pedic شما با ملحفه های پنبه ای مصری عرضه می شود. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان شما را متصل نگه می دارد و برنامه های ماهواره ای برای سرگرمی شما در دسترس است. حمام خصوصی با دوش دارای سر دوش بارانی و لوازم بهداشتی رایگان است.

باندوس مالدیو (Bandos Maldives)

هتل Bandos Maldives (باندوس مالدیو) یکی از هتل های مالدیو می باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در ماله انتخاب می کنند. هتل Bandos Maldives هتلی ۴ ستاره در ماله می باشد و با توجه به ۴ ستاره بودن این هتل می توانید اقامتی با امکانات تقریبا خوب را داشته باشید. از جمله امکانات این هتل می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، رستوران و کافی شاپ، اتاق های زیبا، امکانات تفریحی، نظافت روزانه، برخورد مناسب پرسنل، حمل بار، پذیرش ۱۸ ساعته، اینترنت پر سرعت در اتاق، کمد و قفسه کافی در اتاق، لاندری و خدمات ۲۴ ساعته اتاق اشاره نمود. به طور کلی انتخاب هتل نام برده شده می تواند اقامت خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

ماله در اکثر نقاط خود دارای اغلب ویژگی های منطقه ای برای جذب افرادی که به دنبال مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، فرهنگی، تاریخی، و تجاری-بازرگانی هستند، می‌باشد. همین امر موجب شده سالانه گردشگران بسیاری ماله را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد سفر با ماله به این منطقه را دارید می‌توانید برای اقامت خود هتل (Bandos Maldives) را انتخاب نمایید. ماله دارای انواع جاذبه های طبیعی، جاذبه‌های فرهنگی و جاذبه‌های ویژه می باشد که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.

ریزورت ساحلی ریتهی مالدیو (Reethi Beach Resort)

هتل Reethi Beach Resort یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر کافو آتول واقع در کشور مالدیو است. این هتل ۱۱۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به آرایشگاه، فروشگاه، اینترنت، سرویس اتاق و رستوران اشاره کرد. اتاق‌های هتل به اینترنت، تلویزیون و حمام مجهز شده‌اند. این هتل برای زوج‌ها مناسب است.

هتل ریتحی بیچ ریزورت (REETHI  BEACH RESORT) مالدیو هتلی ۵ ستاره و زیبا میباشد که در جزیره مالدیو قرار گرفته است. این هتل دقیقا کنار ساحل میباشد که همین موضوع دلیل بر محبوبیت آن میباشد. اتاقها به صورت ویلاهایی هستند که رو آب کنار ساحل قرار گرفته‌اند. این ویلا‌ها امکانات خوبی از قبیل سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون با کانالهای ماهواره ای، مینی بار شارژ شده و دستگاه قهوه ساز میباشند. حمام های اتاق دارای وسایل بهداشتی و سشوار میباشند. در این هتل میهمانان میتوانند امکانات ورزشی دریایی، پاراسل، غواصی را تجربه کنید. این هتل همچنین دارای یک مجتمع ورزشی میباشد که پیشنهادات متنوع برای گشت و گذار گروهی را ارائه میدهد. در اطراف این هتل رستوران ها و بارهای بسیاری وجود دارند که میهمانان میتوانند از آنها لذت ببرند.

ریزورت اناهورا مالدیو (Innahura Maldives Resort)

هتل Innahura Maldives Resort یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر لاویانی آتول، واقع در کشور مالدیو است. این هتل ۷۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به امکانات ورزش‌های آبی، وای‌فای رایگان، ترنسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر رو باز، سالن ورزشی و اسپا اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، میز و سرویس بهداشتی اختصاصی با سشوار هستند. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند. اقامت در این هتل به زوج‌ها پیشنهاد می‌شود.

هتل اینا هورا مالدیو در ساحل در منطقه Lhaviyani Atoll واقع شده است و دارای ۴ ستاره همراه با باغ، نوارکناری استخر و سالن مشترک میباشد.امکانات دیگر هتل اینا هورا مالدیو یک رستوران، فضای سبز ، همراه با وای فای رایگان استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سرگرمی شبانه و میز پذیرش ۲۴ ساعته است. تمام واحدهای مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دوش، سشوار و میز می‌باشند. اتاق های مجلل دارای حمام خصوصی و منظره ای از دریا. در Innahura Maldives Resort، هر اتاق دارای یک استراحتگاه و نشیمن است.

ریزورت سنتارا راس فوشی مالدیو (Centara Ras Fushi Resort & Spa)

هتل Centara Ras Fushi Resort & Spa Maldives یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر ماله واقع در کشور مالدیو است. این هتل ۱۴۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، استخر رو باز، وای‌فای رایگان، ساحل خصوصی، نگهداری چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. سوییت‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، دی‌وی‌دی پلیر و مینی‌بار هستند. هتل از ساحل ۱ دقیقه پیاده، ۱۰ دقیقه با قایق از Giraavaru Cave و Kuda Haa، از Villingili Ferry Terminal حدود ۱۲ کیلومتر و ۱۳ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد.

امکانات تفریحی هتل سنترا راس فاشی ریزورت اند اسپا شامل استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و سلامتی، کلاس های تناسب اندام، کلاس های یوگا، سونا، اتاق بخار، سالن اسپا، بسته های آبگرم، کلاس های آشپزی، بیلیارد، دارت، تنیس روی میزف غواصی، قایقرانی و ماهیگیری می‌باشد. در رستوران الخیمه می توانید انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را در کنار منظره ی زیبایی از اقیانوس هند میل کنید. انواع غذاهای خوش طعم ایتالیایی را می توانید در رستوران La Brezza  سفارش دهید. رستوران Suan Bua نیز منویی شامل انواع غذاهای تایلندی را ارائه می دهد. در کافه‌های واقع در هتل نیز انواع کوکتل‌ها و نوشیدنی‌ها سرو می شود.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران