بهترین جزایر مالدیو برای سفر فراموش‌نشدنی

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
بهترین جزایر مالدیو برای سفر فراموش‌نشدنی

مالدیو یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشی در سراسر دنیا است که از جزایر آرام گرفته تا برخی از بهترین سواحل که دارای شن‌های نرم و طیف وسیعی از فعالیت‌ها هستند، همه چیز برای ارائه به مسافران و رقم زدن سفری به یادماندنی دارد. فرقی نمی‌کند می‌خواهید روی شن‌ها استراحت کنید یا فقط دوست دارید در آب‌های روشن و آبی شنا کنید، تور مالدیو شما را با شگفتی‌های متعددش شگفت‌زده خواهد کرد. اول باید ببینید واقعا در مالدیو دنبال چه چیزی هستید! یک تعطیلات خوب جزیره‌ای یا ماه عسلی فراموش نشدنی با همسرتان یا سفری دوستانه با یاران چندین ساله زندگی‌تان؟ در اینجا تعدادی از جزایر برتر مالدیو را بررسی می‌کنیم که هر مسافری باید در طول تعطیلات از آنها دیدن کند.

 

جزیره ماله (Male Island) در مالدیو

امروزه مکان‌های زیادی در جهان وجود دارد که آرامش یک تعطیلات ساحلی را ارائه می‌دهد و جزیره ماله مطمئنا یکی از آن‌هاست. ماله که به عنوان یکی از بهترین جزایر مالدیو در نظر گرفته می‌شود، فرودگاه اصلی بین المللی و مالدیو را در خود جای داده است و بهترین تجربه تعطیلات را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. این جزیره در واقع اغلب به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای ماه عسل در جهان در نظر گرفته می‌شود و مسافران از این مکان دیدن می‌کنند تا فرهنگ واقعی مالدیو را لمس و تجربه کنند. نه تنها می‌توان تعدادی از مناظر دیدنی جزیره را در اینجا پیدا کرد، بلکه می‌توانید با اجاره یک دوچرخه در اطراف جزیره پرسه بزنید یا در سواحل مختلف وقت خود را صرف انجام انواع ورزش‌های آبی کنید که قبلا هرگز آن‌ها تجربه نکرده‌اید.

  • بهترین زمان برای بازدید: نوامبر و آوریل
  • فعالیت‌ها: ورزش‌های آبی، مکان‌های تاریخی، بازارها، رستوران‌ها

جزیره فیهالهُهی (Filhalhohi Island) در مالدیو

اگر فقط یک جزیره برای تعطیلات عاشقانه وجود داشته باشد آن قطعا جزیره فیهالهُهی است. این بخشی از مالدیو است که یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کشور محسوب می‌شود و گزینه‌های متعددی را در اختیار بازدیدکنندگان تور مالدیو قرار می‌دهد. در اینجا نه تنها کارهای زیادی برای انجام وجود دارد بلکه دارای بخش‌های آرامی هم برای استراحت کردن است. این جزیره یکی از زیباترین مکان‌های مالدیو است و عموما هرکسی که یک بار از آن بازدید می‌کند دوباره برای تعطیلات به آن بازمی‌گردد.

  • بهترین زمان برای: ژانویه
  • فعالیت‌ها: قایق سواری، استراحت در ساحل، شنا، تماشای غروب آفتاب، پیکنیک

 

۷ مورد از بایدها و نبایدهای سفر به مالدیو

جزیره آلیماتا (Alimatha Island) در مالدیو

آیا به دنبال یک جزیره تابستانی در مالدیو هستید؟ جزیره آلیماتا می‌تواند مکانی عالی و مناسب برای شما باشد. این جزیره که به خاطر مناظر و موقعیت شگفت انگیزش مشهور است، مقصدی است که اقامتگاه آبی باشکوه آلیماتا را در خود جای داده است. جزیره آلیماتا با سواحل آفتاب‌گیر، گزینه‌های اقامتی مجلل، و آب‌های شفاف، همه چیز برای ارائه دارد. می‌توان از تالاب‌های مختلف آکوامارین و مراکز آبگرم دیدن کرد و اوقات آرامی را در ساحل سپری کرد. بهترین قسمت جزیره Alimatha دارای طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها به شکل خانه‌های ییلاقی ساحلی و سوییت‌های روی آب است که در بین مسافران ماه عسلی که به این جزیره می‌آیند بسیار محبوب هستند. علاوه بر این، اگر کسی در مورد بهترین سواحل مالدیو برای بازدید کنجکاو است، جزیره آلیماتا مطمئنا میزبان چند ساحل شگفت انگیز  است که نه تنها نوید طیف گسترده‌ای از ورزش‌های آبی را می‌دهد، بلکه به خاطر شن‌های نرم خود بسیار محبوب هستند.

  • بهترین زمان برای بازدید: می تا نوامبر
  • فعالیت‌ها: فعالیت‌های آبی، جلسات ماساژ و اسپا در مراکز، ریزورت‌ها

جزیره بیادو (Biyadhoo Island) در مالدیو

جزیره بیادو که در مال آتول جنوبی و یکی از زیباترین جزایر در این بخش از مالدیو واقع شده است، بهشت دیگری است که در سواحل این کشور واقع شده است. اگر به دنبال یک جزیره سرگرم کننده در تور مالدیو هستید، این مکانی مناسب برای شما خواهد بود. با ماجراجویی‌های فراوانی که در اینجا در انتظار مسافران است، هر کسی از سفرش در این جزیره لذت خواهد برد و می‌تواند به دنبال علایقش باشد حتی چیزهایی که قبلا هرگز تجربه کرده است! به علاوه در اینجا می‌توان به‌وفور پوشش گیاهی از کلم، گوجه‌فرنگی، نارگیل، موز و موارد دیگر پیدا کرد و کشاورزی هم بسیار رونق دارد. در این جزیره چند فعالیت بی‌نظیر مثل غواصی و اسنورکلینگ در مالدیو، قایق سواری و بسیاری دیگر را ارائه می‌شود و نکته مثبت این که برای رسیدن به این جزیره لازم نیست خیلی به زحمت بیافتید زیرا می‌توان به راحتی با یک پرواز به فرودگاه بین المللی ولنا رفت و بقیه مسیر را از طریق جاده طی کرد.

  • بهترین زمان برای بازدید: دسامبر تا آوریل
  • فعالیت‌ها: غواصی، اسنورکلینگ، قایق سواری، طبیعتگردی

 

بهترین زمان برای سفر به مالدیو

جزیره خصوصی نیاما (Niyama Private Island) در مالدیو

یکی دیگر از جزایر مالدیو که با هواپیمای دریایی تنها ۴۰ دقیقه با ماله فاصله دارد، جزیره خصوصی نیاما است که به خاطر محیط خصوصی خود بسیار محبوب است. این یکی از آن جزایر خصوصی در مالدیو است که امکانات باربیکیو، رستوران‌ها، انواع مغازه‌ها و موارد دیگر را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. در اینجا نه تنها می‌توان در آب‌های آرام شنا کرد، بلکه می‌تواند وقت خود را برای یک درمان آبگرم خوب در اینجا سپری کند. تا آنجا که به استراحتگاه‌های مالدیو مربوط می شود، اقامت در این جزیره به همان اندازه خوب است که جاهای دیگر است بلکه هم بهتر. با امکاناتی مانند اتاق یوگا، مرکز تناسب اندام، امکانات سونا، و موارد دیگر برای آرامش مهمانان، مسافران مطمئنا اوقات خوبی را در اینجا سپری می‌کنند. علاوه بر این، حتی اگر با بچه‌هایتان سفر می‌کنید، جزیره خصوصی نیاما طیف وسیعی از بازی‌های سرپوشیده را برای کودکان و بزرگسالان ارائه می‌دهد. پس چرا در این جزیره خصوصی با عزیزانتان وقت نگذرانید؟

  • بهترین زمان برای بازدید: مسافران می توانند در هر زمانی از سال از جزیره دیدن کنند زیرا استراحتگاه در تمام طول سال برای پذیرایی از مهمانان باز است.
  • فعالیت‌ها: شنا و تفریح

جزیره وادهو (Vaadhoo Island) در مالدیو

شاید جزیره Vaadhoo بهترین جزیره مالدیو نباشد، اما مطمئنا چیزهایی برای ارائه دارد که ما را مجاب کرده تا اسم این جزیره را رفهرستمان قرار دهیم. این جزیره در جزیره مرجانی راا (Raa Atoll) در مالدیو واقع شده و یکی از بهترین جزایر برای بازدید در تعطیلات برای ماه عسل در مالدیو است. جالب اینجاست که یکی از جذاب‌ترین چیزها در مورد جزیره Vaadhoo، بیولومینسانس در آب است که می‌توان آن را در شب مشاهده کرد. با دیدن این منظره شگفت انگیز در قلب مالدیو، تجربه‌ای کاملاً جادویی برای به دست خواهید آورد که نصیب هر کسی نمی‌شود. بنابراین، چرا بیش از این دست دست کنید؟ در شب شاهد ستارگان باشید یا از ساحل جزیره وادهو لذت ببرید.

  • بهترین زمان برای بازدید: می و نوامبر
  • فعالیت‌ها: شنا، استراحت، بیولومینسانس (شب تابی) در آب ها

جزایر کوردو (Kuredu Islands) در مالدیو

یکی از بهترین مکان‌های امروزی برای سفر به مالدیو، جزیره کوردو یکی دیگر از جزایر با رتبه بالا در اینجا است. این جزیره که به دلیل چشم‌اندازهای اقیانوس و اقامت راحت‌اش محبوب است، در بین مسافران ماه عسل بسیار معروف بوده و بازدیدکنندگانی که به اینجا می‌آیند می‌توانند در طیف وسیعی از فعالیت‌ها شرکت کنند. می‌توانید در اقامتگاه اینجا اقامت کنید که یک استخر خصوصی در کنار طیف وسیعی از امکانات دیگر برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. از این جزیره دیدن کنید و یک ناهار عاشقانه خوب را همسرتان و در عین حال تماشای مناظر مسحورکننده اقیانوس میل کنید. آیا می‌خواهید کل جزیره را کشف کنید؟ در یک تور هواپیما شرکت کنید و در یک ماجراجویی غرق شوید که قبلا هرگز تجربه نداشته اید. اینجا در واقع جزیره‌ای است که به خاطر اقامت لوکسی که در مالدیو ارائه می‌دهد به شدت مورد توجه قرار دارد!

  • بهترین زمان برای بازدید: فوریه و مارس
  • فعالیت‌ها: استراحت، فعالیت‌های آبی

 

بهترین مکان‌ها برای خرید سوغات در مالدیو

جزیره ولیگاندو (Veligandu Island) در مالدیو

یکی دیگر از جزایری که طی سال‌ها فعالیت صنعت گردشگری محبوبیت زیادی به دست آورده است، جزیره Veligandu است که در بین مسافران به خاطر نواحی سرسبزی که ارائه می‌دهد، شناخته می‌شود. آب‌های درخشان اینجا بازدیدکنندگان را مجذوب می‌کنددر حالی که مسافران می‌توانند حتی در طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های آبی مانند غواصی، اسنورکلینگ و بسیاری موارد دیگر شرکت کنند. در واقع، بهترین بخش در مورد غواصی در جزیره ولیگاندو ، تالاب‌های باشکوه اینجاست. می‌توانید از کاوش در جزیره از طریق آب لذت ببرید، در حالی که رستوران‌های مختلفی در اینجا وجود دارد که مسافران می‌توانند بهترین غذاهای دریایی را بچشند. از جزیره ولیگاندو دیدن کنید و اوقات خوشی را در اینجا بگذرانید. استراحتگاه و اسپا جزیره Veligandu تنها ۵۰ کیلومتر با فرودگاه بین المللی Velina در مالدیو فاصله دارد که به راحتی قابل دسترسی است.

  • بهترین زمان برای بازدید: فوریه، می
  • فعالیت‌ها: استراحت، شنا و طبیعتگردی در جنگل‌ها

جزیره هولهوماله (Hulhumale Island) در مالدیو

جزیره هولهوماله که در ۸ کیلومتری ساحل شمال شرقی ماله قرار دارد، جزیره‌ای مصنوعی است که تجربه‌ای سورئال را ارائه می‌دهد. این جزیره در ابتدا برای کاهش تراکم جمعیت رو به رشد ماله و همچنین برای توسعه تجاری و صنعتی در آینده ساخته شد. جزیره Hulhumale در مالدیو از قدم زدن در سواحل زیبا گرفته تا لذت بردن از زندگی شبانه هیجان انگیز، هر مسافری را از ماه عسل گرفته تا تعطیلات خانوادگی را به وجد خواهد آورد. از آب و هوای دلپذیر گرفته تا مناظر زیبا و فرهنگ سرزنده، یک روز یا بیشتر در جزیره Hulhumale لذت ببرید. در اینجا می‌توانید ورزش‌های آبی متعددی مانند پاراسلینگ، ویک‌بردینگ، جت اسکی، موج سواری و تیوب اسکی را در اینجا انجام دهید.

  • بهترین زمان برای بازدید: دسامبر تا آوریل
  • فعالیت‌ها: استراحت، تفریحات آبی، پاراسلینگ، شنا و غواصی

 

اقامت در مالدیو برای تمامی بودجه‌ها

منبع

 

۱۹ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران