ماه عسل در مالدیو در سال ۲۰۲۲

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
ماه عسل در مالدیو در سال ۲۰۲۲

در برنامه تور ماه عسل قرار است همه چیز عالی و در حد رویا باشد. اکثر زوج‌ها برنامه‌های زیادی برای سفرشان در نظر دارند که خیلی از آن‌ها شاید با واقعیت متفاوت باشند. اما در مورد مالدیو همه چیز متفاوت است. شب‌های پرستاره و آسمانی یک دست صاف، شامی عاشقانه کنار دریا، خوردن صبحانه با نمای ساحلی، شنا در آب‌های کریستالی و شفاف و ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز، مالدیورا به مقصدی همه چیز تمام برای ماه عسل تبدیل کرده است. چه یک تعطیلات تفریحی باشد و چه یک فرار ماجراجویانه، تور مالدیو شما را ناامید نخواهد کرد.

 

بهترین کارها در مالدیو برای ماه عسلی فراموش نشدنی

در اینجا ما کارهای اساسی که لحظاتی عاشقانه برایتان را رقم می‌زنند را آورده‌ایم که هر سلیقه‌ای را در بر می‌گیرند. نگاهی به تمامی کارهایی که می‌توانید انجام دهید بیاندازید تا چیزی را از دست ندهید.

غواصی

در میان صخره‌های مرجانی و آب‌های شفاف و لاجوردی، با عزیزتان ماجراجویی هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. یکی از هیجان‌انگیزترین کارهایی که در مالدیو می‌توان انجام داد، غواصی تجربی است، مخصوصا برای زوج‌هایی که لحظات کافی در ماه عسل‌شان دارند تا رشته‌های عشق خود را عمیق‌تر کنند. به جز غواصی اسنورکلینگ هم یکی از کارهای جذابی ست که می‌توانید انجام دهید. شما می‌توانید در این گردش زیر آب ماهی‌های رنگارنگ، عروس‌های دریایی، سفره ماهی‌ها، لاک پشت‌ها و دلفین‌ها را ببینید در حالی که همراه با شریک زندگی خود به همراه راهنمای زیست شناس دریایی غواصی می‌کنید. در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم مقاله ۷ مکان عالی برای غواصی در مالدیو را نیز مطالعه فرمایید.

تفریحات جزیره‌ای

در مالدیو شما به حدود ۲۰۰ جزیره کوچک و بزرگ دسترسی خواهید داشت. اگر این برایتان کافی نیست به پایتخت آن شهر ماله بروید که جایی فوق‌العاده برای ماه عسل است. ۸۰ جزیره زیبا با استراحتگاه‌های مجلل بهترین نقاط توریستی به خصوص برای زوج‌ها هستند تا از اوقات فراغت خود لذت ببرند و تجربه بودن در بهشت را روی زمین کسب کنند! رفتن از جزیره‌ای به جزیره دیگر، غوطه‌ور شدن در زیبایی‌های متفاوت هر بار یکی از کارهای ضروری سفر به مالدیو است.

 

جالبترین حقایق درباره مالدیو

ماساژ زوجین

هنگاه قدم زدن و استراحت در ماسه‌های پودری و پا زدن در آب‌های کریستالی می‌توانید یکی از بهترین تجارب مالدیو یعنی ماساژ دو نفری روی شن‌هاب ساحلی را کسب نمایید. این یکی از بهترین کارهایی است که همه آرزوی انجامش را در سفر به جایی مثل مالدیو دارند اما انجام ین کار همراه با شریک زندگی‌تان آن را صد برابر جذاب‌تر و خاطره‌انگیزتر می‌کند.

رستوران آکواریوم

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید در مالدیو همراه عشق‌تان انجام دهید رفتن به رستوران آکواریوم The Ithaa و ریزورت رانگالی ایسلندزاست که بین مسافران ماه عسل به شدت محبوب هستند. این هتل به طرز ناباورانه‌ای از یک فضای رستورانی بی‌نظیر شما را به اقامتگاهی به همان اندازه فوق‌العاده منتقل می‌کند. یعنی شما در اینجا از فضای رستورانی رمانتیک تا اتاق خوابی راحت و رویایی هر دو را در دسترس خواهید داشت.

سواری سابمارین

با کاوش در اعماق اقیانوس در یک زیردریایی شگفت انگیز، مقداری آدرنالین و انرژی جدیدی به روز عاشقانه خود اضافه کنید. این یکی از سرگرم کننده‌ترین کارهایی است که می‌توانید در ماه عسل مالدیو انجام دهید. می‌توانید از طریق استراحتگاه خود یک زیردریایی نهنگ (سابمارین) را رزرو کنید. در این ماجراجویی زیر دریایی شما می‌توانید چیزهای زیادی از کشتی شکسته گرفته تا کوسه‌ها را به تماشا بنشینید و کشف کنید. در سواری سابمارین شما در یک وسیله نقلیه نهنگ مانند همچون یک زیر دریایی کوچک و خودمانی فرصت تماشای مناظر زیبای زندگی زیر آب را خواهید داشت.

 

۷ ویلای روی آب برای اقامت در مالدیو

پیاده‌روی و سفرهای ماجراجویانه

یکی از کارهای فوق‌العاده‌ای که می‌شود در مالدیو انجام داد کشف جاهای دیدنی و زیبای آن با پای پیاده است. شما می‌توانید همراه با همسرتان از موزه ملی دیدن کنید و همچنین مانند یک سلطان و ملکه‌اش در میان مناره‌ها و مقبره‌های زیبای مسجد جمعه باستانی با منظره‌ای خیره کننده از کاخ بزرگ قبل از جنگ جهانی اول که امروزه دفاتر ریاست جمهوری بسیاری را در خود جای داده است، قدم بزنید و در چنین پس زمینه زیبایی عکس‌های دونفره یادگاری بیاندازید. در مالدیو پیاده‌روی تنها به معنی قدم زدن در ساحل نیست شما می‌توانید بین بناهای تاریخی قدم بزنید و بین درختان سبز نخل از تماشای پس زمینه‌ای گرمسیری و آبی درخشان لذت ببرید.

عکاسی

عشق‌تان را در یکی از بهترین مکان‌های دیدنی مالدیو برای ماه یعنی ساحل بیولومینسنت غافلگیر کنید و در کنار ستارگان دریایی که در رده جاذبه‌های مالدیو قرار دارند قدم بزنید. در چنین لحظات زیبایی که کلمات تنهایی توصیف ندارند با عکاسی ثبت خاطره کنید.

قایق سواری

ماه عسل در مالدیو بدون تجربه اقامت در استراحتگاه Gili Lankanfushi در مالاتول شمالی ناقص خواهد بود. شما می‌توانید اقامتگاه کروزوئه را رزرو کنید که شامل یک تخت کینگ به همراه عرشه آفتاب خصوصی برای تماشای اقیانوس هند را رزرو کنید و استراحتی بهشتی را تجربه کنید. همچنین می‌توانید با شریک زندگی‌تان در یک قایق خصوصی تا آخر مسیر به جزیره پارو بزنید. دور شدن از شلوغی یکی از عاشقانه‌ترین کارهایی است که در مالدیو می‌توان انجام داد.

کروز لوکس

قایق‌های سافاری در مالدیو به عنوان قایق‌های لوکس شناور شناخته می‌شوند. ماه عسل در مالدیو بدون سوار شدن به قایق‌های لوکس شناور یا قایق‌های سافاری ناقص است. شما به همراه همسرتان جزایر کوچک متروکه را کاوش خواهید کرد و دست در دست هم به اعماق اقیانوس آبی خواهید رفت و هرگز تجربه ناهار خوری زیر ستاره‌ها را در حالی که امواج به بدنه قایق می‌پاشند را فراموش نخواهید کرد! این تجربه بی‌تکرار را با عکاسی جاودانه کنید.

 

معرفی محبوب‌ترین غذاهای مالدیو

شامی عاشقانه

اگر در ماه عسل یا تعطیلات عاشقانه هستید، یکی از تجربیاتی که باید به عنوان یک زوج از آن لذت ببرید، صرف یک شام عاشقانه در ساحل است. به چشمان یکدیگر نگاه کنید و سپس با هم به اقیانوس خیره شوید و زیر نور ظریف ستاره‌ها از نوشیدنی‌تان لذت ببرید. استراحتگاه‌های زیادی در مالدیو وجود دارد که یک شام عاشقانه برای زوج‌ها در ساحل ترتیب می‌دهند. این یکی از به یاد ماندنی‌ترین کارهایی است که می‌توان در ماه عسل در مالدیو انجام داد. بسته به پکیجی که استراحتگاه‌ها ارائه می‌دهند قیمت‌ها متفاوت خواهد بود.

کشف صخره‌های مرجانی رنگی

سفر به مالدیو و عدم مشاهده صخره‌های مرجانی زیبا سفری بیهوده وناقص خواهد بود. یکی از چیزهایی که مالدیو به آن شهرت دارد ردیف صخره‌های مرجانی زیبا و رنگی آن است که همه آرزوی دیدن آن‌ها را از نزدیک دارند. شریک زندگی‌تان را به ایروولی مالدیو ببرید و یکی از صخره مرجانی را از برنامه بازسازی که توسط الکسیا پیهیر راه اندازی شده انتخاب کنید. تماشای صخره‌های مرجانی در سرزمین اصلی آن‌ها قطعا یکی از کارهای ضروری در مالدیو است.

هلیکوپتر سواری

این یکی از تجارب بسیار جذاب و لوکس مالدیو است که می‌تواند انتخابی عالی برای سفر ماه عسل‌تان باشد. شما می‌توانید در این سواری جذاب دست در دست عشق‌تان از تماشای مناظر باشکوه اقیانوسی و جرایز سبز مالدیو از بالا لذت ببرید. این یکی از کارهای شگفت‌انگیز در مالدیو است که عشق مالدیو را در قلبتان ابدی خواهد کرد. شما می‌توانید در این تجربه سواری مالدیو و جزایر زیبای آن را از زاویه‌ای به شدت متفاوت و کم‌تر دیده شده به تماشا بنشینید.

ساحل درخشان مالدیو

یکی دیگر از عالی‌ترین کارهایی که در شب‌های مالدیو انجام داد رفتن به ساحل درخشان و تماشای امواج آبی است. جذاب نیست؟ بله، ممکن است شبیه یک افسانه علمی-تخیلی به نظر برسد، اما این ساحل به دلیل پلانکتون‌های شب تاب بیولوژیکی می‌درخشد و همانطور که ریتم امواج در ساحل می‌شکند، شاهد درخشش سبز-آبی خیره کننده‌ای خواهید بود که هرگز حتی شبیهش را در عمرتان ندیده‌اید. با افراد مهم زندگی‌تان از این مکان دیدن کنید و خاطرات عالی بسازید! این یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در ماه عسل تر مالدیو انجام داد.

 

بهترین زمان برای سفر به مالدیو

موزه ملی

با بازدید از موزه ملی واقع در پارک سلطان، روزهای گذشته مالدیو را کشف کنید. این موزه شامل آثار تاریخی عظیمی از جمله مصنوعات سلطنتی، اشیاء سنگی و آثار باستانی قابل توجه از دوران بودایی است. اگر عاشق تاریخ هستید و عاشق کاوش در روزهای گذشته مکان‌ها هستید، مطمئنا این موزه قابل توجه در مالدیو می‌تواند نظر شما را به خود معطوف کند. قدم زدن در اطراف و شناخت روزهای قدیم و دوره‌های باستانی یکی از کارهای جذابی است که می‌توان در ماه عسل انجام داد. موزه ملی مالدیو یک نمایشگاه دائمی بزرگ است که دست کم ۳ تا ۴ ساعت زمان می‌برند تا همه آن را بگردید.

تور گردشی در ماله

ماله پایتخت این کشور جزیره‌ای است وگردش در آن یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. گردش دو نفره در این شهر فرصتی به دست می‌دهد تا ترکیبی از شگفتی‌های طبیعی و شگفتی‌های ساخته دست بشر را در یک مکان تجربه کنید. جاذبه‌ها و مکان‌های فراوانی وجود دارد که در سفر به این جزیره می‌توانید شاهد آن‌ها باشید. ماله در واقع مکانی عالی برای مشاهده سبک زندگی واقعی مردم محلی ساکن در این مقصد است. از ساختارهای شگفت‌انگیز گرفته تا خیابان‌های پر جنب و جوش، این شهر واقعا نفس گیر است. ار مکان‌های دیدنی شهر که توصیه شده تا هر مسافری حتما از آن‌ها دیدن کند می‌توان به پارک رئیس جمهور سلطان پارک، موزه اختیاری، مسجد جمعه اشاره کرد.

غواصی یاد بگیرید

اگر می‌خواهید مدتی را زیر آب با تجربه غواصی بگذرانید، مالدیو می‌تواند بهترین مکان برای شما باشد. شما دو نفر اکنون شانس این را دارید که زندگی دریایی افسانه‌ای مالدیو را با هم کشف کنید. گشت و گذار زیر اقیانوس به هر شکلی چه غواصی باشد چه سواری سابمارین از بهترین کارهایی است که می‌توانید در مالدیو انجام دهید. شما می‌توانید از دوره‌های ارائه شده برای غواصی که به طور ایده آل در اکثر استراحتگاه‌های جزیره ارائه می‌شود هر کدام را خواستید انتخاب کرده و با هم غواصی یاد بگیرید.

 

بهترین فعالیت‌های تفریحی در مالدیو

۲۸ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران