اینستاگرامی‌ترین مکان‌ها در مالدیو

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
اینستاگرامی‌ترین مکان‌ها در مالدیو

بدون شک مالدیو یکی از زیباترین جزیره‌های گرمسیری در دنیا است که به دلیل داشتن آب‌های آبی درخشان، آسمان‌های استوایی و سواحل شنی سفید جزو پر بازدیدترین مناطق آسیا به شمار می‌رود. وجود هزار جزیره، ویلاهای روی آب در استراحتگاه‌های پنج ستاره، اقیانوس مملو از حیات وحش و سواحل شنی لحظات تکرارنشدنی را برای گردشگران تور مالدیو بوجود می‌آورند. به طوری که برخی از این مکان‌ها به دلیل زیبایی بیش از اندازه مورد توجه افراد در دنیای مجازی و به خصوص اینستاگرام واقع شده‌اند. پس چنانچه شما نیز قصد سفر به مالدیو را داشته و از طرفی به دنبال زیباترین مکان‌ها برای گرفتن عکس‌های بی‌نظیر و به اشتراک گذاشتن آن‌ها در دنیای مجازی هستید، حتما مطالب این مقاله را دنبال کنید. چرا که در این نوشته سعی کرده‌ایم تا فهرستی از این برترین مکان‌های اینستاگرامی مالدیو را گردآوری کرده و معرفی کنیم.

 

جزیره کودادو، مالدیو (Kudadoo Island)

جزیره کودادو یکی از جاهای دیدنی مالدیو بوده و این روزها مورد توجه بسیاری از بلاگرهای اینستاگرام واقع شده است. این جزیره‌ی خصوصی هتلی زیبا و لوکسی را در خود جای داده که شاهکار معماری به حساب می‌آید. همچنین این منطقه جز بهترین جزایر مالدیو برای ماه عسل شناخته می‌شود. این هتل در دو طبقه ساخته شده و مکان خلوت و دنج برای کسانی است که به دنبال تفریحات لاکچری هستند. به طوری که هتل Kudadoo Maldives به عنوان لوکس‌ترین هتل در سال ۲۰۱۸ توسط مجله‌ی لوکس مسافرتی Intelligence انتخاب شد. در این هتل ۱۵ اقامتگاه خصوصی وجود دارد که هر یک از آنها دارای یک تراس مجهز با یک استخر بی‌نهایت بوده و چشم‌اندازی فوق العاده زیبا از اقیانوس فیروزه‌ای را به نمایش می‌گذارند. بنابراین عکس‌هایی که در این منطقه بگیرید و در صفحه‌ اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، بی‌شک بیشترین میزان لایک را دریافت خواهد کرد.

 

رستوران زیر آب ۵.۸، مالدیو ( Undersea Restaurant)

از دیگر جاهای دیدنی مالدیو، رستوران زیر آب ۵.۸ است. این بزرگترین رستوران زیر دریا بوده که تماما از شیشه‌ ساخته شده و در عمق ۵.۸ متری زیر سطح اقیانوس قرار دارد. این رستوران بی‌نظیر در زیر آب‌های جزیره‌ Hurawalhi مالدیو قرار داشته و در کنار حس و حال متفاوت و دوست داشتنی غذاهای خوشمزه‌ای را نیز سرو می‌کند. ناگفته نماند که این رستوران مخصوص افراد بزرگسال و بالای ۱۵ سال است و اگر به همراه کودکان خود سفر می‌کنید به احتمال زیبا اجازه ورود به آن را نخواهید داشت. پس اگر قصد سفری دونفره و رمانتیک به مالدیو را دارید حتما خوردن یک وعده غذایی در این رستوران را در لیست برنامه‌های خود قرار داده و به همراه داشتن دوربین عکاسی را فراموش نکنید.

 

شهرهای توریستی مالدیو را بشناسیم

 

تاب‌سواری در جزیره اسپا کاگی، مالدیو (Swing Hanging at Kagi Spa Island)

یکی از بهترین تفریحات مالدیو که این روزها محبوبیت بالایی بین گردشگران پیدا کرده، تاب‌سواری است. به طوری که هر گردشگری از سفر خود به مالدیو حتما یک عکس با تاب‌های باشکوه آن در صفحه اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. از جمله معروف‌ترین این تاب‌ها، در جزیره Kagi Spa Island قرار داده که از یک درخت نارگیل آویزان شده است. همچنین مناظر زیبای تالاب فیروزه‌ای جلوه‌ای ویژه به این جزیره بخشیده که جز جاهای دیدنی مالدیو شناخته می‌شود و شما می‌توانید برای استراحت در طول روز به اینجا بروید و به تماشای زیبایی‌های مالدیو بنشینید.

 

ریزورت جزیره کوماندو، مالدیو (Komandoo Island Resort)

از جمله اینستاگرامی‌ترین مکان‌های مالدیو اقامتگاه‌های لوکس و هتل‌های ۵ ستاره مالدیو هستند که اغلب در جزیره‌های خصوصی با طراحی بی‌نظیری ساخته شده‌اند. یکی از این مکان‌ها Komandoo Island Resort است. در این مکان گذرگاه‌های چوبی در فضای باز وجود دارند که ویلاهای روی آب را به چشمه آبگرم (مخصوص بزرگسالان) متصل کرده و محیطی عالی برای عکس‌برداری اینستاگرام ایجاد می‌کنند. توصیه می‌کنیم در بازدید از این مکان و دیگر جاهای دیدنی مالدیو حتما زیباترین لباس خود را پوشیده و بهترین عکس‌ها را از سفر به مالدیو به یادگار بگذارید.

 

جالبترین حقایق درباره مالدیو

         

استخر بی‌نهایت در ریزورت و اسپا میرو، مالدیو (Infinity Pool at Meeru Island Resort & Spa)

سفر با تور مالدیو بدون شنا در استخرهای منتهی به اقانوس آن ناتمام خواهد بود. یکی از جذاب‌ترین این استخرها که تصاویر آن در صفحات اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود، استخر بی‌نهایت در ریزورت و اسپا Meeru است. این مکان چشم انداز زیبایی از اقیانوس را ارائه داده و فرصت تماشای یکی از زیباترین مناظر غروب آفتاب را در مالدیو ممکن می‌سازد. جذاب‌تر از همه اینکه این استخر بی نهایت در حاشیه‌ای از درختان نخل واقع شده و قطعا ارزش یک بار دیدن را در سفر به مالدیو دارد.

 

جزیره ویلامندهو، مالدیو (Vilamendhoo Island)

جزیره Vilamendhoo که یک جزیره مرجانی زیبا به حساب می‌آید از دیگر گزینه‌هایی است که می‌توان آن را در لیست جاهای دیدنی مالدیو قرار دارد. این جزیره به دلیل قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی عالی و همچنین وجود کوسه نهنگ‌ها و پرتوهای مانتا (manta) شهرت یافته و تصاویر آن در صفحات اینستاگرام جلب توجه می‌کند. در این مکان بی‌نظیر شما می‌توانید شفاف‌ترین آب‌ها و موجودات دریایی خاص مالدیو را مشاهده کرده و عکس‌های آنها را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

 

۷ ویلای روی آب برای اقامت در مالدیو

 

اقامتگاه سونِوا فوشی، مالدیو (Soneva Fushi Villas)

Soneva Fushi از دیگر اقامتگاه‌هایی است که این روزها توانسته به یکی از مکان‌های مورد توجه گردشگران در مالدیو برای گرفتن عکس‌های بی‌نظیر اینستاگرامی تبدیل شود. این اقامتگاه علاوه بر فضای زیبا و چشم‌نواز دارای ویلاهای مجهز به سرسره‌ آبی و استخر شنای بزرگ است. همچنین شما می‌توانید سوار بر قایق‌های شیشه‌ای شده و عکس‌های اینستاگرامی بگیرید. به طوری که هرکس به عکس‌های شما نگاه کند فکر می‌کند روی اقیانوس آبی دراز کشیده‌اید! از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این مکان می‌توان به درخشش پلانکتون‌ها اشاره کرد که حکم ستاره‌های اقیانوس را دارند.

 

هتل آیادا، مالدیو (Ayada Hotel)

هتل آیادا مالدیو در فهرست ۲۵ هتل برتر جهان از نظر TripAdvisor قرار داشته و در رتبه‌بندی جهانی پیشتاز است. اینجا یکی از بهترین هتل‌های مالدیو است که چیزهای جذاب زیادی برای عکاسی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تاب آویزان شده از درختان نخل، مسیر زیبای دوچرخه‌سواری، استخرهای مشرف به اقیانوس و ... اشاره کرد. همچنین در اینجا نیز می‌توانید سوار بر قایق‌های کف شیشه‌ای شده و عکسی زیبا با پس زمینه‌ آب‌های زلال پ فیروزه‌ای بگیرید. از دیگر قسمت‌های جذاب این هتل که بلاگرها و گردشگران تمایل زیادی به گرفتن عکس‌های اینستاگرامی با آن دارند، صبحانه‌های مفصل سرو شده بر روی سینی‌هایی زیبا دورن استخرهای منتهی به اقیانوس است.

 

بهترین زمان برای سفر به مالدیو

 

جزیره‌ کورومبا، مالدیو (Kurumba Island)

جزیره Kurumba یک تفرجگاه جزیره‌ای زیبا است که توسط باغ‌های استوایی احاطه شده و فضای سبز زیبایی را به وجود آورده است. از ویژگی‌های این مکان می‌توان به نخلستان‌های نارگیل اشاره کرد. جالب است بدانید که اولین استراحتگاه خصوصی که در مالدیو ایجاد شد در این جزیره قرار داشته و امروزه به یکی از اقامتگاه‌های محبوب در بین گردشگران تبدیل شده است. اگر از بالا به این اقامتگاه نگاه کنید آلاچیق‌هایی را بر روی اقیانوس خواهید دید که مسیرهای منظمی را در پیش گرفته و به یکدیگر متصل می‌شوند. به طوری که افراد می‌توانند در حین دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در این مسیر عکس‌ها و فیلم‌های منحصر به فردی را از خود ثبت کرده و در اینستاگرام به نمایش بگذارند.

 

جزیره باروس، مالدیو (Baros Island)

جزیره باروس با در بر داشتن یک استراحتگاه دنج و رمانتیک توانسته نام خود را در لیست برترین مکان‌های اینستاگرامی مالدیو قرار دهد. به خصوص اگر به مکان‌های سنتی علاقه دارید توصیه می‌کنیم در سفر خود به مالدیو حتما از اینجا بازدید کنید. چرا که این مجموعه از کلبه‌هایی با سقف کاهگلی که به شکل دایره‌ای کنار هم قرار گرفته‌اند تشکیل شده و دسترسی به برخی از آن‌ها تنها از طریق مسیر آب امکان‌‌پذیر است. این مکان تنها ۱۶ دقیقه با فرودگاه بین المللی مالدیو فاصله داشته و دسترسی به آن با قایق تندرو ۲۵ دقیقه طول می‌کشد.

 

معرفی زیباترین سواحل مالدیو

 

ریزورت و هتل سیکس سِنس لامو، مالدیو (Six Senses Laamu Hotel & Resort)

از نظر بلاگرهای اینستاگرام Six Senses Laamu به دلیل وجود وان‌های شیشه‌ای برای عکاسی فوق‌العاده است. چرا که در عکس تصویر زیبایی از آب‌های فیروزه‌ای و فضایی لاکچری را به نمایش می‌گذارد. معمولا کسانی که اقامت در این هتل را ترجیح می‌دهند زوج‌های جوانی هستند که تور مالدیو را برای ماه‌ عسل خود انتخاب کرده‌اند. همچنین شما می‌توانید کنار دلفین‌ها در این مکان عکس گرفته و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

جزیره دیگالی، مالدیو (Digali Island)

دیگالی به عنوان جزیره‌ای گرمسیری در مالدیو شناخته می‌شود که با صخره‌ها و خانه‌های باشکوه و امکانات تفریحی همه چیز تمام مکانی ایده‌آل برای هر گردشگری است. همچنین امروزه ویلاهای مدرن متعددی برای اقامت توریست‌ها در آن ساخته شده که در کنار سبک سنتی مالدیو منظره‌ای زیبا و دیدنی را به تصویر می‌کشند. پس اگر به دنبال مکانی کامل و بی‌نظیر برای اقامت خود در مالدیو بودید که در عین حال فرصت گرفتن عکس‌های زیبا و به یادمانی را داشته باشید، Digali Island قطعا مورد رضایت شما خواهد بود.

 

صرفه‌جویی در هزینه‌ها در سفر به مالدیو

 

اقامتگاه جزیره‌ای کاندیما، مالدیو (Kandima island Resort)

آخرین مورد از مکان‌های اینستاگرامی مالدیو که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، اقامتگاه جزیره‌ای کاندیما است. به طوری که در نگاه اول تصور خواهید کرد که این مکان صرفا برای عکاسی ساخته شده است! قایق‌های کف شیشه‌ای، تاب‌های جذاب به سبک مالدیو و چشم‌انداز منحصر به فرد طبیعت برای عکاسی ایده‌ال بوده و قطعا بیشتری لایک‌ها را برای شما به ارمغان خواهند آورد. این جزیره ۱۵۰ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی مالدیو فاصله داشته و با هواپیمای دریایی ۴۵ دقیقه طول می‌کشد تا به آن دسترسی داشته باشید.

 

منبع ۱ 

منبع ۲

۰۶ تیر ۱۴۰۲

نظرات کاربران